Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 mei 2004, 19:09   #1
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Als surfend op het internet vond ik een site met het verhaal achter Paulus.




Klik hier en ondek Paulus zijn donkere kant.
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2004, 19:15   #2
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Lees ook het waar gebeurd verhaal van Paulus de punkkabouter en zijn vriendjes.


Citaat:
Paulus de punkkabouter en zijn vriendjes.

Personages:

- Paulus de Punkkabouter. Punk dus. Voorzien van groene hanenkam.
- Cornelis Spruyt, hoewel het uiterlijk hebbende ener doodnormale spruit,
niet behorende tot het krapuul.
- Britney, oefent het edele vak van orakel uit. Beschikt over een indrukwekkende
hoeveelheid parate kennis.
- Erwtjes, een agressief volkje, geleid door een tiran in hart en nieren.
- Herr Doppert, leider der Erwtjes.







Rillend zat Cornelis Spruyt tegen de oude eik. Vertwijfeld keek hij door zijn tranen heen naar iets wat op een volle maan leek, maar die lachte hem
enkel keihard in het gezicht uit.

Skwierk-skwiek-skwierk, klonk plots door de vrieslucht. Het was Paulus die zijn kruiwagentje met al zijn bezittingen voor zich uit duwde. Ondertussen luisterend naar een prettig Cradle of Filth-deuntje op zijn zojuist aangeschafte diskman.

"Wat is er met u loos?" vroeg hij meelevend, toen hij Cornelis ontwaarde.
- "Ach, waarom bemoeit u zich met mij, ik ken u niet eens?!" "Komkom vanwaar die botheid? Ik voel mij simpelweg met u verbonden doordat uw huidskleur exact overeenkomt met de kleur mijner hanenkam."
- "Snirfffffgrorghh…excuses, het was niet mijn bedoeling u te beledigen. Ik ben echter intens droevig daar ik door het schrikbewind der Erwtjes van mijn geboortegrond verdreven ben. Vervloekt zijt gij Herr Doppert, Fick dich!!", brulde Cornelis, in woedende staat van machteloosheid verkerend.

Zoals allen ongetwijfeld weten, is ons Paulus een angstaanjagend uitziend kabouter, echter van binnen klopt er een klein hartje van puur goud, zoals ook nu.

Na dit relaas van de zijde van Cornelis te hebben aangehoord, werd ook Paulus bevangen door woede jegens die Onderdrukkende Snert-erwt! Grommend zeide hij aldus tegen Cornelis: "Awel, mijn broeder in de strijd jegens de maatschappij, laten wij onze wegen ombuigen in twee parallel aan elkander liggende paden, opdat wij met vereende krachten de oppressie dezer dictator kunnen aanvechten! U met het doel uwer territorium te hervinden, ik met louter het doel het ter last zijn van dit hoogst-irritante Snertje!"

Hierop droogde Cornelis zijn tranen en stopte met snikken. Enige tijd ontwaarde er een stilte tussen de twee, waarbij er diep in elkanders ogen werd gekeken. Cornelis was de eerste die sprak. Met schorre stem bracht hij uit: "Ach, Vrouwe Fortuna lacht mij deze dag zeker toe! Welk een geluk dat u mijn pad heeft mogen kruisen, goede heer!

Vervolgens werd er onder luid getjilp van de vogeltjes om het duo heen, een handdruk gegeven door de twee kornuiten, die zó stevig was, dat geen Erwtje daar ooit meer tussen zou kunnen komen.

En zo begint de Kruistocht in Kabouterbroek van deze twee koene kabouters jegens de onderdrukking der Herr Doppert. Vele avonturen zullen deze twee onwaarschijnlijke vrienden nog te wachten staan, maar eerst, eerst moest
efkens afgerekend worden met de duivelse Doppert en zijn trawanten.

- "Prettig te vernemen dat u geheel aan mijn zijde staat," schreeuwde
Cornelis, nu bijkans onverstaanbaar door het kwinkeleren der vogeltjes,
"maar wat had u precies in gedachte? Doppert is zowaar niet de eerste de
beste!"
"Komaan, ik zal het u doen duidelijk worden. Slechts een dagreis van hier
wacht de oplossing.

