Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 maart 2022, 17:18   #21
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Is allemaal niet relevant. De feiten en cijfers zijn wat ze zijn en het is zaak om de boel niet helemaal te laten escaleren en imploderen waarvan u blijkbaar voorstander bent omdat u fan bent van de Oekraïners.
Ik ben fan een Oekraïnse, maar ben dan ook fan van een Nederlandse en een Belgische.
Nu wat opvang betreft, moet men steeds zo veel mogelijk zoeken naar oplossingen en mogelijkheden in eigen omgeving.
Of het nu gaat om een Syriër of een Oekraïnse, je reist geen 1000km ver om een oorlogsgebied te ontvluchten, als je al veilig ben na 100km.
En je haalt mensen niet naar een gebied met een duur levensonderhoud, als je ze kan opvangen in een gebied met een goedkoop levensonderhoud.

Van mij mag België dus 100 nooddorpen bouwen, maar dan liefste daar waar de hulpbehoevende zijn.
Je gaat geen noodorpen bouwen in het midden van een reeds overbevolkte stad, om dat de hulpbehoevende naar je nooddorpen te brengen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2022, 19:52   #22
Patrick M
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 14 januari 2021
Berichten: 764
Standaard

We steken onze ouderen in een rusthuis en nu gaan we vreemden opvangen.
En in Wallonië waar de overstroming is geweest wonen er mensen in een caravan.
Patrick M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 01:20   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M Bekijk bericht
We steken onze ouderen in een rusthuis en nu gaan we vreemden opvangen.
En in Wallonië waar de overstroming is geweest wonen er mensen in een caravan.
Dat zou onder de noemer "begrijpe wie begrijpe kan" kunnen vallen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 08:24   #24
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M Bekijk bericht
We steken onze ouderen in een rusthuis en nu gaan we vreemden opvangen.
En in Wallonië waar de overstroming is geweest wonen er mensen in een caravan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat zou onder de noemer "begrijpe wie begrijpe kan" kunnen vallen?
Zo vreemd is dat niet.

Onze ouderen halen die media niet en zijn een vrijheidsberoving.
We steken trouwens ook onze jonge kinderen in opvanghuizen.
Zelfs toen we van thuisuit werkte, deden we onze kinderen naar de opvang.
Onze oudere en onze kinderen zijn immers een storend ellement in onze beroepsbezigheden.

En ja, nooddorpen bouwen voor onze Waalse medeburgers, is dat geen vorm van transfer?
Is dat geen vorm van bestuurlijke inmening in de bevoegdheden van andere niveaus?
Is dat geen inmening in het beleid van een ander gewest?

En kijk even terug in de geschiedenis.
Tijdens de Balkanoorlog was er geen sprake over vluchtelingen opvangen.

En kijk naar de Oekraïne oorlog.
Binnen de EU spreekt men enkel over het medeopvangen van Oekraïnse oorlogsvluchtelingen uit Polen en Roemenië.
Over de Oekraïnse oorlogsvluchtelingen in Modavië hoor je zelfs niet spreken door de media en politici.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 08:39   #25
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En kijk naar de Oekraïne oorlog.
Binnen de EU spreekt men enkel over het medeopvangen van Oekraïnse oorlogsvluchtelingen uit Polen en Roemenië.
Over de Oekraïnse oorlogsvluchtelingen in Modavië hoor je zelfs niet spreken door de media en politici.
Misschien dat de vluchtelingen in Moldavië eerst in Roemenië moeten geraken. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 08:58   #26
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Misschien dat de vluchtelingen in Moldavië eerst in Roemenië moeten geraken. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk.
Eigenlijk hoor je ook niet veel over die in Roemenië.
En dat terwijl die veel dichter bij de oorlogsgebieden zitten dat die in Polen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 15:41   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.605
Standaard

En kijk, waar plaats je dit ook alweer

Verenigd Koninkrijk wil Britten dwingen Afghanen, Somaliërs en Syriërs in huis te nemen nu ze Oekraïners gastvrij opvangen

Kan het nog gekker, waarschijnlijk wel????

p.s.

