Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 februari 2003, 23:06   #21
Ali
Schepen
 
Ali's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Ali:
volgens mij heb je nooit liefde gehad thuis ....arm schaap.

ydde:
Ali, vindt gij dat nu ook niet een klein beetje "het zoeken"?
Alléé seg, een arabier die over schapenliefde begingt ...
ik niks begrijp.
__________________
Onwetendheid kan men maar beter verborgen houden.
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2003, 23:43   #22
ToffeKnol
Burger
 
ToffeKnol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2003
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Alez is dat waar ,ogotekes toch!
Allez, Vlaanderen72, allez. Maar zoals ze zeggen in het hol waaruit gij vandaan zijt gekropen: den allee is boven.
ToffeKnol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2003, 13:14   #23
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ToffeKnol
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Alez is dat waar ,ogotekes toch!
Allez, Vlaanderen72, allez. Maar zoals ze zeggen in het hol waaruit gij vandaan zijt gekropen: den allee is boven.
Zegt nen boereknol!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2003, 17:26   #24
knager
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 1 maart 2003
Berichten: 14
Standaard

Even een vraagje.

Is bij jullie in België ook al een discussie over het dragen van een gezichtssluier (niqaab) op scholen of tijdens het werk?

Bij ons komen er binnenkort ws. rechtzaken over.
knager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2003, 20:46   #25
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door an3sdej
Even een vraagje.

Is bij jullie in België ook al een discussie over het dragen van een gezichtssluier (niqaab) op scholen of tijdens het werk?

Bij ons komen er binnenkort ws. rechtzaken over.
Der heeft hier ook al zever over geweest ivm de sluier op paspoorten te staan enz..
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 16:22   #26
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Crimineel leuke parodie Circe, heb mij er een bult bij gelachen (nog enen). Wat de lul van Ali hier bij Niqaabje en de Imam komt doen was mij eerst niet duidelijk, maar naderhand viel mijn euro dan toch...

Dutch
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 18:03   #27
ToffeKnol
Burger
 
ToffeKnol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2003
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Crimineel leuke parodie Circe, heb mij er een bult bij gelachen (nog enen). Wat de lul van Ali hier bij Niqaabje en de Imam komt doen was mij eerst niet duidelijk, maar naderhand viel mijn euro dan toch...

Dutch
Goed voor de Gouden Uil !
Al zal een gewone uil ook wel voldoende zijn, veronderstel ik.
__________________
Vliegt de blauwvoet, vaart de roodhoofd, gaat de groenbuik met de trein.
ToffeKnol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2003, 00:06   #28
Ali
Schepen
 
Ali's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Crimineel leuke parodie Circe, heb mij er een bult bij gelachen (nog enen). Wat de lul van Ali hier bij Niqaabje en de Imam komt doen was mij eerst niet duidelijk, maar naderhand viel mijn euro dan toch...

Dutch

wat ben jij toch zo welbespraakt zeg.
en je weet humor toch zo snel te herkennen.
je moeder is een fier mens denk ik.
__________________
Onwetendheid kan men maar beter verborgen houden.
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2003, 11:17   #29
ToffeKnol
Burger
 
ToffeKnol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2003
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Der heeft hier ook al zever over geweest ivm de sluier op paspoorten te staan enz..
Is dit het "Vlaams" dat de voertaal wordt in de republiek der Vlamen, Vlammetje? Het doet me een beetje denken aan de tekstballonnetjes bij racistische cartoons over Marokkanen...
__________________
Vliegt de blauwvoet, vaart de roodhoofd, gaat de groenbuik met de trein.
ToffeKnol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2003, 11:24   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Quote "jawel die ken ik wel .mijn oompje heet zo...ken je hem ook al?
het kan hoor want die is bij een vlaamse vrouw terechtgekomen.
hij rijgt haar al een jaar of twee aan zijn grote lul.
het vrouwke geraakt goe gevuld."

Quote

dutch schreef:
Crimineel leuke parodie Circe, heb mij er een bult bij gelachen (nog enen). Wat de lul van Ali hier bij Niqaabje en de Imam komt doen was mij eerst niet duidelijk, maar naderhand viel mijn euro dan toch...

Dutch

wat ben jij toch zo welbespraakt zeg.
en je weet humor toch zo snel te herkennen.
je moeder is een fier mens denk ik. "

Ik snap niet wat Dutch moeder hier komt bij kijken?
Maar wat ik wel weet is dat in de "Ali" normale streken een moeder met respect behandeld zou moeten worden.Dus leef even naar de regel van de Koraan, behandel dan moeders, en dus vrouwen met respect.
Of komt de Hadith toch op het voorplan?En zijn Mohameds gedragingen ,geinterpreteerd en opgeschreven door mensen belangrijker dat het woord Allah's?

Oftewel Ali, of je bent Vlaams Blok beste vriend, of een mislukte versie van een islamitische allochtoon.
Op zijn minst een hypocriet.

