Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 augustus 2021, 23:21   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Toch lijkt men het probleem nog steeds niet te begrijpen of wil men het niet begrijpen om de één of andere duistere/niet aanwijsbare reden.

Even naar Duitsland waar uiteindelijk het hek ook van de dam is. (Danke Merkel)

BILD-LIVE-CHEF bricht Tabu: Klare öffentliche Stellungnahme zu Gruppenvergewaltigungen durch muslimische Migranten

Uit de tekst:

Citaat:
Elke dag worden er in Duitsland gemiddeld twee meisjes of vrouwen door groepen mannen verkracht. Dat is het choquerende resultaat van vragen van “BILD” aan de binnenlandse veiligheidsdienst (BKA).
Extra:

Ceuta: UNICEF fordert „dringende“ Überführung von 1500 „unbegleiteten marokkanischen Minderjährigen“ auf die iberische Halbinsel

Vrij vertaald:

Ceuta: UNICEF roept op tot "dringende" overdracht van 1500 "niet-begeleide Marokkaanse minderjarigen" naar het Iberisch schiereiland[/url]

Daar zullen ze blij zijn op het Iberische eiland. (<- door mijn alter ego die Sarcasmus)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2021 om 23:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 23:54   #42
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ja joh de vrouwen zijn vaak OORLOGSbuit en de overwinnaars krijgen het recht om de jonge meiden uit te naaien en te bevruchten.

Paard van Troje is al binnengehaald, zag gisteren nog de film TROY, geweldige film zeg, onoverwinnelijke halfgod Achilles werd in zijn achilles hiel geschoten met een rake pijl en stierf.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 08:15   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

1 April is toch al voorbij?

Mahdi wil geen migranten uit Italië opnemen

Uit de tekst:

Citaat:
‘Wij zijn niet tegen relocatie’, zegt de woordvoerster van Mahdi. ‘We hebben eerder al migranten overgenomen uit Griekenland, toen daar brand uitgebroken was in het Moria-kamp op Lesbos. Als een land dat zelf veel asielaanvragen te verwerken krijgt met een nood?*situatie kampt, zullen we ?*altijd in de bres springen.’
Mag het uiteindelijk eens niet gaan stoppen dat migranten, asielzoekers, illegalen, sans papiers maar blijven binnenhalen?

Klinkt dat binnenhalen nog als een soort van hulpverlening of klinkt dat als uw eigen land(en, de EU) verder- en verder in de ondergang te drukken?

Ik heb er géén idee van maar een goed oog heb ik er zeker niet in, bij al die volksverschuivingen, daar die een deel van een plan zijn.

Is bovenstaande doom denken of sla ik de nagel op de kop?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 20:56   #44
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

oude White Bashing he
Blame it on the white man

en zelf lekker alles verkloten als zwartje untermensch lekker makkelijk he
gemak dient de Untermensch
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 21:12   #45
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
oude White Bashing he
Blame it on the white man

en zelf lekker alles verkloten als zwartje untermensch lekker makkelijk he
gemak dient de Untermensch
Als wij als westerse generatie geen rechtvaardigheid eisen en die politici die in het oosten genocide en hongersnood hielpen veroorzaken afzetten; dan zal de toekomst ons dat niet vergeven.

Zoals mensen feiten van katholieke leiders op hele gemeenschappen polariseren, zo zullen mensen de ontuchten van deze politiek op hun nabestaanden polariseren.

Het is onze schuld, repent.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2023, 02:14   #46
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

hele gedoe met Black lives matter is nu wel fake he

White Lives Matter is belangrijker en blanken haters moeten harder aangepakt worden denk ik. Nu bekijk ik het harder en aapachtiger, omdat Dharti Maata toch meedogenloos is en altijd gelijk krijgt achteraf.

Teveel rechten geven aan Untermenschen van kleur is gewoon in strijd met de harde evolutionaire wetten van Dharti Maata, Moeder Natuur he, dus deze theorie moet ik nog verder uitwerken.

Fundamenteel gezien Existeren wij als ONGELIJKE WeZens op deze exoplaneet. Niemand weet waarom wij nu existeren.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2023, 00:18   #47
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

zuivere harde mensapentoop maken van Nederland met apenwetgeving is beste om die massa immigratie stop te zetten.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2023, 01:35   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Massamigratie is veel destructiever dan de Tweede Wereldoorlog

Toch blijkt men dit nog steeds niet te begrijpen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2023, 14:17   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Laatst had ik in Antwerpen nog een gesprek met een goed bevriende kennis die zei dat hij Antwerpen ging verlaten en voor de kust gekozen had.

Ik merkte vrij snel op: "En denk je dat het daar beter is???"

Ook zei ik dat hij best niet naar een gemeente moest gaan die vrij dicht gelegen is bij de Kazerne te Koksijde want die is helemaal ingepalmd door asielzoekers en anderen...

Ik ben daar een tijhd geleden eens voorbij gereden en daar staan allemaal "wooncontainers" voor de gebouwen waar een vlag aanhangt met als opschrift: "FEDASIL"

Na mijn tekst & uitleg zag ik dat hij serieus aan het twijfelen is gegaan.

Je zou voor minder gaan twijfelen...

Zag ik in een nieuwsuitzending dat men examens aan het opzetten is om Belg te worden.

De eerste vraag zou best kunnen zijn: "Waarom wil u Belg worden en uw eigen land verlaten?"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 januari 2023 om 14:18.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2023, 22:32   #50
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat Dr. M. L. King



Citaat:
"Zwarte suprematie is net zo slecht als blanke suprematie, en God is niet alleen maar geïnteresseerd in de vrijheid van zwarte mensen, God is geïnteresseerd in de vrijheid van het hele menselijk ras en in het creëren van een samenleving, waarin alle mensen kunnen samenleven als broeders."
Best goed gezien van wijlen DR. King
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 januari 2023 om 22:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be