Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 oktober 2016, 17:49   #81
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
U bedoelt de bundel A(fwisseling).
Daarnaast ligt de atelier(17 sporen) van het station van Hasselt.
Daar zijn ze nu een hele nieuwe atelier aan het bouwen om de muxtreinen(dubbeldekkers) te onderhouden.
De schouwers van de goederentreinen in Hasselt hadden een onderkomen in Seinhuis 2.
De schouwers van de reizigerstreinen zitten nu nog altijd in bundel E.
Seinhuis 2 ligt aan het einde van bundel D(vormingsbundel) kant Kuringen.
Seinhuis 1 ligt aan de andere kant van de bundel D(vormingsbundel) aan de kant van het reizigersstation van Hasselt.
Seinhuis 1 ligt vlak naast de Spoorwegstraat in Hasselt.
En dan heb je in Hasselt nog de groep A, nu 2 sporen.
In de groep A wijken de treinen uit nadat ze van de carwash zijn gekomen.
Daarna wijken die treinen uit in de bundel E of de bundel A(fwisseling).
Wie kent er de kloten van Hasselt?
RS.
Tis duidelijk dat ik Hasselt ken en dat u maar wat uit uw botten slaat.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 17:53   #82
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dat is de vorming personentransport slimmeke.
Dat was en is de bundel E(vormingsbundel) waar men nu reizigerstreinen uitwijkt.
Doe eens de moeite en ga eens kijken in het station van Hasselt en u zult zien dat ik gelijk heb, slimmeke.
U moet toch niet ver rijden of gaan om het station van Hasselt te bezoeken, RS.

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 23 oktober 2016 om 17:58.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 19:20   #83
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Hier een foto van het nieuwe seinhuis(Infrabel) langs de Spoorwegstraat te Hasselt.
Het nieuwe seinhuis is ook gekend onder blok 14.
Mux(dubbeldekker) trein uitgeweken in de bundel E(vroegere vormingsstation).
RS, u moet gewoon eens de moeite doen om in Hasselt gaan te kijken.
U zult dan wel zien dat ik gelijk heb en de situatie in Hasselt ken en u duidelijk niet.
De laatste keer dat ik in Hasselt ben geweest hebben we in de voormiddag les gehad en in de namiddag hebben we een hele toer gehad in het station van Hasselt en in de bijhorende bundels.
Hier een opsomming:
Reizigersstation Hasselt.(9 sporen)
Bundel D(vroegere vormingsstation- kant Diepenbeek 9 sporen en kant Kermt 16 sporen)
Bundel A(fwisseling-7 sporen, spoor 3 tot en met spoor 9).
Bundel E.(12 sporen)
Groep A.(2 sporen)
Atelier(Kuringen-17 sporen)
Carwasch(tegen bundel E-1 spoor voor de carwash en verder 2 uitwijksporen naast bundel E)
Wie kent nu het station van Hasselt?
Niet RS.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  mux.jpg‎
Bekeken: 69
Grootte:  492,4 KB
ID: 104514  

Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 08:11   #84
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Hier een foto van het nieuwe seinhuis(Infrabel) langs de Spoorwegstraat te Hasselt.
Het nieuwe seinhuis is ook gekend onder blok 14.
Mux(dubbeldekker) trein uitgeweken in de bundel E(vroegere vormingsstation).
RS, u moet gewoon eens de moeite doen om in Hasselt gaan te kijken.
U zult dan wel zien dat ik gelijk heb en de situatie in Hasselt ken en u duidelijk niet.
De laatste keer dat ik in Hasselt ben geweest hebben we in de voormiddag les gehad en in de namiddag hebben we een hele toer gehad in het station van Hasselt en in de bijhorende bundels.
Hier een opsomming:
Reizigersstation Hasselt.(9 sporen)
Bundel D(vroegere vormingsstation- kant Diepenbeek 9 sporen en kant Kermt 16 sporen)
Bundel A(fwisseling-7 sporen, spoor 3 tot en met spoor 9).
Bundel E.(12 sporen)
Groep A.(2 sporen)
Atelier(Kuringen-17 sporen)
Carwasch(tegen bundel E-1 spoor voor de carwash en verder 2 uitwijksporen naast bundel E)
Wie kent nu het station van Hasselt?
Niet RS.
Wie een beetje zoekt op internet vindt die informatie ook hoor. Het zou pas echt interessant zijn als je wat meer kon vertellen, zoals waarvoor die bundels in Hasselt nog gebruikt worden aangezien er al een eeuwigheid geen goederentreinen meer worden gevormd. Of welke werken er op dit ogenblik bezig zijn aan de infrastructuur in Hasselt, dan heb je iets te vertellen.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 11:21   #85
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Dat was en is de bundel E(vormingsbundel) waar men nu reizigerstreinen uitwijkt.
Doe eens de moeite en ga eens kijken in het station van Hasselt en u zult zien dat ik gelijk heb, slimmeke.
U moet toch niet ver rijden of gaan om het station van Hasselt te bezoeken, RS.
Wat begrijpt u niet aan het woord "WAS"
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 11:22   #86
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Wie een beetje zoekt op internet vindt die informatie ook hoor. Het zou pas echt interessant zijn als je wat meer kon vertellen, zoals waarvoor die bundels in Hasselt nog gebruikt worden aangezien er al een eeuwigheid geen goederentreinen meer worden gevormd. Of welke werken er op dit ogenblik bezig zijn aan de infrastructuur in Hasselt, dan heb je iets te vertellen.
Hij begrijpt blijkbaar niet dat het er vroeger heel anders uitzag dan nu.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 11:51   #87
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Wie een beetje zoekt op internet vindt die informatie ook hoor. Het zou pas echt interessant zijn als je wat meer kon vertellen, zoals waarvoor die bundels in Hasselt nog gebruikt worden aangezien er al een eeuwigheid geen goederentreinen meer worden gevormd. Of welke werken er op dit ogenblik bezig zijn aan de infrastructuur in Hasselt, dan heb je iets te vertellen.
Groep A.
Treinen wijken er uit nadat ze van de carwash komen en wijken daarna uit naar Bundel A(fwisseling) of naar bundel E.
Bundel D(vroegere vormingsbundel).
Gebruikt men nu om reizigersmateriaal uit te wijken en gebruikt men ook voor de goederentreinen uit te wijken van Crossrail en andere goederentreinen.
Bundel E.
Gebruikt men om reizigersmateriaal uit te wijken.
De schouwers reizigersmateriaal zitten ook in bundel E.
Atelier te Kuringen.
Hersteld men het reizigersmateriaal(spoor 1 tot en met 9) en sporen 10 tot en met 17 gebruikt men om treinmateriaal uit te wijken en om reizigersmateriaal te vormen.
Op dit ogenblik is men een nieuwe hal aan het bouwen tussen de atelier te Kuringen en bundel A(fwisseling).
De ruwbouw van de hal is klaar en de sporen naar de hal liggen er ook maar er ligt nog geen bovenleiding.
Voila, het is nu duidelijk dat ik het station van Hasselt en de bijhorende bundels ken en u niet.
Maar heeft u al de moeite gedaan om eens te gaan kijken in Hasselt?
U zult dan zien dat ik gelijk heb en RS niet.
Maar u moet dan wel de moeite doen, of doet u dat niet graag?

