Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2013, 10:45   #21
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Seculieren zijn het probleem niet, dat zijn zelfs geen moslims. Al blijven de kinderen wel erg vatbaar voor extremisme door hun afkomst, lager intelect en vriendenkring. Kijk naar Jejoen, ik weet niet of z'n moeder een islamitische achtergrond heeft maar door de combinatie huiselijke problemen, schoolmoeheid en moslim vrienden zit die nu wel te vechten in Syrië.
Ik denk dat Jejoentje eerder werd ingepakt op racistische gronden: net zoals in de VS vooral de zwarte gevangenispopulatie wordt gerecruteerd door die moslimbroeders onder het mom van "gediscrimineerde, achtergestelde, slachtoffers van racisme blablabla linkiewinkie stropoppen" :

http://www.islamicpluralism.org/docu...ical-islam.pdf
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 10:58   #22
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik denk dat Jejoentje eerder werd ingepakt op racistische gronden: net zoals in de VS vooral de zwarte gevangenispopulatie wordt gerecruteerd door die moslimbroeders onder het mom van "gediscrimineerde, achtergestelde, slachtoffers van racisme blablabla linkiewinkie stropoppen" :

http://www.islamicpluralism.org/docu...ical-islam.pdf
Linkiewinkies praten ze een probleem aan die er niet is, racisme op huidkleur is er quasi niet meer (toch niet waar ik woon). Ze praten het vooral zichzelf aan en dan wordt het wel een probleem, ze worden dan praktiserend moslim waarop ze dan natuurlijk wel gediscrimineerd worden, volledig terecht want het zijn dan zelf racisten. Zo werken ze zichzelf steeds meer in die extreme hoek en zitten ze nu mensen te onthoofden in Syrië.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 12:44   #23
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
moslims zijn nu eenmaal gemiddeld veel dommer dan westerlingen door verschillende factoren.
Dat is natuurlijk een heel domme en onjuiste uitspraak.

Mensen zijn mensen en kinderen hebben helaas de levensfactoren waarin ze opgroeien niet in de hand zodat kansen kunnen verloren gaan.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 12:57   #24
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Dat is natuurlijk een heel domme en onjuiste uitspraak.

Mensen zijn mensen en kinderen hebben helaas de levensfactoren waarin ze opgroeien niet in de hand zodat kansen kunnen verloren gaan.
Personen die uit inteeltige ouders geboren zijn, zijn PER DEFINITIE een aantal punten minder intelligent dan mensen die niet uit inteelt geboren zijn. Niks "verloren" kansen. Gewoon "domme" keuzes van mama en papa, nicht, neef en oma en opa nicht, neef om maar niet te spreken over nicht fatima die in feite bomma is.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 14:21   #25
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Dat is natuurlijk een heel domme en onjuiste uitspraak.

Mensen zijn mensen en kinderen hebben helaas de levensfactoren waarin ze opgroeien niet in de hand zodat kansen kunnen verloren gaan.
Dat is jammer genoeg een erg juiste uitspraak, daarom dat het zo hard is. Herhaalde inteelt zorgt voor gemiddeld 10 punten minder IQ en meer mentale problemen zoals schizofrenie wat veelvoorkomend is bij Marokkanen. Dan daarnaast blijven de kinderen veel te lang in hun zelfgemaakte moslim ghetto's zodat ze nauwelijks Nederlands kennen als ze naar school gaan.

Het is gewoon zo, doen alsof zal ze niet helpen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 15 juni 2013 om 14:42.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 14:27   #26
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Hier in m'n buurt ook, ik ken maar 1 islam gezin en de 2 dochters worden klaar gemaakt voor een gearrangeerd huwelijk met hun neven uit Afganistan. Welk leven gaan die meisjes hebben met zo'n achterlijke man en hoe gaan de kinderen zijn? Ik begrijp wel dat je daaraan niet wil denken of doet alsof het niet bestaat, om depressief van te worden dat die problemen gewoon verder gekweekt worden.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 14:50   #27
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

En toch blijft het een erg domme uitspraak omdat moslims mensen zijn zoals andere mensen die in bepaalde gevallen - zoals ik al schreef - minder kansen krijgen.

