Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Moeten we andere asielcriteria opleggen voor Oekraïnese vluchtelingen?
Ja 5 41,67%
Neen 6 50,00%
Que? 1 8,33%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 maart 2022, 01:39   #41
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Kiev ligt tweeduizend kilometer van Antwerpen. En België zit vol, is een van de dichtst bevolkte landen ter wereld. En Vlaanderen zit nog voller.
Wat een gelul. Nederland is nog voller en is wel gewoon gastvrij. Wij zijn nu eenmaal ook de regio in dit conflict, dit is geen Afghanistan en in mindere mate Syrië (wat aan onze regionale grenzen schuurt...)...
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2022, 02:37   #42
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Hilarisch om zien dat de gemiddelde Europeaan na 2015 nog steeds te achterlijk is om te begrijpen dat het in wezen niet om Oekraïne (of Syrië, Irak, EU, VL...) draait maar wel om het grote spel.
De belanghebbenden zullen jullie met eeuwige verachting uitlachen.

Vorige jaar werd tegen de zin van de bevolking in Oekraïne een landbouwgrond-hervorming doorgevoerd ten voordele van de klassieke multinationals.
Nogal wiedes dat er dan wat in de weg lopende inboorlingen mogen ophoepelen, met de aanslepende situatie in de Donbas als voorwendsel om de boel in gang te steken.
Voor de zwartwitTVdenkers is het nogal lastig om te begrijpen dat waarheid & feiten uit meerdere lagen bestaan en dat de belangen van Poetin en de beurshyena's elkaar op langere termijn zullen aanvullen.

Ierland geeft alvast het slaafse voorbeeld van wat de nieuwerwetse dubbelspraak "grenzeloze solidariteit" wil zeggen.

Citaat:
Upwards of 60 Ukrainian refugees arrive in Bundoran


Bundoran receives its first Ukrainian refugees this evening



Another of the first group of refugees who have arrived from Ukraine

https://www.donegallive.ie/news/loca...oran.html?s=03

__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2022, 06:14   #43
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.627
Standaard

Oekraïense vrouwen al misbruikt in Antwerpen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 01:11   #44
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
200.000 Oekraïners een leefloon betalen....kom, met 300 miljoen€ per maand zijn we er vanaf.
Ik verschiet mij alle dagen bij sommige berichten een hoedje en denk dan: waar blijft men toch al dat geld vandaan halen, vroeger was men continue aan het zagen en het zeveren dat het geld op was?

Mijn moeder zag mij verschieten tijdens een nieuwsuitzending en zei: "Leuk hoedje heb je daar op!"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 01:18   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Hilarisch om zien dat de gemiddelde Europeaan na 2015 nog steeds te achterlijk is om te begrijpen dat het in wezen niet om Oekraïne (of Syrië, Irak, EU, VL...) draait maar wel om het grote spel.
De belanghebbenden zullen jullie met eeuwige verachting uitlachen.

Vorige jaar werd tegen de zin van de bevolking in Oekraïne een landbouwgrond-hervorming doorgevoerd ten voordele van de klassieke multinationals.
Nogal wiedes dat er dan wat in de weg lopende inboorlingen mogen ophoepelen, met de aanslepende situatie in de Donbas als voorwendsel om de boel in gang te steken.
Voor de zwartwitTVdenkers is het nogal lastig om te begrijpen dat waarheid & feiten uit meerdere lagen bestaan en dat de belangen van Poetin en de beurshyena's elkaar op langere termijn zullen aanvullen.

Ierland geeft alvast het slaafse voorbeeld van wat de nieuwerwetse dubbelspraak "grenzeloze solidariteit" wil zeggen.
Ik denk wel dat er veel mensen beginnen te begrijpen dat er iets niet klopt en dat er wat anders speelt.

Stuurt Poetin bewust aan op een Russisch staatsbankroet?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 01:19   #46
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik verschiet mij alle dagen bij sommige berichten een hoedje en denk dan: waar blijft men toch al dat geld vandaan halen, vroeger was men continue aan het zagen en het zeveren dat het geld op was?

