Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 februari 2018, 06:41   #1201
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.454
Standaard

Bent u zo intellectueel oneerlijk door de criminele daden van die paar man uit te vergroten tot een grote gemeenschap?

Ga eens in Zweden kijken hoeveel criminele daden er nu zijn en hoeveel import-islamieten hier bij betrokken zijn.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 februari 2018 om 06:41.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 06:48   #1202
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat mag u gerust menen, maar ik zie niet in waar het probleem zit als iedereen netjes binnen de krijtlijnen van de wet blijft.

Wat is volgens u trouwens "integreren"? Allemaal hutsepot met rookworst en een frisse pint?
Ze blijven niet binnen de krijtlijnen van de wet. Er zijn enkele honderden gasten naar Syrie vertrokken, om ginder mensen gaan kapot te maken, ze hebben België bijna op de knieën gekregen met hun aanslagen. Ben je dan werkelijk ziende blind? De helft van Molenbeek steunt Abdeslam. Ze zullen de wet aanpassen en de Shariah invoeren en ze zullen de kerk en het katholicisme dat er nog is volledig wegvagen.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 07:18   #1203
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Ze blijven niet binnen de krijtlijnen van de wet. Er zijn enkele honderden gasten naar Syrie vertrokken, om ginder mensen gaan kapot te maken, ze hebben België bijna op de knieën gekregen met hun aanslagen. Ben je dan werkelijk ziende blind? De helft van Molenbeek steunt Abdeslam. Ze zullen de wet aanpassen en de Shariah invoeren en ze zullen de kerk en het katholicisme dat er nog is volledig wegvagen.
Dankzij links en hun gefaalde multikul.

Voor de rest doe je aan paniekzaaierij.

Als het echt te gortig wordt met die islam dan moet je maar wat ballen kweken en zelf met wat AK's en bommen door Molenbeek lopen.

Het enige dat de politiek verstaat is bruut geweld, dan worden ze wakker geschud....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 07:24   #1204
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dankzij links en hun gefaalde multikul
Multicultuur bestaat niet. De cultuur die het aggressiefst is verdrukt en absorbeert de timide cultuur , want de aggresieve gebruikt voldoende geweld om alleen over te blijven.
Citaat:
Als het echt te gortig wordt met die islam dan moet je maar wat ballen kweken en zelf met wat AK's en bommen door Molenbeek lopen.
Goed zot om het zelfde spelleke te spelen dan een stel karikaturen van bavianen.
Al eens gedacht aan gericht geweld?
Citaat:
Het enige dat de politiek verstaat is bruut geweld, dan worden ze wakker geschud....
Bruut geweld is niet genoeg. En dat is het codewoord :"genoeg geweld".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 07:40   #1205
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Multicultuur bestaat niet. De cultuur die het aggressiefst is verdrukt en absorbeert de timide cultuur , want de aggresieve gebruikt voldoende geweld om alleen over te blijven.

Goed zot om het zelfde spelleke te spelen dan een stel karikaturen van bavianen.
Al eens gedacht aan gericht geweld?

Bruut geweld is niet genoeg. En dat is het codewoord :"genoeg geweld".
Ja. De wereld is een dorp van verzuurde blanken die constant zagen en zagende negers, moslims en chinezen..

*knip*
(Geen oproep tot geweld, aub)

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 14 februari 2018 om 21:38.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:03   #1206
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Antwoord :"Ja, het communisme roept op tot geweld tegen iedereen die het niet eens is".
Ergo,niet acceptabel in een moderne maatschappij.
Antwoord :" Neen, het was 1 man die opriep tot geweld onder de mom van het communisme"
Oftewel, die ene crimineel volgt zijn eigen gepredikte ideologie niet, en de volgelingen al evenmin.

Maar weerom, de islam als politiek/religieus systeem roept publiekelijk op tot plunderen, verkrachten, slavendrijven, moorden en brandstichten.
"De" islam?

Neen, met veralgemeningen komen we er niet. Het is een feit dat bepaalde moslims daartoe oproepen. Wel, dan is het aan de overheid om bijzonder strikt hiertegen op te treden. Consequent. Laat het nu dat zijn wat de afgelopen decennia niet gebeurd is. De machthebbers hebben al dan niet bewust de ogen gesloten en alwie het probleem ter sprake bracht, gedemoniseerd. TV-verslaafde merkt heel terecht op: richt uw pijlen in de juiste richting.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:09   #1207
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Omdat die scholen die je noemt niet de bedoeling hebben onze cultuur te vernietigen (ook die van jou), wel integendeel. Bij moslims is dat steeds de achterliggende gedachte: we gaan ze hier ons systeem opdringen en luisteren ze niet, dan grijpen we naar het zwaard.
Puur intentieproces.

