Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 januari 2022, 13:52   #1
ridderke
Schepen
 
ridderke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2004
Locatie: Ergens ten lande
Berichten: 494
Standaard Over angst en racisme

Het electoraal succes van het Vlaams Belang en de PVDA is een signaal dat een serieus aantal mensen van het eigen volk ongelukkig is !

Links heeft dan de neiging om de schuld van heel de zaak te leggen bij dat eigen volk. Het zou racistisch, islamofoob… zijn. Het zou vreemdelingenhaat cultiveren… onverdraagzaamheid…

Welnu, racisme, islamofobie, vreemdelingenhaat… bestaan natuurlijk. Je kan dan dat racisme… cultiveren, doen groeien… Dat kan spontaan gebeuren of doordat de omstandigheden er aanleiding toe geven. Extreem rechts doet het met opzet. Het behoort tot zijn ideologie van eigen superioriteit en minachting voor “de anderen”; en het brengt stemmen op.

Maar de overgrote meerderheid van “onze” mensen voelen zich niet superieur. Aan de grond van hun racisme… ligt angst.

De angst voor de/het vreemde is eigen aan de mens. Angst is een alarmsignaal: er dreigt gevaar.

Angst kan onterecht zijn. Maar wie zonder oogkleppen naar onze wereld kijkt, kan toch niet beweren dat de angst van de huidige mens onterecht is?

De vreemde is een terechte reden voor angst, precies doordat hij vreemd is: we kennen hem niet; begrijpen zijn gedrag niet; weten niet hoe hij zal reageren… Sommige mensen kunnen de vreemde tegemoet treden met genoeg zelfvertrouwen; het vertrouwen dat ze het gevaar wel zullen aankunnen. Dat is mooi. Maar als je iets niet kan eisen van mensen, dan is het dat ze zelfvertrouwen hebben. Je kan en moet mensen helpen om zelfvertrouwen te ontwikkelen. Maar je kan niemand verwijten dat hij het niet heeft.

Het is dat soort verwijten dat een linkse ten gronde naar de “gewone” man slingert als hij “racisme” krijst. In feite is het even zeer een vorm van zich superieur voelen als een sterke een zwakke verwijt dat hij zwak is.

Maar er is meer dan de angst voor de/het vreemde. Je kan die angst nog afdoen als subjectief.

Er is ook de angst voor de objectieve problemen in onze migratie- en multiculturele samenleving.

De toestand in de Brusselse scholen; de 100.000 illegalen in Brussel zijn een feit… De angst voor de problemen die deze toestanden met zich meebrengen is objectief.

Ook die objectieve angst leeft bij de burger. Heb jij je nooit afgevraagd: waar gaat onze wereld naartoe ?

Nu mag je van mij duizend maal herhalen dat het in Molenbeek niet gaat om een probleem van migratie of vreemde cultuur of islam, maar om armoede.

Als je die armoede wil aanpakken… ik sta aan jouw kant !

Er is in belgië geen enkele wet die aan een migrant, moslim… minder kans biedt dan aan een autochtoon. Toch ligt de armoede bij die migranten hoger.

En neen, linkse vrienden, ik ga niet de rechtse toer op en leg de schuld bij die “vreemde” mensen.

De schuld ligt bij de multiculturele samenleving die jullie gepropageerd hebben: de migratie brengt sukkelaars van elders naar onze samenleving waarin die mensen niet gewapend zijn om er volwaardig in te functioneren. Daaraan zijn ze niet schuldig. Het is gewoon een feit. Het is een feit dat jullie weigeren te zien.

En de oplossing ? Er is geen oplossing. Jullie hebben gewoon de boel verkloot. De enigen die garen spinnen met heel het gedoe zijn de kapitalisten die goedkoop werkvolk ?* volonté vinden en ondertussen vakkundig onze sociale zekerheid ondergraven. Proficiat!

Dit artikel verscheen eerder op: https://nlk.vlaanderen/over-angst-en-racisme/
__________________
Met het Nationaal-Libertarisch Kompas zetten we de Vlaming op een vrijheidsgezind spoor en verbinden we het libertarische gedachtegoed met het Vlaamsgezinde.
ridderke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2022, 13:19   #2
ridderke
Schepen
 
ridderke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2004
Locatie: Ergens ten lande
Berichten: 494
Standaard

De overgrote meerderheid van “onze” mensen voelen zich niet superieur. Aan de grond van hun racisme… ligt angst.
__________________
Met het Nationaal-Libertarisch Kompas zetten we de Vlaming op een vrijheidsgezind spoor en verbinden we het libertarische gedachtegoed met het Vlaamsgezinde.
ridderke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2022, 17:16   #3
Patrick M
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 14 januari 2021
Berichten: 764
Standaard

Ze willen meer allochtonen aan het werk.
Bij een sollicitatie, met een autochtoon en een allochtoon, alle twee dezelfde opleiding, hetzelfde diploma en dezelfde kwalificatie gaat men kiezen voor de allochtoon.
Op dat moment wordt de autochtoon gediscrimineert maar dat noemt men positieve discriminatie.
Maar het blijft discriminatie.

