Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Moeten we andere asielcriteria opleggen voor Oekraïnese vluchtelingen?
Ja 5 41,67%
Neen 6 50,00%
Que? 1 8,33%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 maart 2022, 08:12   #21
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Die Oekraïners krijgen als oorlogsvluchtelingen geen leefloon en geen kindergeld.
Die krijgen de mogelijkheid om te werken en worden onderhouden door het opvangende gezin.
Zij, die opgevangen worden door het leger, krijgen daar onderdak, kledij, medische zorg en voeding.

De Oekraïners zijn erkende oorlogsvluchtelingen en vallen niet onder het statuut van asielzoeker.
Erkende oorlogsvluchtelingen hebben enkel recht op opvang, niet op de belgische sociale rechten, iets wat een asielzoeker wel heeft.
We hebben dit besproken in het BCSD.
De vluchtelingen krijgen wel degelijk een leefloon en kindergeld.
Ook hebben ze recht op een sociale woning.

Ze hebben meer rechten dan onze Waalse landgenoten. Onze Waalse landgenoten die aan hun lot overgelaten worden.
Ja, dit is België, ja dit is Europa.

Wie dat allemaal gaat betalen?

Wij betalen het alvast dubbel, enerzijds met onze energiefactuur en anderzijds via de belastingen, het geld zal ergens van moeten komen om dat allemaal te betalen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2022, 08:13   #22
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Goed voor de (ver)huurprijzen, krapte op de markt.
Is dat zo?
Erg voor de mensen die bijna een sociale woning hadden.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2022, 08:41   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
We hebben dit besproken in het BCSD.
De vluchtelingen krijgen wel degelijk een leefloon en kindergeld.
Ook hebben ze recht op een sociale woning.
Weet u wie het laatst staat op de lijst voor een sociale woning? Een autochtone jongeman alleen, met een universitair diploma van het type "wtf doe je daar nu mee" en een uitzendjobke aan minimumloon.

Citaat:
Ze hebben meer rechten dan onze Waalse landgenoten. Onze Waalse landgenoten die aan hun lot overgelaten worden.
Ja, dit is België, ja dit is Europa.
Onze waarde landgenoten, zijn dat Haïtianen? Of zou er toch iets anders mogelijk zijn?
Ik heb het al geschreven in andere draden. Na een ramp ga ik niet wachten op (r)overheid om te herbouwen.
Citaat:
Wie dat allemaal gaat betalen?
De mensen die in de privé werken natuurlijk.
Citaat:
Wij betalen het alvast dubbel, enerzijds met onze energiefactuur en anderzijds via de belastingen, het geld zal ergens van moeten komen om dat allemaal te betalen.
Bingo. Zolang u nog een computer kan aanzetten hebt u teveel luxe.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 11 maart 2022 om 08:42.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2022, 08:46   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Is dat zo?
Erg voor de mensen die bijna een sociale woning hadden.
Vraag en aanbod hé. Als er meer vraag dan aanbod is gaande prijzen omhoog.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2022, 20:21   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bof, Hans Bonte wil liever geen Oekraïners opvangen, teveel kans op gezeik met zijn geliefde Syriëreizigers.
Ik weet ook maar wat ik zie op tv en internet. Ik heb eigenlijk nog nooit zo veel mensen zien wenen op televisie omtrent het feit ze hun land moesten verlaten.
Ik heb nog nooit zo veel vluchtelingen al wenend horen zeggen dat ze zo vlug mogelijk willen terugkeren naar hun land.

Zou dat dan toch zijn dat het hier gaat om echte oorlogsvluchtelingen en deze keer niet over mensen op zoek naar meer welvaart ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2022, 20:48   #26
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik weet ook maar wat ik zie op tv en internet. Ik heb eigenlijk nog nooit zo veel mensen zien wenen op televisie omtrent het feit ze hun land moesten verlaten.
Ik heb nog nooit zo veel vluchtelingen al wenend horen zeggen dat ze zo vlug mogelijk willen terugkeren naar hun land.

Zou dat dan toch zijn dat het hier gaat om echte oorlogsvluchtelingen en deze keer niet over mensen op zoek naar meer welvaart ?
Want er is nooit een oorlog geweest in Syrie.

