Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2013, 23:56   #61
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Als dat uw enige conclusie is die u kunt trekken dan bent u, euh, dik gebuisd...
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...eren/1.1516902
Ik neem aan dat je het katholieke net nu ook meteen gaat sluiten? UltraFan van 'het gemeenschaps-' misschien? Dom uit racisme of racistisch wegens dom, daar zijn ze nog niet helemaal uit.
Goed gekozen uw naam "klein licht". Een normale mens zal dan ook niet veel belang hechten aan de uitspraken van een klein licht.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 00:00   #62
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Waarom zit een gezond iemand in de opvang?
gewoon gescheiden volgens de nederlandse wet

we waren na 10 jaar weer bij elkaar om een paar maanden voor de nederlandse wet getrouwd te zijn

in de tussentijd was ik ook met iemand anders getrouwd

en nu zit ik wegens woningtekort tijdelijk in een opvang
leuke mensen hier en gezellig

alleen sanitair is euh hoe zeg je dat

en 1.00 uur is het slapen

doeg

Laatst gewijzigd door g_z : 16 juni 2013 om 00:01.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 00:01   #63
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
het moet wettelijk verplicht gesteld worden dat op elke islamitische school in de hele westerse wereld maar een lesboek voorkomt bij elk vak en in elke tas van elke leerling namelijk de heilige geopenbaarde Koran, letterlijke woord van Allah zelve in persoon.

Dit decreet leidt tot aanzienlijke kostenbesparingen en lagere subsidies voor alle islamitische scholen, het is goed voor de desintegratie en maatschappelijke isolatie van onze islamitische medeburgers en het maakt hun geschikter voor de laagste functiies in onze samenleving, totaal aangepast aan hun genetisch bepaalde lage intelligentie.

EEn sociaal tolerant linkse beleid voor islamieten is democratie in engere zin.

Zo zorgen moslims er zelf voor dat het glazen plafond voor hen laag blijft en zo worden zij onze geliefde zwarte onderklasse en de perfecte tomaten plukkers, laag betaalde zorghulpjes en straten vegers.

Heb moslims lief en haat ze niet, ondersteun deze visie en geef je fiat.

dewanand
hindoe fundamentalist
Mijn fiat hebt ge in elk geval.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 00:55   #64
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik zou er een beetje sarcastisch aan toe willen voegen dat dit gezien het soms armtierige gehalte van bepaalde postings - en dus posters- helemaal geen kunst is.
Haha in potentie ! Maar dan moeten we wel een groot aantal eeuwen teruggaan in de geschiedenis vooraleer ze met hun inteelt begonnen. Gaat dus niet want de huidige moslims zijn niet gekweekt uit een vader en moeder van een paar eeuwen terug.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 04:23   #65
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik denk dat jij je vergist. Mo trouwde haar niet speciaal omdat ze zijn nicht was, hij had haar eerst zelfs uitgehuwelijkt aan iemand anders huwde na de dood van die man met de weduwe, net zoals de meeste van zijn vrouwen weduwe waren.

Maar goed je bent overtuigd. Nu nog teksten zoeken die de 'promotie' ondersteunen.

(Ook in mijn jeugd werden hier nog jongens en meisjes gescheiden opgevoed, na de school ondernamen de leraars 'razzia's' en o wee zo je op weg naar huis met een meisje gezien werd...)
huwelijken tussen neef en nicht worden niet zozeer gepromoot maar zijn wel toegestaan. Bijgevolg wordt dat zeer veel toegepast (generatie na generatie) omdat op die manier de eigendommen(gronden) in de familie blijven.

Mo trouwde inderdaad met "weduwen", al of niet zelf gemaakt omdat hij de echtgenoot een kopje kleiner maakte. Raar genoeg wordt er aan de bekeerlingskes nooit echt bijverteld dat het "weduwen" van maximaal dertig jaar waren toen Mo zelf al rond de zestig was. Het was gewoon een oude bok die groene blaadjes lustte, maar het klinkt natuurlijk beter als verteld wordt wat een brave mens het was die de weduwen tot hem liet komen.

wil je meer weten over Mo en zijn "weduwen" : http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...p?p=8513#p8513
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 09:12   #66
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
huwelijken tussen neef en nicht worden niet zozeer gepromoot maar zijn wel toegestaan.
Dan zijn we het daar alvast over eens.

