Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 april 2016, 08:51   #41
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Sommige vogels zijn geen cadeau. In mijn tuin zitten er soms ganse zwermen kraaien of eksters. Die jagen alle andere soorten vogels weg. Een groente tuin of fruit mag je vergeten. Het zaad halen ze uit de grond of eten de scheutjes op en als het fruit rijp is zijn ze er op één morgen met weg. Met mijn whippet was het geen waar die hield regelmatig kuis. Katten hebben eerder schrik van die grote vogels.
Je reinste bull shit. Ik doe zelfs niets over de aardbeien en er komt geen vogel aan eten. 'k Geef dan ook voor de vogels voldoende te eten als de kippen gevoederd worden. Een bakje water tussen de groenten en sla zodat de vogels kunnen drinken ipv aan de planten te zitten om voldoende vocht op te kunnen nemen.
OT, onze katten, met bel, vangen al eens sporadisch een muis maar slecht zeer zelden een vogel. Muizen genoeg in het veld...
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2016, 09:38   #42
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dus iedereen die niet onvoorwaardelijk voor iedereen en iedereens huisdier wil zorgen is een egoïst?
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat veel huisdier eigenaars alles wat zij menen dat goed is voor hun huisdier doen en toelaten en dat al de rest daarbij niet van tel is. Zo laten ze hun honden loslopen in natuurgebieden ( hoewel uitdrukkelijk verboden ) en worden vervolgens wandelaars of lopers lastiggevallen door die honden of worden dieren opgejaagd / doodgebeten door hun o zo lieve huisdieren. Onlangs hebben ze hier zo een kop van een ree afgebeten.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2016, 15:40   #43
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.374
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Aarde aan Blue Sky.

Je bent wel een raar model.
In de ene post geeft je aan dat huisdiereigenaars egoïsten zijn.
In een andere post geeft je als oplossing alle katten op te sluiten.
En dan in jouw posting 42 keer je je kar en zijn niet alle huisdiereigenaars egoïsten, en begin je honden en katten te verwarren en vind je een ree met afgebeten kop.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2016, 16:01   #44
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Aarde aan Blue Sky.

Je bent wel een raar model.
In de ene post geeft je aan dat huisdiereigenaars egoïsten zijn.
In een andere post geeft je als oplossing alle katten op te sluiten.
En dan in jouw posting 42 keer je je kar en zijn niet alle huisdiereigenaars egoïsten, en begin je honden en katten te verwarren en vind je een ree met afgebeten kop.
@Blue Sky zal straks weer zijn kar draaien, of zoals dikwijls zal hij/zij niet meer in dit topic opduiken...
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2016, 17:43   #45
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Je reinste bull shit. Ik doe zelfs niets over de aardbeien en er komt geen vogel aan eten. 'k Geef dan ook voor de vogels voldoende te eten als de kippen gevoederd worden. Een bakje water tussen de groenten en sla zodat de vogels kunnen drinken ipv aan de planten te zitten om voldoende vocht op te kunnen nemen.
OT, onze katten, met bel, vangen al eens sporadisch een muis maar slecht zeer zelden een vogel. Muizen genoeg in het veld...
Ik heb kerselaars onder andere maar moet nooit geen kersen eten. Die eksters en kraaien jagen trouwens alle ander vogels weg. Een whippet is geen kat, als die aanzette (die gaan tot tegen de zestig km!) had hij elke keer een vogel beet zelfs toen die aan het opstijgen was.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2016, 08:54   #46
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Aarde aan Blue Sky.

Je bent wel een raar model.
Nope, perfect logisch en samenhangend.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
In de ene post geeft je aan dat huisdiereigenaars egoïsten zijn.
Yup, alles voor hun lieve huisdiertje en al de rest de pot op.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
In een andere post geeft je als oplossing alle katten op te sluiten.
Een mogelijk oplossing is katten bij donker binnenhouden omdat vb vogels dan slapen en een gemakkelijke prooi zijn terwijl zij goed kunnen zien in donker.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En dan in jouw posting 42 keer je je kar en zijn niet alle huisdiereigenaars egoïsten, en begin je honden en katten te verwarren en vind je een ree met afgebeten kop.
U bent blijkbaar niet zo goed in stukjes tekst te verbinden of de linken te leggen. Ik zal u wat helpen. Katten zijn net als honden huisdieren. Zoals ik reeds heb gezegd zijn vele huisdier eigenaars egoïsten. Wat voor de eigenaars van katten geldt, geldt evengoed voor eigenaars van honden.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2016, 08:55   #47
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
@Blue Sky zal straks weer zijn kar draaien, of zoals dikwijls zal hij/zij niet meer in dit topic opduiken...
2 x Mis.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2016, 11:55   #48
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb kerselaars onder andere maar moet nooit geen kersen eten. Die eksters en kraaien jagen trouwens alle ander vogels weg. Een whippet is geen kat, als die aanzette (die gaan tot tegen de zestig km!) had hij elke keer een vogel beet zelfs toen die aan het opstijgen was.
Ik ook, maar echt geen last van de vogels, misschien omdat het een late soort is?....Nu staat er ook een gigantische kerselaar bij de buren, de meeste vogels zitten daar in.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2016, 15:01   #49
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.374
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Nope, perfect logisch en samenhangend.
Ik heb de indruk dat velen het niet eens zijn met deze uitspraak.

Citaat:
Yup, alles voor hun lieve huisdiertje en al de rest de pot op.
'k ken nochtans genoeg linkiewinkies met een hoop huisdieren en een heel volle agenda voor goede doelen.
Citaat:
Een mogelijk oplossing is katten bij donker binnenhouden omdat vb vogels dan slapen en een gemakkelijke prooi zijn terwijl zij goed kunnen zien in donker.
IK zou U eens graag bezig horen als u een nachtklok aangesmeerd krijgt "voor de veiligheid van anderen".


Citaat:
U bent blijkbaar niet zo goed in stukjes tekst te verbinden of de linken te leggen.
In uw geval is het eerder een link leggen schuimbekkerig verplichten en verbieden, zoals het u maar uitkomt. Zie uw gazilieon threads over uw haat aan elk soort van gemotoriseerd persoonlijk transport.

Citaat:
Ik zal u wat helpen.
Met wat?
Citaat:
Katten zijn net als honden huisdieren.
Goudvissen ook nietwaar. Zeer egoïstische huisdiereigenaars die alles over hebben voor hun goudvissen.
Citaat:
Zoals ik reeds heb gezegd zijn vele huisdier eigenaars egoïsten.
Vele niet huisdier eigenaars zijn ook egoïsten.
Citaat:
Wat voor de eigenaars van katten geldt, geldt evengoed voor eigenaars van honden.
Wettelijke verplichtingen en geplogenheden zijn al ver uit elkaar lopende voor alleen al deze 2 soorten, en voor U zijn ze hetzelfde. Goe bezig.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be