Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 november 2008, 13:25   #221
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Militaire piloten kunnen zich wel kalm houden in extreme omstandigheden, ze zijn ervoor geselecteerd en erop getraint, maar ze zullen natuurlijk ook wel angst gevoeld hebben toen er een tweede tuig uit het grote tuig kwam die hun begon te achtervolgen. Miltaire piloten zijn net de beste getuigen die je kan voorstellen in zo'n situatie.
KUNNEN ! Ik denk niet dat het waarnemen van onverklaarbare dingen in de opleiding opgenomen is. Ieder mens kent angst. Piloten kunnen dat echter onmogelijk toegeven.

Je speculeert daar weer en voegt informatie toe.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 13:30   #222
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Waarom zouden ze dat doen? Je denial gaat echt ver. Het object is ook op radar geconfirmeerd samen met de visuele observaties en dan ga je nog beweren dat er geen feiten zijn.
Allez. Ge hebt zoveel fantasie. Gebruik het nu ook.

Na de 'gebeurtenis' komen die piloten op de grond. En 't eerste wat ze doen is mekaar opzoeken in de hoop dat de ander iets gezien heeft dat kan bijdragen tot een verklaring. Het eerste wat ze doen is mekaar opzoeken om uit te vissen of ook de ander zo bang was. Natuurlijk hebben zij mekaar beïnvloed en is de 'getuigenis' afgestemd. Automatisch. Zonder kwaad opzet.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 13:31   #223
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
In tegendeel zoeteke. Dat deze 'fenonemen' niet kunnen verklaart worden is op zich al 'disturbing' genoeg. Het feit dat ze niet verklaard kunnen worden zet de wereld van 'wetenschappers' meer op hun kop dan een lukrake 'buitenaardsen' theorie. Het stelt ook de basis 'waarneming' in vraag. Het niet kunnen verklaren is een grotere 'no no' dan 't te verklaren met een 'verhaaltje'.

Conclusie: 't Zijt gij die wanhopig probeert om een wereldbeeld intact te houden door 't uit te breiden naar buiten de realiteit en zo 't maar allemaal in te passen.

Dat is zoals ondeugende kinderen die een onzichtbaar vriendje verzinnen om de zichtbare en niet weg te moffelen gevolgen van fout gedrag te verantwoorden.

Dat is zoals een kind dat zichzelf verminkte een horde wolven bedenkt om de ontegensprekelijk aanwezige wonden uit te leggen.



compleet mee eens !!

iets intersant vind ik toch dat hij of zei doet er niet toe gezegt heeft dat dat geen bewijs is voor het bestaan van ailiens.
intresant punt want daar zijn we het over eens dat is al iets.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 13:31   #224
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Het "waarom zouden ze liegen argument" vind ik echt zalig.

Kritisch denken op zijn best
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 13:41   #225
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Ik blijf het toch maar veilig houden op de GREMLINS.

http://www.angelfire.com/id/100sqn/gremlins.html

Citaat:
When you're seven miles up in the heavens,
(That's a hell of a lonely spot)
And it's fifty degrees below zero
Which isn't exactly hot.
When you're frozen blue like your Spitfire
And you're scared a Mosquito pink,
When you're thousands of miles from nowhere
And there's nothing below but the drink
It's then you will see the Gremlins,
Green and gamboge and gold,
Male and female and neuter
Gremlins both young and old.
It's no good trying to dodge them,
The lessons you learned on the Link
Won't help you evade a Gremlin,
Though you boost and you dive and you fink.
White ones will wiggle your wingtips,
Male ones will muddle your maps,
Green ones will guzzle your Glycol,
Females will flutter your flaps.
Pink ones will perch on your perspex,
And dance pirouettes on your prop;
There's a spherical, middle-aged Gremlin
who'll spin on your stick like a top.
They'll freeze up your camera shutters,
They'll bite through your aileron wires,
They'll bend and they'll break and they'll batter,
They'll insert toasting forks in your tyres.
That is the tale of the Gremlins,
Told by the P.R.U.,
(P)retty (R)uddy (U)nlikely to many
But fact, none the less, to the few."
Iets over piloten en alcohol/drugs:
http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?...etail&ihnid=53
http://www.metaseek.nl/search/nl/1/piloten+alcohol
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 21 november 2008 om 13:45.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 13:57   #226
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

