Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2013, 15:39   #21
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Waarom wel ??? Tenzij u "Nickb" persoonlijk kent, natuurlijk.
ahneen, ik ken ze net niet, ik kan dus ook geen waardeoordeel vellen over haar. laat staan dat ik kan zeggen dat 1 moslim representatief is voor alle moslims.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:43   #22
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dan zal je het ook niet kunnen schelen dat men (terecht) stelt dat:
- De meeste terroristen moslims zijn
- de meeste ere- en aanverwante moorden wereldwijd en in het Westen door moslims gepleegd worden/
- Dat het aantal besnijdenissen bij vrouwen tegenwoordig voor meer dan 90% gepleegd wordt door mensen die zich moslims noemen.
- Dat het gros van de politieke moorden door moslims gepleegd wordt.
- Dat zowat alle religieuze moorden door moslims gepleegd worden.
- Dat in gemeenten zoals Molenbeek, en er zijn er meer, Islam en georganiseerde misdaad hand in hand gaan...
Ge hebt daar wel iets belangrijk vergeten ...

Dat zowat overal ter wereld moslims elkaar aan het uitmoorden zijn (als ze dan even rusten voeren ze dan oorlog tegen die ander ongelovigen - de katholieken). Voorbeelden genoeg .. Afghanistan- Irak ,, de lijst van landen waar moslims onder elkaar vechten is enorm lang. Dus nickb spaar ons je leugens en bedrieglijk gelul. Moorden jullie moslims elkaar maar uit, dat zit nu eenmaal in jullie DNA denk ik. Daar valt weinig tegen te doen. Zoals Sarh Palin (US) zei : "let Allah solve it". Jullie vroegere pedofeet Mohammed was de duivel zelve.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 juni 2013 om 15:43.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:52   #23
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Vlaams Belang (= Vlaamse extremisten die van haat leven)...
Heel uwe heilige Koran staat vol met haatspreuken. Hebt gij uw Koran boekje al eens gelezen ?? Of kunt ge niet lezen. Draai de rollen niet om.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Aan het eind maken jullie jezelf kapot. Het is trouwens al bezig.
Ik heb juist gezegd dat in heel de wereld en in een +15-tal landen moslims elkaar naar het leven staan. Hier draait ge maar weer eens de rollen om.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Kijk ook naar Belkacem die dacht ook een Vlaams Belang achtige partij te kunnen opzetten. Waar zit hij nu? In de gevangenis. En waar zitten zijn handjevol volgelingen? In Syrië zichzelf dood aan het maken. En wat doen de andere moslims? Ze lachen hem uit tot zelfs in de media.
Ja ze lachen hem uit de moslims .. zogezegd .. Wat ze in hun binnenste denken zal wel iets anders zijn.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 juni 2013 om 15:53.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 15:57   #24
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ahneen, ik ken ze net niet, ik kan dus ook geen waardeoordeel vellen over haar. laat staan dat ik kan zeggen dat 1 moslim representatief is voor alle moslims.
ik ook niet, dus geen enkele reden om haar/hem als een goeie referentie te beschouwen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 16:04   #25
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De meest hypocrieten in dit debat zijn de liberalen. Met Assita Kanko op kop zijn ze als de kippen bij om heel de moslimgemeenschap te stigmatiseren o.w.v. de activiteiten van terroristische groepen in Syrië, terwijl de man die hemel en aarde beweegt om deze terroristen van meer en dodelijkere wapens te voorzien niemand minder is dan Guy Verhofstadt himself!
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 16:04   #26
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Als ik ff tijd heb zal ik toch eens kijken, eens zien wat voor excuus dat ie heeft.

Nu, inteelt vind ik al een misdaad tegenover hun nakomelingen en elke moslim die een hoofddoek wil verplichten of vrouwen zonder hoofddoek lastig vallen, zijn extremisten.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 16:13   #27
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=RT49NZhJq6M (met Nederlandse ondertitels)

Deze imam verwoord wat alle moslims denken. Ik kan het niet beter verwoorden.

