Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 maart 2018, 01:18   #61
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
De meerderheid van de Israëlis is atheist. Dat is een feit dat niet onwaar wordt omdat het je niet uitkomt.
Er zijn zelfs atheïstische Rabbijnen.
Ge moet lezen wat ik schrijf! Ik had het over de KOLONISTEN.

Ik herhaal: de KOLONISTEN, die halve garens die denken dat ze op bevel van god mensen uit hun huis kunnen zetten.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht

Kan je mij voorbeelden geven? (We hebben het wel over na WO II hé)
Ge vergist u. GIJ hebt het misschien over na WO II. De rest doet wat ze wilt, aangezien gij niet de baas zijt van dit forum.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht


Als Arabische landen op Yom Kipour aanvallen zeker niet...



Het is niet het recht van de sterkste. Als een oorlog begint en verliest, en dat verschillende keren na elkaar blaas je beter wat minder hoog van de toren.
Awel, dat is het recht van de sterkste.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht

Dat zouden de Arabieren beter leren.
Ik heb het over de Palestijnen, die toevallig genetisch meer verwant zijn met de oorspronkelijke Joden dan 90% van de Israelis. Wat niet moeilijk is, het zijn de nakomelingen van de oorspronkelijke Joden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht

Zo werkt de wereld nu eenmaal.
In de VS zeggen ze: If you find yourself in a hole, stop digging.

Dat Israël nog steeds wil praten toont aan wie er hier beschaafd is.
HAHAHAHAHAHA!

En? Wat is uw achtergrond? Joods?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 01:20   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge moet lezen wat ik schrijf! Ik had het over de KOLONISTEN.

Ik herhaal: de KOLONISTEN, die halve garens die denken dat ze op bevel van god mensen uit hun huis kunnen zetten.


Ge vergist u. GIJ hebt het misschien over na WO II. De rest doet wat ze wilt, aangezien gij niet de baas zijt van dit forum.Awel, dat is het recht van de sterkste.
Ik heb het over de Palestijnen, die toevallig genetisch meer verwant zijn met de oorspronkelijke Joden dan 90% van de Israelis. Wat niet moeilijk is, het zijn de nakomelingen van de oorspronkelijke Joden.

HAHAHAHAHAHA!

En? Wat is uw achtergrond? Joods?
Ik stel voor dat u dit eens rustig overleest. Ik heb de indruk dat er ergens iets verkeerd ging.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 13:09   #63
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik stel voor dat u dit eens rustig overleest. Ik heb de indruk dat er ergens iets verkeerd ging.
Ja, er ging iets compleet verkeerd: ik heb feiten gegeven:
namelijk dat de Palestijnen geen Arabieren zijn, en de meeste Palestijnen perfect weten dat ze afstammelingen zijn van de oorspronkelijke Joden die in de middeleeuwen verplicht geislamiseerd werden. De meeste Israelis weten dat ook. Boeken daarover stonden in de bestsellers lijst in Israel, programma's zijn daarover uitgezonden op TV.

Zo, nu weet u het ook, en op naar uw volgende post in schabouwelijk Nederlands, en zonder feiten of argumenten.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 14:15   #64
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

de meeste kolonisten zijn niet joods praktiserend, vaak amerikanen en russen die daar komen door organisaties, die hen 'n gratis/goedkoop huis verschaffen dankzij die organisaties van de Israelische regering, en Palestijnen buitensjotten soms letterlijk een dag of twee voor de kolonisten er binnen gaan.

doet me denken aan die "birtright" reisjes. amerikanen "met joods bloed" mogen gratis tripjes maken naar "hun" land Israel via de Birthright organisaties, ookal hebben ze geen link met het land (nooit eerder geweest/geboren/geen familie), en zijn ze niet religieus, spreken geen hebreeuws, etc.

op die toers wordt er heftig propaganda gevoerd, Israelische oorlogsmisadigers geeerd, en de jonge Amerikanen die een gratis luxe reisje krijgen gevraagd te overwegen naar Israel te verhuizen (om de kolonisatie / etnische zuivering wat in hoger tempo te zetten).

ironisch gezien kunnen velen Palestijnen die wel geboren zijn in dat land NIET terugkeren.


