Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juli 2012, 10:19   #21
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
>Impliceren dat de moslimgemeenschap groot genoeg is om de macht over te nemen
>Impliceren dat ze allemaal uit zijn op het maken van een dictatuur hier
>Impliceren dat ze naar hier kwamen niet om hun eigen dictatuur te ontvluchten maar om hier een nieuwe te scheppen
>Impliceren dat het islamitische zal zijn
>Impliceren dat moslims de macht en kans hebben om er hier een islamitische dictatuur van te maken
In Brussel zal het nu al bijna gaan om 1/4 - 1/3 van de bevolking en over ten laatste 2 generaties is de absolute meerderheid daar een feit.

De andere steden volgen met 1 of 2 generaties achterstand.

Mooie vooruitzichten voor niet-moslims. Wie wil er nu nog in dergelijke kutlanden leven, waar bovendien de meeste mensen zich er nog geen reet van aantrekken ook?
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 10:32   #22
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.
E.Migrant, in jou geval is het beter om te emigreren naar de psychiatrische instelling van Kortenberg ofzo. Veel voordelen voor jou, aldaar. En dat ligt zelfs in België. Je moet het niet altijd te ver zoeken.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 11:22   #23
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
E.Migrant, in jou geval is het beter om te emigreren naar de psychiatrische instelling van Kortenberg ofzo. Veel voordelen voor jou, aldaar. En dat ligt zelfs in België. Je moet het niet altijd te ver zoeken.
Jij betwist de realiteit?
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 11:24   #24
alfa16vjtd
Minister-President
 
Geregistreerd: 26 oktober 2010
Berichten: 4.522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
E.Migrant, in jou geval is het beter om te emigreren naar de psychiatrische instelling van Kortenberg ofzo. Veel voordelen voor jou, aldaar. En dat ligt zelfs in België. Je moet het niet altijd te ver zoeken.
Wat heb jij toch met interneren, vermoorden,....?
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 11:31   #25
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
In Brussel zal het nu al bijna gaan om 1/4 - 1/3 van de bevolking en over ten laatste 2 generaties is de absolute meerderheid daar een feit.

De andere steden volgen met 1 of 2 generaties achterstand.

Mooie vooruitzichten voor niet-moslims. Wie wil er nu nog in dergelijke kutlanden leven, waar bovendien de meeste mensen zich er nog geen reet van aantrekken ook?
1/ ik geloof die zever niet, en zelfs mocht het waar zijn is dat doodnormaal
2/ kelten => romeinen => germanen => franken => oostenrijkers => hollanders => belgen => vlamingen? => moslims???? => ?????????
3/ après nous la déluge
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 12:32   #26
Kasumi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 maart 2011
Berichten: 2.460
Standaard

Waarom perse in stervend Europa blijven?

Ik zou Zuid Oost Azië aanbevelen. Lekker goedkoop, goed weer, mooie stranden. Veel te zien en doen. En bovendien, weinig tot geen moslims, maar boedhisten.

Laatst gewijzigd door Kasumi : 27 juli 2012 om 12:33.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 13:28   #27
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Waarom perse in stervend Europa blijven?

Ik zou Zuid Oost Azië aanbevelen. Lekker goedkoop, goed weer, mooie stranden. Veel te zien en doen. En bovendien, weinig tot geen moslims, maar boedhisten.
Omdat in dat "stervend" deel van Europa er steeds meer plaats is doordat de bevolking er elke generatie met een kwart afneemt = steeds meer rijkdom en ruimte voor de latere generaties + natuur.

Iets dat je toch moeilijk van Azië kan zeggen hé.

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 27 juli 2012 om 13:34.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 17:07   #28
Dennis
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2012
Berichten: 251
Standaard

In plaats van Europa te onvluchten en het blanke moedercontinent achter te laten ( Oekraïne ligt ook in Europa, ik weet het). Zou je beter de trend omkeren en een stuk of 4-5 kinderen nemen. De blanken zijn nog altijd in de meerderheid, dus als iedereen zo denkt is dat probleem opgelost.

Als je toch wil emigreren, weg van de moslims, zou ik opteren voor Polen, een van de Baltische staten of nog beter Finland, iets dichter bij, niet in de Russissche invloedssfeer en heel weining niet-Europese immigranten.

Laatst gewijzigd door Dennis : 27 juli 2012 om 17:08.
Dennis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 18:14   #29
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
In Brussel zal het nu al bijna gaan om 1/4 - 1/3 van de bevolking en over ten laatste 2 generaties is de absolute meerderheid daar een feit.

De andere steden volgen met 1 of 2 generaties achterstand.
op voorwaarde dat alles zich voortzet zoals nu. Dat is onrealistisch.