U springt trouwens van de hak op de eerst. Eerst was het verwijt dat dergelijke scholen niet integrerend bevorderend zouden zijn. Is een traditioneel-katholieke school dat wel? Is een school als die in Kortrijk met de naam "school met de bijbel" volgens u dat wel?

Het lijkt erop dat u van moslims zaken vraagt die u niet van andere afwijkende (religieuze) groepen vraagt. Vragen we soms aan Getuigen van Jehova verjaardagen te vieren? Neen, we laten ze daarin vrij, ook al wijkt dat heel sterk af van wat bij ons gebruikelijk is. Wel blijft de seculiere wetgeving het richtsnoer. Als Getuigen weigeren om hun kind een bloedtransfusie te geven, dan zal er ingegrepen worden. Net zo geldt dat voor moslims die om een of andere reden buiten de lijntjes willen kleuren. Het probleem is evenwel dat de overheid decennia lang laks is geweest en van alles heeft toegelaten onder het mom van "multiculturele samenleving", ook ging het voorbij een bepaalde grens.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:13   #1208
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Uw geloof staat in de weg om de realiteit onder ogen te zien. Het is u al tot in den treure duidelijk gemaakt dat de islam een gevaar is voor onze westerse maatschappij, met praktijkvoorbeelden te over.
Maar je kan mijn rug op. Hopelijk mogen uw kinderen het islamitisch juk ondergaan.
U lijkt een verbitterend en verzuurd man. Heel tekenend dat u naar het einde dan ook zoiets schrijft.

Alleen slaat u de bal volkomen mis. Juist vanuit mijn christelijk geloof beschouw ik de islam als een dwaalleer. Op allerlei vlakken.

Alleen wordt hier op dit forum als in de maatschappij vaak twee zaken aan elkaar verbonden: onze vrijheden enerzijds en de problematische punten binnen de islam. Net alsof wij zouden moeten inbinden op onze vrijheden omwille van de islam.

Ik heb al meermaals op dit forum deze vraag gesteld maar nooit een antwoord gekregen. Stel: we schaffen de godsdienstvrijheid af. Wat zal er dan gebeuren? Sluiten we alle kerken en moskeeën? Mag de Getuige van Jehova niet meer aan een station staan met zijn of haar brochures? Mogen christenen nog processies houden? Is het toegestaan dat een moslim nog een koran in huis heeft?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:15   #1209
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Ik vrees dat er met U geen gesprek mogelijk is. Ik heb de indruk dat U gelieerd bent aan een katholieke instelling, dat U werkzekerheid hebt en dat U daardoor de godsdienst die er zal voor zorgen dat dit land o.a. economisch ten gronde zal gericht worden, niet vreest. Ik wil mijn kinderen niet islamitisch opvoeden, geen denken aan, al vrees ik dat het wel eens zou kunnen dat we daartoe zullen gedwongen worden. Ik vrees dat eigenlijk niet, ik ben er zeker van dat dat binnen 20 jaar het geval zal zijn. De Islam zal daarbij geholpen zijn door naieve geesten zoals jij; weet 1 ding: ze zullen je daarom niet sparen...
Deze repliek heeft niets van doen met wat ik schreef en waarop u schijnt te reageren. Daarom herhaal ik het eventjes:

Citaat:
Niemand moet zich conformeren "aan de lokale gebruiken en gewoontes". Een Getuige van Jehova uit Aalst moet helemaal niet meedoen met het carnaval. In ons Westen bestaat er zoiets als de vrije keuze van het individu. U toont weer eens dat u onze eigen vrijheden niet eens kent.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:18   #1210
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Wilt U zeggen dat U pas een probleem ziet als er van die zevenhonderdduizend moslims een niet 'verwaarloosbaar' percentage aanslagen begint te plegen. Bij hoeveel percent begin je een probleem te zien? Bij 5%, bij 1%? 7000 aanslagen per jaar is een minimum eer je een probleem begint te zien? of 0.1%? 700 aanslagen? Hoeveel procent van die 700 000 hebben heimelijk de aanslagen toegejuichd.
Schijnbaar ontgaat u de kern: het sloganesk veralgemenen. Als je 700.000 moslims met de vinger wijst omdat er tien onder hen een aanslag hebben gepleegd, getuigt dit van pure intellectuele oneerlijkheid. Ook als die tien er honderd zouden zijn.