Er bestaan zelf reistoertjes al jarenlang (te zien op YOUTUBE maddox! typ in "settlers hebron house tour", waar kolonisten een wandelingetje doen in bezet gebied en een huisje mogen uitpikken waar ze interesse hebben.

Laatst gewijzigd door Tamam : 6 maart 2018 om 14:22.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 14:33   #65
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

En hoe moet dat invloed hebben op mijn persoonlijke mening?

Wat wel eigenaardig is , is dat voor die toeristen er geen zelfontploffers in de kast blijven zitten.

Zijn die dollars dan toch zo lekker?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 14:33   #66
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Tja, als we alle gruwelijkheden gaan opzoeken die uitgebraakt zijn door muzelgeestelijken, dan zijn we even bezig.

Het is dus geen nonsens claim.

Ze doen het niet he.

Er zijn wel meer redenen om niet alle palestijnen te doden. Er is er maar 1 om het wel te doen.

Blijkbaar proberen de Israëli soldaten vooral de irritante modellekes op te blazen, niet de simpele zielen die niks mis willen doen. Helaas worden die gebruikt als menselijk schild.

Zie jij de wens van vrede bij de strijdende partijen ginder? Ik niet.

Maar van mij mogen die vrijheidsstrijders zoveel verzet bieden als ze maar willen en kunnen, maar niet klagen dat ze niet kunnen winnen. (wat zou er gebeuren als we die kwispels een Pakistaanse, Iraanse of Noord Koreaanse atombom zouden geven?)

Het resultaat van die actie was vooral minder raketten en zelfmoordaanslagen op Israël. Dure grap, dat wel.
Dat was geen "actie", maar een oorlogsmisdaad. Zelf een VN gebouw en personeel moest er aan geloven naast de talloze kinderen, en vrouwen.

Verzet is legitiem tegen Israël (net zoals de Joden het recht hadden zich te verzetten tegen de Duitse bezetter) , Hamas is belachelijk bezig:

Israël zit met 1 van de sterkste legers van het wereld (dankzij de 10,4 miljoen $ steun PER DAG van Amerika o.a.). Hun rakketjes halen niks uit, en is een excuus voor Israel om Gaza tot puin te bombarderen. Soms denk ik zelf dat de Mossad stiekem vanuit Gaza eens een raketje afschiet zodat Israel wat kan platbombarderen.

Daarnaast is Hamas religieus fundamentalistisch.

Ik hoop dat Hamas snel hun macht verliest en Fatah of wie dan ook in de plaats aan de macht komt in Gaza, zodat Israel hun excuses kwijt geraken om Gaza te blijven isoloeren , bombarderen en onderdrukken.

Militair gezien wou ik dat Palestijnen en Israel gelijk stonden. Ik denk dat de bezetting snel zou over zijn.

Vredesgesprekken is het enige wat kan. En druk op de buitenlandse lobby's van Israel en Israel zelf om hun nederzettingspolitiek te stoppen, en illegale kolonies af te breken en terug te geven aan de Palestijnen die verdreven zijn op de bewuste gebieden, e.d.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 14:38   #67
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En hoe moet dat invloed hebben op mijn persoonlijke mening?

Wat wel eigenaardig is , is dat voor die toeristen er geen zelfontploffers in de kast blijven zitten.

Zijn die dollars dan toch zo lekker?
Huizen afnemen is effectiever dan zelfontploffing, dat weet Israël.

Wanneer was de laatste zelfontploffing eigenlijk van een Palestijn?

Oh op youtube zijn er de mesaanvallen, op een paar video's zie je soldaten een mes droppen naast het lijk nadat ze iemand neergeschoten hebben aan een checkpoint.

antwoord op die drie zaken:

Ignorance is bliss.

