Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 april 2008, 10:43   #1
Wolf
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 337
Standaard Moord op 19-jarige Duitse nationalist (NPD)

In de nacht van 4. op 5, April werden 2 jonge NPD-Aktivisten, die op de terug weg waren van een NPD-bijeenkomst in de binnenstad van Stolberg aangevallen door een groep buitenlanders. De jongens werden zodanig toegetakeld dat de 19 jarige jongen in het ziekenhuis overleed aan 4 messteken.

http://www.npd.de/index.php?sek=0&pf...=1&detail=1192


Waar is de media nu?
Gaat iemand nu een mars organiseren?
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 11:46   #2
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Linkse kobolden mogen naar hartelust leugenverhalen in de media rondspuien (zie bv. het recente bericht over NPD'ers die hakenkruizen in een buitenlander kerfden, wat uiteindelijk onwaar bleek te zijn) maar hierover hoort men geen woord. Verachtelijk. Ik kan enkel hopen dat men de daders vindt, en hen vervolgens hun verdiende loon geeft.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 12:05   #3
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Ik vind het niet zo raar dat er in de Belgische pers niets wordt gezegd over een moord in Duitsland?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 12:25   #4
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik vind het niet zo raar dat er in de Belgische pers niets wordt gezegd over een moord in Duitsland?
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Hom...n-meisje.dhtml
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 12:31   #5
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Lijkt me sensationeler - i.e. winstgevender - dan 'gewoon' een messteek-dode?
Daar zijn er volgens mij in de omringende landen wel meerdere per dag.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 12:53   #6
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Lijkt me sensationeler - i.e. winstgevender - dan 'gewoon' een messteek-dode?
Daar zijn er volgens mij in de omringende landen wel meerdere per dag.
Natuurlijk is dat sensationeler, althans toch voor het establishment, want het ging hier om zogenaamd blank racisme, en men kon er voor het plezier de NPD nog eens mee zwartmaken. Klein probleem is wel dat dit verhaal compleet verzonnen was door dat depressieve tienermeisje, en dat er niemand gestorven was, in tegenstelling tot het 'incident' in Stolberg. Als hetzelfde was gebeurd maar de rollen omgedraaid zouden zijn, was dit zéker in onze nationale media verschenen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 14:45   #7
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Natuurlijk is dat sensationeler, althans toch voor het establishment, want het ging hier om zogenaamd blank racisme, en men kon er voor het plezier de NPD nog eens mee zwartmaken. Klein probleem is wel dat dit verhaal compleet verzonnen was door dat depressieve tienermeisje, en dat er niemand gestorven was, in tegenstelling tot het 'incident' in Stolberg. Als hetzelfde was gebeurd maar de rollen omgedraaid zouden zijn, was dit zéker in onze nationale media verschenen.
Ik weet van het onzin-karakter van het verhaal, hoor. Het zou me zelfs verbazen als dit rechtgezet is in De Morgen (indien iemand me kan tegenspreken, doe gerust.)

Maar ik vind het wat raar om achter alles zo'n geweldig complot te zoeken? Het lijkt wel NWO-achtig. :/

Enfin: ik begin toch ook niet altijd en overal waar in de absolute vrijheidsgedachte wordt tegengesproken, te beschouwen als een samenzwering? Soms hebben mensen nu eenmaal andere (denk)beelden en vinden daarom andere zaken belangrijk als zijnde nieuws.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 15:40   #8
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik weet van het onzin-karakter van het verhaal, hoor. Het zou me zelfs verbazen als dit rechtgezet is in De Morgen (indien iemand me kan tegenspreken, doe gerust.)

Maar ik vind het wat raar om achter alles zo'n geweldig complot te zoeken? Het lijkt wel NWO-achtig. :/

Enfin: ik begin toch ook niet altijd en overal waar in de absolute vrijheidsgedachte wordt tegengesproken, te beschouwen als een samenzwering? Soms hebben mensen nu eenmaal andere (denk)beelden en vinden daarom andere zaken belangrijk als zijnde nieuws.
Een "complot" zoek ik daar niet achter, hoor. Het is gewoon een feit dat onze westerse media anders berichten over gewelddaden gepleegd door vreemdelingen (bestond daar ook geen VRT-nota over, of iets dergelijks?). Dat ontkent u toch niet?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 15:46   #9
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Een "complot" zoek ik daar niet achter, hoor. Het is gewoon een feit dat onze westerse media anders berichten over gewelddaden gepleegd door vreemdelingen (bestond daar ook geen VRT-nota over, of iets dergelijks?). Dat ontkent u toch niet?
(Is dit gepleegd door 'een vreemdeling'?)
Wat ik vooral vind is dat er nogal samenzweerderig er rond wordt gedaan. Ik weet niet van u, maar ik zie 'allochtoon' redelijk vaak in de krant staan. Is dat een reactie om niet poco genoemd te worden? Je ne sais pas - ik kan nie tin al hun geesten zien.

