Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Is die Mr Dyab Abou Jahjah niet geweldig?
Ja 54 38,57%
Nee 86 61,43%
Aantal stemmers: 140. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 november 2002, 15:52   #21
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Geef beter gewoon toe dat uw analyse van een verschijnsel als Filip Dewinter verkeerd is.
Whatever, ik blijf erbij. Het zal niet te danken zijn aan de bijdrage van een Dewinter wanneer Vlaanderen een volwaardige lidstaat in Europa wordt. Dat is trouwens niet enkel mijn visie maar ook die van sommige mensen binnen het Vlaams Blok.
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 15:54   #22
SDB
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Geef beter gewoon toe dat uw analyse van een verschijnsel als Filip Dewinter verkeerd is.
Whatever, ik blijf erbij. Het zal niet te danken zijn aan de bijdrage van een Dewinter wanneer Vlaanderen een volwaardige lidstaat in Europa wordt. Dat is trouwens niet enkel mijn visie maar ook die van sommige mensen binnen het Vlaams Blok.
Tsjah, als het aan de overige partijen ligt dan is Vlaanderen binnen 20 jaar ook onafhankelijk, maar dan geen lid meer van de EU, maar wel van de Arabische Liga.
SDB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 15:57   #23
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Wat ik mij afvraag is; wat heeft deze beide "ouderlingen?" zover gedreven. wat is de achtergrond van deze moord (afrekening?).
En ja Abou is nen toffe knul. Wordt heel zeker betaald door Van Hecke!!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:01   #24
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Whatever, ik blijf erbij. Het zal niet te danken zijn aan de bijdrage van een Dewinter wanneer Vlaanderen een volwaardige lidstaat in Europa wordt. Dat is trouwens niet enkel mijn visie maar ook die van sommige mensen binnen het Vlaams Blok.
Eens te meer naast de zaak. In een partij heeft men allerlei figuren en soms zelfs uiteenlopende ideeën; allemaal niet verbazend en niet van die aard om ongerust te worden. Het Vlaams Blok is, ondanks al dat geroep, een hecht aaneengesloten "blok".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:05   #25
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Eens te meer naast de zaak.
Dat bepaal ikzelf wel, danku.
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:08   #26
SDB
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Eens te meer naast de zaak.
Dat bepaal ikzelf wel, danku.
Het doet soms pijn als er eens wat daglicht komt door die plaat voor je hoofd.
SDB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:10   #27
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Ik dank Jah Jah hartelijk hoe meer hij dit doet hoe rapper hij in de bak zit

Thomas
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:14   #28
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDB
Het doet soms pijn als er eens wat daglicht komt door die plaat voor je hoofd.
En dit is ook naast de zaak, he Jan
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:15   #29
Jörgen Noens
Burgemeester
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Locatie: Wolvertem
Berichten: 501
Standaard

Ik heb zonet de persverklaring van de broer van die vermoorde islamlleraar gehoord (stadhuis van Antwerpen). Hij verklaarde dat het een racistische moord was! Hij vraagt trouwens aan alle Vlamingen en Walen en de marokkaanse gemeenschap om mee te leven. Als ik morgen word neergeschoten door een vreemde ... is dat dan ook een racistische moord? Zal dan heel het land met mijn familie mee leven?

Tevens hoorde ik op het nieuws dat het weeral rellen zijn. Het komt er op neer dat elk argument voor die mannen goed is om hun agressie te tonen en de boel kort en klein te slagen.

En aan de man van de roze leeuwen die beweert dat het niet dankzij Filip Dewinter zal zijn dat Vlaanderen onafhankelijk zal worden, integendeel zelf => Wie zal ervoor zorgen, de roze leeuwen? Laat me niet lachen!

