Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juni 2016, 18:51   #41
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ach, met een ramp als de britse media, die nooit correct en objectief informeren over de EU, mag je al eens een beetje overdrijven lijkt me.

De meeste britten weten niets van de EU, dankzij hun eilandmentaliteit en danzij barslechte media.

http://www.trouw.nl/tr/nl/5116/Filos...r-tijden.dhtml
Tot nog toe - en dit na een decennium reikhalzend uitkijkend - heb ik nog niks positief aan de EU kunnen ontdekken waar de bevolking z'n voordeel mee zou kunnen doen, integendeel, het ene corruptieschandaal na de andere omkoperij dixit vriendjespolitiek volgen elkaar op.

Helaas moet ik het dan ook eens zijn met schrijver dezes, waarin de EU zelfs elke kritiek op het beleid als strafrechterlijk gaat behandelen en als dusdanig regelrecht in het rijtje mag staan van totalitaire ideologieën:

"EU-kritiek hebben wordt gewoon gevaarlijk. Er ligt een voorstel (PDF, via) ter tafel bij de boven ons gestelden, waarin kritiek op Het Europese Project netjes in één totaalpakketje wordt geframed samen met antisemitsme, nationalisme en rassenhaat.

De ratten van het EP laten hun ware aard zien”, aldus Europarlementariër Daniel van der Stoep over zijn “collega”-parlementariërs. Dit gedrag van in het EP is zo slecht, zo volledig gestoord, dat het haast niet waar kan zijn… hoop ik, maar toch wel. En dan vragen politici die lijden aan eurofilie zich nog af waarom het volk zich toch tegen de EU keert. Dit gedoe met de EU wordt heel lelijk, en elke dag snel lelijker…"


http://langleveeuropa.nl/2013/10/eu-...-aan-fascisme/

Vind jij dit nog normaal, Parcifal ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 19:09   #42
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Nu de voorstanders van de Brexit in Engeland
meer en meer de wind in de zeilen lijken te hebben,
krijgen de Schotten weer uitzicht op hun onafhankelijkheid.


http://www.theguardian.com/politics/...n-poll-reveals

Phone and online survey shows a

52-48 split in favour of leaving the EU


as referendum campaign gathers steam.



De Engelsen willen uit de EU en de Schotten willen in de EU,
resultaat ;

een Onafhankelijk Schotland in de EU.


Ja, ja de Schotten wijzen ons de weg.
Persoonlijk zou ik het erg betreuren mochten de Britten (die ik een warm hart toedraag) overgaan tot een Brexit. Er is geen land dat er meer heeft toe bijgedragen om de westerse cultuur en westerse waarden over de aardbol te verspreiden dan Groot-Brittannië. Dank zij het "British Empire" zijn er op andere continenten zowel nieuwe westerse landen ontstaan (de U.S.A., Canada, Australië, Nieuw-Zeeland) als andere serieus doordrongen van westerse invloeden (Zuid-Afrika, Kenia...). Ik weet het, er waren nog andere grote koloniale mogendheden zoals Frankrijk en Spanje. Maar ik ben er van overtuigd dat de Britse invloed uiteindelijk het grootst is geweest.
Ik twijfel er een beetje aan of de Schotten inderdaad uit Groot-Brittannië zouden uittrekken. De band met Engeland is op nagenoeg alle vlakken zeer hecht. Behalve dan op religieus gebied waarbij de Presbyterianen (Calvinisten) de belangrijkste Schotse religie vertegenwoordigen. Historisch is het antagonisme tussen Schotten en Engelsen nooit zo bitter geweest als tussen Engelsen en Ieren. Meer nog, de unie tussen Schotten en Engelsen gebeurde onder een Schotse dynastie (de Stuarts). Veel Engelsen zijn voor een zeker percentage ook Schots van afkomst. Kortom een scheiding zou voor beiden een zeer grote en emotionele stap zijn.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 20:41   #43
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hopelijk houdt België nog stand tot het einde van de match.
De mythe van de "beste ploeg ter wereld" ligt alweer aan duigen.

Ze krasselen maar wat rond, en staan al 1-0 achter tegen Italië.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 20:56   #44
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Vlaanderen telt 6,5 miljoen inwoners van het voormalige België,
Wallo-Brux 4,5miljoen.

Dus Vlaanderen heeft 2 miljoen troeven meer dan Wallo-Brux

om als wettelijke opvolger van België erkend te worden door de EU
Als Vlaanderen alleen verder wil is er niets aan de hand voor Wallonië en het Duitstalige deel. Vlaanderen heeft zich in dat geval afgescheiden, Wallonië en het Duitse deel kunnen verder blijven gaan als België.

