Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 december 2018, 12:46   #3341
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Die trappelen al maanden terplaatse en de vloedgolf model 3 moet nog komen in Europa.

En wereldwijd? YTD oktober 2018.

Er zal vast een piek zijn wanneer de model 3 gehomologeerd is en eindelijk kan geleverd worden in Europa.
Ik zie ze in Noorwegen misschien 25% marktaandeel halen waar ze nu rond de 15% hangen.

Maar ik geloof nooit dat de vraag in Europa boven de 10k/maand (gemiddeld) gaat uitkomen. 7,5k/maand zou realistisch kunnen zijn.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 13 december 2018 om 12:51.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 12:48   #3342
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Er zal vast een piek zijn wanneer de model 3 gehomologeerd is en eindelijk kan geleverd worden in Europa.
Ik zie ze in Noorwegen misschien 25% marktaandeel halen waar ze nu rond de 15% hangen.

Maar ik geloof nooit dat de vraag in Europa boven de 10k/maand (gemiddeld) gaat uitkomen.
Tegen 58K/stuk zie ik dat ook niet gebeuren (te dure wagen voor de particulier).

Ze verwachten 3000 wagen/week via Zeebrugge. Dat lijkt me een correcte inschatting.

edit: ik las week..je postte maand.

Laatst gewijzigd door Tavek : 13 december 2018 om 12:49.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 13:33   #3343
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Forum Tesla Model S

Reacties van eigenaren

Naam: Ccetintas, datum: 28 november 2018



Ervaring met auto: De eerste paar jaar rijdt de auto prima, daarna alleen maar problemen. De service bij Tesla is WAARDELOOS, je moet 20 minuten wachten, het interesseert ze niets en het duurt erg lang voor de problemen worden opgelost. Mijn advies: niet doen.
-----
16-11-2018 mijn Tesla S 100d in de fabriek geleverd gekregen en ja hoor! Met schade welke tot op heden nog niet verholpen is! Een aardige waslijst!
----
Na een week en 1000km rijden kom je er pas echt achter hoe slecht en ondoordacht een Tesla eingelijk is.
Alle zgn super techniek word overschaduwd door de rommel die er omheen hangt genaamd een auto. Bij een auto van 130k verwacht je een kwaliteitsproduct en niet enkel en alleen een zelfrijdende iPad!
----
Voor mijn de eerste (een hele korte) en de laatste keer. Snel weer terug naar een echte auto.
----
Helemaal eens met de stelling dat de service van Tesla dramatisch slecht is. Ben inmiddels twee maanden bezig met customerservice. Er is zelfs toegezegd te crediteren omdat de extra wielen zoek zijn en zelfs dat gaat weer fout.
---
Wat mij ook stoort is de slechte bereikbaarheid. Niemand weet wat, niets zeggende anwoorden. Ik hoop niet dat ik schade krijg of een probleem, want dan ben ik het haasje vrees ik.
----
Ik heb een s60 uit december 2013. Slechts 56.000 km. Perfecte staat en ben zeer tevreden over deze auto. Hij wordt zakelijk gereden. We willen hem nu verkopen, maar is praktisch onverkoopbaar op de tweedehands markt. Zelfs Tesla (terugkoop regeling) wil de 60 niet meer. dhr Musk... waardevast Tesla?
----
Tesla komt haar beloftes nooit na...ze hebben altijd wel een smoes.
----
Ben denk ik net als jij in bezit van een Model S 75. Deel je mening over de auto: hij rijdt fantastisch. Helaas ook minder te spreken over de actieradius (momenteel circa 350 km: in de winter was het 275 km).
----
Ik heb de auto nu bijna drie maanden en al diverse software matige issues ervaren, alarm dat vanzelf afgaat, spotify dat niet werkt, zwarte scherm, transportmodule geheel vervangen omdat de auto "dood" was en niets meer deed...

