Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug) voorzitter Vlaams Belang Jongeren

 
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2008, 13:37   #21
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

man man man denkt gij mij te provoceren door mij op dezelfde lijn te zetten als mensen met het down syndroom, waarom moet jij die mensen trouwens beledigen? zij kunnen der toch ook niet aan doen? ze zouden afwijkende jongeren dwingen om daar bij te gaan werken om hen eens te leren hoe de samenleving in elkaar zit
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:43   #22
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
ik hoor mij dat af te vragen als ik rondom mijheen kijk naar de maatschappij
en ni omgekeerd!
als ik de jeugd zie, dan schrewen ze om aandacht en tucht! zoals een kind stout is om te leren uit de tikken die daaruit voorkomen maar tegenwoordig moet er "gepraat" worden, of efkes time out
pas dat maar eens toe op die losgeslagen tieners van tegenwoordig
luisteren? dat past toch niet bij hoe ze zich kleden, meneer?
Ik ben opvoeder in een instelling voor jongeren in een problematische opvoedingssituatie (en daar zitten heel wat zogenaamde "losgeslagen tieners" tussen). Sta me toe te zeggen dat ik vanuit mijn ervaring uw pedagogische methodes niet onderschrijf.

Ik stel grenzen, maar zeg ook waarom ik ze stel ("tucht" mag niet redeloos zijn, homoseksualiteit verbeiden is niet enkel redeloos, het is onmenselijk). En "mijn gasten" weten ook dat als ze goed mee werken dat ik iets meer zal toe laten, maar als ze ambetant doen dan pas ik de regels heel strikt toe. De aandacht die ze krijgen is vooral positief (gewenst gedrag stimuleren is gemakkelijker dan ongewenst gedrag af leren). Met een kind of jongere slaan geven bereik je niets, meestal zelfs het omgekeerde van wat je wou bereiken. Bovendien is het vernederend, terwijl "ambetante" jongeren uit zichzelf meestal al een negatief zelfbeeld hebben.
Praten helpt enkel als je ook wil luisteren, neem dat van mij aan. Je moet natuurlijk wel een beetje praten met kennis van zaken.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:46   #23
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Verbod op stemmen zie ik eerder zitten.
Mogen mensen met het Down syndroom trouwens stemmen?
Off topic, maar dat hangt er van af. Als ze "verlengd minderjarig" werden verklaard niet. Er zijn gradaties bij het syndroom van Down, bij de lichtste gevallen merk je het zelf nauwelijks.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:48   #24
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Ik ben opvoeder in een instelling voor jongeren in een problematische opvoedingssituatie (en daar zitten heel wat zogenaamde "losgeslagen tieners" tussen). Sta me toe te zeggen dat ik vanuit mijn ervaring uw pedagogische methodes niet onderschrijf.

Ik stel grenzen, maar zeg ook waarom ik ze stel ("tucht" mag niet redeloos zijn, homoseksualiteit verbeiden is niet enkel redeloos, het is onmenselijk). En "mijn gasten" weten ook dat als ze goed mee werken dat ik iets meer zal toe laten, maar als ze ambetant doen dan pas ik de regels heel strikt toe. De aandacht die ze krijgen is vooral positief (gewenst gedrag stimuleren is gemakkelijker dan ongewenst gedrag af leren). Met een kind of jongere slaan geven bereik je niets, meestal zelfs het omgekeerde van wat je wou bereiken. Bovendien is het vernederend, terwijl "ambetante" jongeren uit zichzelf meestal al een negatief zelfbeeld hebben.
Praten helpt enkel als je ook wil luisteren, neem dat van mij aan. Je moet natuurlijk wel een beetje praten met kennis van zaken.
zo onstaat er een algemene sfeer van losbandigheid
individueel zullen ze misschien geholpen worden, sommigen, maar de vrees voor het gezag daalt en verdwijnt
en dit zijn de gevolgen: http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinde...-ouders-.dhtml
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 13:48   #25
LastMohican
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 1.524
Standaard