Of mag ik ervan uitgaan dat u samen met alle andere bewoners van de straat ook met de vinger mag gewezen worden, omdat er één persoon in uw straat gesnapt werd toen hij aan 100 km/u door de bebouwde kom reed? Vindt u dergelijke veralgemeningen ok? Ik durf het te betwijfelen. Vooral als u dan zelf in beeld komt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:19   #1211
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Bijna door alle aanslagplegers is er iets geroepen 'in de naam van allah', het zijn dus de islamieten zelf die zeggen dat het in de naam van hun godsdienst is, dus dat ze in dienst staan van de godsdienstgemeenschap. Hoe lang heeft Abdeslam ondergedoken gezeten in Molenbeek, en de man met het hoedje, beschermd door de ghetto? Er waren honderden, duizenden gasten die ze wisten zitten. Deze zijn alle medeplichtig.
Wakker worden man: je bent ziende blind.
Ziende blind? Waar heb ik dan het tegendeel geschreven? Ja, die mensen plegen aanslagen in naam van hun geloof. Alleen: er blijken andere moslims te zijn die hiermee niet akkoord gaan. Het is allemaal veel minder eenduidig dan wat u ervan wil maken.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:21   #1212
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Dat hoofddoekje is een deel van een volledig systeem dat ze ons willen opleggen om ons systeem, waarvan ze trouwens gretig profiteren, te vernietigen.
Weer puur intentieproces. U doet daar allemaal heel overspannen over.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:22   #1213
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Bent u zo intellectueel oneerlijk door de criminele daden van die paar man uit te vergroten tot een grote gemeenschap?

Ga eens in Zweden kijken hoeveel criminele daden er nu zijn en hoeveel import-islamieten hier bij betrokken zijn.
Lees ook eens wat ik al veel eerder schreef over de lakse houding van de overheid.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:25   #1214
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Multicultuur bestaat niet. De cultuur die het aggressiefst is verdrukt en absorbeert de timide cultuur , want de aggresieve gebruikt voldoende geweld om alleen over te blijven.
Moet ik dan concluderen dat de westerse cultuur zwak is? Dan geeft u toch toe dat niet de islam het probleem is, maar wel de interne morele zwakte van het Westen. Laat het nu juist dat zijn dat ik hier al vele jaren aanbreng. Het is inderdaad zo dat de moslim respect heeft voor wie sterker is en dat ook toont. Binnen de grenzen van de rechtvaardigheid. Alleen heeft het Westen - nu het niet langer meer zelfbewust christen is - geen morele leidraad meer. Het wordt niet meer gedreven door een zelfbewuste kern. Ik merk veel hedonisme. En hedonisme leidt tot zwakheid. Kijk naar de nadagen van het Romeinse Rijk en merk de overeenkomsten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:29   #1215
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Puur intentieproces.

U springt trouwens van de hak op de eerst. Eerst was het verwijt dat dergelijke scholen niet integrerend bevorderend zouden zijn. Is een traditioneel-katholieke school dat wel? Is een school als die in Kortrijk met de naam "school met de bijbel" volgens u dat wel?

Het lijkt erop dat u van moslims zaken vraagt die u niet van andere afwijkende (religieuze) groepen vraagt. Vragen we soms aan Getuigen van Jehova verjaardagen te vieren? Neen, we laten ze daarin vrij, ook al wijkt dat heel sterk af van wat bij ons gebruikelijk is. Wel blijft de seculiere wetgeving het richtsnoer. Als Getuigen weigeren om hun kind een bloedtransfusie te geven, dan zal er ingegrepen worden. Net zo geldt dat voor moslims die om een of andere reden buiten de lijntjes willen kleuren. Het probleem is evenwel dat de overheid decennia lang laks is geweest en van alles heeft toegelaten onder het mom van "multiculturele samenleving", ook ging het voorbij een bepaalde grens.
Getuigen van Jehovah zijn vredelievende mensen, Chinezen die hier komen wonen, werken, Filippijnen daar heeft niemand moeite mee, omdat ze moeite doen zich aan te passen. Moslims daarentegen passen zich niet aan, en blijven in hun eigen wereld veronderstellen dat zij de norm zijn. Aan alle grensgebieden tussen Moslims en niet moslims maken ze oorlog. Je bent ziende blind als je dat niet inziet. Ik zie hier liever 10 chinese immigranten dan 1 moslim.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:31   #1216
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Moet ik dan concluderen dat de westerse cultuur zwak is? Dan geeft u toch toe dat niet de islam het probleem is, maar wel de interne morele zwakte van het Westen. Laat het nu juist dat zijn dat ik hier al vele jaren aanbreng. Het is inderdaad zo dat de moslim respect heeft voor wie sterker is en dat ook toont. Binnen de grenzen van de rechtvaardigheid. Alleen heeft het Westen - nu het niet langer meer zelfbewust christen is - geen morele leidraad meer. Het wordt niet meer gedreven door een zelfbewuste kern. Ik merk veel hedonisme. En hedonisme leidt tot zwakheid. Kijk naar de nadagen van het Romeinse Rijk en merk de overeenkomsten.
En misdadige moslims verdedigen dat is een uiting van Uw zelfbewust christen zijn?
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:36   #1217
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Getuigen van Jehovah zijn vredelievende mensen, Chinezen die hier komen wonen, werken, Filippijnen daar heeft niemand moeite mee, omdat ze moeite doen zich aan te passen. Moslims daarentegen passen zich niet aan, en blijven in hun eigen wereld veronderstellen dat zij de norm zijn. Aan alle grensgebieden tussen Moslims en niet moslims maken ze oorlog. Je bent ziende blind als je dat niet inziet. Ik zie hier liever 10 chinese immigranten dan 1 moslim.
U gooit weer eens van alles door elkaar: houding, werk, aanpassing. Passen Getuigen van Jehova zich aan? Op een aantal vlakken niet. Passen Chinezen zich aan? Van Chinezen is geweten dat ze sterk onder elkaar blijven, onder elkaar trouwen en nog steeds banden onderhouden met de streek waar ze vandaan komen. Dat er geen maatschappelijke problemen zijn met Chinezen, is genoegzaam bekend.

