Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 januari 2022, 07:08   #21
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Idem hier. Een Irakese collega die hier een zestal jaar geleden is gearriveerd spreekt al vloeiend Nederlands, is hyperambitieus en intelligent en zie je zo groeien en denk je dat er van al de mensen rondom hem ook maar ene achter zijn gat ook maar iets negatiefs verteld omwille van zijn achtergrond of zijn ambitie ? Neen, en dat is wel anders als het gaat om al die anderen die zoveel mogelijk hun eigen taal spreken, zich afzonderen, lijn trekken, ... . Er is geen spat racisme in het DNA van de zeer grote meerderheid Vlamingen, of ze nu rechts of links zijn. Er zijn wel zeer veel problemen met het overgrote deel van de nieuwkomers die zich weigeren aan te passen en hun achterlijke strontculturen achter zich aan sleuren waardoor onze samenleving helemaal in het verval geraakt.
We hadden op een ogenblik een Iranees.
In elk gesprek over koetjes en kalfjes verkondigde hij hoe goed en mooi het wel was in Iran. Als je dan vroeg waarom hij dan ginder niet gebleven was of er terug naartoe ging, was het gesprek meteen afgelopen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 11:16   #22
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
We hadden op een ogenblik een Iranees.
In elk gesprek over koetjes en kalfjes verkondigde hij hoe goed en mooi het wel was in Iran. Als je dan vroeg waarom hij dan ginder niet gebleven was of er terug naartoe ging, was het gesprek meteen afgelopen.
Ja, dat is hetzelfde als mensen die altijd terug beginnen over dat virus. Waarom loop je het virus niet snel op en is al die zever voorbij. Trouw ermee.

En dan liep die weg zeg....

Ongelooflijk.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 11:23   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
We hadden op een ogenblik een Iranees.
In elk gesprek over koetjes en kalfjes verkondigde hij hoe goed en mooi het wel was in Iran. Als je dan vroeg waarom hij dan ginder niet gebleven was of er terug naartoe ging, was het gesprek meteen afgelopen.
Meer voordelen hier waarschijnlijk en verder alles vrij gemakkelijk naar eigen hand kunnen zetten?

Er zijn ook verschillende politieke partijen die ze blijven welkom heten.

p.s.

Migratie en andere
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 januari 2022 om 11:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 11:25   #24
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat hangt er maar vanaf. Islamieten mogen wat mij betreft uitgesloten worden om naar hier te komen. Verder is een beperking in aantal aan te raden. We hoeven hier bv ook geen paar honderdduizend of miljoenen Afrikanen op te vangen.
Lijkt me allemaal wel logisch.

Maar zo oud als de mens is, heeft de mens een gras is groener complex. Dus vergelijk het met een domme kudde die altijd op zoek is naar het groenste gras.

Wat er in dit plaatje niet klopt? Individualiteit.

Maar fuck dat e. Je hebt het groene gras.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2022, 07:35   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
In Canada moet je bewijzen dat je genoeg geld bij je hebt om de eerste tijd op je eigen middelen te leven.
En meestal ook bewijzen dat iets kan bijdragen. knelpunt beroepen bvb.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2022, 01:15   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Las ik op het net (The Balkans Chronicles) dat het hek helemaal van de dam is bij onze noorderburen

Hoe Nederland op twee fronten gevaar loopt: de toenemende invloed van de Europese Unie en de islamisering, die het gevolg zou zijn van de ‘massa-immigratie’ uit islamitische landen

Men zou daar op kunnen reageren: zo zie je maar als men het allemaal zomaar laat begaan?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2022, 11:11   #27
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.027
Standaard

toen bij ons het geboortecijfer omlaag ging is men dat gaan aanvullen door migratie te gedogen , nu hebben de migranten al een meerderheid in 2 steden : Brussel en Antwerpen
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2022, 11:16   #28
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Lijkt me allemaal wel logisch.

Maar zo oud als de mens is, heeft de mens een gras is groener complex. Dus vergelijk het met een domme kudde die altijd op zoek is naar het groenste gras.

Wat er in dit plaatje niet klopt? Individualiteit.