De meerderheid van de moslims wordt ook minder en minder moslim, ze lopen zo'n 50 jaar op ons achter, ook qua gezinsgrootte.

Trek dat nog eens een aantal jaar door en je krijgt een min of meer stabiele mix.

Laatst gewijzigd door parcifal : 27 juli 2012 om 18:15.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 18:21   #30
Kasumi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 maart 2011
Berichten: 2.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Omdat in dat "stervend" deel van Europa er steeds meer plaats is doordat de bevolking er elke generatie met een kwart afneemt = steeds meer rijkdom en ruimte voor de latere generaties + natuur.

Iets dat je toch moeilijk van Azië kan zeggen hé.
Heel Azië is niet dichtbevolkt en bebouwd ofzo. Misschien in de hoofdsteden, maar daarbuiten... Qua natuur ga je uw ogen opentrekken van bewondering.
Begrijp niet waarom je natuur aanhaalt. Het lijkt me eerder dat de natuur in Europa verdwijnt en plaats ruimt voor vanalles en nog wat.

Rijkdom: je kan daar leven als een koning als je wil. Voor een dikke 500€ per maand heb je een nieuwbouw huis met zwembad om maar een idee te geven qua prijsverschillen. En dan hebben we het nog niet gehad over de culturele rijkdommen.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 07:50   #31
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
In plaats van Europa te onvluchten en het blanke moedercontinent achter te laten ( Oekraïne ligt ook in Europa, ik weet het). Zou je beter de trend omkeren en een stuk of 4-5 kinderen nemen. De blanken zijn nog altijd in de meerderheid, dus als iedereen zo denkt is dat probleem opgelost.
fuckin idiot
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 08:10   #32
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
op voorwaarde dat alles zich voortzet zoals nu. Dat is onrealistisch.

De meerderheid van de moslims wordt ook minder en minder moslim, ze lopen zo'n 50 jaar op ons achter, ook qua gezinsgrootte.

Trek dat nog eens een aantal jaar door en je krijgt een min of meer stabiele mix.
Dat is een verhaal dat ik nu al hoor vertellen van in de jaren '80...

De werkelijkheid achteraf gezien is dan steeds dat de aangroei nog sterker was dan eerst verwacht en dat ze niet minder maar steeds meer moslim worden.

De aangroei van de moslimbevolking, hier in België dan, is ruwweg 50% per 10 jaar (10 jaar geleden waren er ongeveer 400.000 en nu ongeveer 600.000).
Trek dat nog maar 2 generaties verder en je komt uit op het volgende :

2000 - 400.000
2010 - 600.000
2020 - 900.000
2030 - 1.350.000
2040 - 2.000.000
2050 - 3.000.000
etc.

Als de Belgische bevolking tegen 2050 rond de 13-15 miljoen uitkomt, ziet België er qua bevolking dan globaal gezien uit zoals Antwerpen er nu uit ziet.