-----
De Tesla is een bagger auto. Ik heb de auto nu 3 maanden en heb spijt van mijn aankoop. Ik ben een hele rustige rijder. Ik haal op een volle batterij maximaal 340 km en dan accelereer ik heel rustig. Bij een sportief rijgedrag max 300 niet meer. Jou bewering van 400+ is een leugen.
-----
De superCharger, dat je binnen een half uur de batterij kunt volladen is ook een leugen. Je kan hooguit als je batterij leeg is 50% opladen binnen een half uur.
-----
Van Tesla mag je de auto niet dagelijks 100% laden omdat dat slecht is voor de batterij. Schande! Ik rijd dagelijks vele km's.
-----
Om maar te zwijgen over de problemen met de auto. Ben al 7 keer teruggegaan baar de dealer omdat mijn ruitenwissers niet goed veegden. Auto was afgeleverd met een slecht gemonteerde kofferbak en voorklep.
Scherm loopt steeds vast tijdens het rijden. En zo kan ik wel een tijdje doorgaan.

-----
Het is de slechtste auto die ik ooit heb gehad. Prijs /kwaliteit ver te zoeken.
-----
Pluspunten tesla: grote scherm en soepel op de weg.

Minpunten tesla: 80K km garantie, ruitenwissers defect, oplaadunit defect, aandrijfmotor zoemt, deurhendels defect, actieradius maximaal 350 in de zomer en in de winter 300 km, ramen die niet goed dicht sluiten, vocht in de achterlampen, drive unit defect, deurrubbers zitten los, deur gaat vanzelf open als je der langs loopt etc.etc.

Dit zijn mijn mankementen van mijn auto in 6 maanden tijd.
Dus ik hou mijn hart vast als mijn garantie periode voorbij is.
------
Slechtste auto ooit!! Nooit aan beginnen. De auto is een en al een probleem. Ik heb de auto 6 maanden en in die 6 maanden ben ik 25 keer geweest voor problemen aan de auto.

Vervangen:
- batterij
- drive unit 2x
- deurhendels 4x
- laadcomponent
- draagarmen
- control pannel scherm

Na 80.000 km geen garantie meer. Batterij en drive unit vallen onder garantie, 8 jaar. De rest mag je zelf aftikken. Deurhendels zijn 1000 per stuk en gaan om de haverklap stuk. Het scherm kost 6500 euro ex btw en arbeidsloon.

NOOIT KOPEN! Actieradius is slechts 270/300 km als je op een normale manier deze auto rijdt. Alleen als je heel voorzichtig optrekt, niet harder dan 80 km rijd, achter vrachtwagens blijft hangen, je climate control helemaal uit zet, dan ben je instaat op de door de fabrikant opgegeven actieradius te halen van 502 km!
-----
Ik vond het een regelrechte ramp. Actieradius was een drama tijdens wintersport in de bergen hooguit 150 km. En nog maar niet te spreken over de erbarmelijke bouwkwaliteit.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 13:41   #3344
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Tegen 58K/stuk zie ik dat ook niet gebeuren (te dure wagen voor de particulier).

Ze verwachten 3000 wagen/week via Zeebrugge. Dat lijkt me een correcte inschatting.

edit: ik las week..je postte maand.
Er zijn talrijke landen in Europa die model 3 met kushand gaan afnemen.
3000 per week zullen heel vlotjes voor het jaar 2019 uitverkocht zijn.

Noorwegen
*Nederland
Zwitserland
Zweden
Frankrijk
Duitsland
België
Oostenrijk
...
"de particulier" heeft geld genoeg. ICE van boven 50-60k worden ook gekocht, die gaan alvast een dreun krijgen zoals in de USA.

Tesla deed het sowieso al voor met hun model S (en X in wat mindere mate)
ze gaven hun ICEs counterparts een dreun.

Vergeet niet dat er ca. lopende 450.000 reservaties waren voor het model 3, kan ook meer zijn of worden nadat in gans Europa het model 3 voorgesteld werd. Mensen reserveren pas als ze de wagen grondig gekeurd hebben. Ik was alleszins gerustgesteld nadat ik de wagen onder de loep kon nemen. Hier en daar een futuliteit en die wagen doet mee met de premiums-middenklasse, ook qua afwerking. Van de mechanische rest was ik al quasi overtuigd.

