Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2016, 00:00   #21
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik had wel verwacht dat er moeilijkheden gingen zijn maar had toch ook een dikke meerderheid echte hoopvolle welwillende vluchtelingen verwacht ipv een dikke meerderheid agressieve veeleisende jonge mannen. Ik hoed me voor al die voorbeelden die steevast in de media opduiken (de 'vertaalde' filmpjes, de getuigenissen, ...) van beide zijden van het spectrum. Maar ik krijg toch ook sterk de indruk dat het serieus scheef zit. Oudejaarsnacht deed me de ogen openen. Niet dat er geen verzachtende omstandigheden zijn (niet voor Keulen bedoel ik maar voor de ongedurigheid) maar ik kan me geen mensen voorstellen die zo zouden handelen als deze lui doen in deze omstandigheden. Onze beste intellectuelen moeten dringend met deze mensen in dialoog om hun alibiredeneringen te ontkrachten en als dat niets uithaalt C130's in en lossen in IS.
Uw ogen gaan veel te laat open.

Het kalf is niet alleen verdronken, het is ook al helemaal weggerot.

Het hele discours van mensen zoals mij gaat niet over huidskleuren, maar over religie en culturele opvattingen.

Ze zijn hier en ze gaan nooit meer weg!

Ze willen een huis, een wagen, een vetbetaalde job, een blanke vrouw om vol te spuiten, een iphone hier in dit EU paradijs dat eigenlijk aan de grond zit.

Dat dit niet gaat lukken staat nu al vast, maar ze zullen grijpen wat ze kunnen. Letterlijk, in de kut en de kont van weerloze vrouwen.

Logisch, deze mensen zijn op de vlucht voor zichzelf.
Ze zijn op de vlucht voor hun eigen opvattingen.
Ze verlaten hun land omwille van miserie en waar ze arriveren ontstaat dezelfde miserie.

Geef eindelijk uw multiculturele nederlaag toe en wees een man door toe te geven dat het VB altijd al gelijk heeft gehad.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2016, 00:48   #22
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Uw ogen gaan veel te laat open.

Het kalf is niet alleen verdronken, het is ook al helemaal weggerot.

Het hele discours van mensen zoals mij gaat niet over huidskleuren, maar over religie en culturele opvattingen.

Ze zijn hier en ze gaan nooit meer weg!

Ze willen een huis, een wagen, een vetbetaalde job, een blanke vrouw om vol te spuiten, een iphone hier in dit EU paradijs dat eigenlijk aan de grond zit.

Dat dit niet gaat lukken staat nu al vast, maar ze zullen grijpen wat ze kunnen. Letterlijk, in de kut en de kont van weerloze vrouwen.

Logisch, deze mensen zijn op de vlucht voor zichzelf.
Ze zijn op de vlucht voor hun eigen opvattingen.
Ze verlaten hun land omwille van miserie en waar ze arriveren ontstaat dezelfde miserie.

Geef eindelijk uw multiculturele nederlaag toe en wees een man door toe te geven dat het VB altijd al gelijk heeft gehad.
allemaal de schuld van de sossen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2016, 00:50   #23
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Uw ogen gaan veel te laat open.

Het kalf is niet alleen verdronken, het is ook al helemaal weggerot.

Het hele discours van mensen zoals mij gaat niet over huidskleuren, maar over religie en culturele opvattingen.

Ze zijn hier en ze gaan nooit meer weg!

Ze willen een huis, een wagen, een vetbetaalde job, een blanke vrouw om vol te spuiten, een iphone hier in dit EU paradijs dat eigenlijk aan de grond zit.

Dat dit niet gaat lukken staat nu al vast, maar ze zullen grijpen wat ze kunnen. Letterlijk, in de kut en de kont van weerloze vrouwen.

Logisch, deze mensen zijn op de vlucht voor zichzelf.
Ze zijn op de vlucht voor hun eigen opvattingen.
Ze verlaten hun land omwille van miserie en waar ze arriveren ontstaat dezelfde miserie.

Geef eindelijk uw multiculturele nederlaag toe en wees een man door toe te geven dat het VB altijd al gelijk heeft gehad.
met dat in het vet gedrukt kan ik toch niet akkoord gaan.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 00:30   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ze waren waarschijnlijk vergeten de plaatjes op te hangen in dat Azielig Centrum.

Hoe kunnen die brave menskes in vredesnaam weten welke rare wetten er bij ons gelden, je kan toch niet vewachten dat die mensen met hun hoogstaande, vredelievende cultuur dat allemaal weten.

