Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 mei 2013, 13:47   #6861
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Maar neen, je zoekt gewoon spijkers op laag water en je lift een quote eruit waar je iets poogt te vinden, maar wat uiteindelijk zelfs niet van cathy o'brien was, vergat je er wel bij te zeggen. Die Branton heeft zich van naam vergist, wow, nu heb je echt wel alles gedebunked.
Ik reageerde op de inhoud van de tekst. Wie dat geschreven heeft interesseert me niet zo veel. Feit is dat het vol fouten staat.

Citaat:
Nergens spreekt cathy o brien van een oppergod.
Nee, het is blijkbaar die Branton die schrijft "the Mayan god" alsof hij dus de enige of belangrijkste god was.

Citaat:
Een boek dat ingaat op de oude account van transformerende reptielen is "Flying serpents and dragons: the story of mandkinds reptillian past" (1990). Dit gaat over het feit dat er in de legendes van bijna alle volkeren verwijzingen zijn naar reptielen die iets te maken hebben met ons verleden:
:
Ja en? Heel veel oude volkeren gebruikten in hun mythologiën dieren om goden te symboliseren en dergelijke. Hun godenrijk werd voor een stuk dus gebaseerd op wat ze kenden en om hen heen zagen. En vermits reptielen zo goed als overal voorkomen is het logisch dat die dus ook opduiken in verschillende culturen.

Ik ken echter geen enkele oude cultuur die uitsluitend gebruik maakt van reptielen in hun godenmythologie. Dat zou dan nog enigzins steek houden in jullie verhalen. Nu gewoonweg niet.

Laatst gewijzigd door JBM : 30 mei 2013 om 13:48.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 13:55   #6862
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Ik reageerde op de inhoud van de tekst. Wie dat geschreven heeft interesseert me niet zo veel. Feit is dat het vol fouten staat.
Vol fouten? Die nobele onbekende branton interesseert mij niet. Wat mij interesseert is wat cathy o brien zegt. Die twee zaken die je opnoemt komen van die branton, en hij heeft zich vergist van naam, en hij stelt niet expliciet dat er meerder goden zijn. Wauw. Je zoekt gewoon iets waarop je de informatie kan aanvallen gewoon omdat het deze informatie is, en daarmee ga je bijzonder zwak te werk. In mijn posts staan nog talloze andere quotes maar die negeer je natuurlijk.

Je gaat kort door de bocht om de informatie te willen aanvallen.

Als jij iets schrijft, en ik injecteer jouw quote met een fout, of een vergissing, maakt dat dan wat jij schrijft automatisch bullshit? Nee dus. Zelfde met cathy o brien.

Moet ik je er nog eens aan herinneren dat cathy o'brien zelf niet geloofde in reptielen trouwens.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 30 mei 2013 om 13:59.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 14:03   #6863
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Vol fouten? Die nobele onbekende branton interesseert mij niet. Wat mij interesseert is wat cathy o brien zegt. .
Het stond in die tekst die jij naar voorshoof dus niet zeveren he. Post dan niets of lees het eerst zelf fatsoenlijk.

Feit blijft dat het bestaan van Quetzalcoatl als reptielengod erg weinig zoden aan de dijk brengt voor jullie reptielenverhaaltjes. Ik quote even mezelf, omdat jij en Pindar meesters zijn in het voorbijgaan aan de essentie van de zaak:

Citaat:
Ja en? Heel veel oude volkeren gebruikten in hun mythologiën dieren om goden te symboliseren en dergelijke. Hun godenrijk werd voor een stuk dus gebaseerd op wat ze kenden en om hen heen zagen. En vermits reptielen zo goed als overal voorkomen is het logisch dat die dus ook opduiken in verschillende culturen.

Ik ken echter geen enkele oude cultuur die uitsluitend gebruik maakt van reptielen in hun godenmythologie. Dat zou dan nog enigzins steek houden in jullie verhalen. Nu gewoonweg niet.
Om nog te zwijgen van de "advanced astronomical technology" die gewoonweg niet bestaat.

Laatst gewijzigd door JBM : 30 mei 2013 om 14:07.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 14:19   #6864
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
je beeld van de werkelijkheid
Nice try, maar...