__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2022, 22:55   #27
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Want er is nooit een oorlog geweest in Syrie.

Toch wel.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2022, 02:17   #28
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Die Oekraïners krijgen als oorlogsvluchtelingen geen leefloon en geen kindergeld.
Die krijgen de mogelijkheid om te werken en worden onderhouden door het opvangende gezin.
Zij, die opgevangen worden door het leger, krijgen daar onderdak, kledij, medische zorg en voeding.

De Oekraïners zijn erkende oorlogsvluchtelingen en vallen niet onder het statuut van asielzoeker.
Erkende oorlogsvluchtelingen hebben enkel recht op opvang, niet op de belgische sociale rechten, iets wat een asielzoeker wel heeft.

ja je kan liever rustig de Apartheid nu legaliseren, want het is al een Derde Wereldoorlog geworden.

OOit zou de bom barsten in Europa en POetin gaf de aftrap met 150.000 russische soldaatjes.

Blank Arische vluchtelingen moeten inderdaad meer rechten krijgen in Europese Unie dan zwarten uit Afrika, Pakistan of Mena zone. Ja, andersom is het ook zo ok.

afrika gaat geen enkele blanke uit Oekraine willen opvangen denk ik, zij zijn toch blankenhaters.

Tijd voor META Solutions ok, Expansie project FB SS is nu het beste voor alle partijen denk ik.

EUropese Unie heeft al noodwet gemaakt en de blanke Ariers uit Oekraine hebben meer vluchtelingen rechten gekregen dus Apartheid is een feit nu, maar ok ik vind het natuurlijk en het beste. De verzwarting en islamisering zijn al TE VEEL nu, dus VOL=VOL voor zwarten, bruintjes en moslims. Puur Natuurlijk gedrag ok, geen racisme omdat ze dit ook zo aanpakken in zwart Afrika en alle arabische landen.
Apartheid is nu normaal in Hindoe INdia ok.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2022, 06:31   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Want er is nooit een oorlog geweest in Syrie.

En wat wil U nu bereiken met die belachelijke vergelijking?

Elks van uw bloedend hart voorbeelden , uitgezonderd de Palestijnen*, zijn burgeroorlogen met een muzel saus , die uitgegroeid zijn tot proxy oorlogen.

* de enige reden waarom ik de Palestijns kwestie geen burgeroorlog noem, is omdat de Palestijnen door iedere natie in die regio anaal genomen zijn met een grote cactus, en dat ze hetzelfde proberen. En falen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2022, 07:35   #30
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Vraag en aanbod hé. Als er meer vraag dan aanbod is gaande prijzen omhoog.
Dat heeft niets te maken met vraag en aanbod, maar alles met asielbeleid de laatste 30 jaar.

Onze maatschappij kan dit niet meer aan.
Gaan we bijbouwen zo dat we het OCMW van de hele wereld kunnen spelen?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2022, 06:57   #31
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De buurlanden moeten geholpen worden asielopvang te verzekeren. Stop met de waanzin (gespreid) asiel te geven duizenden kilometers verder. (En zeker als dat zoals meestal uitdraait op het discriminatoir asiel geven van de bovenbouw in het westen en de onderbouw in de buurlanden.)
Welke waanzin? Nu zijn wij Europa, de regio....
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2022, 17:16   #32
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Welke waanzin? Nu zijn wij Europa, de regio....
Kiev ligt tweeduizend kilometer van Antwerpen. En België zit vol, is een van de dichtst bevolkte landen ter wereld. En Vlaanderen zit nog voller.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2022, 17:39   #33
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard R

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Bart De Wever zei op Radio 1 dat Oekrainse vluchtelingen echte vluchtelingen zijn.
Ik weet niet waarop hij dat baseert.
Op hun huidskleur misschien?

Voor mij zijn de asielvoorwaarden voor alle mensen dezelfde.

