Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 februari 2003, 15:25   #1
isidoorke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Locatie: meer in Leuven dan in kessenich
Berichten: 34
Standaard

Op 27 Februari vindt er te Leuven een Betoging van de Nationalistische StudentenVereniging (NSV) plaats. De NSV wil met deze manifestatie haar ongenoegen uiten over 4 jaar anti-Vlaams beleid van de huidige paarsgroene regering. Dit anti-Vlaamse beleid kwam onder andere tot uiting in het Lambermont-Lombard akkoord, het minderhedenverdrag en de nieuwe kieswet. Ten tweede zijn we als Vlaamsgezinde studentenvereniging verbolgen over de plannen van Vanderpoorten om de taalregeling inzake het hoger onderwijs te herzien. De nieuwe taalregeling voorziet namelijk dat 20% van de bachelor opleidingen en alle master opleidingen in een andere taal dan het Nederlands kunnen gedoceerd worden. Hiermee wordt in een klap de harde strijd rond de vernederlandsing van de R.U.G. in de jaren ‘30 of “Leuven Vlaams” in de jaren ’60 te niet gedaan.

We zullen door de straten van Leuven marcheren onder het Motto “Vlaanderen slaat terug”. Met deze leuze willen we tonen dat de NSV staat voor een strijdvaardig, radicaal en revolutionair Vlaams – Nationalisme dat maar een doel voor ogen heeft:
DE VERNIETIGING VAN HET BELGISCHE SYSTEEM EN HET GRONDVESTEN VAN EEN ONAFHANKELIJKE VLAAMSE STAAT IN EEN EUROPA DER VRIJE VOLKEREN!

Wees dus allen aanwezig op donderdag 27 februari om 20 uur op het Hooverplein en marcheer mee in de rijen van de Vlaams-revolutionaire voorhoede.
Laat je niet intimideren door Mao-Stalinistische geweldenaars.

http://www.vlaamsbrabant.net/nsv/



De uiterst gewelddadige tegen-betoging van vorige keer te Leuven: Aanhangers van Jarauselski, Honnecker en Pol Pot trekken brandstichtend, vernielend en plunderend door Leuven. (Foto: veto)



De NSV-betoging van vier jaar terug blonk uit in orde, tucht en geweldloosheid. Hier zien we geen Rastakoppen of andere vieze dingen. (foto;veto)
isidoorke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2003, 17:43   #2
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isidoorke
Op 27 Februari vindt er te Leuven een Betoging van de Nationalistische StudentenVereniging (NSV) plaats. De NSV wil met deze manifestatie haar ongenoegen uiten over 4 jaar anti-Vlaams beleid van de huidige paarsgroene regering. Dit anti-Vlaamse beleid kwam onder andere tot uiting in het Lambermont-Lombard akkoord, het minderhedenverdrag en de nieuwe kieswet. Ten tweede zijn we als Vlaamsgezinde studentenvereniging verbolgen over de plannen van Vanderpoorten om de taalregeling inzake het hoger onderwijs te herzien. De nieuwe taalregeling voorziet namelijk dat 20% van de bachelor opleidingen en alle master opleidingen in een andere taal dan het Nederlands kunnen gedoceerd worden. Hiermee wordt in een klap de harde strijd rond de vernederlandsing van de R.U.G. in de jaren ‘30 of “Leuven Vlaams” in de jaren ’60 te niet gedaan.

We zullen door de straten van Leuven marcheren onder het Motto “Vlaanderen slaat terug”. Met deze leuze willen we tonen dat de NSV staat voor een strijdvaardig, radicaal en revolutionair Vlaams – Nationalisme dat maar een doel voor ogen heeft:
DE VERNIETIGING VAN HET BELGISCHE SYSTEEM EN HET GRONDVESTEN VAN EEN ONAFHANKELIJKE VLAAMSE STAAT IN EEN EUROPA DER VRIJE VOLKEREN!