Letterlijk betekent 'UFO' 'unidentified flying object', een vliegend object waarvan je niet zomaar kan zeggen wat het is. Iemand uit het Amazonewoud die voor het eerst een vliegtuig heeft gezien, heeft dus een UFO gezien. Ze bestaan dus. Maar zodra we ufo's verbinden aan 'aliens', dan zijn ze geen ufo's meer, want dat hebben we ze met iets (?) geidentificeerd...

Er is een hele litteratuur over getuigenissen van merkwaardige fenomenen. In functie van het voorval zijn verschillende verklaringen mogelijk:
- natuurlijke verklaringen, in de zin van vuurbollen waarbij de waarnemer een en ander heeft gefantaseerd, soms zelfs gewoon de heldere planeet Venus of een wolk met een merkwaardige symmetrische vorm;
- objecten van de mens zelf, zoals vliegtuigen of balonnen die avondlicht reflecteren, en wellicht nu en dan eens een militair tuig, waarover autoriteiten inderdaad liever zwijgen. Om eveneens te zwijgen van getruceerde foto's.

Maar de verklaring in termen van buitenaardse bezoekers zijn erg onwaarschijnlijk. Als die hier komen, zijn die heel erg lang onderweg geweest, en het is vrij onzinnig zich in te beelden dat ze dan maar gewoon eens langskomen en weer vertrekken... Als je op reis gaat, vertrek je toch ook niet direct nadat je aangekomen bent

Laatst gewijzigd door doubled : 21 november 2008 om 13:58.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 14:50   #227
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
In tegendeel zoeteke. Dat deze 'fenonemen' niet kunnen verklaart worden is op zich al 'disturbing' genoeg. Het feit dat ze niet verklaard kunnen worden zet de wereld van 'wetenschappers' meer op hun kop dan een lukrake 'buitenaardsen' theorie. Het stelt ook de basis 'waarneming' in vraag. Het niet kunnen verklaren is een grotere 'no no' dan 't te verklaren met een 'verhaaltje'.

Conclusie: 't Zijt gij die wanhopig probeert om een wereldbeeld intact te houden door 't uit te breiden naar buiten de realiteit en zo 't maar allemaal in te passen.
Deze fenomenen kunnen inderdaad niet verklaard worden binnen het standaard wereldbeeld. Maar het staat wel degelijk vast dat het fenomeen heeft plaatsgevonden, dat er daar iets was van de omvang van een boeiing 707 (volgens de radarecho), dat visueel is gespot vanop de grond en vanuit de lucht, en ook nog eens op radar. En het reageerde op de aanwezigheid van de straaljagers (het nam evasieve manoeuvres) en als de toestellen te dicht kwamen faalde hun electronica. Dit zijn de feiten.

Alles wijst in de richting van een intelligent bestuurd toestel. Als je dat ontkent ben je diep in denial. Het is trouwens ook niet de enige zaak met zulke feiten, maar wel een van de best gedocumenteerde. Je kan zelf niet met zekerheid zeggen of het toestel bemand is of niet en van wie het is. Maar het wijst op zeer geavanceerde technologie.

Je kan niet ontkennen dat het aliens of geavanceerde menselijke technologie kan zijn. We moeten die mogelijkheden open laten. Maar dat is voor velen al een brug te ver omdat hun wereldbeeld dat niet toelaat.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 21 november 2008 om 14:55.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 14:55   #228
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
KUNNEN ! Ik denk niet dat het waarnemen van onverklaarbare dingen in de opleiding opgenomen is. Ieder mens kent angst. Piloten kunnen dat echter onmogelijk toegeven.

Je speculeert daar weer en voegt informatie toe.
Er is hier wel iemand die speculeert.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Allez. Ge hebt zoveel fantasie. Gebruik het nu ook.