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 24 oktober 2016 om 11:52.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 12:16   #88
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Groep A.
Treinen wijken er uit nadat ze van de carwash komen en wijken daarna uit naar Bundel A(fwisseling) of naar bundel E.
Bundel D(vroegere vormingsbundel).
Gebruikt men nu om reizigersmateriaal uit te wijken en gebruikt men ook voor de goederentreinen uit te wijken van Crossrail en andere goederentreinen.
Bundel E.
Gebruikt men om reizigersmateriaal uit te wijken.
De schouwers reizigersmateriaal zitten ook in bundel E.
Atelier te Kuringen.
Hersteld men het reizigersmateriaal(spoor 1 tot en met 9) en sporen 10 tot en met 17 gebruikt men om treinmateriaal uit te wijken en om reizigersmateriaal te vormen.
Op dit ogenblik is men een nieuwe hal aan het bouwen tussen de atelier te Kuringen en bundel A(fwisseling).
De ruwbouw van de hal is klaar en de sporen naar de hal liggen er ook maar er ligt nog geen bovenleiding.
Voila, het is nu duidelijk dat ik het station van Hasselt en de bijhorende bundels ken en u niet.
Maar heeft u al de moeite gedaan om eens te gaan kijken in Hasselt?
U zult dan zien dat ik gelijk heb en RS niet.
Maar u moet dan wel de moeite doen, of doet u dat niet graag?
Die hal ligt dus langs spoorlijn 35/1 dat is dus niet op de locatie dat u zegt. Want tussen het atelier en de bundel Afwisseling ligt de lijn 35, daar kan je dus moeilijk een hal bouwen. Blijkbaar kent u Hasselt dus niet zo goed. Er zijn nog andere belangrijke werken aan de gang in Hasselt, die door het personeel in het station veel belangrijker worden gevonden dan die nieuwe hal die u zegt.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 13:21   #89
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Die hal ligt dus langs spoorlijn 35/1 dat is dus niet op de locatie dat u zegt. Want tussen het atelier en de bundel Afwisseling ligt de lijn 35, daar kan je dus moeilijk een hal bouwen. Blijkbaar kent u Hasselt dus niet zo goed. Er zijn nog andere belangrijke werken aan de gang in Hasselt, die door het personeel in het station veel belangrijker worden gevonden dan die nieuwe hal die u zegt.
Ik weet ook dat daar 2 sporen liggen voor reizigerstreinen.
Hoe kan ik anders weten dat de sporen in bundel Afwisseling begint met spoor 3?
Ik ben in het station van Hasselt geweest en in de bijhorende bundels.
Hoe kan ik anders weten dat de schouwers van het reizigersmateriaal in bundel E hun post hebben?
Hoe kan ik anders weten dat er in de Atelier 17 sporen liggen, dat de sporen 1 tot en met 9 sporen zijn waar men kan binnenrijden, dat spoor 10 gebruikt word voor de ontsporingstrein?
De nieuwe Atelier word gebouwd tussen de oude Atelier en bundel Afwisseling en daartussen liggen inderdaad 2 sporen waar de reizigerstreinen over rijden.
Maar u kan niet ontkennen dat het tussen de oude Atelier is en de bundel Afwisseling.
Hoe zou ik anders de naam bundel Afwisseling kennen en de bijhorende bundels in het station van Hasselt en het aantal sporen wat overal ligt.
Hoe kan ik anders e begrippen kennen die het personeel in Hasselt gebruikt?
Kant Diepenbeek en Kant Kermt?
Dat ken je alleen als je in het station van Hasselt bent geweest.

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 24 oktober 2016 om 13:28.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 13:32   #90
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik weet ook dat daar 2 sporen liggen voor reizigerstreinen.
Hoe kan ik anders weten dat de sporen in bundel Afwisseling begint met spoor 3?
Ik ben in het station van Hasselt geweest en in de bijhorende bundels.
Hoe kan ik anders weten dat de schouwers van het reizigersmateriaal in bundel E hun post hebben?
Hoe kan ik anders weten dat er in de Atelier 17 sporen liggen, dat de sporen 1 tot en met 9 sporen zijn waar men kan binnenrijden, dat spoor 10 gebruikt word voor de ontsporingstrein?
De nieuwe Atelier word gebouwd tussen de oude Atelier en bundel Afwisseling en daartussen liggen inderdaad 2 sporen waar de reizigerstreinen over rijden.
Maar u kan niet ontkennen dat het tussen de oude Atelier is en de bundel Afwisseling.
Hoe zou ik anders de naam bundel Afwisseling kennen en de bijhorende bundels in het station van Hasselt en het aantal sporen wat overal ligt.
Hoe kan ik anders e begrippen kennen die het personeel in Hasselt gebruikt?
Kant Diepenbeek en Kant Kermt?
Dat ken je alleen als je in het station van Hasselt bent geweest.
Allemaal informatie die je kan vinden op internet, daarvoor moet je niet in Hasselt zijn geweest. In Hasselt zijn er grotere werken bezig aan de sporen dan die hal die nu wordt gebouwd. Maar daar weet u dus niets van duidelijk.