SCHOL!
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 14:44   #6865
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Die buitenaardsen stappen nooit uit om een slokje water te drinken en iets te eten. Na zo'n lange reis moeten ze toch honger en dorst hebben neem ik aan.
Ze doen een hoop moeite om de aarde te bereiken, doen geheimzinnig, zetten het leven van waarnemers op stelten, en gaan er dan als een speer weer vandoor.

Rare lui.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 15:04   #6866
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Het is interessant om de quote van de emerald tabletten nog eens beter onder de loep te nemen, want ze komen volledig overeen met wat we vandaag weten over deze reptielen. De vroegste bevestigde verschijning van de Emerald tabletten is van de 6de tot de 8ste eeuw na Christus.

De zaken die ik in het vet plaats zijn zee rinterssant. Omdat ze in andere woorden zeggen dat deze reptielen van een andere vibratie, een andere dimensie zijn. Dat ze bloed nodig hebben om hun menselijke gedaante te houden. Dat het in feite reptielen zijn die er als mens uitzien. Enl dat ze doorheen deze bloedlijnen werken om hun werk in 3D te doen. En ook nog dat ze als mens de regeringen binnendrongen.

Citaat:
Far in the past before Atlantis existed,
men there were who delved into darkness,
using dark magic, calling up beings
from the great deep below us.
Forth came they into this cycle.
Formless were they of another vibration,
existing unseen by the children of earth-men.
Only through blood could they have formed being.
Only through man could they live in the world.


In ages past were they conquered by Masters,
driven below to the place whence they came.
But some there were who remained,
hidden in spaces and planes unknown to man.
Lived they in Atlantis as shadows,
but at times they appeared among men.
Aye, when the blood was offered,
for they came they to dwell among men.


In the form of man they amongst us,
but only to sight were they as are men.
Serpent-headed when the glamour was lifted

but appearing to man as men among men.
Crept they into the Councils,
taking forms that were like unto men.

Slaying by their arts
the chiefs of the kingdoms,
taking their form and ruling o'er man.
Only by magic could they be discovered.
Only by sound could their faces be seen.
Sought they from the Kingdom of shadows
to destroy man and rule in his place.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 15:16   #6867
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Voor jou is dit misschien maar een theorie. Het zijn echter Pindar, Exodus e.a. die beweren dat dit keiharde feiten zijn. Als ze gewoon zouden zeggen dat hun verhaal een mogelijkheid is was deze discussie al lang afgesloten. Dus ik herhaal mijn vraag aan jou: vind je het vreemd dat wij bewijs vragen voor iets wat voorgesteld wordt als absolute werkelijkheid?



Ik ben uw "da kan ni" eerlijk gezegd beu gezien. In de eerste plaats omdat ze niet van toepassing is op mezelf en anderen die bewijs vragen. Wel zeggen we dat de waarschijnlijkheid van het hele verhaal erg klein lijkt. En daar zijn al voldoende rationele argumenten voor aangehaald. Waar inhoudelijk nooit op in gegaan wordt door de believers.

Voor mij is de mate van waarschijnlijkheid bij discussies als deze toch wel een centraal punt. En hoe onwaarschijnlijker iets is (of lijkt) hoe groter de vraag naar concreet bewijs. Dat er dus niet is.



Daar ben ik het niet mee eens. Het lijkt me veel waarschijnlijker dat het verhaal niet waar is. Maar goed dat maakt het niet onmogelijk en dat beweer ik ook niet.