Na de 'gebeurtenis' komen die piloten op de grond. En 't eerste wat ze doen is mekaar opzoeken in de hoop dat de ander iets gezien heeft dat kan bijdragen tot een verklaring. Het eerste wat ze doen is mekaar opzoeken om uit te vissen of ook de ander zo bang was. Natuurlijk hebben zij mekaar beïnvloed en is de 'getuigenis' afgestemd. Automatisch. Zonder kwaad opzet.
Wederom speculatie.

Er zijn ook nog getuigenissen van burgers en die generaals en luchtverkeersleiders die allemaal overeenkomen. Tesamen met de radardata. Dit sluit al uit dat zij tot een (deels) gefabriceerd verhaal komen. Hun verhaal kan gecorroboreerd worden met de andere data.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 15:16   #229
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

En tegelijk is er de roep om ten strijde te trekken tegen de Iranezen omdat ze 'liegen' over hun massavernietingswapens.

Oh well.

Het blijft een verhaal dat in de eerste plaats niet verklaard is.

Citaat:
Deze fenomenen kunnen inderdaad niet verklaard worden binnen het standaard wereldbeeld.
Waarom verandert gij uw wereldbeeld om iets dat je niet kan verklaren toch in te passen ? Ben je misschien ook maar gewoon 'bang' voor 't onbekende ? De realiteit ontoerekeningsvatbaar verklaren is eenvoudig en wijst op vluchtgedrag.

Niet kunnen verklaren kan als hard 'statement' reeds tellen. Daagt dat dan niet bij je ? Dat is reeds tegen alles in, en toch heb ik geen probleem met 't te aanvaarden.

Voortaan leg ik elke fout die ik maak en maar kan maken op 't verschijnen van een UFO.

Citaat:
Alles wijst in de richting van een intelligent bestuurd toestel.
Huh ? Zeg wat is 't nu ? Wilden de buitenaards geavanceerde 'bestuurders' nu gezien worden of niet ? 't Is één van twee in een 'intelligente' besturing. Als ze zo geavanceerd en intelligent zijn als jij wil geloven, waarom laten ze zich dan 'betrappen'. Waarom vluchten ze dan eerst weg om daarna terug te komen? Als ze de drang hebben tot plagen dan zouden ze ook de drang hebben om duidelijk te maken wie dat 't er plaagt. Er is geen enkel intelligent motief terug te vinden in de bewegingen. Shake y'r ass baby.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 16:07   #230
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Huh ? Zeg wat is 't nu ? Wilden de buitenaards geavanceerde 'bestuurders' nu gezien worden of niet ? 't Is één van twee in een 'intelligente' besturing. Als ze zo geavanceerd en intelligent zijn als jij wil geloven, waarom laten ze zich dan 'betrappen'. Waarom vluchten ze dan eerst weg om daarna terug te komen? Als ze de drang hebben tot plagen dan zouden ze ook de drang hebben om duidelijk te maken wie dat 't er plaagt. Er is geen enkel intelligent motief terug te vinden in de bewegingen. Shake y'r ass baby.
Misschien om aan te tonen dat agressiviteit tegenover hen tegelijkertijd onnodig en nutteloos is? Dat zie ik toch terug in ontwijkend gedrag zonder retalliëren. Een constante in al die verschijningen. Hun intentie om ons bewustzijn te veranderen met hun aanwezigheid (simpelweg door het besef niet alleen te zijn) is volgens mij wel een redelijke verklaring voor dit gedrag. Maar het is een verklaring die velen moeilijk kunnen accepteren of willen geloven omdat wij alles in een cowboy en indianen verhaal willen veranderen, wat in uw argument redelijk duidelijk wordt door het zwart wit denken. Bovendien staat tegenwoordig alles in het belang van winst zodat het idee van persoonlijke groei meestal vreemd is, om maar niet te zeggen dat de meerderheid het concept bewustzijn gewoon niet kent.