Geef uw mening.
Uiteraard moeten die voor iedereen hetzelfde zijn. Maar ze moeten wel strenger.
1 er moet een afdwingbare terugkeerclausule komen voor iedereen
2 het aanleren van de plaatselijke taal binnen de 18 maanden is een must, dat hoeft niet perfect, wel goed genoeg om op de arbeidsvloer te kunnen fungeren. Men komt hier niet op vakantie, wie kan werken moet ook werken.
3 het respecteren van onze wetten, regels en omgangsvormen is ook een must. Wie criminele feiten pleegt dient linea recta teruggestuurd te worden, geen medelijden met de onoprechten! Wie bedrog pleegt verliest zijn rechten voor eeuwig. Zelfs indien die persoon terug wil komen als bvb gezinshereniging, NO PASARAN!
Wie weigert de gelijkheid van man en vrouw te erkennen zoals die bij ons geldt, back to the homeland!

Verder, vluchtelingen dienen zo dicht mogelijk bij huis opgevangen te worden. Voor Oekraïne is dat wat mij betreft in het eerste veilige land dat men passeert.
Als er opvang voor gebouwd moet worden, al dan niet dorpsgewijs, gebeurt dat best daar. Dat zou in dit geval ook goedkoper zijn dan hier door de staat dorpen te laten bouwen door allerhande poedels aan vijf maal de normale kostprijs...

Voor wie het niet snapt, in België komen best alleen vluchtelingen uit de omringende landen. Vluchtelingen opvang hoeft géén volksverhuis met eeuwig karakter te zijn, wel een noodoplossing in afwachting van het terugkeren van de vrede in het thuisland!
Wat niet wegneemt dat België/Vlaanderen mag bijdragen in de kosten, knowhow, materiaal, materieel en mankrachten om dit waar te maken.
Daar is geen enkel wapen en geen enkele kogel voor nodig...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2022, 21:40   #34
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Het was nochtans BDW zijn partij die het Belgische record vestigde om die “niet echte” vluchtelingen ook hier op te vangen.

Polen neemt nu wél vluchtelingen op.

Westerse vluchtelingen:



Oosterse vluchtelingen:

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2022, 22:01   #35
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Uiteraard moeten die voor iedereen hetzelfde zijn. Maar ze moeten wel strenger.
1 er moet een afdwingbare terugkeerclausule komen voor iedereen
2 het aanleren van de plaatselijke taal binnen de 18 maanden is een must, dat hoeft niet perfect, wel goed genoeg om op de arbeidsvloer te kunnen fungeren. Men komt hier niet op vakantie, wie kan werken moet ook werken.
3 het respecteren van onze wetten, regels en omgangsvormen is ook een must. Wie criminele feiten pleegt dient linea recta teruggestuurd te worden, geen medelijden met de onoprechten! Wie bedrog pleegt verliest zijn rechten voor eeuwig. Zelfs indien die persoon terug wil komen als bvb gezinshereniging, NO PASARAN!
Wie weigert de gelijkheid van man en vrouw te erkennen zoals die bij ons geldt, back to the homeland!

Verder, vluchtelingen dienen zo dicht mogelijk bij huis opgevangen te worden. Voor Oekraïne is dat wat mij betreft in het eerste veilige land dat men passeert.
Als er opvang voor gebouwd moet worden, al dan niet dorpsgewijs, gebeurt dat best daar. Dat zou in dit geval ook goedkoper zijn dan hier door de staat dorpen te laten bouwen door allerhande poedels aan vijf maal de normale kostprijs...

