Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2020, 13:37   #7021
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling Bekijk bericht
Absoluut niet. Er zijn genoeg verhalen en zelf video's te vinden van allerlei vormen van voter fraud in verschillende staten (Texas, New York, North Carolina, Pennsylvania...). Hieronder vind je er enkele van die nog onder de categorie 'lichte fraude' vallen (hoogst inefficiënt als je het zo moet oplossen trouwens).

https://twitter.com/JamesOKeefeIII/s...81854751526915
https://www.youtube.com/watch?v=MV7o...ature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=jUDT...ature=emb_logo


Ik weet echter niet in hoeverre dit werkt als er echt een grote kloof bestaat tussen de verschillende partijen (vb 55% vs 45%) In Pennsylvania bijvoorbeeld heb je ongeveer 9.100.000 geregistreerde stemmers. Als je slechts 1% wil frauderen moet je dus al 91.000 stemmen verwisselen. Bij een kloof van 5% zal je al over een verdomd sterke maffia-organisatie moeten beschikken, tenzij je natuurlijk bij het elektronisch stemmen een paar bugs laat zitten. Dat is een stuk efficiënter (bij OPEN-VLD weten ze daar alles van).

Ten slotte ga ik er ook van uit dat beide partijen dit doen en dat ze dus gedeeltelijk elkaar opheffen.
Tenzij het niet de partijen zelf zijn die een fraude organiseren. In dit geval hebben we te maken met een door het 'establisment' ongewenste president waarvan men denkt dat die de VS belangen schaadt door zijn eerder isolationistische politiek.

Voor 'the swamp' zou een fraude niet zo moeilijk zijn om te organiseren. De VS heeft daar veel ervaring in in andere landen.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 14:03   #7022
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Naar het schijnt zijn 10-20% van de early votes voor onafhankelijken, als dit doorzet ziet het er zeer slecht uit voor Biden.

https://youtu.be/1cO1CApPKKU
Dat is natuurlijk ergens wel te verwachten. Ik zou ook nog liever op een hond of zoiets stemmen dan op trump of biden.

Laatst gewijzigd door denkimi : 29 oktober 2020 om 14:03.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 15:13   #7023
R. Kipling
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 oktober 2020
Berichten: 1.090
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Goede gok ,maar Nebraska is wel Trup -country volgens mij.

En Trump zal terug verkozen worden.
Je hebt absoluut een punt dat Nebraska bij het Heartland van de U.S hoort maar het is één van de enige twee staten waar het winner-takes-all principe niet geldt: in het tweede district (Douglas County: streek rond Omaha) haalde Clinton het de vorige keer van Trump. Gezien dat een groot verstedelijkt gebied is denk ik dat Biden daar iets betere kansen heeft: dat is waarom ik Nebraska gesplit heb.
R. Kipling is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 15:29   #7024
R. Kipling
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 oktober 2020
Berichten: 1.090
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Tenzij het niet de partijen zelf zijn die een fraude organiseren. In dit geval hebben we te maken met een door het 'establisment' ongewenste president waarvan men denkt dat die de VS belangen schaadt door zijn eerder isolationistische politiek.

Voor 'the swamp' zou een fraude niet zo moeilijk zijn om te organiseren. De VS heeft daar veel ervaring in in andere landen.
Ik denk dat ze op dit moment meer problemen hebben dan enkel hun isolationistische politiek (hetgeen hun invloed op lange termijn inderdaad zal verminderen). Het establishment zal volgens mij ook wel wat zorgen maken over de gehele cultuurmarxistische ontwikkeling, die de U.S. hebben moeten ondergaan in de laatste 4 jaar, en hun extreem linkse onzin die langzaamaan in hun instituties opduikt. Het doet je terugdenken aan de subversie van tijdens de koude oorlog. Hieronder vind je een link wat ik daarmee bedoel.

https://www.youtube.com/watch?v=zgmg2VFX058

Als Biden het binnen de vier jaar begeeft komt Harris aan de macht, en dat is voor diezelfde elite nu toch ook niet echt een goed vooruitzicht op economisch/ imperialistisch/ niveau, en zal zeker niet goed zijn voor de stabiliteit van het land. De meeste Law & Order-instanties, die noodzakelijk zijn voor datzelfde land, zullen hierbij ook geen baat hebben: ze kunnen moeilijk een imperialistische politiek voeren indien ze in het binnenland alle zeilen moeten bijzetten om hun eigen qpanningsvelden onder controle te houden.

