Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2013, 13:02   #1
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard Dit is hoe ÉCHTE moslims denken over extremisme

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=RT49NZhJq6M (met Nederlandse ondertitels)

Deze imam verwoord wat alle moslims denken. Ik kan het niet beter verwoorden.

Dit doet me ook denken aan:

Recent waren er ook berichtgevingen over moskee De Koepel van oa Imam van Ael (bekeerde Vlaming), dat deze radicaal zou zijn. Ik was zeer verbaasd hierover, omdat ik zoveel goeds over hem gehoord heb. Dus ben ik het gaan vragen aan de mensen die daar wel wekelijks naartoe gaan. Want als dat waar zou zijn, dan stond hij op mijn blacklist.
Ze konden zich geen beter mens dan van Ael indenken. Hij staat open voor iedereen, is geduldig, heeft geen geheimen voor het publiek (opnames staan gewoon op Youtube),...
Hij is zoals de imam uit de video, de mensen die we juist nodig hebben voor de jeugd. Ik heb namelijk mensen met een slecht leven zien binnengaan en maanden later waren ze goede mensen geworden. Ze hadden aandacht voor de armen, deden aan vrijwilligerswerk als dat kon, durfden niet meer slecht te spreken over anderen, e.d.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.

Laatst gewijzigd door nickb : 26 juni 2013 om 13:02.
nickb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 13:13   #2
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Ik wel je best geloven, meer nog ik geloof je.

De échte vraag is echter, hoe herken je échte moslims.

Ook de anderen zeggen dat zij de échte moslims zijn.

Wie - en met welk gezag - zal hen tegenspreken vermits ze zich OOK aan de 'heilige' teksten houden.

Dat is de spagaat.
__________________
Fortuna favet fortibus

Laatst gewijzigd door JeeBee : 26 juni 2013 om 13:13.
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 13:56   #3
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik wel je best geloven, meer nog ik geloof je.

De échte vraag is echter, hoe herken je échte moslims.

Ook de anderen zeggen dat zij de échte moslims zijn.

Wie - en met welk gezag - zal hen tegenspreken vermits ze zich OOK aan de 'heilige' teksten houden.

Dat is de spagaat.
Het kan me eerlijk gezegd niet schelen wat jij gelooft of niet gelooft. Ik ben moslim en begeef me onder moslims, dus ik weet waarover ik het heb. Als de moslims echt zo slecht waren, dan was ik geen moslim meer. Ik wil een stabiele toekomst voor mijn kinderen en met een goedbetaalde job, een leuk gezin, een eigen woning, enz.
Wat die imam zegt is hoe de moslims denken. Oorlog, haat, verkrachting, moord is leuk voor psychopaten en wapenfabrikanten maar niet voor de gewone mensen.

Kijk gewoon naar het straatbeeld en vergelijk het met wat je gelooft door de media. Er zijn irritante moslimkinderen die stoer willen doen, maar that's it.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 14:22   #4
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=RT49NZhJq6M (met Nederlandse ondertitels)

Deze imam verwoord wat alle moslims denken. Ik kan het niet beter verwoorden.

Dit doet me ook denken aan:

Recent waren er ook berichtgevingen over moskee De Koepel van oa Imam van Ael (bekeerde Vlaming), dat deze radicaal zou zijn. Ik was zeer verbaasd hierover, omdat ik zoveel goeds over hem gehoord heb. Dus ben ik het gaan vragen aan de mensen die daar wel wekelijks naartoe gaan. Want als dat waar zou zijn, dan stond hij op mijn blacklist.
Ze konden zich geen beter mens dan van Ael indenken. Hij staat open voor iedereen, is geduldig, heeft geen geheimen voor het publiek (opnames staan gewoon op Youtube),...
Hij is zoals de imam uit de video, de mensen die we juist nodig hebben voor de jeugd. Ik heb namelijk mensen met een slecht leven zien binnengaan en maanden later waren ze goede mensen geworden. Ze hadden aandacht voor de armen, deden aan vrijwilligerswerk als dat kon, durfden niet meer slecht te spreken over anderen, e.d.
Iemand die "weet" wat alle anderen denken, van zulke figuren blijf ik altijd zo ver mogelijk weg.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 14:29   #5
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Het kan me eerlijk gezegd niet schelen wat jij gelooft of niet gelooft. Ik ben moslim en begeef me onder moslims, dus ik weet waarover ik het heb. Als de moslims echt zo slecht waren, dan was ik geen moslim meer. Ik wil een stabiele toekomst voor mijn kinderen en met een goedbetaalde job, een leuk gezin, een eigen woning, enz.
Wat die imam zegt is hoe de moslims denken. Oorlog, haat, verkrachting, moord is leuk voor psychopaten en wapenfabrikanten maar niet voor de gewone mensen.

