Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 december 2020, 16:35   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Moord is een strafrechtelijk begrip. De wet bepaalt wat legaal is, en wat niet.
In die logica was de holocaust geen moord. Want de Duitse wet bepaalde toen.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 16:50   #22
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wordt er Luciferase aan het eindproduct/vaccin toegevoegd, ja of neen?
Neen, tenzij je daarvan bewijs hebt.
Heb je dat?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
We zijn over abortus beter eens oneens te zijn. Want volgens mij is een levend wezen beëindigen moord ja. Volgens jou niet? Ok dan, geen probleem. Ik kan best met andere meningen om zonder boos te worden of te schelden. Helaas is dat zelden wederkerig.
Ik ben niet boos, ik stel alleen vast dat je zwaar in de war bent, inhoudelijk en vormelijk (zie quote), en niet eens begrijpt wat moord is en probeert vrij simplistische emotionele argumenten te lanceren die kant noch wal raken.
Helaas begrijp je zelf niet hoezeer je in de war bent.

Laatst gewijzigd door parcifal : 1 december 2020 om 16:51.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 16:57   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Neen, tenzij je daarvan bewijs hebt.
Heb je dat?



Ik ben niet boos, ik stel alleen vast dat je zwaar in de war bent, inhoudelijk en vormelijk (zie quote), en niet eens begrijpt wat moord is en probeert vrij simplistische emotionele argumenten te lanceren die kant noch wal raken.
Helaas begrijp je zelf niet hoezeer je in de war bent.
De enige die hier emoties tentoon spreidde was jij met je wappieland.
Factcheckers bevestigen dat Luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes. Maar mijn vraag is of ze dit ook aan het finale product zullen toevoegen. Tijdens de proefperiode was om te traceren of er anti lichaampjes aangemaakt werden. Wie kan mij garanderen dat ze dit niet zullen toevoegen om te traceren wie zich liet vaccineren?

Je kent me niet, spreek dan niet in mijn naam of maak van mij aub niet het onderwerp.

Citaat:
Luciferase is a harmless enzyme that glows when oxidized. As a matter of fact, it occurs naturally in fireflies; it’s what makes them glow.

But what’s it doing in a COVID-19 vaccine? Good question. A Google search using the keywords “luciferase” and “vaccine” returned this post from the Texas Medical Center, the largest medical district in the world. Their post explains how they used luciferase to visually confirm if COVID-19 antibodies are being formed.
https://www.poynter.org/tfcn/2020/fa...lter-your-dna/
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 16:57   #24
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Neen, tenzij je daarvan bewijs hebt.
Heb je dat?



Ik ben niet boos, ik stel alleen vast dat je zwaar in de war bent, inhoudelijk en vormelijk (zie quote), en niet eens begrijpt wat moord is en probeert vrij simplistische emotionele argumenten te lanceren die kant noch wal raken.
Helaas begrijp je zelf niet hoezeer je in de war bent.
De enige die hier emoties tentoon spreidde was jij met je wappieland.
Factcheckers bevestigen dat Luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes. Maar mijn vraag is of ze dit ook aan het finale product zullen toevoegen. Tijdens de proefperiode was om te traceren of er anti lichaampjes aangemaakt werden. Wie kan mij garanderen dat ze dit niet zullen toevoegen om te traceren wie zich liet vaccineren?

Je kent me niet, spreek dan niet in mijn naam of maak van mij aub niet het onderwerp.

Citaat:
Luciferase is a harmless enzyme that glows when oxidized. As a matter of fact, it occurs naturally in fireflies; it’s what makes them glow.