Voor wie het niet snapt, in België komen best alleen vluchtelingen uit de omringende landen. Vluchtelingen opvang hoeft géén volksverhuis met eeuwig karakter te zijn, wel een noodoplossing in afwachting van het terugkeren van de vrede in het thuisland!
Wat niet wegneemt dat België/Vlaanderen mag bijdragen in de kosten, knowhow, materiaal, materieel en mankrachten om dit waar te maken.
Daar is geen enkel wapen en geen enkele kogel voor nodig...
Het zal u misschien verwonderen, maar ik ben het daarmee grotendeels eens alhoewel ik niet begrijp wat honden hiermee te maken hebben.
Opvang enkel in buurlanden is echter wel onrealistisch en zal voor de vluchtelingen die in massa’kampen’ terechtkomen niet de beste oplossing zijn. Voor die buurlanden gaat het ook ondraaglijk zijn.
Ik ben dus voor de Oekraïnse vluchtelingen net zoals voor alle vluchtelingen in de EU voor een spreidingsplan.
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 maart 2022 om 22:02.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2022, 10:05   #36
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het zal u misschien verwonderen, maar ik ben het daarmee grotendeels eens alhoewel ik niet begrijp wat honden hiermee te maken hebben.
Opvang enkel in buurlanden is echter wel onrealistisch en zal voor de vluchtelingen die in massa’kampen’ terechtkomen niet de beste oplossing zijn. Voor die buurlanden gaat het ook ondraaglijk zijn.
Ik ben dus voor de Oekraïnse vluchtelingen net zoals voor alle vluchtelingen in de EU voor een spreidingsplan.
Maar de meeste Oekraïnse vluchtelingen willen niet verspreid worden over heel Europa.
Zij willen zo dicht mogelijk bij de Oekraïnse grens blijven, want daar zijn hun mannen, vaders en zonen.

Gisteren nog te horen gekregen van de Poolse buurvrouw van mijn zuster, dat Vlaanderen van haar en haar echtgenoot gerust 1 van de nooddorpen op de akkers van haar ouders mogen gaan neerpoten in Polen en nog het liefst ze daar door de Oekraïners zelfs laten opbouwen, zodat die mensen dicht bij hun familie kunnen blijven, zich terug nuttig voelen en geen tweede cultuurshock moeten ondergaan.
De meeste van de huidige Oekraïnse vluchtelingen komen immers uit oost Oekraïne en zijn niet voorbereid op de west Europese cultuur en mentaliteit.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2022, 10:10   #37
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Weer enquête waar de opstarter zelf aan deelneemt.
"Weer een verkiezing waar politici zelf aan deelnemen"


Stop nu eens met dat gezever. Er is geen enkele reden waarom bij een forumpeiling, de mening van de topicstarter zelf niet mag worden geuit.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2022, 11:52   #38
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Titel: "Moeten we andere asielcriteria opleggen voor Oekraïnese vluchtelingen?"

Een vluchteling vraagt toch niet per definitie om asiel. Of zie ik dat verkeerd ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2022, 12:32   #39
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Titel: "Moeten we andere asielcriteria opleggen voor Oekraïnese vluchtelingen?"

Een vluchteling vraagt toch niet per definitie om asiel. Of zie ik dat verkeerd ?
Nee, de meeste vluchtelingen uit Oekraïne vragen geen asiel.
Die moeten ook geen asiel aanvragen, enkel een verblijfsmelding doen en een werkvergunning aanvragen.
Oekraïne behoord niet tot de visumplichtige landen voor het Schengengebied.

https://schengenvisum.info/wat-is-sc...tionaliteiten/

Die meldingsplicht kan ook voldaan worden in de gemeente waar men verblijft.


Citaat:
Het antwoord op de huidige vluchtelingenstroom lijkt heel anders. Europa veroordeelt eensgezind de agressie van Rusland tegenover Oekraïne, en zet zijn grenzen open voor Oekraïense vluchtelingen. Ze krijgen in de hele Europese Unie onmiddellijk toegang tot werk, sociale zekerheid, gezondheidszorg, huisvesting en onderwijs. En daar hoeven ze geen lange asielprocedure voor te doorploegen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03...keursbehandel/
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2022, 17:19   #40
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Titel: "Moeten we andere asielcriteria opleggen voor Oekraïnese vluchtelingen?"

Een vluchteling vraagt toch niet per definitie om asiel. Of zie ik dat verkeerd ?
Wie geen asiel aanvraagt doet dat om de eenvoudige reden hij geen kans ziet om asiel te krijgen en of hij tevergeefs paar pogingen heeft ondernomen.
In dat geval gaat het niet meer om een vluchteling dan wel om een illegaal.
En ik weet niet of dat ook voor jou zo is maar voor mij geldt dat wanneer ik iets doe dat niet legaal is ik zonder pardon word gestraft.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 maart 2022 om 17:20.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be