Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2018, 17:04   #61
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nog nooit zo'n harde wishful thinking gelezen. In een huwelijkscontract staat nergens dat er elke dag wordt geneukt. Nergens.
En moest dat wel zo zijn, zouden de meeste vrouwen liever de straat verkiezen.

Het gaat er net om dat 'Boef' de vrouwen die dat 'mannenwerk' deden hoeren noemde. Ik vind het nu niet bepaald vrouwelijk om een nacht uit te gaan en dan nog een wildvreemde man een lift aan te bieden.

Die van mij noemt vrouwen die te onafhankelijk zijn ook 'nr2 vrouwen'.



Volgens mij heb je dus totaal geen idee van de vrije wil van een vrouw. Teken maar snel een huwelijkscontract en wees dan 'welkom op aarde'
De noten op uw zang zullen trouwens ook slinken
Och, we moeten ons niet druk maken over een bruine"rapper" die denkt dat hij hier ook nog een grote smoel moet opzetten want meneer is moslim en staat boven de rest van de mensheid verheven...
Dat er mensen zijn die nog interesse hebben in dergelijke onbenullige vreemde zeikers, niet te begrijpen...
En over de "vrije wil" van de vrouw, uitgelegd vanuit moslimstandpunt, laat maar zitten...
Leg maar je burka klaar, ziet men het minder als je "een paar tikken" zult krijgen van onze wereldveroveraars, volledig in overeenstemming met de koran...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 17:13   #62
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Allé, het racismeriedeltje wordt al bovengehaald:

https://www.hln.be/showbizz/-jullie-...erug~a65815be/

Willen we meer of minder rappende(?) kutmarokkanen?
Alleen Boefje zelf mag blijkbaar discriminerende taal gebruiken. Als mensen hetzelfde doen tegen hem, gaat hij uit zijn dak.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 17:36   #63
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Boef is geen lomperik en een goede commercant. Het is allemaal bewust opgezet spel. De vrouwen die hij publiek beledigt zitten mee in het complot. Het zijn vriendinnen van een mede-rapbroer.

Het is zowat hetzelfde als Logan Paul die de klassieke media haalt met de meest wansmakelijke video's. Hierdoor bereiken ze een groter publiek. Ze brengen ook commotie bij hun bestaand publiek.

Daar is het allemaal om te doen. Achteraf bieden ze hun lafhartige excuses aan en beweren ze dat ze oprecht zijn in hun spijt betuigingen. Ze ontkennen ook dat ze er munt uit wouwen slagen.

Het is zielig dat de journalisten in deze val intrappen. Indien ze klachten hebben dienen ze niet de artiesten zelf publiek aan te vallen. Ze kunnen hun beklag kwijt bij de sociale media maatschappijen en de agenten, de mcn's en de platenmaatschappijen van de betrokken artiesten.

Pewdiepie geeft meer uitleg over deze marketingtechnieken in zijn video's.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 januari 2018 om 17:37.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 18:19   #64
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ja, vind ik ook, ik lees zijn stukjes al een hele poos graag.

ps hij kreeg geen ban hoor.
Knap geschreven, maar komt dat uit een blog of zo ? Ik vind het niet via de gewone zoekmachines. Ben wel benieuwd waar die stukjes verschijnen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 19:18   #65
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nog nooit zo'n harde wishful thinking gelezen. In een huwelijkscontract staat nergens dat er elke dag wordt geneukt. Nergens.
En moest dat wel zo zijn, zouden de meeste vrouwen liever de straat verkiezen.

Het gaat er net om dat 'Boef' de vrouwen die dat 'mannenwerk' deden hoeren noemde. Ik vind het nu niet bepaald vrouwelijk om een nacht uit te gaan en dan nog een wildvreemde man een lift aan te bieden.

Die van mij noemt vrouwen die te onafhankelijk zijn ook 'nr2 vrouwen'.



