Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 december 2020, 22:15   #19681
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Lijkt me sterk dat het allemaal wat boven jouw petje is.
Ooit iets te zeggen wat over het onderwerp gaat en niet de posters er in? Zou inhoudelijker zijn.
Blijf dan bij het onderwerp, waarde complotgek.
Aliens hebben niks te maken met goden of duivels,er zijn vast een paar duizend kwakvideo's op bitchute om je alles haarfijn uit te leggen.

Doe je eigen onderzoek, bekijk paranoide video's tot je helemaal doordraait.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 22:19   #19682
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat is zijn sterkste troef; er niet in geloven.
Ik wil je maar waarschuwen dat deze ufos een agenda tegen de mensheid voeren en niet voor de mensheid. Laten we het daarop houden
Zeg me dan wat een wezen zoals de duivel (wie is dit eigenlijk?) erbij te winnen heeft wanneer hij mensen in hun verderf laat storten? Wat is dan zijn doel? Welk voordeel heeft hij erbij?

U gaf geen antwoord.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 december 2020 om 22:20.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 22:20   #19683
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Blijf dan bij het onderwerp, waarde complotgek.
Aliens hebben niks te maken met goden of duivels,er zijn vast een paar duizend kwakvideo's op bitchute om je alles haarfijn uit te leggen.

Doe je eigen onderzoek, bekijk paranoide video's tot je helemaal doordraait.
Omdat jij dat zegt? Ze hebben er net alles mee te maken volgens mij.
Het is in de christelijke wereld reeds heel bekend dat “new-agers” die “channelen” met aliens dat niet met buitenaardsen doen maar met demonen.

Het is makkelijk iemand als complotgek weg te zetten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 22:21   #19684
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Omdat jij dat zegt? Ze hebben er net alles mee te maken volgens mij.
Het is in de christelijke wereld reeds heel bekend dat “new-agers” die “channelen” met aliens dat niet met buitenaardsen doen maar met demonen.

Het is makkelijk iemand als complotgek weg te zetten.
En wat zijn demonen? Wat is hun doel?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 22:25   #19685
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zeg me dan wat een wezen zoals de duivel (wie is dit eigenlijk?) erbij te winnen heeft wanneer hij mensen in hun verderf laat storten? Wat is dan zijn doel? Welk voordeel heeft hij erbij?

U gaf geen antwoord.
Ok je vraagt er naar:

De satan wou de mens niet dienen maar wilt dat de mens hem dient. Satan kwam in tegenstand tegen God omdat wij God Zijn meest geliefde creatie zijn en dat maakte de satan boos. We waren in de gelijkenis van God geschapen, maar zijn dan door de duivel in zonde gevallen. We kunnen alleen terug naar de gelijkenis van God komen door wedergeboren te worden in Jezus Christus en daardoor na de dood opgenomen te worden in het nieuwe Jeruzalem.

Ik antwoordde op je vraag, wetende dat u het zou verwerpen en ik bespot zal worden door anderen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 22:41   #19686
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ok je vraagt er naar:

De satan wou de mens niet dienen maar wilt dat de mens hem dient. Satan kwam in tegenstand tegen God omdat wij God Zijn meest geliefde creatie zijn en dat maakte de satan boos. We waren in de gelijkenis van God geschapen, maar zijn dan door de duivel in zonde gevallen. We kunnen alleen terug naar de gelijkenis van God komen door wedergeboren te worden in Jezus Christus en daardoor na de dood opgenomen te worden in het nieuwe Jeruzalem.

Ik antwoordde op je vraag, wetende dat u het zou verwerpen en ik bespot zal worden door anderen.
Ik bespot u niet, ik wil gewoon meer uitleg. Alleen vat ik u niet. En ik herhaal dus mijn vraag: wat voor nut heeft het voor Satan, welke voordeel heeft het voor hem om de mensen te verleiden tot zonde. Dat is toch je reinste absurditeit. U dicht Satan menselijke kenmerken toe. Maar Satan, mocht hij al bestaan, is geen mens. Het is een geestelijk wezen dat maar weinig te maken heeft met het aardse.