Dan moet Vlaanderen nog maar zien, na jaren op de wachtlijst, of het toegelaten zal worden. Slechts één stem tegen is voldoende.
Is een probleem van België, men zal het zelf uit moeten zoeken wat men wil.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 13 juni 2016 om 20:59.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 21:06   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Persoonlijk zou ik het erg betreuren mochten de Britten (die ik een warm hart toedraag) overgaan tot een Brexit. Er is geen land dat er meer heeft toe bijgedragen om de westerse cultuur en westerse waarden over de aardbol te verspreiden dan Groot-Brittannië. Dank zij het "British Empire" zijn er op andere continenten zowel nieuwe westerse landen ontstaan (de U.S.A., Canada, Australië, Nieuw-Zeeland) als andere serieus doordrongen van westerse invloeden (Zuid-Afrika, Kenia...). Ik weet het, er waren nog andere grote koloniale mogendheden zoals Frankrijk en Spanje. Maar ik ben er van overtuigd dat de Britse invloed uiteindelijk het grootst is geweest.
Wat heeft dat nu te maken met lidmaatschap van de EU? Niets toch, of is Zwitserland een barbaars land zonder enige vorm van cultuur, louter omdat het niet tot de EU behoort?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 21:07   #46
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Als Vlaanderen alleen verder wil is er niets aan de hand voor Wallonië en het Duitstalige deel. Vlaanderen heeft zich in dat geval afgescheiden, Wallonië en het Duitse deel kunnen verder blijven gaan als België.

Dan moet Vlaanderen nog maar zien, na jaren op de wachtlijst, of het toegelaten zal worden. Slechts één stem tegen is voldoende.
Niet fantaseren, de separatisten zijn een te verwaarlozen minderheid die met de jaren meer en meer draagvlak verliezen. Jonge mensen hebben tegenwoordig geen interesse meer in dat flaminganten gedoe. De oude flaminganten bokken van het forum proberen zich met moeite op te trekken aan de Brexit, Schotland, Andalousia zoals een oude kreupele aan zijn looprekje.
Het momentum, als ze dat al ooit zouden gehad hebben is al zéér lang voorbij.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 21:14   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het momentum, als ze dat al ooit zouden gehad hebben is al zéér lang voorbij.
Als er geen momentum was, kan het ook niet voorbij zijn. Of hoe u ongelooflijk inhoudsloze zinnen neerpoot.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 21:31   #48
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Niet fantaseren, de separatisten zijn een te verwaarlozen minderheid die met de jaren meer en meer draagvlak verliezen. Jonge mensen hebben tegenwoordig geen interesse meer in dat flaminganten gedoe. De oude flaminganten bokken van het forum proberen zich met moeite op te trekken aan de Brexit, Schotland, Andalousia zoals een oude kreupele aan zijn looprekje.
Het momentum, als ze dat al ooit zouden gehad hebben is al zéér lang voorbij.
Als er al oude bokken zijn ,
dan bedoel je waarschijnlijk de #tousenselmbleDiablesrougesRode duivels,
die kunnen een rolator goed gebruiken vanavond tegen de Italianen,
als die de eenheid van dit land moeten bewerkstelligen ,
dan is de Vlaamse Onafhankelijkheid zeer nabij

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 13 juni 2016 om 21:32.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 21:46   #49
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Niet fantaseren, de separatisten zijn een te verwaarlozen minderheid die met de jaren meer en meer draagvlak verliezen. Jonge mensen hebben tegenwoordig geen interesse meer in dat flaminganten gedoe. De oude flaminganten bokken van het forum proberen zich met moeite op te trekken aan de Brexit, Schotland, Andalousia zoals een oude kreupele aan zijn looprekje.
Het momentum, als ze dat al ooit zouden gehad hebben is al zéér lang voorbij.
Gaf slechts een reactie wat dit in zou kunnen houden.
Geen flauw benul van een percentage Vlamingen die een onafhankelijk Vlaanderen zouden kunnen zien zitten?
Vanuit het buitenland kijken we er naar, maar we begrijpen er weinig of niets van. Men houdt het al bijna 200 jaar met elkaar uit, zal dus wel loslopen
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 22:01   #50
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Gaf slechts een reactie wat dit in zou kunnen houden.
Geen flauw benul van een percentage Vlamingen die een onafhankelijk Vlaanderen zouden kunnen zien zitten?
Vanuit het buitenland kijken we er naar, maar we begrijpen er weinig of niets van. Men houdt het al bijna 200 jaar met elkaar uit, zal dus wel loslopen
Ik zou ook liever hebben dat er geen Brexit komt maar als het Britse volk zo stemt zal ik dat aanvaarden en misschien is dat wel een opportuniteit voor de EU. Het probleem met separatisten, of het nu Catalanen of Vlamingen zijn is dat ze absoluut geen respect hebben voor democratie. Zij verwijzen zelf naar Oost Europese landen waar minderheden hun wil aan de meerderheid op legde.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 22:29   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik zou ook liever hebben dat er geen Brexit komt maar als het Britse volk zo stemt zal ik dat aanvaarden en misschien is dat wel een opportuniteit voor de EU. Het probleem met separatisten, of het nu Catalanen of Vlamingen zijn is dat ze absoluut geen respect hebben voor democratie. Zij verwijzen zelf naar Oost Europese landen waar minderheden hun wil aan de meerderheid op legde.
Het probleem met mensen zoals u is dat ze absoluut niet weten waarover ze spreken.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 22:46   #52
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Negeerlijst