Het gaat wel wat verder dan aliens in ruimteschepen he. Het gaat er ook over dat die aliens al duizenden jaren de politiek en economie op aarde sturen. Over massale complotten met de menselijke leiders en ga zo maar door. Maar voor dit alles is er nog geen snippertje bewijs getoond kunnen worden. En het is mijn gok dat dit er ook niet gaat komen. Aan de believers om het tegedeel te bewijzen he.
Kijk. ALS, en ik zeg dus wel degelijk ALS Aliens in ruimteschepen tot hier kunnen reizen, word ook al de rest geloofwaardig. De zogenaamd heilige boeken van volkeren verspreid over de hele wereld staan bol van verhalen over legendarische wezens ( goden ) die menselijke trekken vertonen, maar over grote machten beschikken, kunnen vliegen met voertuigen, van op afstand met vuur slingeren, en heelder steden kunnen vernietigen, over " engelen " die zich met de vrouwen der mensen vermengen enz.
Net zoals wanneer wij als goden zouden kunnen beschouwd worden door primitieve junglebewoners als wij daar opeens neerstrijken met een helicopter voor hun boshutjes, , kunnen buitenaardse bezoekers een paar duizend jaar terug door onze voorouders als goden aanzien worden. Niks buitengewoon daaraan vind ik.
Kijk in verband daarmee naar de Sumerische beschaving :
http://aquariusonline.wordpress.com/tag/sumerie/
Citaat:
Sitchin baseert zijn theorie op de interpretatie van oude Sumerische kleitabletten, Midden Oosterse teksten, megalitische sites en artefacten van over de hele wereld. Hij beweert dat de goden van het oude Messopotamië in feite astronauten waren van de planeet “Nibiru” die volgens de Sumeriërs een ver verwijderde “12e planeet” moest zijn (de zon, maan en Pluto meegerekend) en geassocieerd werd met hun god Marduk. Volgens Sitchin blijft Nibiru in een baan rond de zon draaien die 3.600 jaar duurt en zou de asteroïdengordel, die zich tussen de planeten Mars en Jupiter bevindt, de uiteengevallen overblijfselen zijn van de planeet “Tiamat” die volgens hem werd vernietigd tijdens één van de doortochten van Nibiru door ons zonnestelsel. Hedendaagse astronomen hebben echter geen bewijsmateriaal gevonden om Sitchin’s bewering te staven.

Volgens Sumerische legenden zouden een 50tal Anunnaki, de bewoners van Nibiru, ongeveer 400.000 jaar geleden de aarde hebben bezocht met de bedoeling hier grondstoffen en vooral goud te ontginnen. Na een tijd lieten zij het werk in de mijnen over aan werkkrachten die zij creëerden door toepassing van genetische technieken. Na veel geëxperimenteer creëerden zij uiteindelijk homo sapiens sapiens, de “Adapa” (model man) of de Adam uit het Oude Testament. Sitchin beweert verder dat de Anunnaki zich bezighielden met de menselijke aangelegenheden of historie totdat hun eigen cultuur werd vernietigd door toedoen van catastrofen met globale omvang zoals het plotse einde van de laatste ijstijd ongv. 12000 jaar geleden. Toen zij merkten dat het menselijk ras dit had overleefd en al wat zij zelf hadden opgebouwd vernietigd was, verlieten de Anunnaki de aarde nadat zij de toenmalige aardbewoners de mogelijkheid en de middelen hadden gegeven om voor zichzelf in te staan.
Ik zeg niet dat het zo verlopen is, maar merk op dat een steeds groter aantal wetenschappers andere mogelijkheden van onze geschiedenis en herkomst bestuderen dan hetgeen ons officiël word voorgekauwd op school.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 15:16   #6868
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Voor jou is dit misschien maar een theorie. Het zijn echter Pindar, Exodus e.a. die beweren dat dit keiharde feiten zijn. Als ze gewoon zouden zeggen dat hun verhaal een mogelijkheid is was deze discussie al lang afgesloten. Dus ik herhaal mijn vraag aan jou: vind je het vreemd dat wij bewijs vragen voor iets wat voorgesteld wordt als absolute werkelijkheid?



Ik ben uw "da kan ni" eerlijk gezegd beu gezien. In de eerste plaats omdat ze niet van toepassing is op mezelf en anderen die bewijs vragen. Wel zeggen we dat de waarschijnlijkheid van het hele verhaal erg klein lijkt. En daar zijn al voldoende rationele argumenten voor aangehaald. Waar inhoudelijk nooit op in gegaan wordt door de believers.

Voor mij is de mate van waarschijnlijkheid bij discussies als deze toch wel een centraal punt. En hoe onwaarschijnlijker iets is (of lijkt) hoe groter de vraag naar concreet bewijs. Dat er dus niet is.



Daar ben ik het niet mee eens. Het lijkt me veel waarschijnlijker dat het verhaal niet waar is. Maar goed dat maakt het niet onmogelijk en dat beweer ik ook niet.