De parodie van Cice is een samengaan van een kritische geest, een scherpe vleug politieke incorrectheid, wat cynisme en een hoop kennis van het dagelijkse leven.Misschien gekruid met wat zwakke humor voor sommigen.

Maar slechts 1 persoon kwam vuilbekkend hier .De potentieel geviseerde?(maar dan alleen als ie zichzelf herkende.Ik vind de jager meer mijn idool in dit vertelseltje)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2003, 14:18   #31
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Aanvallen op de persoon vind ik persoonlijk nogal laag bij de gronds, maar enfin, zoals je wil. Het verhaaltje van Circe vond ik echt leuk, natuurlijk is humor iets subjectiefs, daar ben ik het mee eens.
Zo kan ik bijvoorbeeld helemaal niet lachen met de in Noord-Afrika gebruikelijke uitspraak : "Sla je vrouw elke dag, als jij niet weet waarom, zal zij het wel weten." Misschien vind jij dat wèl een leuke?
Ik kan bvb. ook helemaal niet lachen met wat er in de Koran staat, omdat die beweringen door miljoenen letterlijk worden geloofd en toegepast, zo ook "de man is op alle gebied superieur aan de vrouw". Dat vind ik om te wenen....

beste groeten

Dutch

http://dutch.faithfreedom.org/forum
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2003, 17:40   #32
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Zo kan ik bijvoorbeeld helemaal niet lachen met de in Noord-Afrika gebruikelijke uitspraak : "Sla je vrouw elke dag, als jij niet weet waarom, zal zij het wel weten." Misschien vind jij dat wèl een leuke?
Dat is niet als grap bedoeld.
Ik pas dat toe tot grote tevredenheid in mijn huisgezin!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2003, 18:36   #33
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Zo kan ik bijvoorbeeld helemaal niet lachen met de in Noord-Afrika gebruikelijke uitspraak : "Sla je vrouw elke dag, als jij niet weet waarom, zal zij het wel weten." Misschien vind jij dat wèl een leuke?
Dat is niet als grap bedoeld.
Ik pas dat toe tot grote tevredenheid in mijn huisgezin!
Hoe anders kan iemand belgischist worden dan hem de kop inslaan tot hij niet meer kan nadenken
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2003, 19:05   #34
Groene T
Burger
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Planeet Kant vlakbij Sirius
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
belgischist...
wordt dat zo geschreven ?

'k vroeg het me af eigenlijk.
Of zou 't kunnen dat het belgicist is ?

Soms ben ik een muggezifter, sorry...
__________________
Ik ben Kantiaan omdat het een Kantiaanse
plicht is Kantiaan te zijn [...]

Ik ben ook een onnozelaar omdat het kan...

Dit staaft waarom ik gelukkig en ongelukkig ben...
Groene T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2003, 19:06   #35
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groene T
Citaat:
belgischist...
wordt dat zo geschreven ?

'k vroeg het me af eigenlijk.
Of zou 't kunnen dat het belgicist is ?

Soms ben ik een muggezifter, sorry...
Ne mierenneuker zeker!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2003, 22:02   #36
ydde
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
Standaard

dutch:
"Sla je vrouw elke dag, als jij niet weet waarom, zal zij het wel weten." Misschien vind jij dat wèl een leuke?
Superstaaf:
Dat is niet als grap bedoeld. Ik pas dat toe tot grote tevredenheid in mijn huisgezin!

ydde:
One drubbing a day, keeps the doktor away ...
__________________
Voor got, voor vrijheid en voor Ydde
ydde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2003, 00:15   #37
Thomas
Provinciaal Gedeputeerde
 