Dat er problemen zijn met Marokkanen, is ook genoegzaam bekend. Men kan zich bij ons de vraag stellen hoe het dan komt dat de Turken hier dan niet in beeld komen. Het lijkt er dus op dat er nog andere elementen in overweging moeten worden genomen dan louter het geloof.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:36   #1218
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
En misdadige moslims verdedigen dat is een uiting van Uw zelfbewust christen zijn?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Het lijkt erop dat u van moslims zaken vraagt die u niet van andere afwijkende (religieuze) groepen vraagt. Vragen we soms aan Getuigen van Jehova verjaardagen te vieren? Neen, we laten ze daarin vrij, ook al wijkt dat heel sterk af van wat bij ons gebruikelijk is. Wel blijft de seculiere wetgeving het richtsnoer. Als Getuigen weigeren om hun kind een bloedtransfusie te geven, dan zal er ingegrepen worden. Net zo geldt dat voor moslims die om een of andere reden buiten de lijntjes willen kleuren. Het probleem is evenwel dat de overheid decennia lang laks is geweest en van alles heeft toegelaten onder het mom van "multiculturele samenleving", ook ging het voorbij een bepaalde grens.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:38   #1219
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Weer puur intentieproces. U doet daar allemaal heel overspannen over.
We zullen zien of U niet wat gespannen zult zijn als er een of andere Djihadist gesponsord met Belgisch RVA geld voor U staat met zijn mes klaar om tot het martelaarschap over te gaan middels U naar het hiernamaals te helpen. Het is nog maar enige maanden geleden dat zulks zich meermaals per jaar heeft voorgedaan. Je realiseert je gewoonweg niet wat er allemaal gebeurd is in Syrië en Irak. Ik ben hier inderdaad heel overspannen over, te zien dat wat de generatie van mijn ouders na de 2e wereldoorlog hebben opgebouwd te grabbel wordt gegooid. Er is geen immigratiebeleid. EU zegt laat ze maar binnen en de locale politiek doet niets, weet zich geen raad. De CD&V goeverneur van Vlaams-Brabant gaat dan een omheining zetten rond de parking in Groot-Bijgaerden bij wijze van migratiebeleid....De problemen zijn zo immens groot en je ziet ze niet. Hoeveel vluchtelingen vangt U persoonlijk op?
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 10:42   #1220
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ziende blind? Waar heb ik dan het tegendeel geschreven? Ja, die mensen plegen aanslagen in naam van hun geloof. Alleen: er blijken andere moslims te zijn die hiermee niet akkoord gaan. Het is allemaal veel minder eenduidig dan wat u ervan wil maken.
Juist, van die 700 000 moslims in belgie, hoeveel zijn er niet akkoord met de aanslagen, hoeveel heimelijk wel en hoeveel zijn er indifferent? Ik heb niet veel mededogen gezien met de slachtoffers van moslimzijde. Ik heb weinig moslimbetogingen gezien tegen dit geweld. De grote meerderheid van die 700000 is dus al op zijn minst onverschillig, als het al niet gunstig gestemd is tegenover aanslagen. De bewijslast ligt in hun kamp.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be