Uit de tekst:

Citaat:
Ondanks alle Newspeak valt de werkelijkheid niet te ontkennen: Zwarte islamitische Somaliërs met een IQ van 66 zijn geen Blanke christelijke Europeanen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2022 om 15:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 17:58   #28
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En kijk, waar plaats je dit ook alweer

Verenigd Koninkrijk wil Britten dwingen Afghanen, Somaliërs en Syriërs in huis te nemen nu ze Oekraïners gastvrij opvangen

Kan het nog gekker, waarschijnlijk wel????

p.s.

Uit de tekst:
't Ja, was te verwachten.

Vluchtelingen zijn vluchtelingen volgens politici.

Dat je liever een moeder met kinderen in huis haalt die je vrouw kan helpen, dan een jonge gast die liever je dochter pakt.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 18:56   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Ik begrijp geen kloten van de kritiek in deze draad.

Die vluchtelingen moeten opgevangen worden, punt aan de lijn.
Als 't kan in Polen en andere buurlanden, maar door het aantal vluchtelingen, moeten wij Polen en de andere buurlanden helpen.

Om de vluchtelingen menswaardig op te kunnen vangen, is het onmogelijk om dit te doen via alleen de private huurmarkt en de beschikbare sociale woningen. Dus moet er collectieve opvang komen.

Die kinderen moeten liefst in hun eigen taal naar een schoolke kunnen gaan. Zo lang dat niet kan, moeten ze alle gelegenheid krijgen om de dag door te brengen in een schoolse omgeving zonder hun eigen taal.

Ik zie verder toch maar heel weinig animo onder die vluchtelingen, om niet terug te keren naar de oorlog.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 23:26   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M Bekijk bericht
We steken onze ouderen in een rusthuis en nu gaan we vreemden opvangen.
En in Wallonië waar de overstroming is geweest wonen er mensen in een caravan.
Inderdaad, ...

Ik zit trouwens te wachten op den eersten die van zijn kloten gaat maken als hij een paar negers mee naar huis krijgt ipv een gezinnetje Oekraieners.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 23:27   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En kijk, waar plaats je dit ook alweer

Verenigd Koninkrijk wil Britten dwingen Afghanen, Somaliërs en Syriërs in huis te nemen nu ze Oekraïners gastvrij opvangen

Kan het nog gekker, waarschijnlijk wel????

p.s.

Uit de tekst:
Ah hier heb je het al, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2022, 23:28   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik begrijp geen kloten van de kritiek in deze draad.

Die vluchtelingen moeten opgevangen worden, punt aan de lijn.
Als 't kan in Polen en andere buurlanden, maar door het aantal vluchtelingen, moeten wij Polen en de andere buurlanden helpen.

Om de vluchtelingen menswaardig op te kunnen vangen, is het onmogelijk om dit te doen via alleen de private huurmarkt en de beschikbare sociale woningen. Dus moet er collectieve opvang komen.

Die kinderen moeten liefst in hun eigen taal naar een schoolke kunnen gaan. Zo lang dat niet kan, moeten ze alle gelegenheid krijgen om de dag door te brengen in een schoolse omgeving zonder hun eigen taal.

Ik zie verder toch maar heel weinig animo onder die vluchtelingen, om niet terug te keren naar de oorlog.
Schoof de, Europese wet is daar heel duidelijk over, ... u vraagt asiel aan in het land waar u de EU binnen komt. Zo moeilijk is dat niet.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 08:23   #33
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Schoof de, Europese wet is daar heel duidelijk over, ... u vraagt asiel aan in het land waar u de EU binnen komt. Zo moeilijk is dat niet.
Maar de Oekraïners moeten geen asiel aanvragen.
De Oekraïners zijn zelfs niet visumplichtig.
De Oekraïners zijn enkel meldingsplichtig.

En de Oekraïners hebben een algemene erkenning als oorlogsvluchtelingen gekregen van de EU.
Door deze erkenning moeten zij zelfs geen verblijsfvergunning aanvragen om langere tijd in de EU te mogen verblijven.

De Oekraïners hebben hetzelfde statuut gekregen als de evacueerde Afghanen.

Gewoon bij de immigratiedienst melden dat ze er zijn, zodat die voor opvang kunnen zorgen indien nodig en een werkvergunnig kunnen uitschrijven.