Dit doet me ook denken aan:

Recent waren er ook berichtgevingen over moskee De Koepel van oa Imam van Ael (bekeerde Vlaming), dat deze radicaal zou zijn. Ik was zeer verbaasd hierover, omdat ik zoveel goeds over hem gehoord heb. Dus ben ik het gaan vragen aan de mensen die daar wel wekelijks naartoe gaan. Want als dat waar zou zijn, dan stond hij op mijn blacklist.
Ze konden zich geen beter mens dan van Ael indenken. Hij staat open voor iedereen, is geduldig, heeft geen geheimen voor het publiek (opnames staan gewoon op Youtube),...
Hij is zoals de imam uit de video, de mensen die we juist nodig hebben voor de jeugd. Ik heb namelijk mensen met een slecht leven zien binnengaan en maanden later waren ze goede mensen geworden. Ze hadden aandacht voor de armen, deden aan vrijwilligerswerk als dat kon, durfden niet meer slecht te spreken over anderen, e.d.
Wat is een extremist natuurlijk, dat is ook de vraag. Is iemand die de hoofddoek wil verplichten, ook voor moslima's die dat niet willen, een extremist volgens jou?

Hou er wel rekening mee dat als je iets wil verplichten, dat er ook straffen moeten staan voor de overtreders, anders kun je het niet verplichten hé. 30% van de moslim mannen in België wil zo'n hoofddoek verplicht zien, dat zijn verdorie veel extremisten.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 16:14   #28
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat mensen zeggen heeft geen betekenis. Kijk eerder naar wat mensen doen. Worden zij gedreven door de passies van hun ego, of door overgave aan God?
Wat moslims doen dat zien we wel elke dag geloof ik. Zij moeten vijanden hebben anders voelen ze zich niet goed.

Er zijn 36 verschillende soorten moslims die onderling niet overeenkomen

Mohammedanen hebben van hun dagelijks leven een hel gemaakt. Het laat mij koud of deze hel in hun hiernamaals ook hun deel zal zijn. (In feite verdienen ze eeuwig te branden)

De islam veroordeelt de natie van de ongelovigen en creëert een toestand van permanente vijandigheid tussen moslims en ongelovigen (Karl Marx)

Veel te veel naar mijn zin zijn moslims betweterig, eigenzinnig, egoïstisch, koppig, pretentieus, opdringerig, vlug op de teentjes getrapt, hebben weining tot geen relativeringsvermogen, hebben geen zin om te integreren, hebben geen respect voor andere waarden, overtuigingen, of levenswijzen, en hebben ook wat racistische trekjes om het zacht uit te drukken.

Ik stel mij daarbij de vraag: hoe komt het toch dat het vooral moslims zijn die een kort lontje hebben...?

Hoe kunnen ze dus iets weten over extremisme ? Het zit in hun aard.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 16:17   #29
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
... terwijl de man die hemel en aarde beweegt om deze terroristen van meer en dodelijkere wapens te voorzien niemand minder is dan Guy Verhofstadt himself!
Daar kan ik U nu eens geen ongelijk in geven.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 16:27   #30
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Wat is een extremist?
- iemand waarvan je niet van geloof mag veranderen
- iemand waarvan je niet mag trouwen buiten je geloof
- iemand die kledij wil verplichten
- iemand die bepaald gedrag wil verbieden
- iemand die blasfemie wil bestraffen
- iemand die overspel wil bestraffen
...

Er zijn nog veel meer extremisten dan je zou denken, je moet niet mensen de keel oversnijden om een extremist te zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 17:24   #31
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Mensen zijn allemaal gelijk in hun verzuchtigen, ze willen allemaal kansen en het beste voor hun kinderen en kleinkinderen ; ze focussen echter te dikwijls op de slechts kleine verschillen qua gewoontes "cultuurverschillen". Maar tijdens hun leven nemen ze zaken van elkaars culturen over...

De oorsprong van vele verschillen zijn intussen verhuld door de "nevelen des tijds"
sommige godsdiensten namen bovendien zaken over van vroegere tradities. Het christendom in europa is een mengelmoes van oosterse en Scandinaafse godsdiensten (Mithras- en Isiscultussen vermengd met joodse tradities)
De Islam kan men terugvinden in tradities van Joden en Ariaanse Christenen enz...

Ik geloof niet dat men per se naar eenheid moet streven, eerder leren de verscheidenheid te aanvaarden.

Christelijke terroristen ? Sarajewo : 1914
Noord Ierland
Kroatië/Bosnië/Servië
De onafhankelijkheidsstrijd van de 7 provinciën versus de katholieke inquisitie
Het uitmoorden van de Congolezen
Het uitmoorden van de indianen in Noord Amerika
De verovering van Jeruzalem door Godfried van Bouillon

We kunnen ook lijstjes maken van Hindoe, Bhoeddistische enz.. moordpartijen die eigenlijk absoluut geen religieuze verontschuldiging behoeven.