Hier sè;





Met afbeelding 9 ben ik het niet eens.

De redders moeten er op toezien dat wie komt zwemmen onder zijn zwembroek geen onderbroek draagt. Wie wel zijn onderbroek aanhoud moet het bad verlaten. Maar hoe kun je bij die moslima zien wat ze al dan niet onderaan heeft? Dat is geen zwempak meer, dat is een halve kleerkast inhoud.

Het betreft hier wel een zwembad hé en geen wasmachine.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 00:47   #25
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik had wel verwacht dat er moeilijkheden gingen zijn maar had toch ook een dikke meerderheid echte hoopvolle welwillende vluchtelingen verwacht ipv een dikke meerderheid agressieve veeleisende jonge mannen. Ik hoed me voor al die voorbeelden die steevast in de media opduiken (de 'vertaalde' filmpjes, de getuigenissen, ...) van beide zijden van het spectrum. Maar ik krijg toch ook sterk de indruk dat het serieus scheef zit. Oudejaarsnacht deed me de ogen openen. Niet dat er geen verzachtende omstandigheden zijn (niet voor Keulen bedoel ik maar voor de ongedurigheid) maar ik kan me geen mensen voorstellen die zo zouden handelen als deze lui doen in deze omstandigheden. Onze beste intellectuelen moeten dringend met deze mensen in dialoog om hun alibiredeneringen te ontkrachten en als dat niets uithaalt C130's in en lossen in IS.
In dialoog gaan? Dat gaat veel helpen denk ik. Met dat volk kunt ge niet in dialoog gaan, die stellen hun bekrompen 17 de eeuw's geloof boven alles. In hun ogen moeten wij veranderen, niet zij.

Die mensen komen niet hierheen met de intentie om hier vredig met ons samen te leven, die komen hierheen met de intentie van hun bekropen gedachtegoed aan ons op te dringen. Welke dialoog gaat daar iets aan veranderen denk je?

Wij moeten dringend onze tanden laten zien, dat is wat er moet gebeuren en heel die gemeenschap een contract voor leggen met daarin een opsomming van onze waarden waar ze zich aan dienen te houden en afstand laten doen van alle omstreden punten uit de koran die strijdig zijn met onze wetgeving, om te beginnen al de gelijkheid van man en vrouw.

Diegene die het contract niet ondertekenen, onmiddellijk hun valies doen pakken en terug naar af, (U mag niet langs de Kassa passeren).

Al degene die met goede intenties hier zijn gaan er normaal gezien dan ook geen probleem van maken om dergelijk contract te ondertekenen.

Maar ook duidelijk maken aan hen die het contract wel ondertekenen dat ze zich daaraan dienen te houden want dat ze anders bij de eerste en de beste keer dat ze hun voeten vegen aan wat ze ondertekend hebben, alsnog onmiddellijk hun valies zullen moeten pakken en afdruipen, de Belgische nationaliteit verworven of niet, inpakken en wegwezen.

Laatst gewijzigd door Garry : 24 januari 2016 om 00:52.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 01:14   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
2.
Goed, er lijken dus idealen aan beide kanten te sneuvelen.
Neuh, zo het? De straten zijn niet geplaveid met osium hier.
Citaat:
Bij mensen die denken dat ze vluchtelingen moeten helpen omdat die in direct levensgevaar verkeerden
1 van de problemen is dat geitenwollensok Y toch maar liever geen opvanghuis maakt van zijn ecologisch verantwoord technowondertje.
Citaat:
(wss zit een groot deel van hen al in helkampen als Libanon ofzo)
Hola Pola... Libanon/Beiroet is van "het parijs aan de middellandse zee" naar puinhoop 5bis gegaan nadat de muzels hun wil doorgedreven hebben op niet vriendelijke wijze.
Citaat:
En bij vluchtelingen die vanalles over Europa wordt wijs gemaakt door o.a. mensensmokkelaars.
Mensensmokkel is in veel landen een "business" op zich. Er wordt veel beloofd of verkocht en er valt veel te verdienen aan ontwetenden die nog nooit een voet in Europa hebben gezet.
Deuh, hoeveel Nigeriaanse scams krijgt U dagelijks in uw mail?
Ik weet dat als ik naar zandbakkiestan trek, of zelfs naar een 21ste eeuws land zoals Japan, ik verdomd veel moeite zal mogen doen, om aanvaard te worden in de lokale samenleving.
Citaat:
Maar medewerkers van asielcentra die op deze situaties hun ontslag geven, is niet de oplossing.
Waarom niet?
Citaat:
Zelf correct handelen en doordoen is de boodschap.
Ah, we hebben een doorgedreven Shit die het goeie wil doen, en die persoon gaat aan de slag om vluchtelingen op te vangen. Krijgt deze persoon toch een groepje Soefies onder zijn hoede. Wat nu?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 24 januari 2016 om 01:27.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 05:25   #27
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Uw ogen gaan veel te laat open.