Kijk gewoon naar het straatbeeld en vergelijk het met wat je gelooft door de media. Er zijn irritante moslimkinderen die stoer willen doen, maar that's it.
Dan zal je het ook niet kunnen schelen dat men (terecht) stelt dat:
- De meeste terroristen moslims zijn
- de meeste ere- en aanverwante moorden wereldwijd en in het Westen door moslims gepleegd worden/
- Dat het aantal besnijdenissen bij vrouwen tegenwoordig voor meer dan 90% gepleegd wordt door mensen die zich moslims noemen.
- Dat het gros van de politieke moorden door moslims gepleegd wordt.
- Dat zowat alle religieuze moorden door moslims gepleegd worden.
- Dat in gemeenten zoals Molenbeek, en er zijn er meer, Islam en georganiseerde misdaad hand in hand gaan...

En zo kan je nog blijven doorgaan natuurlijk... omdat het nu eenmaal waar is.

Uitzonderingen zoals uw Imam (indien hij dat al werkelijk is aangezien de ongelovigen voorliegen geoorloofd is) wegen hiertegen dus niet op.
Jammer voor u, maar uw geloof staat nu eenmaal voor geweld, moord, verkrachting en georganiseerde pedofilie.

Oh, ja.
Echt niet vergeten mij nu te betichten van het zaaien van haat en onverdraagzaamheid... bij gebrek aan weerwoord...

__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 14:31   #6
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Iemand die "weet" wat alle anderen denken, van zulke figuren blijf ik altijd zo ver mogelijk weg.
Laten we het houden op mijn ervaring van 35 jaar moslim zijnde. 99,99 % die ik in al die jaren gesproken heb (familie, vrienden, kennissen, toevallige ontmoetingen op de vele en vele feesten, enzovoort) denkt zoals die imam het verwoord.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 14:37   #7
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dan zal je het ook niet kunnen schelen dat men (terecht) stelt dat:
- De meeste terroristen moslims zijn
- de meeste ere- en aanverwante moorden wereldwijd en in het Westen door moslims gepleegd worden/
- Dat het aantal besnijdenissen bij vrouwen tegenwoordig voor meer dan 90% gepleegd wordt door mensen die zich moslims noemen.
- Dat het gros van de politieke moorden door moslims gepleegd wordt.
- Dat zowat alle religieuze moorden door moslims gepleegd worden.
- Dat in gemeenten zoals Molenbeek, en er zijn er meer, Islam en georganiseerde misdaad hand in hand gaan...

En zo kan je nog blijven doorgaan natuurlijk... omdat het nu eenmaal waar is.

Uitzonderingen zoals uw Imam (indien hij dat al werkelijk is aangezien de ongelovigen voorliegen geoorloofd is) wegen hiertegen dus niet op.
Jammer voor u, maar uw geloof staat nu eenmaal voor geweld, moord, verkrachting en georganiseerde pedofilie.

Oh, ja.
Echt niet vergeten mij nu te betichten van het zaaien van haat en onverdraagzaamheid... bij gebrek aan weerwoord...

Vlaams Belang (= Vlaamse extremisten die van haat leven)...

Ik zou die video maar eens goed bekijken en beluisteren. Het gaat ook over extremisten als het Vlaams Belang. Aan het eind maken jullie jezelf kapot. Het is trouwens al bezig.

Kijk ook naar Belkacem die dacht ook een Vlaams Belang achtige partij te kunnen opzetten. Waar zit hij nu? In de gevangenis. En waar zitten zijn handjevol volgelingen? In Syrië zichzelf dood aan het maken. En wat doen de andere moslims? Ze lachen hem uit tot zelfs in de media.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 14:52   #8
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik wel je best geloven, meer nog ik geloof je.

De échte vraag is echter, hoe herken je échte moslims.
Aan hun gelaat. Je moet b.v. eens iemand als professor Eric Geoffroy bezig zien. De innerlijke warmte die hij uitstraalt, - en die maakt dat je b.v. in zijn buurt wil zijn - dat is wat een ware overgave aan God met een mens doet.