Exact 24 uur later stonden ze voor wat Paulus als reisdoel had beschreven.
De twee helden in spé hadden de reis in één keer voltooid, wat logischerwijs
inhoud dat ze niet waren gestopt om enige versnaperingen soldaat te maken. Hoewel ze om de 61 meter een MacDrive tegenkwamen, waren ze zonder deze weerzinwekkende bouwsels en hun infantiele bezoekers een blik waardig te gunnen doorgestrompeld. Edoch, het deed Cornelis verzuchten wel wat wildzwijnragout met aardappelen en rode kool te lusten. (Moraal van deze alinea: zodra je in je leven een Mac Flurry dan wel Mac Afika hebt besteld, is de kans om een carrière als held te verwezenlijken nihil.)

- "Aha," mompelde de lichtverbaasde Cornelis Spruyt, "hier moet zich de
oplossing voor ons probleem bevinden?"
Ze stonden voor een huisje dat opgebouwd was uit de materialen winegum,
peperkoek en King-pepermuntjes.
"Jawel, hier woont het zoetste meiske ooit. Britney is haar naam, hoewel amper tweeënhalve turf hoog compenseert ze dit ruimschoots met haar kennis. Ze is dan ook na haar middelbare school een orakelbureautje begonnen en dat schijnt aardig te lopen. Voor trends, tips en lifestyle moeten we bij haar zijn, me dunkt."
- "Wel, laten wij ons een weg naar binnen eten en vragen om enige tips
aangaande de omverwerping van het Doppertbewind!"

Met kloppende hartjes togen onze twee heldjes naar de ingang tot het heiligdom des orakels. De deurbel bestond uit een prachtig exemplaar eener Wilhelmina-pepermuntje, waaraan verbonden met een dropveter een Chupa Chup (appelsmaak). Deze laatste nam Cornelis ter hand en deed het pepermuntje weergalmen. Een zoete klank weerklonk door het bos. Cornelis proefde verbaasd een zachte tinteling van pepermunt op zijner proeforgaan, waarna hij als in een droom uitbracht: "Oh, zoet orakel, sta ons toe uwer heiligdom te betreden en help ons in onze queeste tot het omverwerpen der dictatuur van de slechte Herr Doppert!" Na deze woorden gezegd te hebben, opende de deur tot het huisje zich geruisloos en weerklonk een zoete, mooie, getrainde vrouwenstem, zeggende: "Treedt binnen, oh Voorvechters jegens het Kwaad en laat u adviseren..." "Jajaja!" zei Paulus, "genoeg van dat zweverige gedoe! On with the show!"

Dit gezegd hebbende traden de twee het heiligdom binnen. Nu zij binnen waren leek het geheel vele malen groter dan men buiten ooit gedacht zou kunnen hebben. De relatief piepkleine deur opende zich in een gigantische zaal, behangen met fonkelend witte kandelaars, de muren volmaakt versierd met de meest prachtige muurschilderingen. Ver, ver, VER weg zagen zij een witte troon van het meest witte marmer, geflankeerd door twee beeldschone Eunuchen, gekleed in niets dan een piepklein lendedoekje, zonder uitstekende bobbel (hetgeen vreemd was, gezien het uiterlijk en de kledij des orakels, maar goed, daar straks meer over). Het orakel zelf was een verschijning om nooit te vergeten. Met open mond staarden onze twee kwijleballen naar haar schoonheid. "Maagdelijk mooi met lang, sluik, blond haar. Heldere, diepblauwe ogen om in te verdrinken en een figuur dat niets te wensen overliet," zo zouden de twee kornuiten haar omschrijven. Echter, geen twee mensen zullen ooit de werkelijke schoonheid van Lil' Ol' Her kunnen omschrijven met zulke nietige verschijningen als woorden.
Na een klein half uur te hebben staan kwijlen ende ooguitpuilen, besloot
Britney de stilte te breken. Haar zoetgevooisde stem weerklonk door de
hallen als een scheet in de wc-pot. "Welnu heren, wat brengt u hier?"

-"Euhh..euhh.. nou ziet u, het zit zo, ik had voorheen een best aardig
moestuintje maar dat is geconfisqueerd door Herr Doppert en trawanten." "Ach zo, wat verbouwde u zoal?" trachtende een quasi geïnteresseerde edoch nogal op het gemak stellende vraag te stellen.
- "Voornamelijk uien en kruisbessen, daar ben ik dol op en het is nog gezond
ook!" brabbelde Cornelis die zich steeds meer in zijn element begon te
voelen. Immers, groenten verbouwen was zijn lust en zijn leven. "Daarnaast
heb ik ook nog een perceeltje andijvie, boerenkool en winterwortels,
bovendien staan er ook nog.."
"Jaja genoeg! U wilt simpelweg uw stukske grond terug, nietwaar?"
- "Sja, daar komt het eigenlijk wel op neer. Hoe zou dat te realiseren zijn?"
"Voor het geven van een optimaal antwoord op deze mijns inziens prangende vraag, zal ik mij naar mijn Orakelruimte moeten begeven, volgt u mij?"