Het gaat wel wat verder dan aliens in ruimteschepen he. Het gaat er ook over dat die aliens al duizenden jaren de politiek en economie op aarde sturen. Over massale complotten met de menselijke leiders en ga zo maar door. Maar voor dit alles is er nog geen snippertje bewijs getoond kunnen worden. En het is mijn gok dat dit er ook niet gaat komen. Aan de believers om het tegedeel te bewijzen he.
Kijk. ALS, en ik zeg dus wel degelijk ALS Aliens in ruimteschepen tot hier kunnen reizen, word ook al de rest geloofwaardig. De zogenaamd heilige boeken van volkeren verspreid over de hele wereld staan bol van verhalen over legendarische wezens ( goden ) die menselijke trekken vertonen, maar over grote machten beschikken, kunnen vliegen met voertuigen, van op afstand met vuur slingeren, en heelder steden kunnen vernietigen, over " engelen " die zich met de vrouwen der mensen vermengen enz.
Net zoals wanneer wij als goden zouden kunnen beschouwd worden door primitieve junglebewoners als wij daar opeens neerstrijken met een helicopter voor hun boshutjes, , kunnen buitenaardse bezoekers een paar duizend jaar terug door onze voorouders als goden aanzien worden. Niks buitengewoon daaraan vind ik.
Kijk in verband daarmee naar de Sumerische beschaving :
http://aquariusonline.wordpress.com/tag/sumerie/
Citaat:
Sitchin baseert zijn theorie op de interpretatie van oude Sumerische kleitabletten, Midden Oosterse teksten, megalitische sites en artefacten van over de hele wereld. Hij beweert dat de goden van het oude Messopotamië in feite astronauten waren van de planeet “Nibiru” die volgens de Sumeriërs een ver verwijderde “12e planeet” moest zijn (de zon, maan en Pluto meegerekend) en geassocieerd werd met hun god Marduk. Volgens Sitchin blijft Nibiru in een baan rond de zon draaien die 3.600 jaar duurt en zou de asteroïdengordel, die zich tussen de planeten Mars en Jupiter bevindt, de uiteengevallen overblijfselen zijn van de planeet “Tiamat” die volgens hem werd vernietigd tijdens één van de doortochten van Nibiru door ons zonnestelsel. Hedendaagse astronomen hebben echter geen bewijsmateriaal gevonden om Sitchin’s bewering te staven.

Volgens Sumerische legenden zouden een 50tal Anunnaki, de bewoners van Nibiru, ongeveer 400.000 jaar geleden de aarde hebben bezocht met de bedoeling hier grondstoffen en vooral goud te ontginnen. Na een tijd lieten zij het werk in de mijnen over aan werkkrachten die zij creëerden door toepassing van genetische technieken. Na veel geëxperimenteer creëerden zij uiteindelijk homo sapiens sapiens, de “Adapa” (model man) of de Adam uit het Oude Testament. Sitchin beweert verder dat de Anunnaki zich bezighielden met de menselijke aangelegenheden of historie totdat hun eigen cultuur werd vernietigd door toedoen van catastrofen met globale omvang zoals het plotse einde van de laatste ijstijd ongv. 12000 jaar geleden. Toen zij merkten dat het menselijk ras dit had overleefd en al wat zij zelf hadden opgebouwd vernietigd was, verlieten de Anunnaki de aarde nadat zij de toenmalige aardbewoners de mogelijkheid en de middelen hadden gegeven om voor zichzelf in te staan.
Ik zeg niet dat het zo verlopen is, maar merk op dat een steeds groter aantal wetenschappers andere mogelijkheden van onze geschiedenis en herkomst bestuderen dan hetgeen ons officiël word voorgekauwd op school.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 15:23   #6869
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De zaken die ik in het vet plaats zijn zee rinterssant. Omdat ze in andere woorden zeggen dat deze reptielen van een andere vibratie, een andere dimensie zijn. Dat ze bloed nodig hebben om hun menselijke gedaante te houden. Dat het in feite reptielen zijn die er als mens uitzien. Enl dat ze doorheen deze bloedlijnen werken om hun werk in 3D te doen. En ook nog dat ze als mens de regeringen binnendrongen.
Pfff, iedereen weet dat die reptielen maar zielige pionnen zijn, die amper iets voorstellen. Marionnetjes in de tentakels van de echte grote speler achter de schermen.