Onze islamofoben gedragen zich zoals de Hutu's van radio 1000 collines
....
²

Laat ons allemaal samen een vuist maken tegen extremisme, terrorisme en haat. Verschillen maken de wereld interessant. Voglens de Koran zijn de verschillen in religie, taal, cultuur, etniciteit, ... ook door God gewild. Ook vrijzinnige filosofen huldigen de verscheidenheid. Wie dat allemaal wil uitroeien, zijn nihilisten. En nihilisme voedt terrorisme.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 juni 2013 om 17:27.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 17:48   #32
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De tekst in cursief klopt niet. De gastarbeiders uit Marokko zijn hier helemaal niet gekomen "omdat ze gekozen hebben een beter leven uit te bouwen". Het is de Belgische regering, samen met de Marokkaanse koning, die die mensen is gaan halen. Hen werd beloofd dat ze een aantal jaar veel geld gingen verdienen om dan met hun families te mogen terugkeren naar hun dorpen. Men heeft doelbewust analfabeten geselecteerd omdat men dacht dat die het meest dociel zouden zijn.

Hier gekomen werden deze mensen genadeloos uitgebuit en vervolgens in ghetto's geparkeerd met nauwelijks sociale voorzieningen, ondermaats onderwijs, enzovoort. En dan kijk men een aantal jaren verbaasd dat er "samenlevingsproblemen" zijn. Er zijn geen samenlevingsproblemen. Er zijn ghetto's ontstaan naar Amerikaans model, waarin drugs en criminaliteit welig tieren op een voedingsbodem van materiële, intellectuele en sprituele armoede.



Aangepast wat moest.
Kan u ook op de twee gestelde problemen antwoorden in plaats van aanpassingen te doen. Wanneer u meent dat ik niets van de islam ken dan zou het u sieren me te verbeteren telkens ik een moslim 'verbeter'. ik leer graag bij. Tot hiertoe bent u daaromtrent zeer zwijgzaam gebleven. Een gemiste kans.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 17:49   #33
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
²

Laat ons allemaal samen een vuist maken tegen extremisme, terrorisme en haat. Verschillen maken de wereld interessant. Voglens de Koran zijn de verschillen in religie, taal, cultuur, etniciteit, ... ook door God gewild. Ook vrijzinnige filosofen huldigen de verscheidenheid. Wie dat allemaal wil uitroeien, zijn nihilisten. En nihilisme voedt terrorisme.
Volgens de koran gaan ongelovige altijd nog wel naar de hell is het niet?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 18:01   #34
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=RT49NZhJq6M (met Nederlandse ondertitels)

Deze imam verwoord wat alle moslims denken. Ik kan het niet beter verwoorden.

Dit doet me ook denken aan:

Recent waren er ook berichtgevingen over moskee De Koepel van oa Imam van Ael (bekeerde Vlaming), dat deze radicaal zou zijn. Ik was zeer verbaasd hierover, omdat ik zoveel goeds over hem gehoord heb. Dus ben ik het gaan vragen aan de mensen die daar wel wekelijks naartoe gaan. Want als dat waar zou zijn, dan stond hij op mijn blacklist.
Ze konden zich geen beter mens dan van Ael indenken. Hij staat open voor iedereen, is geduldig, heeft geen geheimen voor het publiek (opnames staan gewoon op Youtube),...
Hij is zoals de imam uit de video, de mensen die we juist nodig hebben voor de jeugd. Ik heb namelijk mensen met een slecht leven zien binnengaan en maanden later waren ze goede mensen geworden. Ze hadden aandacht voor de armen, deden aan vrijwilligerswerk als dat kon, durfden niet meer slecht te spreken over anderen, e.d.
Ik heb een totaal andere indruk (als de vertaling klopt natuurlijk).

Ik heb de indruk dat hij een preek houdt voor een breed publiek moslims, niet alleen tegen extremisme, maar zeker ook tegen de algemene mentaliteit van moslims die in Europa verblijven; hun houding tgo de overheid, hun houding tgo de autochtone 'ongelovige' bevolking.

Hij geeft alle moslims een veeg uit de pan. Hij verwoordt helemaal niet wat alle moslims denken. Waar haal je dat?