But what’s it doing in a COVID-19 vaccine? Good question. A Google search using the keywords “luciferase” and “vaccine” returned this post from the Texas Medical Center, the largest medical district in the world. Their post explains how they used luciferase to visually confirm if COVID-19 antibodies are being formed.
https://www.poynter.org/tfcn/2020/fa...lter-your-dna/
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 17:03   #25
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Factcheckers bevestigen dat Luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes. Maar mijn vraag is of ze dit ook aan het finale product zullen toevoegen. T
Moving the goalposts dus.
Het gaat nu al over "de proefperiode"

Maar ook daarvan : geen enkel bewijs te zien, de poynter-link bewijst dat helemaal niet, dat artikel zegt enkel dat een POLITIEK COMMENTATOR VAN NEWSMAX (geloofwaardigheid -273,13 graden) DAT SCHRIJFT IN EEN TWEET.
Deze mafklapper dus, dat is de "bron" van die kwakkel :
https://twitter.com/EmeraldRobinson/...655691265?s=20

De Factcheck van Poynter komt trouwens tot de conclusie dat die tweet hersendode onzin is, zoals te verwachten van een hersendode "dame" die werkt voor Newsmax dat gericht is op hersendode consumenten van onzin.

Dus : Waar bevestigen factcheckers dat er luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes (en van welk vaccin precies van de ruim 200 die in ontwikkeling zijn)?

Nog een poging?

Laatst gewijzigd door parcifal : 1 december 2020 om 17:06.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 17:10   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Moving the goalposts dus.
Het gaat nu al over "de proefperiode"

Maar ook daarvan : geen enkel bewijs te zien, de poynter-link bewijst dat helemaal niet, dat artikel zegt enkel dat een POLITIEK COMMENTATOR VAN NEWSMAX (geloofwaardigheid -273,13 graden) DAT SCHRIJFT IN EEN TWEET.
Deze mafklapper dus, dat is de "bron" van die kwakkel :
https://twitter.com/EmeraldRobinson/...655691265?s=20

De Factcheck van Poynter komt trouwens tot de conclusie dat die tweet hersendode onzin is, zoals te verwachten van een hersendode "dame" die werkt voor Newsmax dat gericht is op hersendode consumenten van onzin.

Dus : Waar bevestigen factcheckers dat er luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes (en van welk vaccin precies van de ruim 200 die in ontwikkeling zijn)?

Nog een poging?
Ik stel maar de vraag en beweer niets. Jij beweert zaken.
Noch betrok ik er enige tweet bij.

Again: wie kan mij garanderen dat ze dit niet in het eindproduct zullen toevoegen?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 18:18   #27
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik stel maar de vraag en beweer niets. Jij beweert zaken.
Jij beweert dat er in dat artikel van het Texas Medical Center staat dat er in de proefperiode een vaccin werd gebruikt met daarin luciferase.

Citaat:
His lab’s system—based on reporter viruses in which the luciferase enzyme is inserted into the virus’ genome to make it easy to follow—
Da's dus niet in het vaccin, dat is in een testvirus. En dan gaat het niet over het enzym zelf, maar over de genetische code voor de vorming van nieuwe virusdeeltjes, in dit geval dus met daarin luciferase.

Ik geef toe dat medische literatuur vaak moeilijk te lezen is, en ik weet dat dit antwoord meer vragen bij je heeft opgeroepen dan beantwoord, maar je mag het altijd vragen als je ergens niet uitkomt hoor.

Misschien is dit een aardig artikel als startpunt voor je onderzoek naar de rol van luciferase in vaccin studies. Zie vooral tabel 1, met daarin artikelen over onderzoeken naar een heleboel verschillende virussen zoals griep, Zika, vier Hepatitussen en het Westnijlvirus.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 18:47   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Jij beweert dat er in dat artikel van het Texas Medical Center staat dat er in de proefperiode een vaccin werd gebruikt met daarin luciferase.



Da's dus niet in het vaccin, dat is in een testvirus. En dan gaat het niet over het enzym zelf, maar over de genetische code voor de vorming van nieuwe virusdeeltjes, in dit geval dus met daarin luciferase.

Ik geef toe dat medische literatuur vaak moeilijk te lezen is, en ik weet dat dit antwoord meer vragen bij je heeft opgeroepen dan beantwoord, maar je mag het altijd vragen als je ergens niet uitkomt hoor.