Om het duidelijker te maken.

Als mijn zuster morgen 4 Oekraïnse gezinnen ga ophalen in Oekraïne en hen bij haar huisvestigd in haar 4 leegstaande wooneenheden, moeten zij enkel bij immigratie melden dat ze hier verblijven, zodat immigratie een domicilering kan uitvoeren en een werkvergunning kan uitschrijven voor de volwassenen.
En dan kunnen zij hier wettelijk verblijven, de kinderen krijgen onderwijs en de volwassenen kunnen zich inschrijven in een interim of als pasman/vrouw in de haven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 08:45   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Maar de Oekraïners moeten geen asiel aanvragen.
De Oekraïners zijn zelfs niet visumplichtig.
De Oekraïners zijn enkel meldingsplichtig.

En de Oekraïners hebben een algemene erkenning als oorlogsvluchtelingen gekregen van de EU.
Door deze erkenning moeten zij zelfs geen verblijsfvergunning aanvragen om langere tijd in de EU te mogen verblijven.

De Oekraïners hebben hetzelfde statuut gekregen als de evacueerde Afghanen.

Gewoon bij de immigratiedienst melden dat ze er zijn, zodat die voor opvang kunnen zorgen indien nodig en een werkvergunnig kunnen uitschrijven.

Om het duidelijker te maken.

Als mijn zuster morgen 4 Oekraïnse gezinnen ga ophalen in Oekraïne en hen bij haar huisvestigd in haar 4 leegstaande wooneenheden, moeten zij enkel bij immigratie melden dat ze hier verblijven, zodat immigratie een domicilering kan uitvoeren en een werkvergunning kan uitschrijven voor de volwassenen.
En dan kunnen zij hier wettelijk verblijven, de kinderen krijgen onderwijs en de volwassenen kunnen zich inschrijven in een interim of als pasman/vrouw in de haven.
Inderdaad, speciaal statuut.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 09:04   #35
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik begrijp geen kloten van de kritiek in deze draad.

Die vluchtelingen moeten opgevangen worden, punt aan de lijn.
Als 't kan in Polen en andere buurlanden, maar door het aantal vluchtelingen, moeten wij Polen en de andere buurlanden helpen.

Om de vluchtelingen menswaardig op te kunnen vangen, is het onmogelijk om dit te doen via alleen de private huurmarkt en de beschikbare sociale woningen. Dus moet er collectieve opvang komen.

Die kinderen moeten liefst in hun eigen taal naar een schoolke kunnen gaan. Zo lang dat niet kan, moeten ze alle gelegenheid krijgen om de dag door te brengen in een schoolse omgeving zonder hun eigen taal.

Ik zie verder toch maar heel weinig animo onder die vluchtelingen, om niet terug te keren naar de oorlog.
Uw slappe naïviteit is aandoenlijk.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 09:25   #36
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Inderdaad, speciaal statuut.
Nee, het is geen speciaal statuut.
Het is een algemeen bevestigd statuut.
Hetzelfde statuut dat de Congolezen in 1960 kregen, hetzelfde statuut dat de inwoners van de Balkan kregen in 1993, hetzelfde statuut dat de geëvacueerde Afghanen kregen.

Het enige verschil is, dat de Oekraïners geen visumplicht hebben en dus geen asiel moeten aanvragen, enkel een verblijfsrecht, dat ze hebben gekregen door de algemene erkenning.

En eens ze dat verblijfsrecht hebben gekregen, mogen zij zich vrij over heel de schengenzone verplaatsen.

Maar voor de Oekraïners is het eigenlijk een nadeel dat ze geen asiel moeten aanvragen, want ze kunnen daardoor minder gemakkelijk genieten van de sociale bescherming verbonden aan een asielaanvraag.
Ze krijgen dus direct de rechten die elke EU-burger heeft, maar ook de plichten.
Wat wil zeggen dat OCMW hen vanaf dag 1 kan verplichten om elke job aan te nemen die ze aangeboden krijgen en hen daarna gewoon uit de OCMW-woningen kan zetten en ze geen voorrangsrecht hebben op sociale huurwoningen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 10:50   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.605
Standaard

Asiel en migratie blijven controversiële en actuele onderwerpen waarover de meeste mensen uitgesproken meningen hebben.