er bestaan ook docu's, stone cold justice, bv. Als beeldmateriaal u kwetst dat niet strookt met uw "denk"wijzen, tja, blijf maar koppig bij uw "standpunten". 't Is een beetje een plaat die op repeat staat, gelukkig zijn er andere mensen hier (die Israël verdedigen ook) met meer inhoudelijke inbreng.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 14:53   #68
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Dat was geen "actie", maar een oorlogsmisdaad. Zelf een VN gebouw en personeel moest er aan geloven naast de talloze kinderen, en vrouwen.
Er zijn wel meer dingen ontploft in Gaza die beter hadden blijven staan. Helaas , 1 haatbaard in de kelder is genoeg om een paar €10 000 aan bom op het desbetreffende gebouw te flikkeren.
Citaat:
Verzet is legitiem tegen Israël (net zoals de Joden het recht hadden zich te verzetten tegen de Duitse bezetter) ,
Ik heb nergens beweerd dat de Gazoenen hun ding niet mogen doen. Ze moeten alleen tegen de weerbots kunnen.
Wat betreft de WO II verzetsstrijders. Die gingen ook niet klagen als het eens mis ging. Die gingen dood, of probeerden het opnieuw met andere trukken en uitgewerkte ideeën.
Maar vooral, die deden moeite om echte bondgenoten te krijgen en te houden.
Citaat:
Hamas is belachelijk bezig:
En daar zijn we het over eens.
Citaat:
Israël zit met 1 van de sterkste legers van het wereld (dankzij de 10,4 miljoen $ steun PER DAG van Amerika o.a.). Hun raketjes halen niks uit, en is een excuus voor Israel om Gaza tot puin te bombarderen.
Geef ze eens ongelijk. In't begin van Israël was er zelfs geen IDF, maar slechts enkele milities. Toch is er enkele keren een ferme aanval vanuit de buurlanden gekomen, en het heeft de nodige overwinningen gekost voor die buurlanden hun kak begonnen in te houden.
Citaat:
Soms denk ik zelf dat de Mossad stiekem vanuit Gaza eens een raketje afschiet zodat Israel wat kan platbombarderen.
De "moeite" die de Mossad dan moet doen is een paar stukken ijzerplaat en een paar kilo suiker door de "hermetische" blokkade te laten sijpelen. Een paar weken later komen de raketjes wel vanzelf.
Citaat:
Daarnaast is Hamas religieus fundamentalistisch.
En dat maakt het allemaal beter voor de doorsnee Gazaan?
Citaat:
Ik hoop dat Hamas snel hun macht verliest en Fatah of wie dan ook in de plaats aan de macht komt in Gaza, zodat Israel hun excuses kwijt geraken om Gaza te blijven isoloren , bombarderen en onderdrukken.
Dat zullen we dan wel zien.
Citaat:
Militair gezien wou ik dat Palestijnen en Israel gelijk stonden. Ik denk dat de bezetting snel zou over zijn.
De geschiedenis geeft u ongelijk. In elke conflict met de buurlanden waren de Israëli de underdog qua mankracht en hoeveelheid materiaal.
En als we alle geruchten en vermoedens moeten geloven, hoe gaat het aflopen met een paar atoomwapens in Palestijnse handen?
Citaat:
Vredesgesprekken is het enige wat kan. En druk op de buitenlandse lobby's van Israel en Israel zelf om hun nederzettingspolitiek te stoppen, en illegale kolonies af te breken en terug te geven aan de Palestijnen die verdreven zijn op de bewuste gebieden, e.d.
De hoeveelste ronde ambassadeuregostreling zou dat dan zijn?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 6 maart 2018 om 14:55.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 15:36   #69
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

"slechts enkele milities'"


je moet u echt eens verdiepen in kennis en informatie. de britten en de arabieren werden geterorriseerd. zionisten waren vanaf dag 1 geweld en terreur op hun mandaat gebied.

https://en.wikipedia.org/wiki/Zionis...d_Lehi_attacks

Laatst gewijzigd door Tamam : 6 maart 2018 om 15:42.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 15:39   #70
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

en Irgun en al die terroristen die hotels platbomardeerden waar britten zaten, dorpen uitmoorden (Dir Yassin), etc absorbeerden in het IDF

zwart op wit:

https://en.wikipedia.org/wiki/Irgun#...ltalena_Affair

Citaat:
On May 14, 1948 the establishment of the State of Israel was proclaimed. The declaration of independence was followed by the establishment of the Israel Defense Forces (IDF), and the process of absorbing all military organizations into the IDF started. On June 1, an agreement had been signed Between Menachem Begin and Yisrael Galili for the absorption of the Irgun into the IDF.[/On May 14, 1948 the establishment of the State of Israel was proclaimed. The declaration of independence was followed by the establishment of the Israel Defense Forces (IDF), and the process of absorbing all military organizations into the IDF started. On June 1, an agreement had been signed Between Menachem Begin and Yisrael Galili for the absorption of the Irgun into the IDF.
come again.