Het kalf is niet alleen verdronken, het is ook al helemaal weggerot.

Het hele discours van mensen zoals mij gaat niet over huidskleuren, maar over religie en culturele opvattingen.

Ze zijn hier en ze gaan nooit meer weg!

Ze willen een huis, een wagen, een vetbetaalde job, een blanke vrouw om vol te spuiten, een iphone hier in dit EU paradijs dat eigenlijk aan de grond zit.

Dat dit niet gaat lukken staat nu al vast, maar ze zullen grijpen wat ze kunnen. Letterlijk, in de kut en de kont van weerloze vrouwen.

Logisch, deze mensen zijn op de vlucht voor zichzelf.
Ze zijn op de vlucht voor hun eigen opvattingen.
Ze verlaten hun land omwille van miserie en waar ze arriveren ontstaat dezelfde miserie.

Geef eindelijk uw multiculturele nederlaag toe en wees een man door toe te geven dat het VB altijd al gelijk heeft gehad.
Awel Demper , ik volg u hier in dit betoog !!
Ik heb het vliegend schijt aan de overopgedrongen politieke overcorrectie ,
die helpt het Westen doelbewust naar de kloten !!!!

Ook dit vind ik erover:
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...nd-report.html
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 07:31   #28
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Met afbeelding 9 ben ik het niet eens.

De redders moeten er op toezien dat wie komt zwemmen onder zijn zwembroek geen onderbroek draagt. Wie wel zijn onderbroek aanhoud moet het bad verlaten. Maar hoe kun je bij die moslima zien wat ze al dan niet onderaan heeft? Dat is geen zwempak meer, dat is een halve kleerkast inhoud.

Het betreft hier wel een zwembad hé en geen wasmachine.
Aan de ingang v.d. meeste Belgische zwembaden hangt een bord met daarop tekeningen v.d. toegelaten badpakken.
Het moslimkostuumpje staat er NIET bij.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 08:24   #29
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Commen sence at his best!
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 11:32   #30
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Guinevere heeft psychische problemen als je het mij vraagt.

Ik ben heel bezorgd om de Duitse allochtone bevolking. Dit gaat echt uitmonden in oorlog, rechtstreeks veroorzaakt door Merkel. Hoe niemand dat mens heeft afgeknald voor deze waanzinnige daden, is me een raadsel.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 11:48   #31
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Met afbeelding 9 ben ik het niet eens.

De redders moeten er op toezien dat wie komt zwemmen onder zijn zwembroek geen onderbroek draagt. Wie wel zijn onderbroek aanhoud moet het bad verlaten. Maar hoe kun je bij die moslima zien wat ze al dan niet onderaan heeft? Dat is geen zwempak meer, dat is een halve kleerkast inhoud.

Het betreft hier wel een zwembad hé en geen wasmachine.
Met de rest ben je wel akkoord?

Dat de onnozelaars denken met 'n paar tekeningetjes die bende losgeslagen mohamedaanse aanranders in toom te kunnen houden?

Dat ze door die paar plaatjes ineens hun poten gaan thuishouden?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 22:29   #32
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Aan de ingang v.d. meeste Belgische zwembaden hangt een bord met daarop tekeningen v.d. toegelaten badpakken.
Het moslimkostuumpje staat er NIET bij.
Niet meer dan juist.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 22:36   #33
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Met de rest ben je wel akkoord?

Dat de onnozelaars denken met 'n paar tekeningetjes die bende losgeslagen mohamedaanse aanranders in toom te kunnen houden?