Volgens mij heb je dus totaal geen idee van de vrije wil van een vrouw. Teken maar snel een huwelijkscontract en wees dan 'welkom op aarde'
De noten op uw zang zullen trouwens ook slinken
Vindt uw man ritmisch vertellen (ik gebruik bewust niet de termen "muziek" en en "zingen" ) over geweld, drugs en misdaad dan eerbaar?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 19:34   #66
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Boef is geen lomperik en een goede commercant. Het is allemaal bewust opgezet spel. De vrouwen die hij publiek beledigt zitten mee in het complot. Het zijn vriendinnen van een mede-rapbroer.

Het is zowat hetzelfde als Logan Paul die de klassieke media haalt met de meest wansmakelijke video's. Hierdoor bereiken ze een groter publiek. Ze brengen ook commotie bij hun bestaand publiek.

Daar is het allemaal om te doen. Achteraf bieden ze hun lafhartige excuses aan en beweren ze dat ze oprecht zijn in hun spijt betuigingen. Ze ontkennen ook dat ze er munt uit wouwen slagen.

Het is zielig dat de journalisten in deze val intrappen. Indien ze klachten hebben dienen ze niet de artiesten zelf publiek aan te vallen. Ze kunnen hun beklag kwijt bij de sociale media maatschappijen en de agenten, de mcn's en de platenmaatschappijen van de betrokken artiesten.

Pewdiepie geeft meer uitleg over deze marketingtechnieken in zijn video's.
Aha, het is een complot.

Ik dacht al, een rapper van Algerijnse afkomst die vrouwen hoeren vindt, dat kan gewoon niet.

Maar nu blijkt het dan toch een complot te zijn. Veel aannemelijker inderdaad.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:47   #67
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Aha, het is een complot.

Ik dacht al, een rapper van Algerijnse afkomst die vrouwen hoeren vindt, dat kan gewoon niet.


Maar nu blijkt het dan toch een complot te zijn. Veel aannemelijker inderdaad.
Eigenaardig, al die ophef... Alsof dit niet geweten was, sinds jaar en dag.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 22:23   #68
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nog nooit zo'n harde wishful thinking gelezen. In een huwelijkscontract staat nergens dat er elke dag wordt geneukt. Nergens.
En moest dat wel zo zijn, zouden de meeste vrouwen liever de straat verkiezen.

Het gaat er net om dat 'Boef' de vrouwen die dat 'mannenwerk' deden hoeren noemde. Ik vind het nu niet bepaald vrouwelijk om een nacht uit te gaan en dan nog een wildvreemde man een lift aan te bieden.

Die van mij noemt vrouwen die te onafhankelijk zijn ook 'nr2 vrouwen'.



Volgens mij heb je dus totaal geen idee van de vrije wil van een vrouw. Teken maar snel een huwelijkscontract en wees dan 'welkom op aarde'
De noten op uw zang zullen trouwens ook slinken
Heb ik gedaan en kom ik te sterven erft mijn vrouw 0,0€ van mij.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 22:29   #69
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Mag een vrouw wel een vrije wil hebben? Loopt ze dan niet het risico door bepaalde bevolkingsgroepen als een nr.2 vrouw te worden beschouwd?
Ja, binnen de krijtlijnen van de sharia... en de (culturele) 'gevoeligheden' van haar naasten. Net zoals mannen eigenlijk.

Dit gezegd zijnde is 'rapper boef' nu niet bepaald het voorbeeld van de doorsnee moslimman.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 22:34   #70
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht

Het gaat er net om dat 'Boef' de vrouwen die dat 'mannenwerk' deden hoeren noemde.
Ik vind het nu niet bepaald vrouwelijk om een nacht uit te gaan en dan nog een wildvreemde man een lift aan te bieden.
Dus de dames hadden onze cRapper Boef gewoon moeten laten staan met zijn lekke band. Goed om weten dat mensen helpen ook niet in uw aard zit.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 22:35   #71
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Vindt uw man ritmisch vertellen (ik gebruik bewust niet de termen "muziek" en en "zingen" ) over geweld, drugs en misdaad dan eerbaar?
Natuurlijk niet.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 22:39   #72
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dus de dames hadden onze cRapper Boef gewoon moeten laten staan met zijn lekke band. Goed om weten dat mensen helpen ook niet in uw aard zit.
Er zouden dan vast wel enkele 'kutmarokkanen' zijn gestopt om te helpen. Ik begrijp zelfs niet wat die vrouwen bezielt om blindelings eender wie of wat te willen helpen. Wtf. Zelfs een hoop mannen hebben die gasten wellicht in de kou laten staan.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 22:50   #73
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Wat een hoop gezeik alweer voor niets. Past wel in de huidige tijdsgeest waar vrouwen geëvolueerd zijn tot geëmancipeerde en bazige westerse krengen die niets meer verdragen.