Laatst gewijzigd door Tamam : 6 maart 2018 om 15:40.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 15:48   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik heb dat al een paar keer eerder aangehaald. Israël is opgericht omdat de VN en Groot Britannië niet de moeite wilden doen om Joodse terroristen ferm aan te pakken. (King David hotel aanslag bijvoorbeeld)

En ja, de Irgun en Hagana en nog wat anderen waren milities na de oprichting van Israël, de enige verdediging tegen de binnenvallende krijgshordes van de buurlanden.
U weet wel, wannabe legers van Jordanië, Syrië, Egypte en vriendjes, die de niet joden in Israël bevolen effe opzij te gaan staan terwijl zij de joden in zee gingen drijven.

Na de Israël-Arab oorlog in 1948 is Israël aan een sneltreinvaart begonnen die milities om te vormen naar een echt leger, wat nu het IDF is.

Oftewel, ja, ik ben op de hoogte van het verloop van de hele situatie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 6 maart 2018 om 15:50.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 16:04   #72
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

dus u vind een dorp volledig uitmoorden verdediging? het Witte huis zelf terroriseren met bombrieven, vredesgesprekken saboteren... etc verdediging.

* lachband *

u bent op de hoogte? ik lees "in het begin van Israel was er geen IDF". bij de oprichting van Israel absorbeerden de terreurgroepen in wat men toen en nog steeds "het IDF" noemde.

Laatst gewijzigd door Tamam : 6 maart 2018 om 16:05.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 16:23   #73
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Er zijn wel meer dingen ontploft in Gaza die beter hadden blijven staan. Helaas , 1 haatbaard in de kelder is genoeg om een paar €10 000 aan bom op het desbetreffende gebouw te flikkeren.

Ik heb nergens beweerd dat de Gazoenen hun ding niet mogen doen. Ze moeten alleen tegen de weerbots kunnen.
Wat betreft de WO II verzetsstrijders. Die gingen ook niet klagen als het eens mis ging. Die gingen dood, of probeerden het opnieuw met andere trukken en uitgewerkte ideeën.
Maar vooral, die deden moeite om echte bondgenoten te krijgen en te houden.

En daar zijn we het over eens.

Geef ze eens ongelijk. In't begin van Israël was er zelfs geen IDF, maar slechts enkele milities. Toch is er enkele keren een ferme aanval vanuit de buurlanden gekomen, en het heeft de nodige overwinningen gekost voor die buurlanden hun kak begonnen in te houden.

De "moeite" die de Mossad dan moet doen is een paar stukken ijzerplaat en een paar kilo suiker door de "hermetische" blokkade te laten sijpelen. Een paar weken later komen de raketjes wel vanzelf.

En dat maakt het allemaal beter voor de doorsnee Gazaan?

Dat zullen we dan wel zien.

De geschiedenis geeft u ongelijk. In elke conflict met de buurlanden waren de Israëli de underdog qua mankracht en hoeveelheid materiaal.
En als we alle geruchten en vermoedens moeten geloven, hoe gaat het aflopen met een paar atoomwapens in Palestijnse handen?

De hoeveelste ronde ambassadeuregostreling zou dat dan zijn?

De kostprijs van een gps geleide JDAM is 40.000 dollar. Voordeel is zijn precisie, daar kunnen ze zeer gericht een gebouw mee verpulveren waar een raket afvurende gazoen zich in gaat verstoppen zonder dat de hele wijk platligt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 17:12   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
dus u vind een dorp volledig uitmoorden verdediging? het Witte huis zelf terroriseren met bombrieven, vredesgesprekken saboteren... etc verdediging.
Israël bestaat toch?
Citaat:
* lachband *
Uw gevoel voor humor ontgaat me toch een stuk.
Citaat:
u bent op de hoogte? ik lees "in het begin van Israel was er geen IDF". bij de oprichting van Israel absorbeerden de terreurgroepen in wat men toen en nog steeds "het IDF" noemde.
Op een detail na hebt u dat goed gelezen. Ik zou ipv absorberen consolideren gebruiken. En ook dat consolideren ging niet van een leien dakje. Ook tussen die terreurgroepen waren er serieuze spanningen. Het vergde daadkrachtige leiders om het enigszins in goeie banen te leiden.