In de grote steden zullen moslims dan ofwel in de meerderheid zijn zoals in Brussel (800.000 op 1.500.000) of als in andere steden als Antwerpen (250.000 op 750.000) een generatie of zo ervandaan.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 08:49   #33
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Mooi weer, knappe dames.
In uw plaats zou ik niet twijfelen
Alle vloms nationalisten naar Oekraine.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 08:54   #34
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Alle vloms nationalisten naar Oekraine.
Ik vind nationalisme in ieder geval achterhaald, net als het concept Verenigde Naties.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 17:07   #35
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.
Vele mensen, uit alle geledingen van België, volgen uw ideeën.
Uit vrees voor het feit dat ze hun land totaal niet meer zullen herkennen (vandaag de dag al een probleem), ze bij een wandeling door de straten niet meer beseffen in België te zijn of ergens in whalhala, uit vrees dat hun blanke kinderen gepest zullen worden, door de Islammitische minderheden, uit vrees geen plaats meer te vinden in een deftige school of bij de kinderopvang, omdat de kindjes uit "kansarme (lees: migranten) gezinnen" voordelen krijgen, uit vrees dat hun slager vervangen wordt door een halalexemplaar, vanuit de vaststelling dat vele frieten al lang niet meer door Belgen worden gebakken in het Leuvense maar door vreemdelingen die er niet voor schromen diepvriesfrieten te bakken in olijfolie en slappe te ver gebakken boecht te serveren, uit vrees leeggemolken te worden via de belastingen die men moet betalen om de migranten en al hun verzuchtingen te voldoen, uit vrees dat men niet meer veilig de straat over kan en men het volgende slachtoffer zal worden van een hold-up, overval, handtasdiefstal, autodiefstal, autoplundering, uit vrees dat de sociale zekerheid en de gezondheidszorg toch zullen worden afgebroken daar ze dit niet meer lang zullen kunnen trekken, uit vrees toch geen pensioen of kindergeld te krijgen daar dit in de toekomst enkel nog aan "kansarmen" zal kunnen gegeven worden die toch meer dan 5 kinderen hebben, vanuit de wetenschap dat je van werken niet meer rijk wordt maar het integendeel wordt afgestraft, ... en je toch voor een ander werkt, vanuit de wetenschap dat de kans groot is om aangereden te worden door een nieuwkomer die de verkeersreglementen niet kent, om te woord gestaan of bevraagd te worden door een nieuwkomer die de taal niet kent, omdat zijn kind zal gebruikt worden als levende leerkracht op zeer jonge leeftijd voor de anderen en gedwongen zal worden kennis te maken met vreemde culturen die de zijne niet zijn, in plaats van de eigen cultuur beter te leren kennen, uit vrees voor een gedaald onderwijsniveau dat diploma's aflevert waarmee men zich hooguit belachelijk kan maken op de arbeidsmarkt, uit vrees dat men binnenkort niet enkel in pakweg Sledderlo Moslimgebeden door de straten zullen schallen waarop het openbare leven volledig wordt stilgelegd, uit vrees dat men zich niet meer kan kleden hoe men wil, ... genoeg redenen dus om weg te trekken.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 07:55   #36
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Vele mensen, uit alle geledingen van België, volgen uw ideeën.
Uit vrees voor ...
... genoeg redenen dus om weg te trekken.
Ik was me daar, eerlijk gezegd, niet van bewust.

Als dat inderdaad klopt en men voegt over enkele jaren inderdaad de daad bij het woord, zal dat nogal een sociale implosie teweegbrengen in West Europa.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 11:40   #37
Dennis
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2012
Berichten: 251
Standaard

Mmm, de enige plek waar ik zou overwegen naartoe te verhuizen is Noord-Holland.
De Zaanstreek daar is echt wondermooi !
Dennis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 13:30   #38
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
In plaats van Europa te onvluchten en het blanke moedercontinent achter te laten ( Oekraïne ligt ook in Europa, ik weet het). Zou je beter de trend omkeren en een stuk of 4-5 kinderen nemen. De blanken zijn nog altijd in de meerderheid, dus als iedereen zo denkt is dat probleem opgelost.

Als je toch wil emigreren, weg van de moslims, zou ik opteren voor Polen, een van de Baltische staten of nog beter Finland, iets dichter bij, niet in de Russissche invloedssfeer en heel weining niet-Europese immigranten.
Ik heb er nooit een officieel cijfer over gezien en vraag me af waarom dit niet net zoals in de V.S. gepubliceerd wordt. Daar bestaan namelijk wel cijfers over de origine (lees: huidskleur) van de nieuwgeboreren in het land.

Toch ben ik er vrij zeker van dat er heden een pak meer donkere dan blanke kinderen geboren worden. Het tegendeel zou me zéér sterk verbazen!
Kijk maar eens in de scholen in de stad en bij opvangdiensten.
De verhouding is daar zowat 1/10 blank of kleiner!

Verder ben ik het met je eens. De beste manier om hun te bekampen is volgens mij tweeledig:

- Wij die zeer hard voor onze eigen cultuur en dus moedercultuur gaan uitkomen en deze beschermen, zoals Spanje dat bv altijd heeft gedaan (alles dubben, overal de stier promoten, traditioneel voedsel, ...)

- Een enorme integratiemolen die assimilatie als eindpunt heeft en indien niet: toch wel een keihard werkende gast die dankbaar is voor zijn toelating om hier te zijn en die zeer veel bijdraagt aan de cultuur, hierover nederig is en hier respect voor opbrengt.
Eh dat laatste lijkt me eigenlijk de meest basale logica zelve. Een heel vreemd gevoel dat dit gezegd moet worden. Het toont namelijk aan dat het absoluut niet zo is, heden. Wat toch best waanzinnig is gegeven de rechten en luxe die men hier zomaar gratuite krijgt!
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 juli 2012 om 13:33.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 14:25   #39
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.698
Standaard

en groentje, hoeveel purebreds hebt gij al op de wereld gezet?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 14:36   #40
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
E.Migrant, in jou geval is het beter om te emigreren naar de psychiatrische instelling van Kortenberg ofzo. Veel voordelen voor jou, aldaar. En dat ligt zelfs in België. Je moet het niet altijd te ver zoeken.
2
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be