Jan van den Berghe

Dit bericht is verborgen omdat Jan van den Berghe op jouw negeerlijst staat

Laatst gewijzigd door Gipsy : 13 juni 2016 om 22:51.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 02:13   #53
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik zou ook liever hebben dat er geen Brexit komt maar als het Britse volk zo stemt zal ik dat aanvaarden en misschien is dat wel een opportuniteit voor de EU. Het probleem met separatisten, of het nu Catalanen of Vlamingen zijn is dat ze absoluut geen respect hebben voor democratie. Zij verwijzen zelf naar Oost Europese landen waar minderheden hun wil aan de meerderheid op legde.
Gaat Nederland en neem ook aan België flink veel geld kosten ingeval een Brexit. Minimaal €10 miljard op jaarbasis.
De Britten zijn overigens flink afhankelijk van het continent. Er zijn verschillende cijfers genoemd, hun economie zou mogelijk een teruggang kunnen verwachten met 30%

Bij de Britten speelt overigens dat ze nog steeds niet definitief afscheid hebben genomen van hun verleden, met name de oudere generatie ... the British Empire.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 02:26   #54
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

De ene zijn ongeluk, de andere zijn geluk.
Opportuniteiten pakken wanneer ze zich voordoen.
Zeker een Nederlander moet dat toch onderschrijven, Adrian? Dat is net een van jullie krachten!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 05:23   #55
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
De ene zijn ongeluk, de andere zijn geluk.
Opportuniteiten pakken wanneer ze zich voordoen.
Zeker een Nederlander moet dat toch onderschrijven, Adrian? Dat is net een van jullie krachten!
Opportuniteiten pakken wanneer ze zich voordoen?
Alleen verliezers. Ook België zal ermee te maken krijgen. De Britten mogelijk zelf nog het meest als de verwachting klopt dat hun economie met 30% onderuit zou kunnen gaan.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 05:35   #56
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Opportuniteiten pakken wanneer ze zich voordoen?
Alleen verliezers. Ook België zal ermee te maken krijgen. De Britten mogelijk zelf nog het meest als de verwachting klopt dat hun economie met 30% onderuit zou kunnen gaan.
Opgepast: Ge zijt te Belgisch aan 't worden. That might affect your health!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 07:43   #57
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wat heeft dat nu te maken met lidmaatschap van de EU? Niets toch, of is Zwitserland een barbaars land zonder enige vorm van cultuur, louter omdat het niet tot de EU behoort?
Heel veel.
Het is voor de EU enorm belangrijk dat een land zoals het U.K., dat geografisch zowel als historisch altijd een integraal deel heeft uitgemaakt van Europa bij de EU aangesloten blijft. Het heeft bovendien een positieve invloed op het Europees gebeuren. Zonder het U.K. wint Frankrijk weer aan invloed. Vooral voor Vlaanderen is het van groot belang dat de invloed van Parijs binnen de perken wordt gehouden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 19:54   #58
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik zou ook liever hebben dat er geen Brexit komt maar als het Britse volk zo stemt zal ik dat aanvaarden en misschien is dat wel een opportuniteit voor de EU. Het probleem met separatisten, of het nu Catalanen of Vlamingen zijn is dat ze absoluut geen respect hebben voor democratie. Zij verwijzen zelf naar Oost Europese landen waar minderheden hun wil aan de meerderheid op legde.
Min 30% economie is een aanname van sommige deskundigen, ben daar niet van overtuigd of dit ook zou kunnen kloppen