Maar beantwoord even deze vraag voor uwzelf.
Waren de eerste joden die van de boot kwamen na WO2 al direct IDF soldaten?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 21:31   #75
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

dat is de een rare vraag. geen enkel leger werd ooit gevormd van burgers van een boot , toen ze van de boot stapten. geef gewoon toe dat u gewoon verkeerd zat met uw bewering dat IDF niet opgericht werd tesamen met Israël. Moeilijk misschien voor u om dat te doen, maar da's uw probleem..

u heeft gewoon geen kennis van het IDF, en Israël en de oprichting en de zionistische beweging.

Uw onderschrift dat u zo graag quoteert is de enigste reden waarom u Israel's "acties" tegen arabieren/palestijnen gerechtvaardig vind.

Docu's, boeken en filmmateriaal interesseert u niet want het zou niet gemakkelijk stroken met uw mening en "beweringen" (niet ter verwarren met feiten).

Ik denk dat jarenlang werk in wiki artikels meer accuraat is dan uw eindeloos rond de pot draaien. Die terreurgroepen ABSORBEERDEN in het IDF. Punt. Wat je er ook van maken wilt, de geschiedenis heeft dat zwart op wit staan. Je kan het proberen herschrijven, en wens u heel veel succes toe.

Beetje verloren energie om tijd in uw te blijven steken.

Laatst gewijzigd door Tamam : 6 maart 2018 om 21:38.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2018, 21:46   #76
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Maar dat schrijf ik toch . De terreurgroepen/milities werden uiteindelijk de basis van het IDF.

Waar verschillen we hier van mening? We moeten toch niet rond te pot draaien zeker.

En uw feiten en gezaag dat die arme Palestijntjes gekloot worden door Israël , prachtig. Ik ontken dat toch niet. Ik geef alleen weer dat Israël gewoon doet wat het doet als land, en daar mogen wij nog zoveel over zagen en zeuren als we willen.

Ik keur dat niet af,noch goed.
Israël eigent zich dat recht gewoon toe. En zolang er geen sterkere macht daar paal en perk aan stelt mag u nog staan janken zoveel u wil.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2018, 05:05   #77
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Janken doen we niet. En de 'Palestijntjes' doen zich niet arm voor maar zijn strijdvaardig en verdedigen hun grond.

Laatst gewijzigd door Tamam : 7 maart 2018 om 05:05.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2018, 09:35   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Janken doen we niet.
Prima.
Citaat:
En de 'Palestijntjes' doen zich niet arm voor maar zijn strijdvaardig en verdedigen hun grond.
En dat mogen ze van mij.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2018, 09:25   #79
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar dat schrijf ik toch . De terreurgroepen/milities werden uiteindelijk de basis van het IDF.

Waar verschillen we hier van mening? We moeten toch niet rond te pot draaien zeker.

En uw feiten en gezaag dat die arme Palestijntjes gekloot worden door Israël , prachtig. Ik ontken dat toch niet. Ik geef alleen weer dat Israël gewoon doet wat het doet als land, en daar mogen wij nog zoveel over zagen en zeuren als we willen.

Ik keur dat niet af,noch goed.
Israël eigent zich dat recht gewoon toe. En zolang er geen sterkere macht daar paal en perk aan stelt mag u nog staan janken zoveel u wil.
Waarom bent u hier in dit topic als u het gezaag vind ?

Het lijkt er vooral op dat u alles wat Israel doet goed keurt. En wij mogen zeuren wat we willen, dat doen wij nu eenmaal als mens.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 maart 2018 om 09:31.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2018, 09:38   #80
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De kostprijs van een gps geleide JDAM is 40.000 dollar. Voordeel is zijn precisie, daar kunnen ze zeer gericht een gebouw mee verpulveren waar een raket afvurende gazoen zich in gaat verstoppen zonder dat de hele wijk platligt.
Na het afvuren van een vuurpijl verlaat de schutter direct de plaats waar hij het ding afschoot.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be