Citaat:
Ook de anderen zeggen dat zij de échte moslims zijn.
Wat mensen zeggen heeft geen betekenis. Kijk eerder naar wat mensen doen. Worden zij gedreven door de passies van hun ego, of door overgave aan God?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 14:59   #9
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Laten we het houden op mijn ervaring van 35 jaar moslim zijnde. 99,99 % die ik in al die jaren gesproken heb (familie, vrienden, kennissen, toevallige ontmoetingen op de vele en vele feesten, enzovoort) denkt zoals die imam het verwoord.
Ja en ??? Bent u dan een goeie referentie ??
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:01   #10
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ja en ??? Bent u dan een goeie referentie ??
waarom niet?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:04   #11
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
In Syrië zichzelf dood aan het maken.
Dat is niet om mee te lachen.

Wat is de mening van Dr. Adnan Ibrahim over wat er in Syrië gaande is?
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:05   #12
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Aan hun gelaat. Je moet b.v. eens iemand als professor Eric Geoffroy bezig zien. De innerlijke warmte die hij uitstraalt, - en die maakt dat je b.v. in zijn buurt wil zijn - dat is wat een ware overgave aan God met een mens doet.



Wat mensen zeggen heeft geen betekenis. Kijk eerder naar wat mensen doen. Worden zij gedreven door de passies van hun ego, of door overgave aan God?
Ik wil je best geloven en ik wil best een heel eind met je meegaan en weten dat 99% van de moslims gewone mensen zijn, weze het mensen die door de band genomen meer dan andere allochtonen moeite hebben om zich aan te passen aan de levenswijze van de landen die ze zelf gekozen hebben om een beter leven uit te bouwen. Ik ben er bovendien zelfs van overtuigd dat velen eigenlijk niet zo veel van de islam weten, te vergelijken met de voorgekauwde kost van de katholieken hier 50 jaar terug, wel rituelen en gebruiken, niet de kern.

Maar wie gaat zeggen dat die 1% geen échte moslims zijn? Steunen zij zich niet 100% op de koran en sunna en hebben ze niet een volledige overgave aan god? Ze zijn zelfs bereid martelaar te worden voor hun geloof, een sjia eigenschap die helaas is overgewaaid naar de sunni.

Ik zeg hier dat niet de mens-moslim maar wel de islam met zijn sociale controle, met zijn ingrijpen in elk aspect van het menselijk leven verantwoordelijk is voor de problemen in de 2 voorgaande paragrafen. En dat zal zo blijven tot moslims met voldoende gezag en moderniteit opstaan om te schrappen in de heilige teksten en deze verenigbaar te maken met datgene wat die 99% aspireren en datgene wat die 1% uitvoert eenduidig buiten de islam plaatst.
__________________
Fortuna favet fortibus

Laatst gewijzigd door JeeBee : 26 juni 2013 om 15:07.
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:09   #13
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Vlaams Belang (= Vlaamse extremisten die van haat leven)...
De heer Claessens legitimeerde op dit forum de Oostfrontstrijders. Dan weet je het wel, natuurlijk.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:09   #14
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
waarom niet?
Waarom wel ??? Tenzij u "Nickb" persoonlijk kent, natuurlijk.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:10   #15
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ja en ??? Bent u dan een goeie referentie ??
Ja.

Het beeld dat hier geschetst wordt van de Belgische moslims komt namelijk helemaal niet overeen met de realiteit. Men gaat mij hier, een moslim, vertellen hoe het aan toe gaat bij moslims. En nota bene door mensen die het van de media hebben.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:16   #16
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik wil je best geloven en ik wil best een heel eind met je meegaan en weten dat 99% van de moslims gewone mensen zijn, weze het mensen die door de band genomen meer dan andere allochtonen moeite hebben om zich aan te passen aan de levenswijze van de landen die ze zelf gekozen hebben om een beter leven uit te bouwen.
De tekst in cursief klopt niet. De gastarbeiders uit Marokko zijn hier helemaal niet gekomen "omdat ze gekozen hebben een beter leven uit te bouwen". Het is de Belgische regering, samen met de Marokkaanse koning, die die mensen is gaan halen. Hen werd beloofd dat ze een aantal jaar veel geld gingen verdienen om dan met hun families te mogen terugkeren naar hun dorpen. Men heeft doelbewust analfabeten geselecteerd omdat men dacht dat die het meest dociel zouden zijn.