Laatst gewijzigd door Patrick M : 1 februari 2022 om 17:18.
Patrick M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2022, 17:36   #4
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Ridderke, dit is je zoveelste insteek die niet tussen de regels maar in KAPITALEN vertaald als 'het ingebeelde onveiligheidsgevoel'...
Sinds het rapport van VAN SAN en de velen die er op volgden is dit schaamteloos en een stamp in de onderbuik van de vele slachtoffers!
Is dat uw boodschap aan de meisjes die jaarlijks slachtoffer worden van (groeps) verkrachting door jongerenbendes?
Aan de vele ouderen die daar dagelijks slachtoffer van zijn?
De vijf agressieve overvallen die mijn moeder de laatste vier jaar heeft ondergaan... daar was niks ingebeelde aan...
Vastgebonden worden op haar eigen bed en met een mes bedreigd worden was jammer genoeg geen boze droom.
Twee vriendinnen verliezen omdat 'jongeren' hen achterover trokken op de roltrappen van de Metro was maar al te reëel!

En dat allemaal omdat je op het VB wil kappen!?!
Dit is één van de schaamteloostste draden die je tot nu plaatste maat.
Op dit moment hoop ik ten zeerste dat de helft van wat mijn moeder zaliger overkwam jou in de volgende maanden te deel valt.
Want het zijn lafaards zoals jij die het mogelijk maken dat dit soort zaken niet enkel blijven bestaan maar zelfs hand over hand toenemen.

Met deze draad plaats jij jezelf op het niveau van Phillippe Moureaux die het in de val lokken van agenten, brandweerlui en ambulances en zelfs beschietingen met kalashnikovs faits divers noemt.
En van zijn dochter die rellen, brandstichtingen en georganiseerd roven afdoet als 'een manier van feestvoeren'...

Something is rotten in Belgium Ridderke...
En tussen de regels van deze post stink jij erger dan een dooie kat!
Schaam je!
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.

Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 1 februari 2022 om 17:36.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2022, 23:00   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
De overgrote meerderheid van “onze” mensen voelen zich niet superieur. Aan de grond van hun racisme… ligt angst.

Jazeker Ridderke
ik geef jou gelijk ok,

ken jij de vele soorten buitenlanders wel goed??
ken jij de bruine en zwarte hindoe aapjes??

De angst bij de blanke massa is terecht,
reken na hoeveel postcode gebieden in nederland hebben nu al een krappe minderheid van blanke Hollanders??

die verzwarting is angstaanjagend, ook voor mij en ik ben lagere kaste koelie paria boy, veel moeten vechten tegen hogere kaste hindoe apen die mij vaak samen dood wilden trappen


en wat kan je er nog aan doen??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2022, 23:21   #6
ridderke
Schepen
 
ridderke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2004
Locatie: Ergens ten lande
Berichten: 494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ridderke, dit is je zoveelste insteek die niet tussen de regels maar in KAPITALEN vertaald als 'het ingebeelde onveiligheidsgevoel'...
Sinds het rapport van VAN SAN en de velen die er op volgden is dit schaamteloos en een stamp in de onderbuik van de vele slachtoffers!
Is dat uw boodschap aan de meisjes die jaarlijks slachtoffer worden van (groeps) verkrachting door jongerenbendes?
Aan de vele ouderen die daar dagelijks slachtoffer van zijn?
De vijf agressieve overvallen die mijn moeder de laatste vier jaar heeft ondergaan... daar was niks ingebeelde aan...
Vastgebonden worden op haar eigen bed en met een mes bedreigd worden was jammer genoeg geen boze droom.
Twee vriendinnen verliezen omdat 'jongeren' hen achterover trokken op de roltrappen van de Metro was maar al te reëel!

En dat allemaal omdat je op het VB wil kappen!?!
Dit is één van de schaamteloostste draden die je tot nu plaatste maat.
Op dit moment hoop ik ten zeerste dat de helft van wat mijn moeder zaliger overkwam jou in de volgende maanden te deel valt.
Want het zijn lafaards zoals jij die het mogelijk maken dat dit soort zaken niet enkel blijven bestaan maar zelfs hand over hand toenemen.

Met deze draad plaats jij jezelf op het niveau van Phillippe Moureaux die het in de val lokken van agenten, brandweerlui en ambulances en zelfs beschietingen met kalashnikovs faits divers noemt.
En van zijn dochter die rellen, brandstichtingen en georganiseerd roven afdoet als 'een manier van feestvoeren'...