P.S.
Ik stel u nu een persoonlijke vraag, maar u hoeft niet te antwoorden: bent u Getuige van Jehova?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 22:49   #19687
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik bespot u niet, ik wil gewoon meer uitleg. Alleen vat ik u niet. En ik herhaal dus mijn vraag: wat voor nut heeft het voor Satan, welke voordeel heeft het voor hem om de mensen te verleiden tot zonde. Dat is toch je reinste absurditeit. U dicht Satan menselijke kenmerken toe. Maar Satan, mocht hij al bestaan, is geen mens. Het is een geestelijk wezen dat maar weinig te maken heeft met het aardse.


P.S.
Ik stel u nu een persoonlijke vraag, maar u hoeft niet te antwoorden: bent u Getuige van Jehova?
Neen ik ben geen getuige maar protestants.
Ik antwoordde uw vraag en werd reeds bespot door een trol die boven zijn vermogen probeert te debatteren.

Kijk naar de menselijke natuur wanneer ze jaloers zijn. Als iemand succesvol zaken doet is er veel concurrentie die roet in het eten wilt gooien.
Het is daarboven en hier beneden een strijd tussen het goede en het kwade. Wanneer mensen het goede gaan dienen verliest de slechte macht en kan die minder invloed uitoefenen.

Als de slechte zijn agenda zou openbaren, zou niemand er in lopen en daarom misleidt hij de mensen. New agers die channelen denken speciaal te zijn en kennis te ontvangen als ze met “buitenaardse krachten” communiceren, maar in feite worden ze misbruikt en zijn ze met demonen bezig.

Het agenda van God is ons openbaart, wat je ermee doet is aan jou.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:02   #19688
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen ik ben geen getuige maar protestants.
Ik antwoordde uw vraag en werd reeds bespot door een trol die boven zijn vermogen probeert te debatteren.

Kijk naar de menselijke natuur wanneer ze jaloers zijn. Als iemand succesvol zaken doet is er veel concurrentie die roet in het eten wilt gooien.
Het is daarboven en hier beneden een strijd tussen het goede en het kwade. Wanneer mensen het goede gaan dienen verliest de slechte macht en kan die minder invloed uitoefenen.

Als de slechte zijn agenda zou openbaren, zou niemand er in lopen en daarom misleidt hij de mensen. New agers die channelen denken speciaal te zijn en kennis te ontvangen als ze met “buitenaardse krachten” communiceren, maar in feite worden ze misbruikt en zijn ze met demonen bezig.

Het agenda van God is ons openbaart, wat je ermee doet is aan jou.
Sorry, maar ik geloof daar allemaal niet in . Er is geen agenda van God, er is nooit een openbaring geweest. Noch van Jaweh, noch van Allah, enz. Dit zijn hersenspinsels om zin te geven aan het leven. Voor mij geen probleem. Iedereen gelooft in wat hij denkt te moeten geloven. Op voorwaarde dat hij of zij het geloof niet opdringt aan anderen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 december 2020 om 23:15.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:06   #19689
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Sorry, maar ik geloof daar allemaal niet in . Er is geen agenda van God, er is nooit een openbaring geweest. Noch van Jezus, noch van Mohammed, enz. Dit zijn hersenspinsels om zin te geven aan het leven. Voor mij geen probleem. Iedereen gelooft in wat hij denkt te moeten geloven. Op voorwaarde dat hij of zij het geloof niet opdringt aan anderen.
Zolang je maar onthoudt dat die “aliens” hier niet in ons voordeel zijn. Ze voeren een agenda tegen de mens. Ze waren al hier voor de mens geschapen werd.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:09   #19690
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zolang je maar onthoudt dat die “aliens” hier niet in ons voordeel zijn. Ze voeren een agenda tegen de mens. Ze waren al hier voor de mens geschapen werd.
Als we de bijbel(Genesis) mogen geloven, dan zou dit misschien zo kunnen zijn.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 december 2020 om 23:10.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:10   #19691
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zolang je maar onthoudt dat die “aliens” hier niet in ons voordeel zijn. Ze voeren een agenda tegen de mens. Ze waren al hier voor de mens geschapen werd.
Best mogelijk. Ik gun je het voordeel van de twijfel. Maar kan je dat ergens hard maken ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:27   #19692
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Best mogelijk. Ik gun je het voordeel van de twijfel. Maar kan je dat ergens hard maken ?
De Bijbel maakt het hard.