Hier gekomen werden deze mensen genadeloos uitgebuit en vervolgens in ghetto's geparkeerd met nauwelijks sociale voorzieningen, ondermaats onderwijs, enzovoort. En dan kijk men een aantal jaren verbaasd dat er "samenlevingsproblemen" zijn. Er zijn geen samenlevingsproblemen. Er zijn ghetto's ontstaan naar Amerikaans model, waarin drugs en criminaliteit welig tieren op een voedingsbodem van materiële, intellectuele en sprituele armoede.

Citaat:
Ik ben er bovendien zelfs van overtuigd dat ik eigenlijk niet zo veel van de islam weet, te vergelijken met de voorgekauwde kost van de katholieken hier 50 jaar terug, wel rituelen en gebruiken, niet de kern.
Aangepast wat moest.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:21   #17
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Ja.

Het beeld dat hier geschetst wordt van de Belgische moslims komt namelijk helemaal niet overeen met de realiteit. Men gaat mij hier, een moslim, vertellen hoe het aan toe gaat bij moslims. En nota bene door mensen die het van de media hebben.
De meest hypocrieten in dit debat zijn de liberalen. Met Assita Kanko op kop zijn ze als de kippen bij om heel de moslimgemeenschap te stigmatiseren o.w.v. de activiteiten van terroristische groepen in Syrië, terwijl de man die hemel en aarde beweegt om deze terroristen van meer en dodelijkere wapens te voorzien niemand minder is dan Guy Verhofstadt himself!
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:24   #18
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Ja.

Het beeld dat hier geschetst wordt van de Belgische moslims komt namelijk helemaal niet overeen met de realiteit. Men gaat mij hier, een moslim, vertellen hoe het aan toe gaat bij moslims. En nota bene door mensen die het van de media hebben.
Tja, als je het al zelf moet zeggen........is het gemakkelijk natuurlijk.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:33   #19
R.Verhiest
Gouverneur
 
R.Verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2013
Berichten: 1.318
Standaard

Mensen zijn allemaal gelijk in hun verzuchtigen, ze willen allemaal kansen en het beste voor hun kinderen en kleinkinderen ; ze focussen echter te dikwijls op de slechts kleine verschillen qua gewoontes "cultuurverschillen". Maar tijdens hun leven nemen ze zaken van elkaars culturen over...

De oorsprong van vele verschillen zijn intussen verhuld door de "nevelen des tijds"
sommige godsdiensten namen bovendien zaken over van vroegere tradities. Het christendom in europa is een mengelmoes van oosterse en Scandinaafse godsdiensten (Mithras- en Isiscultussen vermengd met joodse tradities)
De Islam kan men terugvinden in tradities van Joden en Ariaanse Christenen enz...

Ik geloof niet dat men per se naar eenheid moet streven, eerder leren de verscheidenheid te aanvaarden.

Christelijke terroristen ? Sarajewo : 1914
Noord Ierland
Kroatië/Bosnië/Servië
De onafhankelijkheidsstrijd van de 7 provinciën versus de katholieke inquisitie
Het uitmoorden van de Congolezen
Het uitmoorden van de indianen in Noord Amerika
De verovering van Jeruzalem door Godfried van Bouillon

We kunnen ook lijstjes maken van Hindoe, Bhoeddistische enz.. moordpartijen die eigenlijk absoluut geen religieuze verontschuldiging behoeven.

Onze islamofoben gedragen zich zoals de Hutu's van radio 1000 collines
....
R.Verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:34   #20
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Oorlog, haat, verkrachting, moord is leuk voor psychopaten en wapenfabrikanten maar niet voor de gewone mensen.
Als je de Koran volgt en leest en strikt volgt (want dan ben je toch pas een echte goede moslim - of niet) is dat je dagelijkse leven. Jij bent daarom waarschijnlijk volgens de Koran geen goede moslim. Maar wacht ?? Je mag volgens de Koran liegen en bedriegen als het de verspreiding van de islm tebn goede komt. Dus kan niemand weten wat je bedoeling is met zo'n nieuwe draad. Ik zou dan maar ophoepelen als ik jou was.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Er zijn irritante moslimkinderen die stoer willen doen, maar that's it.
Niet alleen moslimkinderen hoor die stoer willen doen. Ook volwassen moslims laten zich graag gelden. En dat zie ik nu juist wel in het dagelijkse straatbeeld.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be