Aangekomen in het kleine, nochtans indrukwekkende, orakelhok was het eerste wat de twee opviel de sterke geur die er hing. Vrijwel direct herkende zij daar de geur van WC-verfrisser type "Dennengeur" in (beste koop uit Consumentengids nr.11 1993, hun beider favoriet). Beter kijkend, realiseerden ze zich dat ze zich daadwerkelijk op het toilet bevonden. Enigszins beschroomd sprak Britney: "Excuseer mij, maar ik krijg toch werkelijk op deze plek en niet dan op deze plek geniale ingevingen."
Plaatsnemend op het toilet, verzonk Britney in een diep gepeins.
"Hoohmmm, hoohmmm," weerklonk het door het geimiteerde dennenbos. Cornelis en Paulus wachtten en wachtten, terwijl Britney lekker zat te zoemen. Enige tijd later werd de geur der dennen doorbroken door een andere, niet makkelijk te identificeren aroma. Echter, wereldwijs in de landbouw als onze held was, herkende hij de lucht direct: het was de geur van mest! Plotsklaps schoten de ogen van Britney open en met een luide kreet weerklonk er een knallende scheet door het mestbos. "AAAAAHHHHHHH!!!!!" schreeuwde ze. "Zo, die is eruit." "Wauwie!" dacht Cornelis, "zelfs haar afval is opbouwend (je weet wel.. mest... opbouwend)! Wat een vrouw en wat een geur!"

Britney was nu weer helemaal terug op deze wereld. Ze keek de beide helden met tranende oogjes aan en zeide: "Welnu, heren. De goden hebben mijn vraag om rechtsbijstand gehoord en beantwoord. U zult inmiddels wel de lucht van verse mest hebben geroken? Mooi! Ongetwijfeld bent u bekend met het orakel-zijn? Dan zult u dus ook weten dat ik u niet ga uitleggen wat deze hint der goden inhoudt. Dit is het antwoord dat u zocht, hier zult u het mee moeten doen... Ik groet u! "Maar, maar, wat moeten we nou met mest tegen de grote Herr Doppert beginnen?" vroeg Paulus bedeesd. "Daar heeft hij toch gansch geen boodschap aan?" "Sorry, kleine vrinden, ik kan verder niks meer voor jullie doen. Succes met jullie queeste en vergeet niet elke ochtend en avond jullie tanden goed te poetsen!"
Met deze woorden stond Britney op, liep naar de deur en gebaarde met een zwierig gebaar dat de twee heren maar eens moesten gaan. In het voorbijgaan merkte Cornelis op dat er een grote bruine vlek in het verder zo mooie witte gewaad van Britney was ontstaan en hij bedacht zich dat hij haar inderdaad niet haar jurk omhoog had zien doen bij het orakelen. Enigszins walgend schreed hij dus maar rapjes de deur uit en voordat ze het wisten stonden ze weer buiten. De vogeltjes tjilpten er nog immer op los en alle bomen en struiken en planten waren nog altijd groen. Was er dan een reden dat dat niet zo zou zijn?

Enigszins beduusd stonden ze daar dan. Knipperend met de oogjes vanwege het felle zonlicht. De oorverdovende herrie die nog steeds ononderbroken door de vogeltjes werd geproduceerd, deed hun weer terugkeren naar de rauwe realiteit der Doppertoverheersing. Ze waren maar wat graag in de verblijven van het orakel gebleven. Dan maar geen moestuintje.
Edoch, de twee helden moesten nu vooral zien te focussen en niet in toestand van dromerij blijven verkeren, hoe aangenaam ook. Maar wat nu te doen? De het ge-orakel had nu niet direct tot een enorm Inzicht in de algehele situatie geleid, terwijl dat toch eigenlijk wel de bedoeling was.

Het was Paulus die als eerste sprak; "Heureka! Die poepvlek wees overduidelijk in de richting van Zarathoestra! Daar moeten we dus maar eens over gaan brainstormen Cornelis!"
-"Jaja, brainstormen", mompelde Cornelis, die nog niet geheel was overtuigd door de logica die de kabouter hanteerde. Paulus prees zichzelf gelukkig dat in zijn plunjezak het flip-over bord tot de standaard uitrusting behoorde. Immers, er moet wat worden afgebrainstormd in een leven en dan is een flip-over toch wel vereist.