Ik heb een playlist gedeeld met meer aan 10h videomateriaal van een predikant die zich daar enorm in verdiepte. Misschien dat ik daar later eens uitgebreider op terugkom, maar nu ben ik met een ander onderwerp bezig dat belangrijker is. Het was wel belangrijk dat ik Het Oosten waarschuwde zodat hij waakzaam zou zijn. In de christelijke wereld zijn veel mensen bekend die uit die demonische ufo-wereld vluchtten nadat ze contact maakte. Al deze mensen vinden alleen redding door zich tot Hem te keren.
Zulke verhalen vind je meteen na enkele google zoekopdrachten.

Of het nu channelen met aliens is, of met ouija borden, ... het is allemaal 1 pot nat dat alleen gereinigd kan worden door ons neder te werpen voor de voeten van Jezus Christus. De occulte wereld is geen kattenpis.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:30   #19693
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De Bijbel maakt het hard.

Ik heb een playlist gedeeld met meer aan 10h videomateriaal van een predikant die zich daar enorm in verdiepte. Misschien dat ik daar later eens uitgebreider op terugkom, maar nu ben ik met een ander onderwerp bezig dat belangrijker is. Het was wel belangrijk dat ik Het Oosten waarschuwde zodat hij waakzaam zou zijn. In de christelijke wereld zijn veel mensen bekend die uit die demonische ufo-wereld vluchtten nadat ze contact maakte. Al deze mensen vinden alleen redding door zich tot Hem te keren.
Zulke verhalen vind je meteen na enkele google zoekopdrachten.

Of het nu channelen met aliens is, of met ouija borden, ... het is allemaal 1 pot nat dat alleen gereinigd kan worden door ons neder te werpen voor de voeten van Jezus Christus. De occulte wereld is geen kattenpis.
Is de Bijbel een wetenschappelijk bewijs ?
Ik vrees van niet.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:31   #19694
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat is zijn sterkste troef; er niet in geloven.
Ik wil je maar waarschuwen dat deze ufos een agenda tegen de mensheid voeren en niet voor de mensheid. Laten we het daarop houden
De sterkste troef van de duivel lijkt mij niet dat mensen er niet in geloven, het is erin te doen geloven dat hij God is.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:33   #19695
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Is de Bijbel een wetenschappelijk bewijs ?
Ik vrees van niet.
Als het u om wetenschappelijke bewijzen te doen is, vrees ik dat je het verkeerde topic raadpleegt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:33   #19696
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
De sterkste troef van de duivel lijkt mij niet dat mensen er niet in geloven, het is erin te doen geloven dat hij God is.
Sterk en waar.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:44   #19697
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De Bijbel maakt het hard.

Ik heb een playlist gedeeld met meer aan 10h videomateriaal van een predikant die zich daar enorm in verdiepte. Misschien dat ik daar later eens uitgebreider op terugkom, maar nu ben ik met een ander onderwerp bezig dat belangrijker is. Het was wel belangrijk dat ik Het Oosten waarschuwde zodat hij waakzaam zou zijn. In de christelijke wereld zijn veel mensen bekend die uit die demonische ufo-wereld vluchtten nadat ze contact maakte. Al deze mensen vinden alleen redding door zich tot Hem te keren.
Zulke verhalen vind je meteen na enkele google zoekopdrachten.

Of het nu channelen met aliens is, of met ouija borden, ... het is allemaal 1 pot nat dat alleen gereinigd kan worden door ons neder te werpen voor de voeten van Jezus Christus. De occulte wereld is geen kattenpis.
Maar toch, DMT staat nog steeds op het verlanglijstje.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:46   #19698
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als het u om wetenschappelijke bewijzen te doen is, vrees ik dat je het verkeerde topic raadpleegt.
Het ging toch over aliens of niet ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zolang je maar onthoudt dat die “aliens” hier niet in ons voordeel zijn. Ze voeren een agenda tegen de mens. Ze waren al hier voor de mens geschapen werd.

U beweert iets, maar kan het niet staven dus ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:52   #19699
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
U beweert iets, maar kan het niet staven dus ?
Kom, kom.
't Is ne nieuwe.
Als ge gaat daten, ga je de eerste keer toch ook niet vragen of ze alles wat ze zegt kan staven.
Laat gewoon even vrijuit babbelen.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 23:53   #19700
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Maar toch, DMT staat nog steeds op het verlanglijstje.
Met welk doel?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be