In ieder geval ga ik akkoord als je zegt dat racisme er nogal snel met de haren wordt bijgerukt, net zoals 'arme allochtoontjes' - mijn filosofie baseert zich op individuele verantwoordelijk, hé - en dergelijke.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 02:36   #10
Wolf
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Lijkt me sensationeler - i.e. winstgevender - dan 'gewoon' een messteek-dode?
Daar zijn er volgens mij in de omringende landen wel meerdere per dag.
Die gast is afgemaakt vanwege zijn blanke huidskleur en politieke overtuiging. Had het andersom geweest dan had de media niet snel genoeg gebruik gemaakt van het; alle-nationalisten-zijn-beesten verhaaltje.
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 15:43   #11
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Soms moet men eens wat onkruid uitwieden hé, men kan er niet omheen. De gemiddelde NPD-supporter valt sowieso in de categorie Lebensunwertes Leben, wie ligt er nu wakker over een huidhoofd meer of minder?

Zo. Lekker wat provoceren.
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 15:45   #12
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Soms moet men eens wat onkruid uitwieden hé, men kan er niet omheen. De gemiddelde NPD-supporter valt sowieso in de categorie Lebensunwertes Leben, wie ligt er nu wakker over een huidhoofd meer of minder?

Zo. Lekker wat provoceren.
We zijn serieus onder de indruk van uw provocatie, hoor
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 15:57   #13
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Is het nu zo erg als er af en toe es een allochtoon of een NPD-supporter word neergestoken? Shit happens, elke dag sterven duizenden mensen een gewelddadige dood. Ik begrijp niet dat zowel linksen als rechtsen elke keer zo hysterisch moeten reageren op zulk nieuws. Er lopen nog 6.000.000.000 mensen rond op deze aardkloot, moet ik nu wakker liggen als er één daarvan neergestoken wordt?

__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 16:02   #14
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Is het nu zo erg als er af en toe es een allochtoon of een NPD-supporter word neergestoken? Shit happens, elke dag sterven duizenden mensen een gewelddadige dood. Ik begrijp niet dat zowel linksen als rechtsen elke keer zo hysterisch moeten reageren op zulk nieuws. Er lopen nog 6.000.000.000 mensen rond op deze aardkloot, moet ik nu wakker liggen als er één daarvan neergestoken wordt?

Indien u werkelijk steeds zo denkt wanneer een allochtoon, NPD'er of moderate libertarist omwille van zijn overtuigingen wordt vermoord, dan bent u misschien wel immoreel, maar tenminste consequent.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 16:42   #15
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Ok, lig jij er wakker van als in Colombia een vakbonds-militant wordt afgemaakt omwille van zijn 'politieke overtuigingen' (zoals vrij vaak gebeurt in die landen)? Ik niet. Slaap jij minder goed indien je op het journaal ziet dat Pisraël weer een paar Palestijnen van Hamas/Jihad heeft afgeschoten? Ik niet. Daar is niks immoreels aan. Het is een ver-van-mijn-bed-show voor mij.
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)

Laatst gewijzigd door Phrea|K : 10 april 2008 om 17:05.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 17:35   #16
Pavolini
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 september 2007
Berichten: 1.046
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Soms moet men eens wat onkruid uitwieden hé, men kan er niet omheen. De gemiddelde NPD-supporter valt sowieso in de categorie Lebensunwertes Leben, wie ligt er nu wakker over een huidhoofd meer of minder?

Zo. Lekker wat provoceren.
Provoceren is een kunst waar een bepaald intelligentieniveau voor nodig is. het valt te betwijfelen of u dat niveau haalt.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 19:41   #17
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ik kan enkel hopen dat men de daders vindt, en hen vervolgens hun verdiende loon geeft.
ik neem aan dat NS'ers dat wel zelf regelen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 22:11   #18
toccata
Europees Commissaris
 
toccata's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 7.056
Standaard

Moord is altijd verwerpelijk of het nu over commies, fascisten, ... gaat, dusja de daders moeten zwaar gestraft worden
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Heel wat prille democratieen met onwillige burgers zouden het toejuichen, voor de chocoladecigarettenindustrie zou het een slag zijn

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 22:21   #19
the outlaw torn
Minister
 
the outlaw torn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: oost-vlaanderen
Berichten: 3.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Ok, lig jij er wakker van als in Colombia een vakbonds-militant wordt afgemaakt omwille van zijn 'politieke overtuigingen' (zoals vrij vaak gebeurt in die landen)? Ik niet. Slaap jij minder goed indien je op het journaal ziet dat Pisraël weer een paar Palestijnen van Hamas/Jihad heeft afgeschoten? Ik niet. Daar is niks immoreels aan. Het is een ver-van-mijn-bed-show voor mij.
dat is uw goed recht, maar als je denkt aan alle doden die dagelijks vallen, ligt een gemiddeld mens er wel eens wakker van ( althans ik toch, al is het niet zoveel )
__________________
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be