Wat je veel terugvind in verhalen of gesprekken met.. is dat er reeds pogingen zijn ondernomen om contact op te nemen "via officiële weg", maar dat deze spaak zijn gelopen. Bovendien zouden 'zij' er voor kiezen om niet plotseling ergens te landen en uit te stappen omdat ze inzien dat velen moeite zouden hebben met dat idee en bang of krankzinning zouden worden. Je leest bovendien vaak dat er een 'akkoord' is tussen buitenaardsen om zich niet te bemoeien en ons zoveel mogelijk zelf te laten evolueren.

Dat leest allemaal als aangename fictie en is goed voor uw inbeelding. Bewijs is het natuurlijk niet. Ik zet het hier alleen maar om u een idee te geven naast uw 'plagerij'.

Als het u interesseert moet je zeker deze website eens doorlezen, zogezegd echte informatie over een uitwisselingsprogramma met een ander ras. Met heel wat randinformatie over hetzelfde fenomeen (zoals deze: RELEASE 27 - Ronald Reagan Presidential ET Release). De website is echter al door velen als 'debunked' bestempeld maar ik ga er vanuit dat de meesten hier voldoende skeptisch zullen zijn bij het lezen van.

http://serpo.org/releases.php

Laatst gewijzigd door Akufen : 21 november 2008 om 16:15.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 16:16   #231
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
wat in uw argument redelijk duidelijk wordt door het zwart wit denken.
Uhh.

Boom !
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 16:21   #232
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=piraat;3808176]Volgens Doctor Edgar Mitchell,
Citaat:
zij hebben ons reeds meermaals bezocht, zoals hij vertelde op het Britse radiostation Kerrang Radio
. Zij hebben ons niet alleen bezocht, er zijn er ook van gebleven. Men kan ze makkelijk herkennen, ze zijn wereldvreemd, hebben een spraakgebrek en de oudste van hen hebben zowat weg van een ET. En één van de zaken waar men hen ook makkelijk kan aan herkennen is hun arrogantie, ze vinden dat ze boven de simpele aardbewoners zijn geplaats omdat ze onderdak hebben gekregen in het één of ander paleis te Laken.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 21 november 2008 om 16:24.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 16:35   #233
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

Letterlijk betekent 'UFO' 'unidentified flying object', een vliegend object waarvan je niet zomaar kan zeggen wat het is. Iemand uit het Amazonewoud die voor het eerst een vliegtuig heeft gezien, heeft dus een UFO gezien. Ze bestaan dus. Maar zodra we ufo's verbinden aan 'aliens', dan zijn ze geen ufo's meer, want dat hebben we ze met iets (?) geidentificeerd...

Er is een hele litteratuur over getuigenissen van merkwaardige fenomenen. In functie van het voorval zijn verschillende verklaringen mogelijk:
- natuurlijke verklaringen, in de zin van vuurbollen waarbij de waarnemer een en ander heeft gefantaseerd, soms zelfs gewoon de heldere planeet Venus of een wolk met een merkwaardige symmetrische vorm;
- objecten van de mens zelf, zoals vliegtuigen of balonnen die avondlicht reflecteren, en wellicht nu en dan eens een militair tuig, waarover autoriteiten inderdaad liever zwijgen. Om eveneens te zwijgen van getruceerde foto's.

Maar de verklaring in termen van buitenaardse bezoekers zijn erg onwaarschijnlijk. Als die hier komen, zijn die heel erg lang onderweg geweest, en het is vrij onzinnig zich in te beelden dat ze dan maar gewoon eens langskomen en weer vertrekken... Als je op reis gaat, vertrek je toch ook niet direct nadat je aangekomen bent
en kunt gij nu eindelijk is ovetuigen door beeldmateriaal ofzo te geven van e marsmanneke op 12m van het zicht of zo.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 16:45   #234
piraat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 2.807
Standaard kop in het zand

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
KUNNEN ! Ik denk niet dat het waarnemen van onverklaarbare dingen in de opleiding opgenomen is. Ieder mens kent angst. Piloten kunnen dat echter onmogelijk toegeven.