Dat ze door die paar plaatjes ineens hun poten gaan thuishouden?
Wat jij hier aanhaalt heeft niet alleen specifiek met het zwembad te maken. En nee, daar ben ik het ook niet mee akkoord. http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=25
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 22:43   #34
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
allemaal de schuld van de sossen
En van Paula 'd Hond https://www.youtube.com/watch?v=qjQL0JwTP_0&gl=BE
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 23:32   #35
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik had wel verwacht dat er moeilijkheden gingen zijn maar had toch ook een dikke meerderheid echte hoopvolle welwillende vluchtelingen verwacht ipv een dikke meerderheid agressieve veeleisende jonge mannen. Ik hoed me voor al die voorbeelden die steevast in de media opduiken (de 'vertaalde' filmpjes, de getuigenissen, ...) van beide zijden van het spectrum. Maar ik krijg toch ook sterk de indruk dat het serieus scheef zit. Oudejaarsnacht deed me de ogen openen. Niet dat er geen verzachtende omstandigheden zijn (niet voor Keulen bedoel ik maar voor de ongedurigheid) maar ik kan me geen mensen voorstellen die zo zouden handelen als deze lui doen in deze omstandigheden. Onze beste intellectuelen moeten dringend met deze mensen in dialoog om hun alibiredeneringen te ontkrachten en als dat niets uithaalt C130's in en lossen in IS.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
allee, ik ben niet de enige persies. een ²

Uw nabestaanden gaan uw jarenlange domheid duur betalen.
This will all end in tears.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 11:03   #36
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Uw nabestaanden gaan uw jarenlange domheid duur betalen.
This will all end in tears.
Die weten van niet anders .... en hun hersens takelen nu al af dus... ze gaan er met plezier mee leven ... ,,, "die andere wereld "
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 11:06   #37
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

DE ergste zijn de 50 plussers ... ze zien de Wereld veranderen en hun oude dag gaat zwaar zijn...omdat ze altijd beter tijden gezien& gekend hebben....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 11:22   #38
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
DE ergste zijn de 50 plussers ... ze zien de Wereld veranderen en hun oude dag gaat zwaar zijn...omdat ze altijd beter tijden gezien& gekend hebben....
Zwaar ach weet je, het is natuurlijk spijtig dat je dit moet meemaken als je zoals ik na veertig jaar hard werken, alles wat onze ouders opgebouwd hebben wordt door mijn leeftijdgenoten naar de kloten geholpen ziet worden. Wij de rechts denkende hebben die linkse idioten steeds verwittigd, frustrerend is het, wij zagen het gebeuren en ons land in een neerwaartse spiraal gaan, We konden die linkse kloefkappers niet stoppen.
We zagen hoe onze kinderen van in de kleuterklasjes gehersenspoeld werden, vanuit de jeugdbeweging, vanuit de sportclubs, zelfs op de unief. Later op hun of ons werk kunnen zij of konden wij zelfs niet opkomen voor ons gedachtegoed op gevaar van ontslagen te worden, op de lijst staan voor het VB was onherroepelijk uit de vakbond gezet worden.

Moest het niet zijn dat ik kinderen en kleinkinderen heb hier in dit land wel dan had ik momenteel een breuk van het lachen met jullie linkse idioten, bij de volgende verkiezingen zullen we weer moeten vaststellen dat jullie,de kiezers, volharden in de boosheid en weerom voor de partijen zullen stemmen die jullie dit aanrandingsfeestje van jullie dochters en vrouwen door de strot duwen.

Gewoon, wij konden niets veranderen maar iedereen nu is te laf om iets te ondernemen, dat zien we aan de pegida bijeenkomsten, niemand maar dan ook niemand komt op straat om zijn dochter en/of vrouw te beschermen. Meer dan duizend aangiftes van vrouwen in Keulen, waar zaten die minstens duizend zogezegde mannen die deze vrouwen vergezelden op oudejaarsnacht?

Kom nu niet staan brullen van voor jullie schermpje dat jullie zullen vechten, niets is minder waar.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 25 januari 2016 om 11:33.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 21:58   #39
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Uw nabestaanden gaan uw jarenlange domheid duur betalen.
This will all end in tears.
Als je dat maar weet.

De asielzoekers komen naar hier om onze vrouwen en kinderen stevig te neuken.

Witmang mag niets zeggen want racisme.

Heerlijk om zien hoe ze hier alles naar de kloten hebben geholpen.

Enkel een hard reset zal alles oplossen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 23:07   #40
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Uw nabestaanden gaan uw jarenlange domheid duur betalen.
This will all end in tears.
Dat weet ik zeker. En ik maar roepen en tieren en in opstand komen.
Mensen zien mij als de extremist. Als een halve gare die overdrijft en vatbaar is voor extreem rechtse propaganda.

Ben boos, verdrietig en verontwaardigd tegelijkertijd.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be