Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2012, 12:20   #21
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zoals je zegt, voor zij die hun huishouden op orde hebben, is het enkel maar nadelig. Moest ik van hen zijn, dan zou ik, als het opgedrongen wordt, mijn schup afkuisen en salut en de kost.
Ik zou Duitsland en Finland graag voor de keuze gezet zien worden: meedoen met de euro-obligaties of uit de eurozone.

Finland wordt bestuurd door achterlijke nationalisten, dus zullen zij eruit stappen. Aangezien hun invloed klein is, is dat een offer dat gemaakt moet kunnen worden.

Duitsland wordt ook bestuurd door financiële nationalisten, maar die zijn wel iets verstandiger. Die zien ook wel in dat zij het meest van iedereen een voordeel hebben aan de euro.

Edit: de Ware Finnen hebben blijkbaar toch minder zetels dan ik dacht, dus ze zullen ook wel een regering hebben die verstandig genoeg is om in de eurozone te blijven. Ik zal hun grote stijging door elkaar gehaald hebben met de stijging van de nationalisten in Hongarije, die wel zowat de helft van de stemmen hebben en ongeveer een alleenheerschappij hebben.

Laatst gewijzigd door Robinus V : 30 juli 2012 om 12:26.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 12:28   #22
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Drastisch besparen en werk maken van hun begroting, dan kunnen ze ook goedkoper lenen.
Ze kunnen geen werk maken van hun begroting zolang ze zo duur moeten lenen. Dat is nu net het probleem. Ze kunnen hier en daar snoeien, maar het zal allemaal niets uithalen als ze zoveel rente moeten betalen.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be