Misschien is dit een aardig artikel als startpunt voor je onderzoek naar de rol van luciferase in vaccin studies. Zie vooral tabel 1, met daarin artikelen over onderzoeken naar een heleboel verschillende virussen zoals griep, Zika, vier Hepatitussen en het Westnijlvirus.
Dus het is niet in de test vaccins toegevoegd?
Waarom zegt die factchecker dan "what is it doing in the covid vaccin?"
Luciferase moet toch geïnjecteerd worden om later zichtbaar te zijn in het lichaam?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2020, 19:25   #29
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Bekijk ook deze link. Lijkt me zeer relevant omdat ze gaan vaccineren met een aangepast adenovirus. mRNA vaccinaties zijn experimenteel en het lijkt me hoe langer hoe sterker dat ze wél luciferase gaan toevoegen. Was het niet zo, men zou het al lang tegengesproken hebben op een factchecker. Ik stel die vragen niet omdat ik ze uit mijn duim zuig, maar omdat vele daarvoor waarschuwen. De stilte daar rond zegt meer dan 1000 woorden.

Quantifying Adenovirus-Neutralizing Antibodies by Luciferase Transgene Detection: Addressing Preexisting Immunity to Vaccine and Gene Therapy Vectors
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC262545/

Het is door het adenovirus te gebruiken in cv19-vaccins dat het lichaam een corona-achtig eiwit opwekt waardoor het lichaam dezelfde antilichamen opwekt als tegen een coronavirus. Ons lichaam heeft circa 2kg bacteriën en virussen waarvan velen nuttig zijn.
https://www.sciencealert.com/not-all...tective-effect

Wie kan mij garanderen dat deze experimentele vaccins dat niet in de war zullen brengen? Dat ze dit niet door tracingmogelijkheden tegen niet gevaccineerden zullen gebruiken? Een speciale camera met AI werkt sneller dan een mens die aan iedereen een vaccin-paspoort moet vragen, wat grote mogelijkheden tot vervalsing biedt. Maar nog meer aansluit bij het teken van het beest zoals verwoord in de beginpost.

En hier een arts daarover aan het woord:
https://m.youtube.com/watch?v=K1FRzhmMNBw

Uitgebreider maar van andere aard:
https://www.bitchute.com/video/PlgyUnnLkO0u/
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 1 december 2020 om 19:52.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 09:38   #30
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Bekijk ook deze link. Lijkt me zeer relevant omdat ze gaan vaccineren met een aangepast adenovirus. mRNA vaccinaties zijn experimenteel en het lijkt me hoe langer hoe sterker dat ze wél luciferase gaan toevoegen. Was het niet zo, men zou het al lang tegengesproken hebben op een factchecker. Ik stel die vragen niet omdat ik ze uit mijn duim zuig, maar omdat vele daarvoor waarschuwen. De stilte daar rond zegt meer dan 1000 woorden.]
Zou je niet beter ergens anders gaan trollen,waarde complotgek?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 10:32   #31
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zou je niet beter ergens anders gaan trollen,waarde complotgek?
Ik stel maar vragen, jij ziet een complot.


De enige trol ben jij. Ik heb je in geen enkel topic concreet weten zijn.
Onthoud dat die pdf van ncbi al van 2003 is en ze toen al experimenteerde met het adenovirus in vaccins. Verbind de puntjes en je ziet waarom ze dat type kozen vandaag. Niet dat je dat zal kunnen of wilt opbrengen, want complotten. Alsof er geen complot tegen de mensheid gaande is? “The great reset”

Ze gaan vaccineren met een aangepast adenovirus tegen corona.
Zoneen? Weerleg het of zwijg, trol. Ik heb ruimschoots getoond wat ik te zeggen had. Volgens mij is het boven uw petje en kan je enkel trollen.

Safety, tolerability, and immunogenicity of a recombinant adenovirus type-5 vectored COVID-19 vaccine: a dose-escalation, open-label, non-randomised, first-in-human trial
https://www.thelancet.com/journals/l...208-3/fulltext
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 2 december 2020 om 10:50.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 10:54   #32
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De enige trol ben jij. Ik heb je in geen enkel topic concreet weten zijn.
Lol, ik zit hier nog maar 17 jaar, jij minder dan een maand met 50 posts.
Ik discussieer hier al sinds de tweede golfoorlog in Irak begon.

