Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: https://www.stopmarrakesh.com/
1. Ik heb de petie reeds ondertekend. 4 33,33%
2. Ik heb de petitie al meermaals ondertekend. 0 0%
3. Ik bekijk de website niet eens. 2 16,67%
4. Ik teken de petitie niet. 4 33,33%
5. Prins Laurent for president. 4 33,33%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 december 2018, 18:15   #21
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik beschouw mensen die binnenkomen zonder te kloppen of te vragen, inbrekers.
Het probleem is dat voor de links gebrainwashte pocos het woord 'inbreker' niet eens een slechte bijklank of betekenis heeft.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2018, 19:33   #22
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik beschouw mensen die binnenkomen zonder te kloppen of te vragen, inbrekers.
Stel je voor, een inbreker van 120 kg jaagt een vrouw van 50kg uit haar huis. Oef, ze is niet verkracht noch dood. jij bent de buur. Ze geraakt in jouw tuin, gezien jij geen betonmuur hebt met prikkeldraad. Is ze dan vogelvrij? Of ga jee eerst eens vragen wat er is gebeurd en beslis je dan wat er moet gebeuren?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 10 december 2018 om 19:33.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2018, 21:43   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Stel je voor, een inbreker van 120 kg jaagt een vrouw van 50kg uit haar huis. Oef, ze is niet verkracht noch dood. jij bent de buur. Ze geraakt in jouw tuin, gezien jij geen betonmuur hebt met prikkeldraad. Is ze dan vogelvrij? Of ga jee eerst eens vragen wat er is gebeurd en beslis je dan wat er moet gebeuren?
Hangt er van af nietwaar. Als die dame muisstil aan de achterdeur morrelt, of ze gilt het straat bij elkaar, nogal een verschil nietwaar.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 09:01   #24
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/12...-migratiepact/

Ook Brazilië is van plan om uit het VN-Migratiepact te stappen, dat gisteren in Marrakech formeel werd aangenomen. Dat kondigde de toekomstige minister van Buitenlandse Zaken aan op Twitter.

De nieuwe regering die per 01.01.2019 aantreedt in Brazilië heeft formeel aangekondigd om uit het migratie-compact te stappen.

Degenen die beweren dat het te laat is om afstand te nemen van het migratie compact hebben niet voor 100% gelijk.

Je kan alle parlementsleden aanschrijven die voor de resolutie hebben gestemd om jouw gedacht weer te geven. Hun stemgedrag is een aanfluiting van de democratie.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 10:54   #25
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Stel je voor, een inbreker van 120 kg jaagt een vrouw van 50kg uit haar huis. Oef, ze is niet verkracht noch dood. jij bent de buur. Ze geraakt in jouw tuin, gezien jij geen betonmuur hebt met prikkeldraad. Is ze dan vogelvrij? Of ga jee eerst eens vragen wat er is gebeurd en beslis je dan wat er moet gebeuren?
Stel dat ik gedwongen ben om haar nu bij mij te logeren. Ok. Ik zeg haar welke de regels bij mij zijn, en zij mag bij mij aan tafel zitten, maar moet eten wat ik voor haar klaarmaak. Nu gaat die inbreker zijn neefje erbij halen, die mijn tweede buurvrouw, met 7 kinderen, ook uit haar huis zet. Geen erg, ze kan over de haag springen, bij mij. Dan ben ik ook gedwongen om haar te logeren. En nu die vent van 120 kg, en zijn neefje, beginnen door te hebben hoe het werkt, halen ze hun ganse familie krachtpatsers naar hier en gooien ze iedereen uit hun huis in de straat, behalve mij. Want ze weten dat uiteindelijk, de mensen die ze buitengooien, bij mij terecht kunnen he. En op den duur heb ik 50 man in mijn huis te logeren. Die 50 man vinden dat ik toch wel veel lekkerder dingen eet dan wat ik voor hen gereed maak ; tenslotte is er geen reden dat zij niet beslissen wat ik voor hen moet kopen he, zij moeten het tenslotte opeten.

Kijk, de betere oplossing is misschien dat die vrouw van 50 kg mij komt betalen opdat ik, samen met nog wat andere mensen, die dikzak van 120 kg ga aflappen ; oftewel dat die vrouw van 50 kg maar haar "zwakte" moet ondergaan, en die van 120 kg heeft de Darwinistische strijd tegen haar gewonnen he.