Wees dus allen aanwezig op donderdag 27 februari om 20 uur op het Hooverplein en marcheer mee in de rijen van de Vlaams-revolutionaire voorhoede.
Laat je niet intimideren door Mao-Stalinistische geweldenaars.

http://www.vlaamsbrabant.net/nsv/



De uiterst gewelddadige tegen-betoging van vorige keer te Leuven: Aanhangers van Jarauselski, Honnecker en Pol Pot trekken brandstichtend, vernielend en plunderend door Leuven. (Foto: veto)



De NSV-betoging van vier jaar terug blonk uit in orde, tucht en geweldloosheid. Hier zien we geen Rastakoppen of andere vieze dingen. (foto;veto)
Ik doe alvast mee!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 20:46   #3
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Mijn steun hebben ze ook, evident toch


Tot dan!
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2003, 15:09   #4
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Zolang je de boel niet op stelten zet...
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2003, 15:33   #5
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Zolang je de boel niet op stelten zet...
Dat laten we over aan onze vredelievende tegenbetogers.
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2003, 21:26   #6
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Revolutie? Laat de extreem-linksen maar zeveren over revolutie en de beschaafde mensen het maar deftig oplossen...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2003, 10:46   #7
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Vanavond is het zover, iedereen aanwezig, en pas op voor het krapuul dat van links komt hé
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2003, 19:08   #8
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Zoals verwacht heeft het links krapuul zijn ware aard laten zien, spijtig van de slachtoffers en de mensen wiens eigendom vernield is.
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2003, 13:50   #9
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datri
Zoals verwacht heeft het links krapuul zijn ware aard laten zien, spijtig van de slachtoffers en de mensen wiens eigendom vernield is.

Had je nu anders verwacht van hen?!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2003, 09:27   #10
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datri
Zoals verwacht heeft het links krapuul zijn ware aard laten zien, spijtig van de slachtoffers en de mensen wiens eigendom vernield is.

Had je nu anders verwacht van hen?!
Tja
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2003, 16:13   #11
Forza Europa
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2002
Locatie: Groot-Germanië
Berichten: 325
Standaard

Vreemd eigenlijk, dat er geen enkele N-VA mandataris zich geroepen voelde om met de NSV mee te betogen tegen de verengelsing van het onderwijs en tegen de antivlaamse, paarsgroene regering. Nu ja, zo vreemd is dat ook weer niet. De maskers vallen stilaan af en nu wordt duidelijk dat de N-VA helemaal niet Vlaamsnationaal , laat staan 'rechts' of 'conservatief' is, maar een kiesvereniging vol haaien die uit plat opportunisme de vlaamse leeuw meebrullen in de hoop een postje te pakken.
Forza Europa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2003, 16:24   #12
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa
Vreemd eigenlijk, dat er geen enkele N-VA mandataris zich geroepen voelde om met de NSV mee te betogen tegen de verengelsing van het onderwijs en tegen de antivlaamse, paarsgroene regering. Nu ja, zo vreemd is dat ook weer niet. De maskers vallen stilaan af en nu wordt duidelijk dat de N-VA helemaal niet Vlaamsnationaal , laat staan 'rechts' of 'conservatief' is, maar een kiesvereniging vol haaien die uit plat opportunisme de vlaamse leeuw meebrullen in de hoop een postje te pakken.
Omdat de NVA niet meebetoogt met een NSV-betoging vindt u de NVA antivlaams? U hebt zelf gezien wat de gevolgen waren van deze betoging, u wist op voorhand wat de gevolgen gingen zijn( het is immers altijd al zo geweest), daarom vraag ik mij af waarom de NVA zo onnozel zou moeten zijn om mee te doen aan die veldslag! Het VLaams Blok was daar trouwens ook niet vertegenwoordigd!!
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2003, 21:07   #13
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa
Vreemd eigenlijk, dat er geen enkele N-VA mandataris zich geroepen voelde om met de NSV mee te betogen tegen de verengelsing van het onderwijs en tegen de antivlaamse, paarsgroene regering. Nu ja, zo vreemd is dat ook weer niet. De maskers vallen stilaan af en nu wordt duidelijk dat de N-VA helemaal niet Vlaamsnationaal , laat staan 'rechts' of 'conservatief' is, maar een kiesvereniging vol haaien die uit plat opportunisme de vlaamse leeuw meebrullen in de hoop een postje te pakken.
Omdat de NVA niet meebetoogt met een NSV-betoging vindt u de NVA antivlaams? U hebt zelf gezien wat de gevolgen waren van deze betoging, u wist op voorhand wat de gevolgen gingen zijn( het is immers altijd al zo geweest), daarom vraag ik mij af waarom de NVA zo onnozel zou moeten zijn om mee te doen aan die veldslag! Het VLaams Blok was daar trouwens ook niet vertegenwoordigd!!