Ik geloof je graag dat zo'n fraude door het establishment te organiseren valt: ik begin me gewoon meer en meer af te vragen of dat voor hen wel wenselijk is...

Laatst gewijzigd door R. Kipling : 29 oktober 2020 om 15:31.
R. Kipling is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 16:47   #7025
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Dat is natuurlijk ergens wel te verwachten. Ik zou ook nog liever op een hond of zoiets stemmen dan op trump of biden.
Dan zou je eerder thuis blijven lijkt me, die gaan dus echt vroeg stemmen zonder op Trump of Biden te stemmen. Dat is eigenlijk een gigantisch signaal dat ze af willen van het 2 partij systeem.

Momenteel vooral een probleem voor Biden denk ik.

Ze hebben natuurlijk gelijk, 1 partij splitst in 2 en die hebben nu een monopolie op de politiek, het lijkt china wel.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:06   #7026
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Dus ofwel is Trump herkozen of er is massale stemfraude gepleegd ?
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:43   #7027
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

In PA worden de mail ballots (2 miljoen en meer) geteld na de election day ballots.

Trump zal wsh procederen om die te verwerpen, want naart schijnt is dat 65-70 % democraat....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 22:43   #7028
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling Bekijk bericht
Je hebt absoluut een punt dat Nebraska bij het Heartland van de U.S hoort maar het is één van de enige twee staten waar het winner-takes-all principe niet geldt: in het tweede district (Douglas County: streek rond Omaha) haalde Clinton het de vorige keer van Trump. Gezien dat een groot verstedelijkt gebied is denk ik dat Biden daar iets betere kansen heeft: dat is waarom ik Nebraska gesplit heb.
Inderdaad Clinton won in Douglas county(Omaha) in 2016 maar zeer nipt en in de hoofdstad Lincoln (Lancaster county ) was het ook zeer nipt.Al de andere counties waren ruim voor Trump

https://upload.wikimedia.org/wikiped..._by_county.png

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 29 oktober 2020 om 22:48.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 23:14   #7029
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling Bekijk bericht
Ik weet echter niet in hoeverre dit werkt als er echt een grote kloof bestaat tussen de verschillende partijen (vb 55% vs 45%) In Pennsylvania bijvoorbeeld heb je ongeveer 9.100.000 geregistreerde stemmers. Als je slechts 1% wil frauderen moet je dus al 91.000 stemmen verwisselen. Bij een kloof van 5% zal je al over een verdomd sterke maffia-organisatie moeten beschikken, tenzij je natuurlijk bij het elektronisch stemmen een paar bugs laat zitten. Dat is een stuk efficiënter (bij OPEN-VLD weten ze daar alles van).

Ik heb jaren geleden een (BBC?) reportage gezien over de maffia in Italië die in stukken van Zuid-Italië ongeveer 10-15% van de stemen kon controleren.

(I.e. de schatting ging ervan uit de maffia genoeg macht had om 10-15% van de kiezers op de ene of andere kandidaat te doen stemmen, dus geen kiesfraude in de zin van dat ze stemmen vervalsten). Welnu dat was voldoende om de verkiezingen destijds te beslissen in het voordeel van de lokale centrum-rechtse of linkse kandidaat.

Het hing er dus puur vanaf wie van de twee de maffia het meeste voordelen beloofde en die kandidaat won dan haast gegarandeerd de verkiezingen.