Enthousiast naam Paulus de stift te hand en begon enige kernwoorden te noteren voorzien van pijlen om de benodigde duidelijkheid te scheppen. Achtereenvolgens verschenen de woorden 'poepvlek' en 'Zarathoestra'.
"Snap je, snap je het? Die vlek was als het ware een soort van Rorschach-aanwijzing! Dergelijk subtiele aanwijzingen hadden we van zo een geniaal orakel als Britney kunnen verwachten!
Cornelis werd een beetje moe van dit gepraat, hij kon het niet geheel volgen. Daarbij kwam dat hij nooit in zijn leventje een brainstorm-cursus had gevolgd omdat hij destijds de voorkeur had gegeven aan de cursus kruisbessen telen, dat op hetzelfde tijdstip werd gegeven. De noodzaak van een flip-over ontging hem door dit gebrek aan storminzicht dan ook volledig.

"Hmm, laat ons denken. Welke associaties heb je bij het noemen van de naam Zarathoestra, Cornelis?"
Feitelijk zat Cornelis er volledig doorheen en had hij geen enkele behoefte om na te denken. Toch kon hij het fatsoenlijkheidhalve niet maken om moeilijk te gaan doen. Paulus was tenslotte zo hulpvaardig en gedreven, terwijl van hem niet eens zijn geliefde moestuin was geconfisceerd.
"Nou, wat is het eerste waar je aan denkt?" moedigde Paulus hem onvermoeibaar aan.
- Feestbeest, Boeing 747, boerderij, twaalf, logistiek, en "Alkmaar heeft het, Alkmaar geeft het!", deed Cornelis een manmoedige poging.
Hoewel hij zich terdege van het feit bewust was dat hij niets dan onzin uitkraamde, deed hij voorkomen er daadwerkelijk bij betrokken te zijn.
Paulus noteerde de woorden op zijn flip-over bord en bekeek deze vervolgens van een afstandje terwijl hij diep nadacht.
"Niet gek, hier kunnen we hoogstwaarschijnlijk wel wat mee."

"Hmm..." bracht Cornelis uit en verviel vervolgens weer in nietszeggende zwijgzaamheid.
"Hmm..." bracht ook Paulus uit. "Ja, hier kunnen wij wel degelijk wat mee, immers, is het niet algemeen bekend dat Herr Doppert een groot feestbeest is? Dat moet ons begin zijn! Daar kunnen wij ons wanhopig aan vastklampen en net doen alsof we iets zinnigs aan het bekokstoven zijn! Dit moet uitgewerkt worden!"
En zo overlegden onze twee vrienden nog enige uren lang de te nemen stappen om het o zo kostbare moestuintje terug te doen keren in het gelukkige en vruchtbare bezit van Cornelis.

Evenals in zovele andere gevallen bleek er na uren overleg weinig zinnigs gezegd te zijn en begonnen de twee een weinig transpiratie op hunner frontale hoofddeel te vertonen. De dag schoot voorbij en met een vergelijkbare snelheid zagen de twee de maan voor hun oogleden wegglijden en langzaamaan overgaan in een nieuwe dag, vol goede moed en veel slaap.

Plotsklaps uitte Cornelis, na vele uren zinloos gebrabbel om de indruk te wekken dat hij nog enigszins wist waar het over ging, de inmiddels legendarische opmerking: "SNOOOOOORRRKKK!" Na van de schrik bekomen te zijn van zo een, van een groots inzicht vertonende, opmerking, kwamen zij uit hun euforische stemming en gingen de reële gedachten weer overheersen.

"Ja, precies, SNOOOOORRRKKK, dat is het! We moeten naar de Challenge, in Hoofddorp, alwaar wij hem tot een duel SNOOOOORRRKKK uitdagen om uw tuintje terug te doen keren!" Paulus was behoorlijk tevreden met zichzelf dat hij dit zo samen in slechts een dag met Cornelis had weten te bekokstoven.
Ook Cornelis vond dat hij wel een schouderklopje verdiende en glom van trots en zweet.
Ineens had onze held het licht gezien en kwamen de gedachten als een zondvloed over hem heen. "Jajaja, en wij zetten als tegenprestatie uw Cradle of Filth bandje in en dan gaan we nu nog even heel veel oefenen en dat doen we dan bij de grootmeester Teriyaki hemzelf, want die wil ons vast wel helpen, omdat we zo een goed, edoch hoofdzakelijk nobel, doel voor ogen hebben!"
"Griebeldepiepjes!" bracht Paulus uit. "Ik wist niet dat u zo een groote gift had voor brainstormen".
"Ach, mijn vaake waart een schipper, he? Dan weet je het wel."