Ik ga akkoord dat lange inteelt erg nadelige gevolgen kan hebben op het individu.

Maar er is geen enkele, maar dan ook geen enkele regel binnen de islam, nochtans vergeven van de regeltjes, die zegt of promoot dat inteelt wenselijk zou zijn. In de westerse koningshuizen is er ook inteelt over de voorbije eeuwen, het verschijnsel heeft niets met de islam op zich te maken.

Ik wil wel erg kritisch zijn, maar zal niet vergeten dat een kritische geest erg veel openheid vereist. Ik wens andere 'critici' hier hetzelfde toe.

En ik herhaal dus: in potentie is een moslimkind - dat nooit zelf verantwoordelijk is voor de omstandigheden waarbinnen het binnen de verantwoordelijkheid van de ouders opgroeit - potentieel even verstandig dan eender wie op dit forum of elders.

Ik zou er een beetje sarcastisch aan toe willen voegen dat dit gezien het soms armtierige gehalte van bepaalde postings - en dus posters- helemaal geen kunst is.
__________________
Fortuna favet fortibus

Laatst gewijzigd door JeeBee : 15 juni 2013 om 14:50.
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 14:54   #28
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
En toch blijft het een erg domme uitspraak omdat moslims mensen zijn zoals andere mensen die in bepaalde gevallen - zoals ik al schreef - minder kansen krijgen.

Ik ga akkoord dat lange inteelt erg nadelige gevolgen kan hebben op het individu.

Maar er is geen enkele, maar dan ook geen enkele regel binnen de islam, nochtans vergeven van de regeltjes, die zegt of promoot dat inteelt wenselijk zou zijn. In de westerse koningshuizen is er ook inteelt over de voorbije eeuwen, het verschijnsel heeft niets met de islam op zich te maken.
Toch wel, ongeveer 50% van de moslims inteelt omdat Mohammed ook getrouwd is met z'n nicht en dit ook promoot. Ook de gescheiden opvoeding van jongen en meisjes bevorderd dit, het is dus wel degelijk een moslim probleem.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 14:55   #29
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Het opstellen van leerplannen die conformeren met onze eindtermen, en het effectief naleven van die leerplannen.
En wat zijn die leerplannen dan wel?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 14:57   #30
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
En wat zijn die leerplannen dan wel?
Overzichten van leerstof die voldoen aan de wettelijk vastgelegde eindtermen.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 15:02   #31
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Overzichten van leerstof die voldoen aan de wettelijk vastgelegde eindtermen.
Volgens mij is creationisme niet verboden is het wel?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 15:56   #32
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Toch wel, ongeveer 50% van de moslims inteelt omdat Mohammed ook getrouwd is met z'n nicht en dit ook promoot. Ook de gescheiden opvoeding van jongen en meisjes bevorderd dit, het is dus wel degelijk een moslim probleem.
Ik denk dat jij je vergist. Mo trouwde haar niet speciaal omdat ze zijn nicht was, hij had haar eerst zelfs uitgehuwelijkt aan iemand anders huwde na de dood van die man met de weduwe, net zoals de meeste van zijn vrouwen weduwe waren.

Maar goed je bent overtuigd. Nu nog teksten zoeken die de 'promotie' ondersteunen.

(Ook in mijn jeugd werden hier nog jongens en meisjes gescheiden opgevoed, na de school ondernamen de leraars 'razzia's' en o wee zo je op weg naar huis met een meisje gezien werd...)
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 17:20   #33
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
Ik heb liever dat ze hun eigen scholen hebben en zich niet meer mengen met onze kinderen.
Gemengde scholen zorgen er voor dat het opleidingsniveau van onze kinderen ook daalt.