Ik weet wel dat u het niet over hetzelfde hebt, maar het schoot me plots te binnen..
__________________
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 23:18   #7030
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik heb jaren geleden een (BBC?) reportage gezien over de maffia in Italië die in stukken van Zuid-Italië ongeveer 10-15% van de stemen kon controleren.

(I.e. de schatting ging ervan uit de maffia genoeg macht had om 10-15% van de kiezers op de ene of andere kandidaat te doen stemmen, dus geen kiesfraude in de zin van dat ze stemmen vervalsten). Welnu dat was voldoende om de verkiezingen destijds te beslissen in het voordeel van de lokale centrum-rechtse of linkse kandidaat.

Het hing er dus puur vanaf wie van de twee de maffia het meeste voordelen beloofde en die kandidaat won dan haast gegarandeerd de verkiezingen.

Ik weet wel dat u het niet over hetzelfde hebt, maar het schoot me plots te binnen..



He lives ! And he is working for Biden !
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 23:47   #7031
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

https://www.breitbart.com/politics/2...mp-31-percent/

Meer en meer berichten komen binnen dat zwarten voor Trump en Kanye gaan stemmen. Betekent dat de Democraten het van de hoogopgeleide witte vrouw moeten hebben — willen ze niet weer verliezen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 oktober 2020 om 00:15.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2020, 00:14   #7032
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
https://www.breitbart.com/politics/2...mp-31-percent/

Meer en meer berichten komen binnen dat zwarten voor Trump en Kayne gaan stemmen. Betekent dat de Democraten het van de hoogopgeleide witte vrouw moeten hebben — willen ze niet weer verliezen.
Trump zal iets doen voor de zwarten, hij moet zich bewijzen. Van Biden krijgen ze alleen een c'mon man.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2020, 00:18   #7033
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Trump zal iets doen voor de zwarten, hij moet zich bewijzen. Van Biden krijgen ze alleen een c'mon man.
Je bent niet zwart als je op mij stemt is in wezen de meest arrogante racistische opmerking die je maar kan voorstellen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 oktober 2020 om 00:19.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2020, 00:45   #7034
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Trump zal iets doen voor de zwarten, hij moet zich bewijzen. Van Biden krijgen ze alleen een c'mon man.
First Step Act.
Platinum Plan.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2020, 05:36   #7035
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Dit is gewoon grandioos. Praise the Lord.
Heerlijk, deze Nigel figuur!

__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2020, 09:08   #7036
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dit is gewoon grandioos. Praise the Lord.
Heerlijk, deze Nigel figuur!

Prachtig, en geen woord gelogen.

Hij wil duidelijk een deal met de VS via Trump, die verkiezingen zijn super belangrijk voor hem.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2020, 09:22   #7037
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Prachtig, en geen woord gelogen.

Hij wil duidelijk een deal met de VS via Trump, die verkiezingen zijn super belangrijk voor hem.
Ik vond het een dijenkletser.
Nigel deed duidelijk zo enthousiast dat ik stillekes denk dat hij de "Mickey" nam met het ego van Trump.
Hij is daar goed toe in staat. Respect voor kameraad Farage.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2020, 09:46   #7038
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.519
Standaard

Pelosi is er gerust in:

"I feel very confident that Joe Biden will be elected president on Tuesday. Whatever the end count is on the election that occurs on Tuesday, he will be elected. On January 20 he will be inaugurated president of the United States."
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2020, 12:26   #7039
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.716
Standaard

de senaat is minstens even belangrijk, zo niet belangrijker, dan het witte huis

https://bluesenateproject.com/
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2020, 12:49   #7040
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik vond het een dijenkletser.
Nigel deed duidelijk zo enthousiast dat ik stillekes denk dat hij de "Mickey" nam met het ego van Trump.
Hij is daar goed toe in staat. Respect voor kameraad Farage.
lol
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be