De hal wordt niet gebouwd langs het huidige atelier, daar slaat u de bal volledig mis.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 14:02   #91
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.041
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Controle moet er zijn.
Vereenvoudiging van de belastingen zou ervoor kunnen zorgen dat we veel minder controles moeten doen.
geloof het of niet, maar een flat tax van 25% op alle vormen van inkomsten : arbeid - dividend - RV - huurinkomsten - aandelenwinst is voorwaar het beste systeem
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 16:59   #92
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
geloof het of niet, maar een flat tax van 25% op alle vormen van inkomsten : arbeid - dividend - RV - huurinkomsten - aandelenwinst is voorwaar het beste systeem
Dat kan heel goed zijn.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 17:02   #93
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Allemaal informatie die je kan vinden op internet, daarvoor moet je niet in Hasselt zijn geweest. In Hasselt zijn er grotere werken bezig aan de sporen dan die hal die nu wordt gebouwd. Maar daar weet u dus niets van duidelijk.

De hal wordt niet gebouwd langs het huidige atelier, daar slaat u de bal volledig mis.
De hal word wel gebouwd langs de huidige atelier.
Sterker nog, ik moet volgende week vrijdag weer in het station van Hasselt zijn.
Ik zal een foto maken van de bestaande atelier en de atelier die ze aan het bouwen zijn.
Ik zal als bewijs dat het wel degelijk een foto gaat zijn die ik gemaakt hebt mijn duim opsteken en dat zal ook op de foto staan.
Of wilt u een ander bewijs, zeg het maar.
Dan kunt u zien dat ik wel duidelijk in Hasselt ben geweest en dat ik gelijk heb.
Gelooft u mij dan, Cheminoke?
U moet niet ongerust zijn,ik ken de situatie in en rond het station van Hasselt.
beter dan u zou denken.
U kent de situatie duidelijk niet.

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 24 oktober 2016 om 17:03.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 17:52   #94
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
De hal word wel gebouwd langs de huidige atelier.
Sterker nog, ik moet volgende week vrijdag weer in het station van Hasselt zijn.
Ik zal een foto maken van de bestaande atelier en de atelier die ze aan het bouwen zijn.
Ik zal als bewijs dat het wel degelijk een foto gaat zijn die ik gemaakt hebt mijn duim opsteken en dat zal ook op de foto staan.
Of wilt u een ander bewijs, zeg het maar.
Dan kunt u zien dat ik wel duidelijk in Hasselt ben geweest en dat ik gelijk heb.
Gelooft u mij dan, Cheminoke?
U moet niet ongerust zijn,ik ken de situatie in en rond het station van Hasselt.
beter dan u zou denken.
U kent de situatie duidelijk niet.


Op de foto staat de nieuwe hal als rode rechthoek, bestaande atelier is omcirkeld. Dus ligt de hal langs de spoorlijn 35/1 en niet tussen het huidige atelier en de bundel afwisseling.

Maar aangezien u toch in Hasselt bent geweest kunt u ook meer vertellen over de andere werken die bezig zijn met betrekking tot capaciteitsuitbreiding, seininrichting,...
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 18:41   #95
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht


Op de foto staat de nieuwe hal als rode rechthoek, bestaande atelier is omcirkeld. Dus ligt de hal langs de spoorlijn 35/1 en niet tussen het huidige atelier en de bundel afwisseling.