Maar fuck dat e. Je hebt het groene gras.
Als je zelf het groene gras bezit moet je er voor zorgen, desnoods met geweld, dat je het ook kan houden. Dat uw groen gras niet opgevreten wordt door een sprinkhanenplaag waardoor je, zoals dat van die sprinkhanen, uw habitat in woestijn ziet veranderen en je ook noodgedwongen op zoek moet gaan naar groen gras.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2022, 12:21   #29
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als je zelf het groene gras bezit moet je er voor zorgen, desnoods met geweld, dat je het ook kan houden. Dat uw groen gras niet opgevreten wordt door een sprinkhanenplaag waardoor je, zoals dat van die sprinkhanen, uw habitat in woestijn ziet veranderen en je ook noodgedwongen op zoek moet gaan naar groen gras.
2.

Maar communisten gaan uit van geen privé bezit. Dus dan valt er ook niets te verdedigen hé.

En welke ideologie is nogal dominerend in hogere intellectuele kringen? Juist, ja...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2022, 12:39   #30
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Of anders gezegd het is hier een egalitair model waarbij iedereen evenveel waard is voor de staat.

Maar voor de privé geldt nog altijd, competitie en concurrentie. Meedoen of je ligt er onverbiddelijk uit. De ratrace.

Dat veel mensen zich vastklampen aan de staat omdat die meer zekerheid biedt staat buiten kijf natuurlijk.

Mensen willen geen dag contracten, flexibele werkuren en elke vorm van melken die er bestaat.

Melken, melken, melken...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2022, 12:47   #31
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Zoals in zovele multikul steden.

De armen blijven in melkhuisjes zitten en zijn veelal niet meer dan dieven.

De rijken hebben het privilege om daar op neer te kijken. En armen dan ook naar hun stand te behandelen. Ze zijn veelal niet meer dan een corrupt allegaartje dat consensus boven conflict opteert.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2022, 00:29   #32
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Correctie:
Als tien Vlamingen emigreren, kan één buitenlander naar hier komen.
Geen gezinshereniging en geen bruid gaan halen in het land van herkomst.

Alleen zo kunnen we het hier terug leefbaar maken.
We zijn nu veel te dicht bevolkt, dit gaat ten kostte van onze gezondheid, de mentale en de fysieke!

Nee moet juist andersom,
als 1 blanke Vlamingse gezin emigreert dan moeten tien buitenlandse, niet blanke gezinnen juist ook vertrekken uit Vlaanderen.

hahah hahha


ik bekijk het nu met een totaal nieuw model ok pure, Surikoelie apen science ahha haha en ja het is een echt apen model ok fun man, nu bezig sedert stormdag Eunice met eerste manuscript hierover te ontwikkelen haha hha en het is echt voor 100 % in Koelie Apen taal, mijn taal dus want ik ben een koelie aapje met bruine INdiase Apenkleurtje.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2022, 15:17   #33
siegfried1648
Provinciaal Gedeputeerde
 
siegfried1648's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2020
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat hangt er maar vanaf. Islamieten mogen wat mij betreft uitgesloten worden om naar hier te komen. Verder is een beperking in aantal aan te raden. We hoeven hier bv ook geen paar honderdduizend of miljoenen Afrikanen op te vangen.
Wat mij betreft heb ik geen problemen mee met duitsers, Scandinaviërs, Vlamingen, Angelsaksers die zich in NL willen vestigen. Ook blanke zuid-afrikaners zijn meer dan welkom. Echter, die vreemde raciale elementen uit Azië, het midden-oosten, negers, etc dat moeten we niet willen.
siegfried1648 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2022, 15:52   #34
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn veel aspecten die mee kunnen spelen.
Voldoende ruimte hebben, bijvoorbeeld. Vlaanderen zit toch vol.

Bij wijze van spreken: als 1 Vlaming emigreert, kan 1 buitenlander naar hier komen.

De verworvenheden van de sociale zekerheid: ik heb niet zo lang zo straf en zoveel bijgedragen, om dan maar bijna-hele-huizen zo maar uit te delen aan gelukzoekers.
Bijgedragen ? Als ambtenaar ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2022, 15:58   #35
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zei: 1 Vlaming emigreert, dan kan 1 vreemdeling naar hier immigreren.
Jij stelt : voor 10 Vl die emigreren, kan 1 vreemde binnenkomen.

Dat is wel erg streng.

Ik geef maximaal toe: voor 2 Vl die emigreren, 1 buitenlander naar hier toelaten.

Ik ben eens benieuwd naar de andere(n) hun cijfers.
Voor elke gepensioneerde ambtenaar die emigreert mag er een bloedmooie, jonge en niet-gesluierde vreemde dame binnen. Ik geef trouwens belangeloos inburgeringscursus, met persoonlijke opvolging.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be