En meer heb ik nooit beweerd.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 09:17   #67
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Blijft hetzelfde. Een moslima van 40 die een kind krijgt zal dezelfde problemen hebben maar daarbovenop nog eens al de inteelt gevolgen die veel zwaarder zijn. Er zijn op kleine schaal al voorlichtingsprogramma's geweest maar die stuitten op veel verzet omdat ze dat zien als een islamitisch recht en een lang gebruik.

Nu steken we de geestesgestoorden in de cel (40% moslim in de bak) en de andere gehandicapten in de ziekenzorg. Wel makkelijk als al de niet-moslims het toch moeten betalen hé. (Zolang het nog kan)

Dan heb je nog de rechten van de nakomelingen, het is gewoon onverantwoord om dit toe te laten, een misdaad tegen de menselijkheid.
Ben je zeker dat je vader en moeder geen neef en nicht zijn?

(Ik 'oordeel' enkel op het geestelijk niveau van je posting met toepassing van je eigen criteria.)

Overigens lees ik dat je zelf een erfelijke kwaal hebt. Mag ik hopen dat je geen kinderen heb of heb je wel zelf bewust deze onverantwoorde 'misdaad' tegen de menselijkheid gepleegd?

Dit maar om te zeggen dat ik op je niveau weiger te discuteren.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 09:21   #68
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
huwelijken tussen neef en nicht worden niet zozeer gepromoot maar zijn wel toegestaan. Bijgevolg wordt dat zeer veel toegepast (generatie na generatie) omdat op die manier de eigendommen(gronden) in de familie blijven.

Mo trouwde inderdaad met "weduwen", al of niet zelf gemaakt omdat hij de echtgenoot een kopje kleiner maakte. Raar genoeg wordt er aan de bekeerlingskes nooit echt bijverteld dat het "weduwen" van maximaal dertig jaar waren toen Mo zelf al rond de zestig was. Het was gewoon een oude bok die groene blaadjes lustte, maar het klinkt natuurlijk beter als verteld wordt wat een brave mens het was die de weduwen tot hem liet komen.

wil je meer weten over Mo en zijn "weduwen" : http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...p?p=8513#p8513

De linkiewinkies doen liever alsof islam inteelt niet bestaat, als ze er niet over praten bestaat het niet en is het ook geen probleem hé.

Inteelt is nochtans een grote oorzaak van quasi alle Moslim problemen, gemiddeld (!) lagere scholing, schooluitval, taalachterstand, misdaad, problemen op het werk, extremisme, sociale achterstand en hogere medische kosten. Geen enkele pro-moslim partij durft dit aan te kaarten natuurlijk want ze zouden direct hun complete islam aanhang verliezen, zelfs al is het maar om voorlichting te geven.

Roma doen zo mogelijk nog veel meer aan inteelt, daar zijn de problemen nog groter.

Laatst gewijzigd door BonBon : 16 juni 2013 om 09:22.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 09:25   #69
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ben je zeker dat je vader en moeder geen neef en nicht zijn?

(Ik 'oordeel' enkel op het geestelijk niveau van je posting met toepassing van je eigen criteria.)

Overigens lees ik dat je zelf een erfelijke kwaal hebt. Mag ik hopen dat je geen kinderen heb of heb je wel zelf bewust deze onverantwoorde 'misdaad' tegen de menselijkheid gepleegd?

Dit maar om te zeggen dat ik op je niveau weiger te discuteren.
Genetische ziektes zijn algemeen aanwezig, je kunt ze alleen proberen te vermijden of net opzoeken. Je kunt ook doen alsof het niet bestaat, echt slim hoor en 'progressief'.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 10:27   #70
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Dan zijn we het daar alvast over eens.

En meer heb ik nooit beweerd.
er heeft ook niemand beweerd dat het gepromoot wordt. Het wordt natuurlijk ook wel als voorbeeld genomen omdat uw profeet ook al met zijn nicht huwde. En met de echtgenote van zijn aangenomen zoon (ineens werd adoptie niet meer toegestaan en mochten de vaders van de aangenomen kinderen huwen met de schoondochter - toch wel knap van Allah dat hij dat zo snel geregeld had). Ineens verdween die aangenomen zoon uit the picture, oekandana?