Het kan natuurlijk zijn dat ik mij goed versta met dat mens, en die dikzak uit eigen beweging ga aflappen, maar ik zal dat zelf beslissen, nee ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 18:06   #26
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/12...gen-marrakech/

e Brusselse burgemeester Philippe Close (PS) en Brussels minister-president Rudi Vervoort (PS) verbieden de "Mars tegen Marrakech", die nu zondag gepland staat. Verschillende rechtse organisaties willen met die manifestatie hun ongenoegen tonen over het VN-migratiepact, dat eergisteren werd aangenomen in Marrakech. De mars gaat uit van studentenverenigingen KVHV en NSV, Schild en Vrienden, Voorpost en Vlaams Belang Jongeren.

Blijkbaar zijn KVHV, NSV, Schild en Vrienden, Voorpost en Vlaams Belang voor de VRT rechtse partijen. Hoe komen ze daarbij ? Protectionisme is een links thema, geen rechts.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 18:13   #27
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Stel dat ik gedwongen ben om haar nu bij mij te logeren. Ok. Ik zeg haar welke de regels bij mij zijn, en zij mag bij mij aan tafel zitten, maar moet eten wat ik voor haar klaarmaak. Nu gaat die inbreker zijn neefje erbij halen, die mijn tweede buurvrouw, met 7 kinderen, ook uit haar huis zet. Geen erg, ze kan over de haag springen, bij mij. Dan ben ik ook gedwongen om haar te logeren. En nu die vent van 120 kg, en zijn neefje, beginnen door te hebben hoe het werkt, halen ze hun ganse familie krachtpatsers naar hier en gooien ze iedereen uit hun huis in de straat, behalve mij. Want ze weten dat uiteindelijk, de mensen die ze buitengooien, bij mij terecht kunnen he. En op den duur heb ik 50 man in mijn huis te logeren. Die 50 man vinden dat ik toch wel veel lekkerder dingen eet dan wat ik voor hen gereed maak ; tenslotte is er geen reden dat zij niet beslissen wat ik voor hen moet kopen he, zij moeten het tenslotte opeten.

Kijk, de betere oplossing is misschien dat die vrouw van 50 kg mij komt betalen opdat ik, samen met nog wat andere mensen, die dikzak van 120 kg ga aflappen ; oftewel dat die vrouw van 50 kg maar haar "zwakte" moet ondergaan, en die van 120 kg heeft de Darwinistische strijd tegen haar gewonnen he.

Het kan natuurlijk zijn dat ik mij goed versta met dat mens, en die dikzak uit eigen beweging ga aflappen, maar ik zal dat zelf beslissen, nee ?
ALs u nu eens een correcte vergelijking "terug" maakt - dus in omgekeerde zin - bedoelt u dus in feite dat we de helft van de wereld eens moeten binnenvallen?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 13:27   #28
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
ALs u nu eens een correcte vergelijking "terug" maakt - dus in omgekeerde zin - bedoelt u dus in feite dat we de helft van de wereld eens moeten binnenvallen?
Ja. Behalve dat we dat niet gedaan hebben toen de mogelijkheid er was, en de enige die het een beetje geprobeerd heeft, Leopold II, daar nu scheef voor bekeken wordt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 13:28   #29
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Blijkbaar zijn KVHV, NSV, Schild en Vrienden, Voorpost en Vlaams Belang voor de VRT rechtse partijen. Hoe komen ze daarbij ? Protectionisme is een links thema, geen rechts.
Je wil zeggen dat ze enkel voor lokaal geproduceerde baardapen zijn, en tegen import ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 01:02   #30
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
...Blijkbaar zijn KVHV, NSV, Schild en Vrienden, Voorpost en Vlaams Belang voor de VRT rechtse partijen. Hoe komen ze daarbij ? Protectionisme is een links thema, geen rechts.
De dag dat de PVDA en het VB hand in hand naar de verkiezingen zullen gaan, zal de dag zijn dat ik je mss nog zal geloven ook.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 01:36   #31
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
ALs u nu eens een correcte vergelijking "terug" maakt - dus in omgekeerde zin - bedoelt u dus in feite dat we de helft van de wereld eens moeten binnenvallen?
Neen, dat bedoeld PVE helemaal niet.

De andere helft van de wereld mag zijn eigen boontjes doppen, en bij voorkeur geen criminelen van "ginder" deze kant op sturen.
Als er inbrekers van "hier" ginder afgeschoten worden halen de meeste mensen "hier" hun schouders op en denken, "loontje komt om zijn boontje". Niet dat dat blijkbaar veel gebeurd nietwaar.