Mijn moeder zag mij verschieten tijdens een nieuwsuitzending en zei: "Leuk hoedje heb je daar op!"
Dat is interpersoonlijke solidariteit. Onze sociale zekerheid.
Waar ik al honderd keer meer aan uitgegeven heb dan ik ontvangen heb.

Rarara wat besluit je daaruit?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 05:57   #47
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.627
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Wat een gelul. Nederland is nog voller en is wel gewoon gastvrij. Wij zijn nu eenmaal ook de regio in dit conflict, dit is geen Afghanistan en in mindere mate Syrië (wat aan onze regionale grenzen schuurt...)...
Ja, Nederland maakt dezelfde blunder. Wat is je punt ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 08:51   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat is interpersoonlijke solidariteit. Onze sociale zekerheid.
Waar ik al honderd keer meer aan uitgegeven heb dan ik ontvangen heb.

Rarara wat besluit je daaruit?
Dat de werking van dat 'apparaat' foute boel is misschien?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 09:50   #49
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat de werking van dat 'apparaat' foute boel is misschien?
Dat ik meer geluk gehad heb dan anderen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 14:34   #50
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik verschiet mij alle dagen bij sommige berichten een hoedje en denk dan: waar blijft men toch al dat geld vandaan halen, vroeger was men continue aan het zagen en het zeveren dat het geld op was?

Mijn moeder zag mij verschieten tijdens een nieuwsuitzending en zei: "Leuk hoedje heb je daar op!"
Er was in 2009 zelfs geld genoeg om alle banken te redden van een faillissement.

Er is altijd geld genoeg maar het is te zien voor wat.

Er is toch ook altijd geld met hopen om aan een Formule 1 rijder te geven ? Om aan een kassierster 2 cent opslag te geven is er echter nooit geen geld

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 maart 2022 om 14:36.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 19:09   #51
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Wat er nu in Vlaanderen gebeurt en wat men voor de Oekraïeners doet eindigt in een ramp.

die mensen kunnen er niets aan doen maar als je ziet wat voor hen kan en andere vluchtelingen niet
als je ziet wat er voor hen kan maar voor zieke, oude en arme Vlamingen niet
...

Vlaams blok wordt slapend nog rijker
hoelang duurt het voor men zich tegen de Oekraïeners zal keren?

Laatst gewijzigd door 1207 : 19 maart 2022 om 19:10.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 21:40   #52
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.627
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Wat er nu in Vlaanderen gebeurt en wat men voor de Oekraïeners doet eindigt in een ramp.

die mensen kunnen er niets aan doen maar als je ziet wat voor hen kan en andere vluchtelingen niet
als je ziet wat er voor hen kan maar voor zieke, oude en arme Vlamingen niet
...

Vlaams blok wordt slapend nog rijker
hoelang duurt het voor men zich tegen de Oekraïeners zal keren?
Vlaams Blok slapend rijk ? Zij zijn er evengoed voorstander van om hier Oekraïense vluchtelingen op te vangen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 23:40   #53
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Wat er nu in Vlaanderen gebeurt en wat men voor de Oekraïeners doet eindigt in een ramp.

die mensen kunnen er niets aan doen maar als je ziet wat voor hen kan en andere vluchtelingen niet
als je ziet wat er voor hen kan maar voor zieke, oude en arme Vlamingen niet
...

Vlaams blok wordt slapend nog rijker
hoelang duurt het voor men zich tegen de Oekraïeners zal keren?
1. Initiatieven buiten de context van de Conventie van Genève zijn lovenswaardig, maar men moet zich bewust zijn dat het onder de noemer ‘liefdadigheid’ valt en dat de initiatiefnemers op eigen risico handelen.

2. Niets belet het Vlaams Belang om voor zieke, oude en arme Vlamingen te zorgen. Ze hebben geld genoeg.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2022, 00:32   #54
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat ik meer geluk gehad heb dan anderen.
Prijs u gelukkig meer moet dat niet zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2022, 10:43   #55
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

De EU is mede oorzaak aan dit conflict door Oekraïne bij de EU te willen nemen. Dat we voor de vluchtelingen nu opdraaien is niet meer dan normaal. Zelf gezocht noemt men zo iets.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be