Nemen we aan dat er 230.000 weg zijn als het model 3 op de Europese markt komt. Dat zijn er nog 220.000. Ik schat alvast minstens de helft voor Europa. Nemen we 120.000, aan 3000 per week is dat 40 weken uitverkocht.

Als ze in maart 2019 continu beginnen te leveren resten nog 43 weken tot 2020. Er zijn er alvast zeker die hun bestelling gaan uitstellen en wachten op de 10-20k goedkopere versies. Maar ook die zullen komen vanaf 3Q-2019.
Het bestellingsvoorschot zal alleszins de kassa opfleuren.

*Nederland alleen nam al 736 Tesla S en X af in de maand november:



1000 per maand model 3 in NL alleen zou wel eens kunnen, of 250 per week.

Laatst gewijzigd door Micele : 13 december 2018 om 14:08.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 15:45   #3345
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
1000 per maand model 3 in NL alleen zou wel eens kunnen, of 250 per week.
In 2017 verkocht Tesla ca 28000 S en X in Europa. Nederland en Noorwegen zijn wellicht goed voor ca 40%.

Als jij claimt dat Nederland 'slechts' 250/wk' voor hun rekening gaat nemen, waar gaan ze al de rest dan stockeren als Tesla werkelijk 3000/wk gaat invoeren?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 16:04   #3346
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Paar maand geleden: ze zullen nooit winst draaien, ze gaan falliet
Nu: de kwaliteit is klote, ze gaan falliet

Wat is het na Q4 cijfers beste hamac ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 16:27   #3347
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Paar maand geleden: ze zullen nooit winst draaien, ze gaan falliet
Nu: de kwaliteit is klote, ze gaan falliet
Waar heb ik geschreven dat ze failliet gingen gaan?

Ik heb wel geschreven dat hun financials niet zo goed waren en ze enkele serieuze hindernissen moeten overwinnen.
Verder dat hun beurswaarde serieus overvalued is.

Citaat:
Wat is het na Q4 cijfers beste hamac ?
Jij gelooft het 3000/wk verhaaltje?
Vorig jaar 28k S en X in Europa en volgend jaar ineens 150k model 3's?

Misschien moet je mijn vorige post nog terug lezen.
Als Michele juist is met 1k/mnd voor Nederland en nog eens 1k/mnd voor Noorwegen die samen ongeveer goed zijn voor 40%, dan is 100% = 5k.
Waar gaan ze die andere 7K dan slijten?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 13 december 2018 om 16:29.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 16:29   #3348
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
*Nederland alleen nam al 736 Tesla S en X af in de maand november:



1000 per maand model 3 in NL alleen zou wel eens kunnen, of 250 per week.
De absolute recordmaand van Tesla voor Nederland was september 2018, met 1645 stuks tesamen:



Maar er waren zeker ook maanden dat er maar 348 Teslas verkocht werden zoals oktober 2018:
http://ev-sales.blogspot.com/search/label/Netherlands

Soit over die 3 maanden een gemiddelde van 910 Teslas per maand.
En dat zijn wagens die niet zelden tweemaal duurder zijn in aankoop als een model 3.

Volgens Febiac is het aandeel particulieren bij EV ca. 15%.
In Nederland was dat een goed jaar geleden 17% zal nu wel wat opgelopen zijn. Het fiscaal beleid bepaald mede het aantal, en de sjoemelhybrides worden daar nu als ICE getaxeerd.

Soit zelfstandigen en ondernemers zijn ook mensen.

Uiteraard is het wachten geblazen op het model 3 ze stonden tenslotte wereldwijd in files aan te schuiven de 31 maart 2016, dat gaat dan ~3 jaar worden:
Citaat:
https://forums.teslarati.com/threads...orldwide.1751/

A few days ago, there was speculation that Tesla might receive as many as 100,000 reservations world wide in the first 24 hours. Skeptics hooted that such predictions were preposterous. Looking at the photos we have so far, it seems like Tesla is going to get plenty of them. Whether they amount to 100,000 or not is more or less irrelevant. As Elon tweeted on Tuesday:

@elonmusk
Looks like we may need to increase production plans for the Model 3
00:52 - 30 mrt. 2016
Musk tweette de 1 april 2016 dat ze ondertussen 180.000 reservaties hadden de eerste 24 uur:
Citaat:
@elonmusk
Model 3 orders at 180,000 in 24 hours. Selling price w avg option mix prob $42k, so ~$7.5B in a day. Future of electric cars looking bright!