Amai
LastMohican is offline  
Oud 2 augustus 2008, 14:04   #26
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik ruik een sterke alcohollucht...
Het enigste moderne aan hem is dat-ie internet heeft.
Dat klootjesdrogerij is nog groter dan ik eerst vermoede.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Oud 2 augustus 2008, 14:13   #27
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

8o
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 augustus 2008 om 14:13.
Jazeker is offline  
Oud 2 augustus 2008, 14:21   #28
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
zo onstaat er een algemene sfeer van losbandigheid
individueel zullen ze misschien geholpen worden, sommigen, maar de vrees voor het gezag daalt en verdwijnt
en dit zijn de gevolgen: http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinde...-ouders-.dhtml
U beweert dus dat ik mijn vak niet ken, dat vind ik een heel boude veronderstelling. Zonder te willen stoefen moet ik zeggen dat ik heel goede resultaten bereik bij "mijn gasten".
Alle toekomstige ouders een pedagogische vorming geven zou zeker geen kwaad kunnen. Want heel vaak ligt het niet aan het kind / de jongere. Het door jou aangehaalde art. zegt het zelf: veel ouders schieten te kort en besteden de opvoeding van hun kind uit aan derden.

Toen ik nog chiro-leider was kwam een moeder mij vragen "Kan jij onze zoon wat discipline bij brengen, want ik kan hem niet aan?" En ik heb toen heel stout geantwoord: "beste mevrouw, ik kan op 1 zondagnamiddag niet recht zetten wat een hele week verkeerd is gegaan." Tijdens de werking en op kamp had ik trouwens nauwelijks problemen met die gasten.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 14:31   #29
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
U beweert dus dat ik mijn vak niet ken, dat vind ik een heel boude veronderstelling. Zonder te willen stoefen moet ik zeggen dat ik heel goede resultaten bereik bij "mijn gasten".
Alle toekomstige ouders een pedagogische vorming geven zou zeker geen kwaad kunnen. Want heel vaak ligt het niet aan het kind / de jongere. Het door jou aangehaalde art. zegt het zelf: veel ouders schieten te kort en besteden de opvoeding van hun kind uit aan derden.

Toen ik nog chiro-leider was kwam een moeder mij vragen "Kan jij onze zoon wat discipline bij brengen, want ik kan hem niet aan?" En ik heb toen heel stout geantwoord: "beste mevrouw, ik kan op 1 zondagnamiddag niet recht zetten wat een hele week verkeerd is gegaan." Tijdens de werking en op kamp had ik trouwens nauwelijks problemen met die gasten.
Waarschijnlijk straalt u veel gezag uit.
Bhairav is offline  
Oud 2 augustus 2008, 14:41   #30
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Waarschijnlijk straalt u veel gezag uit.
nog zo iets!
gij lacht daar natuurlijk mee, lekker hip en zo van kijk eens hoe goed ik ben in het satirisch doen over extreem rechts
maar hoe lopen de ouderen, diegenen die gezag moeten hebben, er tegenwoordig bij? als een jongere zelf! want ja naar ouderen luisterd men niet meer, want "haloo wij leven in de 21e euw hoor" zo op een typisch toontje
gezaghebbers liepen er heel anders bij vroeger en ge kreeg al schrik als ze u in de ogen keken. nu is daar niks van aan, het word tijd dat ouders hun kinderen een gezonde vrees voor gezag aanleren. niks mis mee.
ik ben trouwens ook voor schooluniformen (nu ik toch bezig ben)
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 14:45   #31
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
man man man denkt gij mij te provoceren door mij op dezelfde lijn te zetten als mensen met het down syndroom, waarom moet jij die mensen trouwens beledigen? zij kunnen der toch ook niet aan doen? ze zouden afwijkende jongeren dwingen om daar bij te gaan werken om hen eens te leren hoe de samenleving in elkaar zit

Als je nu eens in je profiel zou "durven" plaatsen wat je leeftijd is dan zouden veel mensen op dit forum je referentiekader weten. Mss kan dat wel helpen in een discussie zoals deze. Want ik heb toch zo een beetje de indruk dat jij hier zit te provoceren. No offense, maar deze time out was wel eens nodig als ik deze draad lees.