Maar Oh Wee als er een crimineel, van waar dan ook een haar gekrenkt wordt "hier", dan is de haarkrenker een grotere crimineel dan de misdadiger.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 03:34   #32
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik heb geen zin m'n naam en e-mail te geven aan zo'n lijst, maar ik zal me wel laten horen tijdens de verkiezing, ik stem dit keer blok om met de kloten van die politiekers te spelen en ik zal niet alleen zijn.
Ik heb getekend.
Van mij mogen ze weten dat ik er radicaal tegen ben.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 07:55   #33
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik heb getekend.
Van mij mogen ze weten dat ik er radicaal tegen ben.
Om te tekenen hoef je ook uw echte mail/gegevens niet te gebruiken, tal van mogelijkheden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 08:52   #34
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Je kan alle parlementsleden aanschrijven die voor de resolutie hebben gestemd om jouw gedacht weer te geven. Hun stemgedrag is een aanfluiting van de democratie.
Is de verhoging van de pensioenleeftijd ook "een aanfluiting van de democratie"? Is de relancewet ook "een aanfluiting van de democratie"? En ik kan nog meer variëren op hetzelfde thema.

Is het parlementair werk op zich "een aanfluiting van de democratie"? Natuurlijk ben ik een groot voorstander van de rechtstreekse democratie op z'n Zwitsers, maar een parlementaire democratie lijkt me op zich nog niet tegenstrijdig met democratische inspraak.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 08:54   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Blijkbaar zijn KVHV, NSV, Schild en Vrienden, Voorpost en Vlaams Belang voor de VRT rechtse partijen. Hoe komen ze daarbij ? Protectionisme is een links thema, geen rechts.
Ja, u hebt gelijk: de PvdA is een rechtse partij. "Open grenzen" van de PvdA is natuurlijk rechtser dan de rechtse rakker!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 10:28   #36
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Om te tekenen hoef je ook uw echte mail/gegevens niet te gebruiken, tal van mogelijkheden.
Uw echte gegevens niet geven op een "petitie" die je in werkelijkheid wil steunen, is bijzonder schadelijk voor die petitie. Ook al kan men uw echte identiteit niet achterhalen, men kan gemakkelijk aantonen dat de door U ingegeven gegevens fout zijn. Dat maakt dan de ganse petitie ongeloofwaardig.

Als jij gaat tekenen als [email protected], denk je echt dat je hiermee een gunstig beeld van die petitie geeft ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 13:21   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Uw echte gegevens niet geven op een "petitie" die je in werkelijkheid wil steunen, is bijzonder schadelijk voor die petitie. Ook al kan men uw echte identiteit niet achterhalen, men kan gemakkelijk aantonen dat de door U ingegeven gegevens fout zijn. Dat maakt dan de ganse petitie ongeloofwaardig.

Als jij gaat tekenen als [email protected], denk je echt dat je hiermee een gunstig beeld van die petitie geeft ?
Mijn e-mail adres is mijn volledige naam.
Zoals ik al zei, iedereen mag gerust weten dat ik tegen dat pact ben.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 07:25   #38
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Mijn e-mail adres is mijn volledige naam.
Zoals ik al zei, iedereen mag gerust weten dat ik tegen dat pact ben.
Gij zijt niet goed snik. Dat is als rondlopen als een traditionele Jood in de Kommandantur !
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 10:05   #39
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Mijn e-mail adres is mijn volledige naam.
Zoals ik al zei, iedereen mag gerust weten dat ik tegen dat pact ben.
Hoe gaat de petitie juist in zijn werk ? Krijg je een email waarin je dient te bevestigen dat je eigenaar bent van dat mailadres en dat je de petitie tekent ?

Welke maatregelen treft het Vlaams Belang om te vermijden zodat hun petitie ondertekend wordt door 100.000 Indiërs ? ( cfr het CD&V "vind ik leuk"-incident).
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 december 2018 om 10:05.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 13:38   #40
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Welke maatregelen treft het Vlaams Belang om te vermijden zodat hun petitie ondertekend wordt door 100.000 Indiërs ? ( cfr het CD&V "vind ik leuk"-incident).
Ik heb destijds ook de openbare bevraging getekend van het Britse parlement voor een nieuw referendum over de Brexit, hoor. Met een fake adres, gemaakt vanuit een fake IP vanuit South Hampton. En een bevestiging gekregen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be