09:11 - 1 apr. 2016
Enkele weken later verschoof hij de bijna onmogelijke deadline van eind 2017 naar de onmogelijke juli 2017 voor de start van de model 3 productie. Toch extra 5 maand gewonnen en die was meer dan hoognodig...

Laatst gewijzigd door Micele : 13 december 2018 om 16:57.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 17:10   #3349
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Jij gelooft het 3000/wk verhaaltje?
Het zal er niet veel naast zitten.
3000 x 40 weken = 120k in Europa, dat lijkt een faire schatting de markt in Europa is very likely iets groter qua middenklasse-limousines dan USA (waar vooral de Aziaten de meeste middenklassers verkopen)

Citaat:
Vorig jaar 28k S en X in Europa en volgend jaar ineens 150k model 3's?
neem beter de bijna 100k model 3 in de USA op 10 maand YTD okt 2018, en het zouden er veel meer geweest zijn moest de productie veel beter gelopen zijn.



Citaat:
Misschien moet je mijn vorige post nog terug lezen.
Als Michele juist is met 1k/mnd voor Nederland en nog eens 1k/mnd voor Noorwegen die samen ongeveer goed zijn voor 40%, dan is 100% = 5k.
Waar gaan ze die andere 7K dan slijten?
Tesla kent de lopende model 3 reservatiecijfers uit Europa, ken jij die?
Awel dan?

Laatst gewijzigd door Micele : 13 december 2018 om 17:20.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 17:48   #3350
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
In landen zoals Belgie, Frankrijk...is dat kerncentrales, dus 0 uitstoot. In landen zoals Noorwegen is dat hydro, dus alweer, 0 uitstoot.

Zelfs in Polen stoot een EV minder uit dan een ICE.






Tesla gebruikt op dit moment slechts 3 % Cobalt in haar batterijen en de volgende generatie van haar batterijen gaat er geen hebben (0 %). Dusja, dat argument verdwijnt ook.

Stoppen met cafepraat verkopen. De oude man die tegen alles wat nieuw is...not cool.
En wat gaan ze dan als stabilisator gebruiken in de plaats van de cobalt ?
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 17:49   #3351
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.792
Standaard

Ik gebruik ook regelmatig cobalt ....kopen ?
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 11:08   #3352
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
En wat gaan ze dan als stabilisator gebruiken in de plaats van de cobalt ?
Er zijn andere metalen die deze functie kunnen vervullen, alleen tot nu toe was cobalt de beste. Maar dat probleem is niet onoplosbaar.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 18:50   #3353
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard Tesla laat ze allemaal ver achter bij EV-techniek en innovatie, en zelfs aantallen

Volgens Center of Automotive Management (CAM) :

Citaat:
Laut einer Auswertung des Center of Automotive Management (CAM) sind die USA derzeit nach China mit weitem Abstand der zweitwichtigste Markt für die E-Mobilität. Wesentlicher Treiber dafür sei Tesla.

In den Vereinigten Staaten erhöhen sich die Absatzzahlen für Elektrofahrzeuge 2018 im Vergleich zum Vorjahr um 84 Prozent auf 356.000 Einheiten, hat das CAM berechnet. Auf das Model 3 entfielen dort bereits 37 Prozent der Stromer-Zulassungen, auf alle Modelle von Tesla sogar insgesamt über 50 Prozent. In den ersten 11 Monaten seien insgesamt 159.000 Elektroautos des E-Auto-Pioniers verkauft worden.