Mvg
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline  
Oud 2 augustus 2008, 14:49   #32
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Als je nu eens in je profiel zou "durven" plaatsen wat je leeftijd is dan zouden veel mensen op dit forum je referentiekader weten. Mss kan dat wel helpen in een discussie zoals deze. Want ik heb toch zo een beetje de indruk dat jij hier zit te provoceren. No offense, maar deze time out was wel eens nodig als ik deze draad lees.

Mvg
provoceren? alleen al door mijn gedacht/ de waarheid te zeggen!
of is dat allemaal niet war voor mevrouwtje?
Ik ben trouwens 47 wat zou dat dan moeten zeggen ovr mijn refferentiekader?
offence? nenee mevrouwtje! de matschappij, DIE ofence't mij!
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 14:54   #33
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Waarschijnlijk straalt u veel gezag uit.
klinkt wreed stom, maar ik heb een zware stem. Ik hoef mijn stem niet te verheffen om gehoord te worden
ik heb collega's met een lichtere stem die schijnbaar luider moeten praten om gehoord te worden.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 15:07   #34
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
nog zo iets!
gij lacht daar natuurlijk mee, lekker hip en zo van kijk eens hoe goed ik ben in het satirisch doen over extreem rechts
maar hoe lopen de ouderen, diegenen die gezag moeten hebben, er tegenwoordig bij? als een jongere zelf! want ja naar ouderen luisterd men niet meer, want "haloo wij leven in de 21e euw hoor" zo op een typisch toontje
gezaghebbers liepen er heel anders bij vroeger en ge kreeg al schrik als ze u in de ogen keken. nu is daar niks van aan, het word tijd dat ouders hun kinderen een gezonde vrees voor gezag aanleren. niks mis mee.
ik ben trouwens ook voor schooluniformen (nu ik toch bezig ben)
Gezag heeft niets met schrik te maken. Een opvoeder / ouder moet het evenwicht bewaren tussen enerzijds (redelijke!) grenzen stellen en bewaren, en anderzijds toch voldoende openheid en warmte uit stralen zodat de kinderen / jongeren weten dat als er een probleem is ze bij jou terecht kunnen.
In de chiro had ik de naam van een strenge leider te zijn, maar toch kwamen ze steeds naar mij als er iets scheelde.

Vroeger was gezag en opvoeding inderdaad vooral een zaak van "schrik" aan jagen. Een aantal kinderen die hun jeugd in schrik hebben doorgebracht hebben als tegenreactie hun kinderen (de huidige jongeren) misschien iets te vrij opgevoed? Als zal het aspect "tijd maken voor je kinderen" er ook wel veel mee te maken hebben. Het is een fragiel evenwicht dat niet iedereen gegeven is om uit zijn eigen in stand te houden.

Men moet een rijbewijs hebben om met een brommer te rijden en een visvergunning om te mogen vissen, maar iedereen kan zomaar zonder de nodige opleiding kinderen opvoeden. De meeste doen dat ook wel goed (er zijn pakweg 1 miljoen tieners in België, het zijn niet allemaal amokmakers, al vallen degenen die amok maken natuurlijk wel heel hard op), maar sommigen zouden misschien best iets meer "opvoedingsvorming" krijgen.

Trouwens, met de jeugd is het net als met Rusland of Afrika: je hoort er enkel iets van in het nieuws als het er heel slecht mee gaat...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
Oud 2 augustus 2008, 15:25   #35
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
provoceren? alleen al door mijn gedacht/ de waarheid te zeggen!
of is dat allemaal niet war voor mevrouwtje?
Ik ben trouwens 47 wat zou dat dan moeten zeggen ovr mijn refferentiekader?
offence? nenee mevrouwtje! de matschappij, DIE ofence't mij!

