Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 oktober 2018, 11:12   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard Kruibeke: “Deze actie bewijst dat ik geen waanideeën heb”

28 migranten opgepakt in Kruibeke: “Deze actie bewijst dat ik geen waanideeën heb”

Citaat:
Bij een gecoördineerde actie van de lokale en federale politie zijn in Kruibeke vanochtend 28 transmigranten opgepakt. Dat bevestigen de burgemeester en de korpschef aan De Standaard.
Citaat:
Stassen hoopt dat alle 28 opgepakte migranten deze keer wel naar het nationaal administratief centrum in Steenokkerzeel kunnen worden gebracht.
Gelijk terugsturen waar ze vandaan gekomen zijn lijkt mij de iets betere optie.

Ik vind het best eigenaardig dat politici nog steeds niet begrijpen of om de één of andere reden niet willen begrijpen (kassa, kassa) dat het om een 'slim' opgezette invasie gaat opgezet, in scene gezet, door wie dan ook om de EU een kopje kleiner te maken.

En daar stemmen de mensen voor?

Dat zou wel een faliekant kunnen aflopen.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 oktober 2018 om 11:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2018, 15:40   #2
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Waarom nemen de groenen er geen in huis??? Er moeten toch radeloze vrouwen genoeg tussen zitten die met die testosteronbommen veel plezier kunnen beleven.???
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2018, 22:32   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Waarom nemen de groenen er geen in huis??? Er moeten toch radeloze vrouwen genoeg tussen zitten die met die testosteronbommen veel plezier kunnen beleven.???
Dat is een goede vraag waar ik het antwoord schuldig moet op blijven want ik heb er géén idee van waarom die groenen ze zelf niet in huis halen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2018, 22:45   #4
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Waarom nemen de groenen er geen in huis??? Er moeten toch radeloze vrouwen genoeg tussen zitten die met die testosteronbommen veel plezier kunnen beleven.???
Misschien omdat die testosteronbommen die lelijke groene wijven niet zien zitten? Een kwestie van aanbod zonder navraag...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2018, 08:57   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Misschien omdat die testosteronbommen die lelijke groene wijven niet zien zitten? Een kwestie van aanbod zonder navraag...
Dat soo?*rt van vrouwen die géén serieuze vent meer kan krijgen en die overschakelen op FaceBook/Twitter (gisteren nog in het nieuws) om er ééntje aan de haak proberen te slagen.

Bij de vrouw waar men gisteren in het nieuws gewag over maakte was het wel fout afgelopen want diegene aan de andere kant van de lijn vroeg geld om kindjes te verzorgen die 'in nood waren'.

Een malafide actie dus waar die vrouw met open ogen in trapte.

Ik heb daar eigenlijk weinig- of geen compassie mee met dat soort van vrouwen./mannen die via die wegen een 'levenspartner' zoeken.

Politie waarschuwt opnieuw voor datingfraude via Facebook: slachtoffers verleid en opgelicht

Met deze prijs ik mij toch weer maar eens gelukkig dat soort van diensten (FB/Twitter/wifi andere) niet te gebruiken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2018, 09:09   #6
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat soo?*rt van vrouwen die géén serieuze vent meer kan krijgen en die overschakelen op FaceBook/Twitter (gisteren nog in het nieuws) om er ééntje aan de haak proberen te slagen.

Bij de vrouw waar men gisteren in het nieuws gewag over maakte was het wel fout afgelopen want diegene aan de andere kant van de lijn vroeg geld om kindjes te verzorgen die 'in nood waren'.

Een malafide actie dus waar die vrouw met open ogen in trapte.

Ik heb daar eigenlijk weinig- of geen compassie mee met dat soort van vrouwen./mannen die via die wegen een 'levenspartner' zoeken.

Politie waarschuwt opnieuw voor datingfraude via Facebook: slachtoffers verleid en opgelicht

Met deze prijs ik mij toch weer maar eens gelukkig dat soort van diensten (FB/Twitter/wifi andere) niet te gebruiken.
Eigen schuld dikke bult.
Ze moesten zich schamen om klacht neer te leggen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be