Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 24 april 2005, 23:39   #601
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Tussen haakjes, zouden jullie niet eens overwegen je tot de echte vijanden van de
partij te richten inplaats van telkens de N-VA te viseren? De VRT bijvoorbeeld, de belgicisten en noem maar op. En ik maar mijn best doen enige toenadering tussen
De VRT waar Bourgois zoete broodjes mee bakt en van aanvaard dat zij de grootste partij van vlaanderen openlijk discrimineert en alsdus aan politiek doet ... of kappen op de BUB .... waar de n-va wel aan lijstverbinding meedoet tegen het VB.
De N-VA is een belgische systeemspartij geworden. En dat is mijns inziens vooral te danken aan Bourgois , maar ook aan Dewever ... die heeft ook snel door wat hij moet doe om er te komen in de BELGISCHE politiek.
ilfalco is offline  
Oud 25 april 2005, 06:22   #602
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bericht aan Zwart & Geel.

Je bent wel heel beleefd vandaag.
ironisch of niet?

Ambiorix is offline  
Oud 25 april 2005, 08:03   #603
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan Zwart & Geel.

Het eerste.
robert t is offline  
Oud 25 april 2005, 08:23   #604
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bericht aan Zwart & Geel.

Het eerste.
sorry als ik te onbeleefd overkwam dan das niet mijn bedoeling.
Ambiorix is offline  
Oud 25 april 2005, 10:27   #605
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan Zwart & Geel.

Je hoeft je helemaal niet te excuseren of is dit ook ironisch bedoeld? Mijn berichtje sloeg op de welwillendheid waarmee je reageerde op de vraag gesteld door Jan van den Berghe. Achteraf beschouwd beslis je natuurlijk autonoom over de stijl en inhoud van je berichten, mijn reactie was in die zin ongepast. Sorry.
robert t is offline  
Oud 25 april 2005, 10:49   #606
superman
Banneling
 
 
superman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2005
Berichten: 1
Standaard

hoi hoi

Citaat:
De VRT waar Bourgois zoete broodjes mee bakt en van aanvaard dat zij de grootste partij van vlaanderen openlijk discrimineert en alsdus aan politiek doet
die situatie bestaat al van lang VOOR de n-va in de regering zat.
En als je ziet hoe die reageert tov de klachten van de VTM denk ik niet dat "zoete broodjes bakken" echt een juiste weergave is van zijn houding tov de vrt.

de rest van u post was offtopic stemmingmakerij (again).


mvg. Superman
superman is offline  
Oud 27 april 2005, 16:58   #607
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bericht aan jan yoens en Knuppel.

Wat betreft de eventuele coalities met het Belang kan ik jullie verzekeren dat er van het partijbestuur geen enkel veto gesteld is. Wel hebben wel een partijmededeling gekregen die vermeldt dat de situatie plaatselijk dient bekeken te worden en die in feite iedereen toelaat coalitiegesprekken te starten met iedere partij. Is daar iets verkeerd aan? Jullie hebben hier toch wel een flinterdun dossier.
Ik kan je deze nota bezorgen indien jullie dat wensen.

Tussen haakjes, zouden jullie niet eens overwegen je tot de echte vijanden van de
partij te richten inplaats van telkens de N-VA te viseren? De VRT bijvoorbeeld, de belgicisten en noem maar op. En ik maar mijn best doen enige toenadering tussen
beide republikeinse partijen te bewerkstelligen, ik denk eigenlijk dat jullie daarin niet geïnteresseerd zijn. Spijtig, het zij zo.

Het kan ook nog erger. Lees er maar het bericht van Don Quichote even op na, die ons beschuldigt te naïef en te soft te zijn om met jullie samen te werken. Excuses dat ik het hier aanhaal, maar de berichten van deze zelfverklaarde keiharde nationalist getuigen van een zodanig gebakken-lucht mentaliteit dat ik me niet rechtstreeks tot hem wil wenden.

Tenslotte : wat daiwa aanhaalt : Vande Lanotte wil onderhandelingen na begrotingscontrole : wedden dat dit weeral de schuld van de N-VA is?

Inderdaad, en ook al de volgende PM's waarin geklaagd wordt dat het verkeerd is het NVA te viseren hebben gelijk.
Want uw reactie bewijst het nog maar eens.
Toen op het VRT-nieuws uw partijvertegenwoordiger gepolsd werd of dit ook voor het 'VB' opging was de reactie als volgt:
- het idee om samen te werken met het VB is ondenkbaar en dus niet aan de orde.
- Het NVA is zo ver verwijderd dat samenwerking met het Blok uitgesloten is
Later werden deze stellingen nog bevestigd door De Wever bijvoorbeeld.

Dus, zoals op andere plaatsen al meermaals opgemerkt en door dit antwoord nogmaals bewezen, er is blijkbaar een enorme kloof tussen het NVA-bestuur (en dus beleid) en haar kiezers en hier dus zelfs haar mandataris.
En dan zeggen ze dat het in het Blok rommelt.

Nog maar eens herhalen, ik schiet niet op het NVA, wel op sommige bestuursleden zoals Bourgeois en De Wever vanwege hun hypocriete houding in deze. Ik roep dan ook regelmatig de NVA'ers op om zich openlijk teweer te stellen tegen deze junta.
Ik blijf hopen dat het NVA en andere zogenaamd rechtse Vlaamse partijen nu eens eindelijk komaf maken met de ultralinkse inslag in hun besturen zodat wij eindelijk samen een echt VLAAMS FRONT kunnen vormen.
Hoe je het ook draait of keert, en dit geldt zowel voor de NVA als voor SPIRIT, CD&V en SP.A, zolang jullie toelaten dat jullie besturen in jullie naam een Vlaams front sabboteren (1 miljoen stemmen gooien jullie weg met alle gevolgen vandien) kan er van een rechtse politiek in België (en dus ook in Vlaanderen) geen sprake zijn!
Weg met die tweezakken!!!
TIJD VOOR VLAANDEREN!
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 27 april 2005, 17:04   #608
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
die situatie bestaat al van lang VOOR de n-va in de regering zat.
Dat is nu een argument sé...

Laatst gewijzigd door ilfalco : 27 april 2005 om 17:08.
ilfalco is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be