Jörgen Noens
voorzitter VBJ Brussel-Halle-Vilvoorde
__________________
Jörgen Noens
Fractievoorzitter Vlaams Belang Meise - Wolvertem - Oppem
Jörgen Noens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:16   #30
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
En aan de man van de roze leeuwen die beweert dat het niet dankzij Filip Dewinter zal zijn dat Vlaanderen onafhankelijk zal worden, integendeel zelf => Wie zal ervoor zorgen, de roze leeuwen? Laat me niet lachen!
Daarvoor missen ze inderdaad de nodige mannelijkheid
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:16   #31
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Ik dank Jah Jah hartelijk hoe meer hij dit doet hoe rapper hij in de bak zit
Ohjee en daar gaan we weer in onze naiviteit. JahJah is niet dom, maar geslepen en heeft een verborgen agenda (dixit Fatma Pelhivan Senator SP.a)
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:21   #32
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Daarvoor missen ze inderdaad de nodige mannelijkheid
Ach kijk de ene mist wat mannelijkheid, de ander wat menselijkheid...
Zo heeft iedereen zijn kleine kantjes natuurlijk
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:25   #33
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Ach kijk de ene mist wat mannelijkheid, de ander wat menselijkheid...
Op het gevaar af een oude discussie weer op te rakelen, maar de levenskeuze waar de Roze Leeuwen voor staan valt niet onder de noemer "menselijkheid", maar eerder ontmenselijking.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:29   #34
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Op het gevaar af een oude discussie weer op te rakelen, maar de levenskeuze waar de Roze Leeuwen voor staan valt niet onder de noemer "menselijkheid", maar eerder ontmenselijking.
Je zei het zelf al: "Op het gevaar af een oude discussie op te rakelen..."
Mocht ik jouw proza hieromtrent willen horen dan zou ik het gewoon in de oude discussie gaan herlezen. Bespaar het ons, want dat is hier ook weer naast de kwestie he Jantje
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:34   #35
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Ik heb zonet de persverklaring van de broer van die vermoorde islamlleraar gehoord (stadhuis van Antwerpen). Hij verklaarde dat het een racistische moord was! Hij vraagt trouwens aan alle Vlamingen en Walen en de marokkaanse gemeenschap om mee te leven. Als ik morgen word neergeschoten door een vreemde ... is dat dan ook een racistische moord? Zal dan heel het land met mijn familie mee leven?
Een man heeft zijn kind verloren en d�*t is uw repliek? Ik vind het beneden alle peil dat U zo iemand gebruikt om af te geven op de migrantengemeenschap. Een beetje respect is hier misschien op zijn plaats.
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:40   #36
Jörgen Noens
Burgemeester
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Locatie: Wolvertem
Berichten: 501
Standaard

Ik vind het erg wat er gebeurd is, maar ik sta niet te roepen dat het een racistische moord was! En het was niet de vader die de verklaring heeft afgelegd maar de broer, maar dat doet er niet toe! Ik gebruik helemaal niemand, hij gebruikt het! Hij zegt dat het een racistosche moord! Waren er geen rellen geweest en sprak men niet direct van een racistische moord dan as deze repliek en hele discussie overbodig! Ik heb geen rellen veroorzaakt! Ik heb dergelijke uitspraken niet gedaan!

En als ik op een bepaalde gemeenschap wil afgeven, zal ik dat niet met dergelijke zaken doen maar met gezond verstand! Ik zal een dergelijk geval niet misbruiken, wat zijn broer en de marokkaanse gemeenschap en de AEL spijtig genoeg wel doet! Dat is een vaststelling!

Wat zegt Jah Jah ... we gaan met 10.000 islamieten betogen tegen deze racistische moord, wat zegt de broer ... het is een racistische moord en wat leest men ergens in het klein en hoort men misschien ergens vaag? De politie die zegt dat het geen racistische moord is en de vader van het slachtoffer die zegt dat de man geen racist was, integendeel ze spraken elkaar dagelijks!