Hijgend en bijkomend van hun brainstorm stonden ze even elkaar met hoopvolle blikken aan te kijken. De brainstorm was voorbij en maakte nu plaats voor een luwte, waarin het mogelijk was de gedane momenten van genialiteit rustig te verwerken en terug te vergroeien met het meubilair.

En zo eindigt alweer een productieve dag.
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 09:42   #3
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Als surfend op het internet vond ik een site met het verhaal achter Paulus.




Klik hier en ondek Paulus zijn donkere kant.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 11:55   #4
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Als surfend op het internet vond ik een site met het verhaal achter Paulus.




Klik hier en ondek Paulus zijn donkere kant.
Schoon voitureke Paulus Mag ik dat ook eens gebruiken?
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 12:02   #5
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience

Schoon voitureke Paulus Mag ik dat ook eens gebruiken?


't is toch nen S-klasse 8)

100€ met blondje.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 17:11   #6
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

En wat met de andere kant van Skill ?

http://www.skill.org.uk/
of nog
http://www.skillsupply.com
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 17:17   #7
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
En wat met de andere kant van Skill ?

http://www.skill.org.uk/
of nog
http://www.skillsupply.com






Bedankt voor deze opheldering, Herman
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 17:23   #8
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience

't is toch nen S-klasse 8)

100€ met blondje.
Das wel verdacht goeikoop, daar hangt een geurtje aan denk ik
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 17:25   #9
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience

't is toch nen S-klasse 8)

100€ met blondje.
Das wel verdacht goeikoop, daar hangt een geurtje aan denk ik
nee hoor.

maar als ge wilt : blondje goekoop geparfumeerd: 110€
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 19:48   #10
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

De andere kant van Geef me een kus? Of is die avatar puur toeval? :

Profiel van :: Solosucker
Avatar Alles over Solosucker

Partijlid Geregistreerd op: 5-3-2004
Totaal berichten: 251
[0.05% van het totaal / 3.26 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Solosucker
Woonplaats:
Website:
Beroep:
Interesses:
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 19:49   #11
Spelev
Minister
 
Spelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 3.199
Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Brandstapel!
__________________
Spelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 20:02   #12
Zaadworst
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 69
Stuur een bericht via ICQ naar Zaadworst
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin

Schoon voitureke Paulus Mag ik dat ook eens gebruiken?


't is toch nen S-klasse 8)

100€ met blondje.
Mooie auto! Ik heb zelf een saab zaad. In het rood. Met dakraam! Dit is heel handig.
Zaadworst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 03:38   #13
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
De andere kant van Geef me een kus? Of is die avatar puur toeval? :

Profiel van :: Solosucker
Avatar Alles over Solosucker

Partijlid Geregistreerd op: 5-3-2004
Totaal berichten: 251
[0.05% van het totaal / 3.26 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Solosucker
Woonplaats:
Website:
Beroep:
Interesses:
't Is dezelfde, hij heeft gewoon zijn naam aangepast.
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 08:18   #14
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
De andere kant van Geef me een kus? Of is die avatar puur toeval? :

Profiel van :: Solosucker
Avatar Alles over Solosucker

Partijlid Geregistreerd op: 5-3-2004
Totaal berichten: 251
[0.05% van het totaal / 3.26 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Solosucker
Woonplaats:
Website:
Beroep:
Interesses:
't Is dezelfde, hij heeft gewoon zijn naam aangepast.
Dan vond ik "Geef me een kus" toch liever... En ondanks zijnen/haren reply op Paulus wou ik het ook nog wel es overwegen... Een judaskus ofzoiets
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2020, 20:49   #15
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Tl;dr
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2020, 20:54   #16
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=aEMMMi8WsUc
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2020, 21:02   #17
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Mooie muziek
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2020, 21:18   #18
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Mooie muziek
Beetje sfeer maken in dit oud lijk van een draad
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2020, 21:20   #19
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Beetje sfeer maken in dit oud lijk van een draad
beetje respect voor de doden aub, jongeman
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2020, 21:31   #20
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
beetje respect voor de doden aub, jongeman
Excuses, Volksartiest van de USSR zaliger. Hoe gaat het met Josif Vissarionovich en Vladimir Iljich daarboven?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be