Cthulhu, ook wel bekend als De Kraken, dat is natuurlijk de echte macht.
De bewijzen daarvoor zijn zo veelvuldig te vinden en zo overtuigend dat je het absoluut niet kan ontkennen.

Wie heeft er niet Pirates of the Caribean gezien, of Clash of the Titans. Ah!


Laatst gewijzigd door parcifal : 30 mei 2013 om 15:25.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 15:28   #6870
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik zeg niet dat het zo verlopen is, maar merk op dat een steeds groter aantal wetenschappers andere mogelijkheden van onze geschiedenis en herkomst bestuderen dan hetgeen ons officiël word voorgekauwd op school.
Welke wetenschappers? Een groter aantal? Waar? Wie? Hoe? Waarom? Waarmee?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 15:28   #6871
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Die buitenaardsen stappen nooit uit om een slokje water te drinken en iets te eten. Na zo'n lange reis moeten ze toch honger en dorst hebben neem ik aan.
Ze doen een hoop moeite om de aarde te bereiken, doen geheimzinnig, zetten het leven van waarnemers op stelten, en gaan er dan als een speer weer vandoor.

Rare lui.
pas maar op, hun lievelingsgerecht is Gamla-aan -het-spit !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 15:48   #6872
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Welke wetenschappers? Een groter aantal? Waar? Wie? Hoe? Waarom? Waarmee?
http://collegerama.tudelft.nl/Medias...77e5692d0b872e
Luister eens naar deze man.
Dan ben je een tijdje zoet.

Laatst gewijzigd door meneer : 30 mei 2013 om 15:50.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2013, 15:52   #6873
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Pfff, iedereen weet dat die reptielen maar zielige pionnen zijn, die amper iets voorstellen. Marionnetjes in de tentakels van de echte grote speler achter de schermen.

Cthulhu, ook wel bekend als De Kraken, dat is natuurlijk de echte macht.
De bewijzen daarvoor zijn zo veelvuldig te vinden en zo overtuigend dat je het absoluut niet kan ontkennen.

Wie heeft er niet Pirates of the Caribean gezien, of Clash of the Titans. Ah!

Ben je professionele clown, of een stand up comedian ? Ik vind je wel grappig. Doe zo voort !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2013, 16:54   #6874
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Hier een interressante site, voor oprecht geïnteresseerde mensen, die het onderwerp " Aliens- UFO's " op objectieve wijze willen benaderen :http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2013, 17:36   #6875
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Pfff, iedereen weet dat die reptielen maar zielige pionnen zijn, die amper iets voorstellen. Marionnetjes in de tentakels van de echte grote speler achter de schermen.

Cthulhu, ook wel bekend als De Kraken, dat is natuurlijk de echte macht.
De bewijzen daarvoor zijn zo veelvuldig te vinden en zo overtuigend dat je het absoluut niet kan ontkennen.

Wie heeft er niet Pirates of the Caribean gezien, of Clash of the Titans. Ah!

hail to the Kraken!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2013, 18:11   #6876
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
hail to the Kraken!
I love Kraken-burgers, met majoneis !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2013, 18:12   #6877
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
hail to the Kraken!
Zie maar uit dat er geen Kraken in uw broek zit !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 00:58   #6878
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Zie maar uit dat er geen Kraken in uw broek zit !
komende van iemand die ze ziet vliegen ...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 12:54   #6879
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ben je professionele clown, of een stand up comedian ? Ik vind je wel grappig. Doe zo voort !
Wat is hier minder geloofwaardig aan, dan wat Exodus uit zijn duim tovert? Waarom is wat Exodus zegt misschien wel mogelijk en wat Parcifal zegt niet?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 3 juni 2013 om 12:54.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 13:02   #6880
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Inderdaad de Kraken is een onderdeel uit allerlei sagen en legendes. Waarom zou daar dan niet enige grond van waarheid in kunnen zitten. Bewijs jij dan maar eens dat zijn bestaan onmogelijk is.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be