Thomas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 812
Standaard

Kloot flaminkaapje en de Boze Gerolf
Een modern sprookje

Er was eens een negenjarig meisje dat kloot flaminkaatje heette. Dat was omdat ze altijd een klotig flaminkaatje droeg. Volgens haarzelf geheel vrijwillig. Volgens de aanhangers van een leider die meer dan 100 jaar geleden een nieuw rijk wou stichten, was dat omdat dat aan de haard de hitte wat tegenhield met al die Coolen op het vuur. Want volgens dat geloof kunnen vrouwen vooral best in de buurt van de haard blijven zitten Je kunt van mannen niet hetzelfde verlangen. Aanhangers van andere godsdiensten begrijpen dat heel goed.
Op een dag vroeg moeder kloot flaminkaatje om wat koekjes naar haar grootmoeder te gaan brengen. Die grootmoeder woonde midden in een woud waar veel blauw langs de boswegen liep. Haar moeder drukte kloot flaminkaatje dus zeker op het hart niet nadat de avondklokken luiden de metro te nemen. Dat was heel gevaarlijk. Kloot Flaminkaatje beloofde dat en ging in volle mars op pad. Met veel paranoia stapte ze in de metro, legde haar voeten gehaakt in een kruis onder de andere bank en stak een arm op. Ze had immers in een column gelezen dat het heel wreed is om autochtone medeburgers niet op die manier te begroeten. De reis duurde lang zoals altijd met die honderden controles en oponthoud onderweg. Maar uiteindelijk kwam ze in het hart van het bijna blauwuitziende bos. Net toen ze uitstapte werd ze aangesproken door een man met een baard, die een jurk droeg en een raar petje op had. Wat een aardige man, dacht Kloot Flaminkaatje, niet wetend dat dit de grote boze Gerolf was.
"Waar ga je naar toe Kloot Flaminkaatje?", vroeg de grote boze Gerolf met zijn liefste stem. "Naar mijn grootmoeder, koekjes brengen," zei Kloot Flaminkaabje.
"Zou je niet liever eerst even gaan vechten in Brussel?", vroeg de boze Gerolf. "Dan pas ik zolang wel op je koekjes."
Dat wilde Kloot Flaminkaatje natuurlijk wel.
De grote boze Gerolf gaf haar een routebeschrijving en aan een groen vrouwtje gaf hij een ander papiertje, wat deze onmiddellijk onder buurtbewoners verspreidde om te laten zien dat Gerolf niets kwaads in de zin had. Terwijl Kloot Flaminkaatje de weg naar Brussel insloeg, haastte de boze Gerolf zich naar het huisje van grootmoeder, stenigde haar en ging in haar bed liggen wachten.
Inmiddels had een jager, die Sjors Bos heette, ontdekt dat de grote boze Gerolf snode plannen had en hij wilde hem doodschieten. Maar dat vonden de mensen in het land van Kloot Flaminkaatje heel gemeen. Ze zeiden dat Sjors Bos alleen maar wilde schieten omdat de grote boze Gerolf zoveel lekkere koekjes voor het eigen volk wilde afpakken. Met z'n allen gingen ze demonstreren tegen die stoute Sjors Bos. Dat zou hem wel leren.
Kloot Flaminkaatje keerde halverwege weer om. Ze vond het veel te 'vreemd' daar in dat verre Brussel. Teruggekomen baande ze zich een weg door een groep demonstranten naar het huisje van haar grootmoeder.
"Wat is er aan de hand?", vroeg ze aan een vrouwtje wiens man nu thuis de vaat zat te doen.
"We zijn aan het protesteren tegen al die hanen die uit het bos verwijdert en afgslacht worden.
"Natuurlijk," zei Kloot Flaminkaatje en ze ging het huisje binnen. Daar lag de grote boze Gerolf onder de dekens in het bed van grootmoeder.
"Grootmoeder," zei Kloot Flaminkaatje. "Ik had lekkere koekjes voor je meegebracht, maar die bewaart een vriendelijke mijnheer zolang voor mij." Terwijl ze dat zei, realiseerde ze zich echter dat haar grootmoeder er vreemd uitzag.
" Heil Grootmoeder, waarom draag je zo'n vreemd kortgehaakt snorretje?", vroeg ze.
"Dat is tegen de kou, kind," zei de grote boze Gerolf.
Dat begreep Kloot Flaminkaatje wel. Toen zag ze dat er boven het bed een kruisje hing met haakjes aan in de vorm van een leeuw.
"Grootmoeder, wat is dat voor een raar kruisje?", vroeg ze.
"Tussen die haakjes hangt normaal een beeldje dat nu kapot is ," zei de grote boze Gerolf.
Logisch, dacht Kloot Flaminkaatje, grootmoeder stofte haar verzameling leeuwenbeeldjes op en heeft al een tijdje Parkinson. Maar toen viel haar nog iets op:
"Grootmoeder, waarom draag je een baard en heb je een haard?"
"Dat is om te laten zien dat ik altijd gelijk heb en jij naar mij moet luisteren," zei de grote boze Gerolf terwijl hij overeind kwam en kloot flaminkaatje bij al die andere vrouwen naast de haard zette, die hij in zijn eigen land al jaren daar gevangen hield.
Jager Bos probeerde hen nog te bevrijden. Maar het vele blauw op de wegen hield hem tegen.
Die vonde dat Jager Bos hier niet in ons bos moest komen jagen.


Thms Anders.
__________________
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof).
Thomas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2003, 07:56   #38
ydde
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
Standaard

Thomas:
... niet wetend dat dit de grote boze Gerolf was ...
ydde:
... niet wetend dat dit de grote brave Gerolf was ...
Erratum, Erato?
__________________
Voor got, voor vrijheid en voor Ydde
ydde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2003, 16:04   #39
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Thomas:
... niet wetend dat dit de grote boze Gerolf was ...
ydde:
... niet wetend dat dit de grote brave Gerolf was ...
Erratum, Erato?
Ik dacht dat het de boze GerDolf was..........
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be