Maar aangezien u toch in Hasselt bent geweest kunt u ook meer vertellen over de andere werken die bezig zijn met betrekking tot capaciteitsuitbreiding, seininrichting,...
Ik zal u bewijzen dat ik het station van Hasselt beter ken dan u.
Ik heb in bericht 83 opzettelijk een fout geschreven om jullie te controleren en niemand heeft de fout gezien.
In de bundel A(fwisseling) liggen geen 7 sporen maar 8 sporen, namelijk spoor 3 tot en met spoor 10.
Toch raar dat niemand van jullie dat gemerkt heeft.
Ik durf beweren dat niemand van jullie al in het station van Hasselt is geweest en ik wel.
Cheminoke, waar ligt de kolenboer dan die ook een benzinestation heeft?

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 24 oktober 2016 om 18:44.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 18:47   #96
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik zal u bewijzen dat ik het station van Hasselt beter ken dan u.
Ik heb in bericht 83 opzettelijk een fout geschreven om jullie te controleren en niemand heeft de fout gezien.
In de bundel A(fwisseling) liggen geen 7 sporen maar 8 sporen, namelijk spoor 3 tot en met spoor 10.
Toch raar dat niemand van jullie dat gemerkt heeft.
Ik durf beweren dat niemand van jullie al in het station van Hasselt is geweest en ik wel.
Cheminoke, waar ligt de kolenboer dan die ook een benzinestation heeft?
Wie gaat er als normale mens de sporen tellen?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 18:53   #97
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wie gaat er als normale mens de sporen tellen?
Maar daaraan laat u zien dat u de situatie in Hasselt station en de bijhorende bundels niet kent.
U heeft daar toch gewerkt volgens u, volgens mij niet.
Ik heb nu bewezen dat ik de situatie in Hasselt station en de bijhorende bundels beter ken dan u.
Vraag het maar eens aan uw schoonbroer of ik gelijk heb of niet betreffende het aantal sporen in de bundel Afwisseling.
RS, alias d.e.
Uw achternaam begint met een S, toch niet de S van Sterkx.

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 24 oktober 2016 om 18:54.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 18:58   #98
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar daaraan laat u zien dat u de situatie in Hasselt station en de bijhorende bundels niet kent.
U heeft daar toch gewerkt volgens u, volgens mij niet.
Ik heb nu bewezen dat ik de situatie in Hasselt station en de bijhorende bundels beter ken dan u.
Vraag het maar eens aan uw schoonbroer of ik gelijk heb of niet betreffende het aantal sporen in de bundel Afwisseling.
RS, alias d.e.
Uw achternaam begint met een S, toch niet de S van Sterkx.
Wie of wat is d.e.?

Dus als iemand weet hoeveel sporen er liggen kent ie het station?
Wat een niveau!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 19:11   #99
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wie of wat is d.e.?

Dus als iemand weet hoeveel sporen er liggen kent ie het station?
Wat een niveau!
Uw geheugen laat u nu echt in de steek.
Ik heb geschreven wat d.e betekend.
En natuurlijk kent iemand het station en de bijhorende bundels als hij weet hoeveel sporen er waar liggen in dat station en de bijhorende bundels.
U weet het niet, dus u kent het niet.
En u heeft er gewerkt heeft u geschreven.
Het was dus gelogen wat u schreef;
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 19:17   #100
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Uw geheugen laat u nu echt in de steek.
Ik heb geschreven wat d.e betekend.
En natuurlijk kent iemand het station en de bijhorende bundels als hij weet hoeveel sporen er waar liggen in dat station en de bijhorende bundels.
U weet het niet, dus u kent het niet.
En u heeft er gewerkt heeft u geschreven.
Het was dus gelogen wat u schreef;
U maakt me uit voor leugenaar! Straf, heel straf, alsof ik sporen ga tellen als ik ergens een opdracht moet uitvoeren!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be