Laatst gewijzigd door parsprototem : 26 juni 2013 om 18:02.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 18:40   #35
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Veel te veel naar mijn zin zijn moslims betweterig, eigenzinnig, egoïstisch, koppig, pretentieus, opdringerig, vlug op de teentjes getrapt, hebben weining tot geen relativeringsvermogen, hebben geen zin om te integreren, hebben geen respect voor andere waarden, overtuigingen, of levenswijzen, en hebben ook wat racistische trekjes om het zacht uit te drukken.
oups, ik dacht eerst dat je het over Vlaams-nationalisten had...

__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 18:43   #36
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
oups, ik dacht eerst dat je het over Vlaams-nationalisten had...

Vooral de wereldvreemde Vlaams Blokkerkes dan.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 19:52   #37
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Volgens de koran gaan ongelovige altijd nog wel naar de hell is het niet?
hier op aarde gewoon relaxed met elkaar zijn en na de dood de een naar hell en ander naar paradijs

je hoeft toch niet alles van elkaar te weten of wel dan!
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 19:59   #38
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=RT49NZhJq6M (met Nederlandse ondertitels)

Deze imam verwoord wat alle moslims denken. Ik kan het niet beter verwoorden.

Dit doet me ook denken aan:

Recent waren er ook berichtgevingen over moskee De Koepel van oa Imam van Ael (bekeerde Vlaming), dat deze radicaal zou zijn. Ik was zeer verbaasd hierover, omdat ik zoveel goeds over hem gehoord heb. Dus ben ik het gaan vragen aan de mensen die daar wel wekelijks naartoe gaan. Want als dat waar zou zijn, dan stond hij op mijn blacklist.
Ze konden zich geen beter mens dan van Ael indenken. Hij staat open voor iedereen, is geduldig, heeft geen geheimen voor het publiek (opnames staan gewoon op Youtube),...
Hij is zoals de imam uit de video, de mensen die we juist nodig hebben voor de jeugd. Ik heb namelijk mensen met een slecht leven zien binnengaan en maanden later waren ze goede mensen geworden. Ze hadden aandacht voor de armen, deden aan vrijwilligerswerk als dat kon, durfden niet meer slecht te spreken over anderen, e.d.
Uw pogingen om moesliems in een beter daglicht te zetten zijn zeer aandoenlijk. Sorry, ik ga eerlijk zijn: Zielig.
Zelfs los van het aspect godsdienst zitten we met een onoverbrugbaar cultuurverschil. Analyseer maar eens een gewoon doordeweeks gesprek tussen een moesliem en een autochtoon. Probeer als zelfstandige maar eens een moesliemklant aan te nemen.
Waarom probeer je zo hard? Heb een beetje zelfrespect en verhuis naar een moesliem land (uw 37 kinderen worden hier toch alleen maar verpedofiliseertdt).
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 21:23   #39
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De meest hypocrieten in dit debat zijn de liberalen. Met Assita Kanko op kop zijn ze als de kippen bij om heel de moslimgemeenschap te stigmatiseren o.w.v. de activiteiten van terroristische groepen in Syrië, terwijl de man die hemel en aarde beweegt om deze terroristen van meer en dodelijkere wapens te voorzien niemand minder is dan Guy Verhofstadt himself!

Wel wat vreemd dat een persoon als Kanko de rangen van de MR vervoegt.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 21:35   #40
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Uw pogingen om moesliems in een beter daglicht te zetten zijn zeer aandoenlijk. Sorry, ik ga eerlijk zijn: Zielig.
Zelfs los van het aspect godsdienst zitten we met een onoverbrugbaar cultuurverschil. Analyseer maar eens een gewoon doordeweeks gesprek tussen een moesliem en een autochtoon. Probeer als zelfstandige maar eens een moesliemklant aan te nemen.
Waarom probeer je zo hard? Heb een beetje zelfrespect en verhuis naar een moesliem land (uw 37 kinderen worden hier toch alleen maar verpedofiliseertdt).

verhuizen naar elders ..

you must be joking

de meesten hebben hier een leven opgebouwd

al zou men dit kunnen aanduiden alszijnde een kans
maar wie bepaald wanneer een kans zich voordoet en alszijnde zo omschreven kan worden

zal wel van hele goede huizen komen of het is een dromer
zal ik maar alles tot de veronderstelling laten
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be