BRON

Of het allemaal gezien kan worden zoals er in de tekst op de pagina geschreven staat dat durf ik in bepaalde gevallen nog in twijfel trekken.

Laten wij dat eens bekijken op een groep die de EU komt overspoelen, Afrikanen.

Jaaaaaaaaaaaren kreeg je dagelijks berichten over hongersnood aldaar wat je op huidig ogenblik sterk in twijfel zou kunnen trekken als je kijkt naar de afgeladen vol zittende boortjes, allemaal grote sterke mannen, die de EU belangeloos (in de zin van: uit eigenbelang) komen binnenvaren.

Dat mag uiteindelijk wel eens een HALT toegeroepen worden of verdienen er daar teveel wat mee? (dat moet zijn want anders)

Naast dat alles stel ik mij steeds de vraag: als die maar verder en verder blijven inpalmen gebruik maken van wat men in der EU gemaakt of verwezenlijkt heeft en dit echt nog meet fout loopt naar waar wij zullen moeten gaan lopen?

Ik had het al eerder gepost maar kijk daar maar eens: Verenigd Koninkrijk wil Britten dwingen Afghanen, Somaliërs en Syriërs in huis te nemen nu ze Oekraïners gastvrij opvangen

Dwingelandij van het VK uit?

Dwingen is er zwaar over in die tekst.

Mensen die dat eventueel zelf willen doen of daar zelf willen over beslissen of zij het doen of niet doen dat moet vrijgelaten worden anders klinkt het als: Trop c'est trop!!"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 maart 2022 om 11:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 11:16   #38
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Asiel en migratie blijven controversiële en actuele onderwerpen waarover de meeste mensen uitgesproken meningen hebben.

BRON

Of het allemaal gezien kan worden zoals er in de tekst op de pagina geschreven staat dat durf ik in bepaalde gevallen nog in twijfel trekken.

Laten wij dat eens bekijken op een groep die de EU komt overspoelen, Afrikanen.

Jaaaaaaaaaaaren kreeg je dagelijks berichten over hongersnood aldaar wat je op huidig ogenblik sterk in twijfel zou kunnen trekken als je kijkt naar de afgeladen vol zittende boortjes, allemaal grote sterke mannen, die de EU belangeloos (in de zin van: uit eigenbelang) komen binnenvaren.

Dat mag uiteindelijk wel eens een HALT toegeroepen worden of verdienen er daar teveel wat mee? (dat moet zijn want anders)

Naast dat alles stel ik mij steeds de vraag: als die maar verder en verder blijven inpalmen gebruik maken van wat men in der EU gemaakt of verwezenlijkt heeft en dit echt nog meet fout loopt naar waar wij zullen moeten gaan lopen?

Mensen die dat eventueel zelf willen doen of daar zelf willen over beslissen of zij het doen of niet doen dat moet vrijgelaten worden anders klinkt het als: Trop c'est trop!!"
?

Europa is een soft power. Diplomatie en economie zijn de enige onderhandelingsmethodieken.

Als hier een oorlog zou uitbreken gaan alle deuren dicht voor ons.

Wij zijn momenteel "gastvrij".

Maar dat is niets nieuw hé. Altruïsme is belangrijk. Van welk allure die zijn die hier binnenkomen is van geen tel.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 11:43   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
?

Europa is een soft power. Diplomatie en economie zijn de enige onderhandelingsmethodieken.

Als hier een oorlog zou uitbreken gaan alle deuren dicht voor ons.

Wij zijn momenteel "gastvrij".

Maar dat is niets nieuw hé. Altruïsme is belangrijk. Van welk allure die zijn die hier binnenkomen is van geen tel.
Behind Closed Doors

Om de clip wat aangenamer te maken Charlie Rich - Behind Closed Doors
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 17:35   #40
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Schoof de, Europese wet is daar heel duidelijk over, ... u vraagt asiel aan in het land waar u de EU binnen komt. Zo moeilijk is dat niet.
Niemand kan ons verbieden om een bepaald land te helpen, als wij daar goesting voor hebben.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be