Huwen met kinderen was ook geen gewoonte, zelfs de vader van Aisha reclameerde toen hij hoorde dat Mo's lodderig oog op zijn zesjarig dochtertje gevallen was. Maar ook daar was Allah bij de pinken en stuurde prompt een vers naar beneden dat Aisha degene was met wie Mo (o zo tegen zijn zin hoor) MOEST trouwen. De mens kon er niet aan doen zie je.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 10:30   #71
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
De linkiewinkies doen liever alsof islam inteelt niet bestaat, als ze er niet over praten bestaat het niet en is het ook geen probleem hé.
En als ze er niet meer onderuit kunnen, dan schaffen ze gewoon het woord af.

Citaat:
Inteelt is nochtans een grote oorzaak van quasi alle Moslim problemen, gemiddeld (!) lagere scholing, schooluitval, taalachterstand, misdaad, problemen op het werk, extremisme, sociale achterstand en hogere medische kosten. Geen enkele pro-moslim partij durft dit aan te kaarten natuurlijk want ze zouden direct hun complete islam aanhang verliezen, zelfs al is het maar om voorlichting te geven.

Roma doen zo mogelijk nog veel meer aan inteelt, daar zijn de problemen nog groter.
Roma worden dan ook overbeschermd, hun recht op het krijgen van mismaakte kinderen zo mogelijk nog gestimuleerd wegens "eigen cultuur eerst"
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 11:07   #72
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Huwen met kinderen was ook geen gewoonte, zelfs de vader van Aisha reclameerde toen hij hoorde dat Mo's lodderig oog op zijn zesjarig dochtertje gevallen was. Maar ook daar was Allah bij de pinken en stuurde prompt een vers naar beneden dat Aisha degene was met wie Mo (o zo tegen zijn zin hoor) MOEST trouwen. De mens kon er niet aan doen zie je.
Nu nog even de referentie van dat vers geven want ik denk dat dit niet bestaat. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Volgens mij is er maar één keer sprake van Aisha en dat was na vermeend overspel nadat ze was achtergebleven op een tocht en door een krijger werd gevonden en op zijn kameel naar huis werd gebracht waarop Allah haar na zo'n dag of 14 vol spanningen 'vrijsprak'....
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 11:13   #73
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
er heeft ook niemand beweerd dat het gepromoot wordt.
Toch wel.

Lees posting 28 er nog maar eens rustig op na.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 11:53   #74
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Toch wel.

Lees posting 28 er nog maar eens rustig op na.
Dat is mijn post.

Het staat in de Koran dat het toegelaten is en omdat Mohammed en verschillende belangrijke clanleden van hem dit ook deden beschouwen moslims het als een eer om met hun eigen dichte familie te huwen. Dat noem ik promoten en de helft van alle moslims doen dit dan ook.
http://wikiislam.net/wiki/Cousin_Marriage_in_Islam
"Worldwide, it has been estimated that almost half of all Muslims are inbred"

Zelfs de Islamitische site Islam Online uit z'n bedenkingen, bv het gescheiden opvoeden is ook een belangrijke factor. Het artikel betreft de Gofstaten waar de meerderheid erfelijke suikerziekte heeft.
http://www.islamonline.com/news/arti...or-Curse-.html

"Our segregated lifestyle often doesn't allow for mixing of the sexes except within the family environment, so many times the only chance of falling in love is within the family, because you are completely closed off from others."

"I wouldn't say that my parents pressured me, but I felt that society expected it,"

Laatst gewijzigd door BonBon : 16 juni 2013 om 12:09.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 12:15   #75
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Onderzoek heeft uitgewezen dat herhaalde inteelt gemiddeld (!) 10 tot 16 punter lager IQ geeft en 400% meer kans op een IQ van 70 punten of lager oftewel achterlijk.

Minstens 50% van de moslims doet aan inteelt al 1400 jaar lang dus het is wetenschappelijk en moreel correct om moslims dommer te noemen dan westerlingen, gewoon omdat het zo is. Je moet er dus rekening mee houden als je de leer-problemen van moslims wil aanpakken, anders steek je gewoon de kop in het zand.

Je ziet, pure wiskunde.

Laatst gewijzigd door BonBon : 16 juni 2013 om 12:16.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 14:14   #76
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Dat was je post niet.

Dit was je post.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Toch wel, ongeveer 50% van de moslims inteelt omdat Mohammed ook getrouwd is met z'n nicht en dit ook promoot. Ook de gescheiden opvoeding van jongen en meisjes bevorderd dit, het is dus wel degelijk een moslim probleem.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 16:10   #77
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Dat was je post niet.

Dit was je post.
Inderdaad, en zie hierboven voor de bevestiging.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be