Tesla zeigt dem CAM zufolge nicht nur die größte Dynamik auf dem Elektroauto-Markt in den USA, die Kalifornier liegen auch mit Blick auf die Innovationen der Autobranche vorne – und das weltweit. Das Unternehmen sei “Innovations-Top-Performer” bei Batterie-Pkw.



https://teslamag.de/news/tesla-fuehr...-den-usa-22098
USA wordt na China tweede belangrijkste afzetmarkt van EV, dankzij de fel gestegen verkoop van het model 3 die alleen al voor 37% zorgde, en Tesla in het algemeen meer dan 50% van de US-markt.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:04   #3354
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Volgens Center of Automotive Management (CAM) :



USA wordt na China tweede belangrijkste afzetmarkt van EV, dankzij de fel gestegen verkoop van het model 3 die alleen al voor 37% zorgde, en Tesla in het algemeen meer dan 50% van de US-markt.
Met de promotie die je voor Tesla maakt verdien je daar meer dan een Politieker mee?

De propagandamachine die je maakt voor Tesla is erger dan den Hitler vroeger.

Laatst gewijzigd door chris k : 14 december 2018 om 19:06.
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 00:46   #3355
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
Met de promotie die je voor Tesla maakt verdien je daar meer dan een Politieker mee?

De propagandamachine die je maakt voor Tesla is erger dan den Hitler vroeger.
Ik denk ook dat hij er een paar aandelen heeft en dus maar reclame aan het maken is. In de hoop...
Heb dat nog al eens gezien.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 02:40   #3356
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Micele heeft geen aandelen....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 08:47   #3357
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Micele heeft geen aandelen....
Om geld te ontvangen moet men geen aandelen hebben
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 10:23   #3358
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
Om geld te ontvangen moet men geen aandelen hebben

Ga nog maar wat met uw stinkbak rondrijden zolang je nog moogt.

Citaat:
https://www.hln.be/auto/europese-ste...eren~aaf7a4e4/

Europese steden mogen vanaf 2021 ook nieuwste diesels weigeren

13 december 2018
Dit was effen off topic.

Deze draad gaat vooral over het model 3 van Tesla, en natuurlijk ook over Tesla.

Als het u niet past... er zijn nog andere draden.

Laatst gewijzigd door Micele : 15 december 2018 om 10:29.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 10:41   #3359
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht

Ga nog maar wat met uw stinkbak rondrijden zolang je nog moogt.
Of ben je gehersenspoeld door Tesla

Toen ik vroeger bij Opel in Antwerpen werkte waren er ook die fanatiek "Opel heilig verklaarden ".

Een merk ...is juist zoals de kleur van een auto ....de ene is pro wit ...de andere is ....

En milieutesten moet je nog steeds met een korreltje zout nemen ...praktijk is dikwijls helemaal anders ....zoals de Hybrides veel beloven ( verbruiken allemaal véél meer ) maar mijn diesel is zuiniger

En als ik 2021 niet meer met mijn diesel mag rijden .....dan stop ik onmiddellijk met werken ....gedaan met belastingen te betalen ... moeten ze mij maar betalen

Laatst gewijzigd door chris k : 15 december 2018 om 10:44.
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 10:58   #3360
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
Of ben je gehersenspoeld door Tesla

Toen ik vroeger bij Opel in Antwerpen werkte waren er ook die fanatiek "Opel heilig verklaarden ".

Een merk ...is juist zoals de kleur van een auto ....de ene is pro wit ...de andere is ....

En milieutesten moet je nog steeds met een korreltje zout nemen ...praktijk is dikwijls helemaal anders ....zoals de Hybrides veel beloven ( verbruiken allemaal véél meer ) maar mijn diesel is zuiniger

En als ik 2021 niet meer met mijn diesel mag rijden .....dan stop ik onmiddellijk met werken ....gedaan met belastingen te betalen ... moeten ze mij maar betalen
Begin maar al te bloeden.

Uw diesel is nooit zuiniger. En zijn de schadelijkste.
Maar het is een wereldwijde samenzwering tegen uw dieselheiligdom.

Laatst gewijzigd door Micele : 15 december 2018 om 11:00.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be