Neen, laat ze maar in hun eigen scholen halal eten en daardoor onze kinderen niet belemmeren in hun ontwikkeling.
Ja, als we hen toch moeten verdragen in ons Eigen Land, omdat onze corrupte " leiders " ze niet buiten willen werpen, dat ze op z'n minst in hun eigen scholen tezamenzitten. En laat ze maar valsspelen met hun examens. t'Zal rap geweten zijn dat hun diploma's niks waard zijn, en dan worden ze toch nergens aangenomen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 17:23   #34
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waarop moet het precies gecontroleerd worden?
Op de inhoud van het leerprogramma, dat hetzelfde moet zijn als dat van de andere scholen, dat er geen islamietische hersenspoeling toegepast word op de leerlingen, dat er niet vals gespeeld word tijdens de examens...Om te beginnen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 17:25   #35
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik denk dat jij je vergist. Mo trouwde haar niet speciaal omdat ze zijn nicht was, hij had haar eerst zelfs uitgehuwelijkt aan iemand anders huwde na de dood van die man met de weduwe, net zoals de meeste van zijn vrouwen weduwe waren.

Maar goed je bent overtuigd. Nu nog teksten zoeken die de 'promotie' ondersteunen.

(Ook in mijn jeugd werden hier nog jongens en meisjes gescheiden opgevoed, na de school ondernamen de leraars 'razzia's' en o wee zo je op weg naar huis met een meisje gezien werd...)
Ja, maar hier was inteelt verboden tot 1970, ze hebben dat aangepast na de eerste golf gastarbeiders uit Marokko. De kerk heeft dat altijd verboden en gaven speciaal toelating aan koningshuizen, kijk maar naar Filip, het is niet voor niets dat ze nu buiten de bloedlijn huwen.

In Pakistan huwt 80% met z'n nicht of nonkel, in Marokko is dat 40%. Moslims zien het als een eer om met hun nicht/neef te huwen dus ik moet mezelf echt niet overtuigen hoor. Inteelt is een Moslim gebruik en dat zeggen ze zelf ook, ik zie niet in hoe je dat kunt ontkennen.

In Engeland hebben ze dat onderzocht en moslims hebben dubbel zoveel Mongooltjes, meer mentale problemen en 10 tot 13 keer meer genetische ziekten. Ik moet wel zeggen dat Engeland veel Pakistanen heeft en die hebben een hoge inteelt graad, uiteindelijk is dat een groot gevaar voor ons gezondheidssysteem die dit niet kan blijven dragen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 18:14   #36
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Je mag rond de pot draaien en problemen - die er inderdaad zijn - aanhalen zo veel je wil, de kern van het probleem blijft dat ik je standpunt dat je moslims gemiddeld dommer vindt dan westerlingen erg dom blijf vinden.

Overigens zijn - volgens je norm - kinderen van moeders ouder dan 35 even (vermeend) 'dom' als de moslims. Wie A zegt moet ook B zeggen.

Voorlichting en betere opleiding zal het probleem de wereld uit helpen, maar vermoedelijk dan ook meer moederschappen boven de 35 opleveren....
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 18:57   #37
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Volgens mij is creationisme niet verboden is het wel?
Creationisme valt niet te rijmen met de eindtermen van biologie/natuurwetenschappen, voor zover ik weet.

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 15 juni 2013 om 18:57.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 19:04   #38
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Creationisme valt niet te rijmen met de eindtermen van biologie/natuurwetenschappen, voor zover ik weet.
Volgens de wet wel.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 19:27   #39
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Toch wel, ongeveer 50% van de moslims inteelt omdat Mohammed ook getrouwd is met z'n nicht en dit ook promoot. Ook de gescheiden opvoeding van jongen en meisjes bevorderd dit, het is dus wel degelijk een moslim probleem.

weet verder niet ofdat mootje met zijn nichtje was getrouwd

maar het heeft geen gevolgen als je met je neef of nicht trouwt

reden is waarom zou men willen trouwen met een nicht of neef
is er een overschot aan neven en nichten

Laatst gewijzigd door g_z : 15 juni 2013 om 19:30.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 19:28   #40
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik heb geen probleem met een apart islamitisch onderwijsnet,
De Grondwet geldt voor iedereen. Jouw goedkeuring wordt dus niet gevraagd.

Citaat:
op voorwaarde natuurlijk dat het streng gecontroleerd en gereguleerd wordt.
Controle & regulering moet er voor alle onderwijsnetten zijn. Eén onderwijsnet pesten met extra controles druist ook in tegen de Grondwet.

Citaat:
Anders botst het in het gewoon onderwijs, of radicaliseren ze in het thuisonderwijs.
Wat is dat nu weer voor debiele nonsens?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be