Vroeger wist men ook op voorhand wat er in Voeren te gebeuren stond, stel dat er toen een NVA bestond, zou je dan hetzelfde antwoorden?

Wanneer we toestaan dat linkse gewelddadige verenigingen Vlaams Nationalistische organisaties verbieden op het straat te komen, waar zijn we dan mee bezig?
Wat is het volgende dat ze gaan tegenhouden? Het Zangfeest, een 11-juli viering ? Want ook daar is het NSV te zien hé!
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2003, 09:41   #14
Forza Europa
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2002
Locatie: Groot-Germanië
Berichten: 325
Standaard

Omdat de NVA niet meebetoogt met een NSV-betoging vindt u de NVA antivlaams? U hebt zelf gezien wat de gevolgen waren van deze betoging, u wist op voorhand wat de gevolgen gingen zijn( het is immers altijd al zo geweest), daarom vraag ik mij af waarom de NVA zo onnozel zou moeten zijn om mee te doen aan die veldslag! Het VLaams Blok was daar trouwens ook niet vertegenwoordigd!![/quote]

Bart Laeremans, Bert Schoofs, Francis Van den Eynde, Hagen Goyvaerts, ect. Dat zijn geen Volksvertegenwoordigers van het Vlaams Blok zeker???
Forza Europa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2003, 12:33   #15
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Op het nieuws deed het VB nochtans zijn best om te zeggen dat NSV en VB niks met elkaar te maken hebben ( buiten sympathie natuurlijk).
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2003, 13:00   #16
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa
Omdat de NVA niet meebetoogt met een NSV-betoging vindt u de NVA antivlaams? U hebt zelf gezien wat de gevolgen waren van deze betoging, u wist op voorhand wat de gevolgen gingen zijn( het is immers altijd al zo geweest), daarom vraag ik mij af waarom de NVA zo onnozel zou moeten zijn om mee te doen aan die veldslag! Het VLaams Blok was daar trouwens ook niet vertegenwoordigd!!
Bart Laeremans, Bert Schoofs, Francis Van den Eynde, Hagen Goyvaerts, ect. Dat zijn geen Volksvertegenwoordigers van het Vlaams Blok zeker???[/quote]

Ik ken die mensen niet! Net zoals de meeste mensen deze personen ook niet kennen. Zeggen dat het blok dus duidelijk vertegenwoordigd was in deze betoging vind ik dan ook nogal belachelijk.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2003, 13:22   #17
Forza Europa
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2002
Locatie: Groot-Germanië
Berichten: 325
Standaard

Ik kan het ook niet helpen dat jij van politiek duidelijk niet veel weet.....
Forza Europa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2003, 21:05   #18
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Dat er blokkers aanwezig waren op deze manifestatie lijkt me niet meer dan normaal. Nu is het wel zo dat zij daar niet zijn als afgevaardigde van die partij, maar omdat gewoon omdat ze achter de doelstellingen van de manifestatie staan. Het zou mij verbazen moest er niemand van het blok geweest zijn, daar dit inderdaad de partij is die hier het meest bij aanleunt.
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 10:34   #19
Forza Europa
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2002
Locatie: Groot-Germanië
Berichten: 325
Standaard

Zoals gezegd, de hogergenoemde figuren waren aanwezig, en k vergeet er nog verschillende, en inderdaad, die mensen komen daar in eigen naam, omdat ze achter de doelstellingen van de betoging staan. De N-VA dus duidelijk niet.

IK weet dat er in bepaalde, welliswaar marginale, NSV-kringen enige voorkeur voor de N-VA bestaat, mij niet gelaten hoor, maar vergeet niet, de N-VA staat negatief tov elke andere vereniging, buiten de VVB. NSV, KVHV, ze moeten er allemaal niet van weten, wanneer een bepaalde vereniging hen de hand reikt voor een comité op te richten, krijgt men zo'n hautain antwoord ".... wij werken met niemand samen, wij kunnen dat alleen beter...." .

Aan de N-VA en specifiek aan Ronduit N-VA, ik wens jullie een striemende nederlaag toe, op 18 mei. Verkracht wat je wil, maar niet de Vlaamse Leeuw.
Forza Europa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be