Je speculeert daar weer en voegt informatie toe.
Bepaalde mensen zijn zelfs zo angstig van onverklaarbare dingen dat ze die gewoon ontkennen : " Dat kan niet ! " . En dan zijn ze terustgesteld.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 16:49   #235
piraat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 2.807
Standaard Leugens ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Het "waarom zouden ze liegen argument" vind ik echt zalig.

Kritisch denken op zijn best
Zeg ons dan eens WAAROM die mensen zouden liegen ? Ik kan evengoed zeggen dat jij liegt ? Maar heb ik daar bewijs voor ? Nee. Dus doe ik het niet, al ben ik dan ook 100 % overtuigd dat je liegt dat de stukken er af vliegen.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 16:56   #236
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Zeg ons dan eens WAAROM die mensen zouden liegen ?
Als je mijn goede raad had opgevolgd en eens een degelijk boek over kritisch denken had gelezen (en begrepen), dan wist je inmiddels dat deze vraag nagenoeg irrelevant is (en dat los van het feit dat ik nergens beweerde dat die mensen liegen).

Je zou dan ook inmiddels weten waarom stromansargumenten onnozel zijn, en geen verdere reactie verdienen.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 21 november 2008 om 16:58.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 17:46   #237
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.327
Standaard

Mij zou het ten zeerste verbazen dat er helemaal géén intelligente buitenaardse levensvormen bestaan.
Het getuigt van een ongelooflijke arrogantie van 'homo sapiens sapiens' te denken dat hij/zij de énige 'hoogbegaafde' levensvorm zou zijn in het (letterlijk) onmetelijke heelal dat krioelt van de sterren (en bijbehorende planeten).


Maar het zou mij al even erg verbazen mocht blijken dat dat intelligent buitenaards leven zich de moeite zou getroosten om eeuwenlang een spelletje 'verstoppertje' en 'pak me dan als je kan' met ons te spelen.


Zolang er echter geen 'alien' met MIJ contact heeft opgenomen, verkies ik mij liever met iets anders bezig te houden. Ik denk daarbij dan aan een beetje op een gitaar leren tokkelen of een lekker stuk space-cake eten en wat goede muziek beluisteren of zo.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 18:25   #238
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Geheel onverwacht duikt er nog een getuige op. De getuigenis is merkwaardig gelijklopend. Zou 't dan toch een grond van waarheid bevatten?

Lees even mee:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het bewustzijn van de mens is deel van wat men kan noemen het "hogere zelf". Dit is een entiteit met een eigen bewustzijn maar bestaande uit verschillende personaliteiten die deelnemen in het globaal bewustzijn van de eniteit. Het is een gedeeld bewustzijn wat sommigen in buitenlichaamservaringen ervaren als hun "thuis". Wij zijn een expressie van ons hogere zelf in de fysische realiteit. Wij zijn ons hogere zelf, maar zijn er tegelijk ook een deel van. Ons fysische lichaam zal wel sterven maar ons bewustzijn blijft bestaan. Als wij groeien in bewustzijn kan ons bewustzijn mettertijd ons hogere zelf omvatten.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 19:04   #239
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

[quote=ERLICH;3813652]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Volgens Doctor Edgar Mitchell, . Zij hebben ons niet alleen bezocht, er zijn er ook van gebleven. Men kan ze makkelijk herkennen, ze zijn wereldvreemd, hebben een spraakgebrek en de oudste van hen hebben zowat weg van een ET. En één van de zaken waar men hen ook makkelijk kan aan herkennen is hun arrogantie, ze vinden dat ze boven de simpele aardbewoners zijn geplaats omdat ze onderdak hebben gekregen in het één of ander paleis te Laken.
Ja daar ken ik er wel een paar van.........
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 19:04   #240
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Geheel onverwacht duikt er nog een getuige op. De getuigenis is merkwaardig gelijklopend. Zou 't dan toch een grond van waarheid bevatten?

Lees even mee:
Wat een warrige onzin allemaal. Het zijn gelovigen zoals anderen dat zijn, dat is duidelijk. Maar da's ook alles dat duidelijk is...
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be