Wordt het niet eens tijd dat men zich bezig houdt met belangrijke thema's in plaats van al die muggen waarvan men een olifant maakt de laatste tijd?
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 3 januari 2018 om 22:51.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 22:58   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Er zouden dan vast wel enkele 'kutmarokkanen' zijn gestopt om te helpen.
Maar dat is niet gebeurd.
Citaat:
Ik begrijp zelfs niet wat die vrouwen bezielt om blindelings eender wie of wat te willen helpen.
Tja, ze zagen daar zo'n knappe exotische gast langs de kant van de weg staan, en ze dachten, "da's lekker vlees, laat ons een orgie bouwen", maar onze zedige cRapper hield de boot af en vond zich in zijn eer getast.
Citaat:
Wtf. Zelfs een hoop mannen hebben die gasten wellicht in de kou laten staan.
Met recht en reden. Lees een doorsnee krant maar eens. En da's nog een gekuiste vorm van media.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 22:59   #75
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Wat een hoop gezeik alweer voor niets. Past wel in de huidige tijdsgeest waar vrouwen geëvolueerd zijn tot geëmancipeerde en bazige westerse krengen die niets meer verdragen.

Wordt het niet eens tijd dat men zich bezig houdt met belangrijke thema's in plaats van al die muggen waarvan men een olifant maakt de laatste tijd?
Ook een punt moet ik toegeven.
Langs de andere kant, ergens moet het wel eens stoppen, hoer is niet bepaald een koosnaampje dat te pas en te onpas gebruikt kan worden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 08:53   #76
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Knap geschreven, maar komt dat uit een blog of zo ? Ik vind het niet via de gewone zoekmachines. Ben wel benieuwd waar die stukjes verschijnen.
ik volg hem op facebook, hij schrijft dagelijks, meestal pareltjes, soms iets minder, altijd tegendraadse stukjes die tot nadenken stemmen...

Laatst gewijzigd door Anna List : 4 januari 2018 om 08:54.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 08:55   #77
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Natuurlijk niet.
Maar jullie schrijven je wel in in zijn gangsterislam als het er om gaat jonge vrouwen die uitgaan te benoemen.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 08:56   #78
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja, binnen de krijtlijnen van de sharia... en de (culturele) 'gevoeligheden' van haar naasten. Net zoals mannen eigenlijk.

Dit gezegd zijnde is 'rapper boef' nu niet bepaald het voorbeeld van de doorsnee moslimman.
maar wat is jouw oordeel over zijn mening mbt die vrouwen?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 09:05   #79
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
...
Het gaat er net om dat 'Boef' de vrouwen die dat 'mannenwerk' deden hoeren noemde. Ik vind het nu niet bepaald vrouwelijk om een nacht uit te gaan en dan nog een wildvreemde man een lift aan te bieden.

...
zij boden geen wildvreemde mannen een lift aan, hij belde hen en zij kenden hem via een gemeenschappelijke vriend ...

blijkbaar vertrouwden ze Boef ...

dat bleek achteraf inderdaad grondig fout.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 10:00   #80
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik vind het nu niet bepaald vrouwelijk om een nacht uit te gaan en dan nog een wildvreemde man een lift aan te bieden.
Als die wildvreemde man op dat moment een moslim blijkt te zijn met een mentaliteit als die van Boef of die van jou, lijkt het me inderdaad aangewezen gewoon door te rijden en die persoon in de shit te laten zitten. Gelukkig ken ik ook nog andere moslims met een warm, vriendelijk en gezellig karakter.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be