De Britten en de Nederlanders kennen overigens beiden een grote overeenkomst. Ze hebben meer dan andere EU landen veel gemeen met elkaar op tal van gebieden, als wel in beleving door bevolking. Met name "het recht" speelt een zeer grote rol, beleving van de natiestaat etc
Op een aantal vlakken zijn beide landen uitzonderingen binnen de EU landen

Waar Rutte nu mee in z'n maag zit, het referendum Oekraïene, ging in werkelijkheid om tegen de EU, ofwel min of meer ... Nexit
Rutte kan geen kant op. Stemt hij in en passeert het referendum heeft hij een probleem, daarmee bevestigt hij dat Nederland niet werkelijk nog een soevereine staat is.
Hetgeen wat de Nederlander en de Britten hoog zit, verlies aan soevereiniteit.
Beide landen kenmerken zich dan ook door een gemiddeld hogere waardering voor de natie staat
Rutte speelt overigens een dubbelrol. Z`n grootste vrienden in de EU zijn de Britten.
Wanneer een Brexit betekent dit voor hem, en Nederland, een rampzalig verlies

De Nederlander raakt zich er steeds meer bewust dat een regering kan struikelen, maar een volgende regering het beleid gewoon weer voortzet daar deze niet anders kan. De macht van Brussel gaat boven de macht van eigen regering en eigen soevereiniteit

Britten en Nederlanders staan qua beleving tevens totaal anders tegenover recht dan in de rest van de EU.
Nu bepaalt Brussel, het vanouds Nederlandse recht heeft geen zeggingskracht meer. Een Nederlandse rechter is onafhankelijk en hoeft geen rekening te houden met de grondwet.
Met de EU moet hij echter wel rekening houden en continue om advies vragen. Dit staat haaks op de rechtsbeleving van de Nederlander.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 14 juni 2016 om 20:01.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 20:00   #59
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

2
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 20:45   #60
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Min 30% economie is een aanname van sommige deskundigen, ben daar niet van overtuigd of dit ook zou kunnen kloppen

De Britten en de Nederlanders kennen overigens beiden een grote overeenkomst. Ze hebben meer dan andere EU landen veel gemeen met elkaar op tal van gebieden, als wel in beleving door bevolking. Met name "het recht" speelt een zeer grote rol, beleving van de natiestaat etc
Op een aantal vlakken zijn beide landen uitzonderingen binnen de EU landen

Waar Rutte nu mee in z'n maag zit, het referendum Oekraïene, ging in werkelijkheid om tegen de EU, ofwel min of meer ... Nexit
Rutte kan geen kant op. Stemt hij in en passeert het referendum heeft hij een probleem, daarmee bevestigt hij dat Nederland niet werkelijk nog een soevereine staat is.
Hetgeen wat de Nederlander en de Britten hoog zit, verlies aan soevereiniteit.
Beide landen kenmerken zich dan ook door een gemiddeld hogere waardering voor de natie staat
Rutte speelt overigens een dubbelrol. Z`n grootste vrienden in de EU zijn de Britten.
Wanneer een Brexit betekent dit voor hem, en Nederland, een rampzalig verlies

De Nederlander raakt zich er steeds meer bewust dat een regering kan struikelen, maar een volgende regering het beleid gewoon weer voortzet daar deze niet anders kan. De macht van Brussel gaat boven de macht van eigen regering en eigen soevereiniteit

Britten en Nederlanders staan qua beleving tevens totaal anders tegenover recht dan in de rest van de EU.
Nu bepaalt Brussel, het vanouds Nederlandse recht heeft geen zeggingskracht meer. Een Nederlandse rechter is onafhankelijk en hoeft geen rekening te houden met de grondwet.
Met de EU moet hij echter wel rekening houden en continue om advies vragen. Dit staat haaks op de rechtsbeleving van de Nederlander.
Ik ben niet op de hoogte van de Nederlandse grondwet maar het verwondert me wel dat een Nederlandse rechter de grondwet naast zich kan neerleggen. Enfin ik weet niet veel over Hollanders, mensen die uit de muur "broodje kroket" eten daarvan kan men van alles verwachten.

Wat de Britten betreft zal ik hun beslissing respecteren. Men moet altijd de goede kant zien. Britten hebben van in het begin dwars gelegen dus is het op zich geen catastrofe dat ze er uit gaan. Het kan een opportuniteit zijn voor Europa. Mijn bedrijf heeft een goede export naar UK, ik lig er echt niet wakker van tenzij het pond keldert natuurlijk.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be