Vlieg toch op, trol.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Onthoud dat die pdf van ncbi al van 2003 is en ze toen al experimenteerde met het adenovirus in vaccins. Verbind de puntjes en je ziet waarom ze dat type kozen vandaag. Niet dat je dat zal kunnen of wilt opbrengen.

Ze gaan vaccineren met een aangepast adenovirus tegen corona.
Zoneen? Weerleg het of zwijg, trol. Ik heb ruimschoots getoond wat ik te zeggen had. Volgens mij is het boven uw petje en kan je enkel trollen.

Safety, tolerability, and immunogenicity of a recombinant adenovirus type-5 vectored COVID-19 vaccine: a dose-escalation, open-label, non-randomised, first-in-human trial
https://www.thelancet.com/journals/l...208-3/fulltext
Je hebt gelijk dat ik niet met complotgekken discussieer en dus geen moeite zal doen om die links te lezen of te weerleggen.
De moeite die men moet doen om de hersenloze onzin van complotgekken te weerleggen is immers een orde hoger dan de moeite die zij doen om hun complotgekte te verspreiden.

Been there done that. Dat doen we niet meer. Ik gun je dat niet, ik label je gewoon voor wat je bent zodat duidelijk is dat je de moeite niet waard bent.

Capice?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 11:00   #33
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

En in die 17j ooit iets on topic kunnen zeggen? Al post gij 100000 zaken. Je bent off topic bezig. Je vroeg links, ze staan er. Zelfs een youtube link waarin een arts zegt dat ze luciferase voor tracing mogelijkheden bij gevaccineerden kunnen gebruiken.

Uw carrière hier is geen tegenargument tegen het feit dat je trolt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 11:41   #34
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen ik stel veiligheid en eerlijkheid centraal.
Het is te weinig om een laatste oordeel te zijn.
Dat is de eeuwige waarheid van mijn atoomtheorie.
Citaat:
Als moord onder de noemer “my body my choice” gaat, waarom vaccinatie dan niet?
Vaccinatie is geen moord, integendeel.
De mens is ook aan de maatschappij verplicht.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 11:46   #35
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Het is te weinig om een laatste oordeel te zijn.
Dat is de eeuwige waarheid van mijn atoomtheorie.
Vaccinatie is geen moord, integendeel.
De mens is ook aan de maatschappij verplicht.
Er zijn al mensen gestorven door veilige vaccins. Wat denk je dat deze experimentele vaccins teweeg zullen brengen? Tijdens de proefperiode waren er individuen die een virale infectie op het ruggenmerg ontwikkelde. Hoe liep dat daarmee af? Maar laat ons testen in arme regio’s dat wanneer het misgaat de wereld het niet hoeft te weten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 11:59   #36
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er zijn al mensen gestorven door veilige vaccins.
Dat is dan pech gehad, maar het is het logische gevolg dat vaccins nu eenmaal uitgeprobeerd moeten worden.
Beter dan dat er veel meer mensen zullen sterven als er geen vaccins uitgeprobeerd kunnen worden.
Een paar doden is echt geen teken van het beest, het is van een mug een olifant maken.
Citaat:
Wat denk je dat deze experimentele vaccins teweeg zullen brengen?
Beter experimenteren dan helemaal niks doen.
In de wetenschap moeten medicijnen nu eenmaal getest worden.
Dat kan dan op basis van vrijwilligheid.
Het is niet iets om je nou zo vreselijk druk over te maken.
Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld.
Citaat:
Tijdens de proefperiode waren er individuen die een virale infectie op het ruggenmerg ontwikkelde. Hoe liep dat daarmee af?
Heb je nu werkelijk zo veel mededogen, of ben je alleen maar verontwaardigd?
Hoe zou je het zelf anders willen doen?
Citaat:
Maar laat ons testen in arme regio’s dat wanneer het misgaat de wereld het niet hoeft te weten.
Zo is het, er is nu eenmaal rangorde in de wereld.
De zwakkeren lijden onder de sterkeren.
Zo was het en zo zal het altijd zijn.
Maar wat jij in je sadisme suggereert, daarvan heb ik zelf nog niks van gehoord.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 14:27   #37
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zelfs een youtube link waarin een arts zegt dat ze luciferase voor tracing mogelijkheden bij gevaccineerden kunnen gebruiken.
Van Blue Tiger Studio waar de bekende alt-right lapzwans Tom Zwitser te zien is.