Je mag zekers je gedacht zeggen, maar dacht dat de bedoeling van een forum was om de "mensen" beter te begrijpen, hoe ze denken, hoe ze voelen enzo.
Als ik vraag naar je "leeftijd" en/of "referentiekader" dan is het juist met de bedoeling om jouw "gedachten" beter te begrijpen ! Alzo is het des te eenvoudiger om met elkaar te praten. Iets waarmee "oudere" mensen meer "problemen" mee hebben dan"jongeren" (ter info de overgrote meerderheid op dit forum)

Begrijp je ?

Ter info, ik ben van het mannelijk geslacht
enne de "maatschappij" schoffeert me soms ook heel erg !

Mvg,
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline  
Oud 2 augustus 2008, 15:48   #36
danielsjohan
Partijlid
 
danielsjohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Locatie: Mortsel / Leuven
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
ik hoor mij dat af te vragen als ik rondom mijheen kijk naar de maatschappij
en ni omgekeerd!
als ik de jeugd zie, dan schrewen ze om aandacht en tucht! zoals een kind stout is om te leren uit de tikken die daaruit voorkomen maar tegenwoordig moet er "gepraat" worden, of efkes time out
pas dat maar eens toe op die losgeslagen tieners van tegenwoordig
luisteren? dat past toch niet bij hoe ze zich kleden, meneer?
Blijkbaar heeft u op de lagere school niet goed opgelet, of was de tucht tijdens de spellingslessen toch niet helemaal optimaal...

Komaan zeg, wat is me dit voor een onozel gedoe. Alsof de hele jeugd verdorven is. Alsof, nog erger, holebi's een afwijking hebben. Ik dacht dat de middeleeuwen al weer een tijdje achter ons lagen.
__________________
,,I don't want to make the wrong mistake"
--G. Bush Sr.

>>CSD-blog 2007 en CSD-blog 2008
danielsjohan is offline  
Oud 2 augustus 2008, 15:53   #37
Trapper
Burger
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danielsjohan Bekijk bericht
Blijkbaar heeft u op de lagere school niet goed opgelet, of was de tucht tijdens de spellingslessen toch niet helemaal optimaal...

Komaan zeg, wat is me dit voor een onozel gedoe. Alsof de hele jeugd verdorven is. Alsof, nog erger, holebi's een afwijking hebben. Ik dacht dat de middeleeuwen al weer een tijdje achter ons lagen.
ik middeleeuws? nu nog mooier!
ik klaag juist die vieze middeleeuwse toestanden aan onder de jeugd en nu ben ik zelf middeleeuws!
Trapper is offline  
Oud 2 augustus 2008, 16:01   #38
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
nog zo iets!
gij lacht daar natuurlijk mee, lekker hip en zo van kijk eens hoe goed ik ben in het satirisch doen over extreem rechts
maar hoe lopen de ouderen, diegenen die gezag moeten hebben, er tegenwoordig bij? als een jongere zelf! want ja naar ouderen luisterd men niet meer, want "haloo wij leven in de 21e euw hoor" zo op een typisch toontje
gezaghebbers liepen er heel anders bij vroeger en ge kreeg al schrik als ze u in de ogen keken. nu is daar niks van aan, het word tijd dat ouders hun kinderen een gezonde vrees voor gezag aanleren. niks mis mee.
ik ben trouwens ook voor schooluniformen (nu ik toch bezig ben)
Hier zit wel iets in. Tegenwoordig heeft de politie belachelijke petjes en rijden ze met brommertjes en petieterige autootjes... Dan straalde de vroegere rijkswacht toch een stuk meer gezag uit...
Jeronimo is offline  
Oud 2 augustus 2008, 16:03   #39
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Hier zit wel iets in. Tegenwoordig heeft de politie belachelijke petjes en rijden ze met brommertjes en petieterige autootjes... Dan straalde de vroegere rijkswacht toch een stuk meer gezag uit...
Wat laarslikkerderij zou de maatschappij inderdaad geen kwaad doen.
Bhairav is offline  
Oud 2 augustus 2008, 18:48   #40
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Wat laarslikkerderij zou de maatschappij inderdaad geen kwaad doen.
Is dit je coming out als SM'er? Ben je meester of slaaf?

Maar het zou inderdaad heel wat schoensmeer uit sparen
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be