Something is rotten in Belgium Ridderke...
En tussen de regels van deze post stink jij erger dan een dooie kat!
Schaam je!
Iets verkeerd gegeten amigo, ik leg juist uit dat de angst voor het vreemde normaal is en geef links een veeg uit de pan. Verder geef ik geen verwijten aan het VB in deze tekst.
__________________
Met het Nationaal-Libertarisch Kompas zetten we de Vlaming op een vrijheidsgezind spoor en verbinden we het libertarische gedachtegoed met het Vlaamsgezinde.
ridderke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2022, 07:31   #7
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
De overgrote meerderheid van “onze” mensen voelen zich niet superieur. Aan de grond van hun racisme… ligt angst.


Realisme mijn waarde.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2022, 09:40   #8
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Angst?

Als ik onder de negers en bruin mannen wil wonen zal ik wel naar ginder verhuizen.
Racisme is eigen aan het levend organisme. Zelfs mijn kiekes zitten op stok witte bij witte, zwarte bij zwarte. Zelfs planten zaaien zich voort in eigen omgeving uit en verdrukken zo andere plantensoorten.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2022, 22:27   #9
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Angst?

Als ik onder de negers en bruin mannen wil wonen zal ik wel naar ginder verhuizen.
Racisme is eigen aan het levend organisme. Zelfs mijn kiekes zitten op stok witte bij witte, zwarte bij zwarte. Zelfs planten zaaien zich voort in eigen omgeving uit en verdrukken zo andere plantensoorten.

ja soort zoekt soort he zo is het ook in de harde natuur.

toch moet de regering grootschalige rasvermenging en interraciaal seksen bevorderen en fiscaal stimuleren denk ik. OF vind je mij nu een echte RACISTische bruintje???

Is een Extreem Links beleid gericht op supersnelle RASVermenging van alle blanke meiden met grootgeschapen bruine en zwarte mannen nou Racistisch of juist ULTRA modern, Progressief?? Dus dwangmatig he, op straffe van zweepslagen in SM stijl, elke blanke meid moet plat met de geile witte beentjes wagenwijd open voor sterke, grootgeschapen negers en vieszwarte Indiase hindoe mannetje aapjes.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 2 februari 2022 om 22:28. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2022, 08:34   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja soort zoekt soort he zo is het ook in de harde natuur.

toch moet de regering grootschalige rasvermenging en interraciaal seksen bevorderen en fiscaal stimuleren denk ik. OF vind je mij nu een echte RACISTische bruintje???

Is een Extreem Links beleid gericht op supersnelle RASVermenging van alle blanke meiden met grootgeschapen bruine en zwarte mannen nou Racistisch of juist ULTRA modern, Progressief?? Dus dwangmatig he, op straffe van zweepslagen in SM stijl, elke blanke meid moet plat met de geile witte beentjes wagenwijd open voor sterke, grootgeschapen negers en vieszwarte Indiase hindoe mannetje aapjes.
En dan vraag jij je af hoe het komt dat het blijkbaar niet zo goed wil lukken met het online daten ... ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2022, 08:54   #11
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
Iets verkeerd gegeten amigo, ik leg juist uit dat de angst voor het vreemde normaal is en geef links een veeg uit de pan. Verder geef ik geen verwijten aan het VB in deze tekst.
A wat jij links en rechts noemt raakt al jaren kant noch wal...
B het gaat om je benadering en de manier waarop je alle slachtoffers negeert om toch maar via een reductio ad absurdum te kunnen bashen vanop je pedestalleke...

C en wederom ben je te zelfingenomen om de spiegel die je voorgehouden wordt zelfs maar te bekijken...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2022, 00:25   #12
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ridderke schreef:

En neen, linkse vrienden, ik ga niet de rechtse toer op en leg de schuld bij die “vreemde” mensen.

De schuld ligt bij de multiculturele samenleving die jullie gepropageerd hebben: de migratie brengt sukkelaars van elders naar onze samenleving waarin die mensen niet gewapend zijn om er volwaardig in te functioneren. Daaraan zijn ze niet schuldig. Het is gewoon een feit. Het is een feit dat jullie weigeren te zien.

En de oplossing ? Er is geen oplossing. Jullie hebben gewoon de boel verkloot. De enigen die garen spinnen met heel het gedoe zijn de kapitalisten die goedkoop werkvolk ?* volonté vinden en ondertussen vakkundig onze sociale zekerheid ondergraven. Proficiat!

Dit artikel verscheen eerder op: https://nlk.vlaanderen/over-angst-en-racisme/
__________________
Met het Nationaal-Libertarisch Kompas zetten we de Vlaming op een vrijheidsgezind spoor en verbinden we het libertarische gedachtegoed met het Vlaamsgezinde.

https://nlk.vlaanderen/

================== einde tekst ridderke


Ja JOH

er is wel een oplossing en omdat POetin nu zijn dikke IJSKOUDE Russische lul laat zien is de oplossing nabij, dit is een mogelijke scenario ok ve PRO ZWARTE Wereld OPlossing, REAGEER Aub ridderke, jij bent bang voor kontakt met primitieve zwarte koelie apen als mij denk ik, ja ik klom nog 40 jaar geleden van boom tot boom in apen natie suriname:

---------------------------
Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

-------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be