Je hebt pech dat ik die lapzwans ken van reputatie.
Vertikaal classeren dus.

https://www.youtube.com/watch?v=ZLkk...l=Slinksnieuws

https://tpo.nl/2020/05/29/bindende-t...omplotgekkies/

Citaat:
Bindende terugkijktip: zo doodeng geradicaliseerd zijn Nederlandse anti-vaxx complotgekkies

Ontluisterende beelden van agressieve uitgever Tom Zwitser (De Blauwe Tijger) die aan het censureren slaat
Citaat:
Op YouTube heeft deze meneer een eigen kanaal, Blue Tiger Studio. Staat ook al bol van de samenzweringstheorieën. Hij noemt zichzelf uitgever en filosoof. Stond op de verzendlijst van Breivik. Verklaart doodleuk dat het RIVM en de staat het Coronavirus misbruiken om van 200.000 dure zorgpatiënten af te komen en om het MKB kapot te maken. Ach, lieve mensen, het is allemaal zo droevig, deze onthutsende stompzinnigheid en kwaadaardigheid.

Laatst gewijzigd door parcifal : 2 december 2020 om 14:41.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 14:41   #38
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Van Blue Tiger Studio waar de bekende alt-right lapzwans Tom Zwitser te zien is.

Je hebt pech dat ik die lapzwans ken van reputatie.
Vertikaal classeren dus.

https://tpo.nl/2020/05/29/bindende-t...omplotgekkies/
Maar de arts negeer je...
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 14:42   #39
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar de arts negeer je...
Welk bewijs heeft die arts voor zijn bewering?

Je weet toch dat een argumentum ab auctoritate ver van voldoende is in dergelijke gevallen?

https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_authority

Laatst gewijzigd door parcifal : 2 december 2020 om 14:44.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2020, 14:44   #40
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dat is dan pech gehad, maar het is het logische gevolg dat vaccins nu eenmaal uitgeprobeerd moeten worden.
Beter dan dat er veel meer mensen zullen sterven als er geen vaccins uitgeprobeerd kunnen worden.
Een paar doden is echt geen teken van het beest, het is van een mug een olifant maken.
Beter experimenteren dan helemaal niks doen.
In de wetenschap moeten medicijnen nu eenmaal getest worden.
Dat kan dan op basis van vrijwilligheid.
Het is niet iets om je nou zo vreselijk druk over te maken.
Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld.
Heb je nu werkelijk zo veel mededogen, of ben je alleen maar verontwaardigd?
Hoe zou je het zelf anders willen doen?
Zo is het, er is nu eenmaal rangorde in de wereld.
De zwakkeren lijden onder de sterkeren.
Zo was het en zo zal het altijd zijn.
Maar wat jij in je sadisme suggereert, daarvan heb ik zelf nog niks van gehoord.
Beste Harrie, van alle personen die ik ken en positief testte op corona; genas iedereen zonder vaccin of ander hulpmiddel. Alle personen waar een vaccin mis ging konden niet rekenen op compensatie of tussenkomst.

Mijn vraag is en blijft: zal men luciferase toevoegen en met welk doel?
In de pdf uit 2003 lijkt het aangepaste adenovirus (Ad5) een zeer goede variant te zijn waarmee luciferase zich verbindt. Is het toeval dat ze ons willen vaccineren met dat specifiek virus om immuniteit tegen corona op te bouwen?

Duidelijkheid is gewenst.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 2 december 2020 om 14:46.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be