Jörgen Noens
__________________
Jörgen Noens
Fractievoorzitter Vlaams Belang Meise - Wolvertem - Oppem
Jörgen Noens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 16:42   #37
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Ik heb zonet de persverklaring van de broer van die vermoorde islamlleraar gehoord (stadhuis van Antwerpen). Hij verklaarde dat het een racistische moord was! Hij vraagt trouwens aan alle Vlamingen en Walen en de marokkaanse gemeenschap om mee te leven. Als ik morgen word neergeschoten door een vreemde ... is dat dan ook een racistische moord? Zal dan heel het land met mijn familie mee leven?
Een man heeft zijn kind verloren en d�*t is uw repliek? Ik vind het beneden alle peil dat U zo iemand gebruikt om af te geven op de migrantengemeenschap. Een beetje respect is hier misschien op zijn plaats.
Jörgen geeft helemaal niet af op de Marokkaanse gemeenschap (wat, tussen haakjes, nog iets anders is dan de "migrantengemeenschap"). Slechts het onlogische in de reactie van een deel van de jonge Marokkanen neemt hij terecht op de korrel. Wordt er immers één van hen door een Belg vermoord, dan roepen ze, in weerwil van de feiten (zoals ze tenminste door de media werden verwoord), het uit dat het om een racistische moord gaat. Wordt er echter een Belg vermoord of gemolesteerd, dan horen uit hun gemeenschap niets. Geen medeleven. Niets. Dan zijn we trouwens ook zo verstandig niet te gaan roepen dat het een racistische moord is.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 18:00   #38
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Ik heb zonet de persverklaring van de broer van die vermoorde islamlleraar gehoord (stadhuis van Antwerpen). Hij verklaarde dat het een racistische moord was! Hij vraagt trouwens aan alle Vlamingen en Walen en de marokkaanse gemeenschap om mee te leven. Als ik morgen word neergeschoten door een vreemde ... is dat dan ook een racistische moord? Zal dan heel het land met mijn familie mee leven?

Tevens hoorde ik op het nieuws dat het weeral rellen zijn. Het komt er op neer dat elk argument voor die mannen goed is om hun agressie te tonen en de boel kort en klein te slagen.

En aan de man van de roze leeuwen die beweert dat het niet dankzij Filip Dewinter zal zijn dat Vlaanderen onafhankelijk zal worden, integendeel zelf => Wie zal ervoor zorgen, de roze leeuwen? Laat me niet lachen!

Jörgen Noens
voorzitter VBJ Brussel-Halle-Vilvoorde
Beste,

ik ben geen VB 'er maar ik kan u alleen maar gelijk geven! Het kan grof klinken, maar dienen jah jah moet uit het land gezet worden!!!

Thomas Heynderickx
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 18:08   #39
Hansi
Burger
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 161
Standaard

Enkele jaren geleden werd in Schaarbeek Patrick Mombaerts door dezelfde soort van gespuis koelbloedig vermoord. Jammer dat toen niet alle Belgen op straat kwamen om de moslimgemeenschap een lesje te leren. Misschien is dat wel het verschil tussen een democratisch volk en de moslimgemeenschap die toch o zo veel moeite heeft om zich aan onze rechtsregels re onderwerpen? Politici, het is nu het moment om actie te ondernemen, en daarmee bedoel ik geen halfslachtige maatregelen. Hou moskeeën in de gaten, registreer moslims in al hun doen en laten. Anders voorspel ik een gigantisch succes voor extreem-rechts, wat ons niet veel verder zal helpen vrees ik. Of erger, als dergelijke gebeurtenissen zich gaan blijven herhalen en er wordt niet krachtdadig tegen opgetreden, dan is zelfs een burgeroorlog niet uitgesloten. Da's trouwens iets waar JahJah op aanstuurt volgens mij, gewoon de maatschappij detabiliseren. Geen tijd dus voor linkse softies nu, actie graag! Ik heb geen zin namelijk om ofwel onder islamitisch ofwel onder extreem-rechts bewind te leven binnen enkele jaren.
Hansi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2002, 18:12   #40
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansi
Of erger, als dergelijke gebeurtenissen zich gaan blijven herhalen en er wordt niet krachtdadig tegen opgetreden, dan is zelfs een burgeroorlog niet uitgesloten.
Een burgeroorlog is een oorlog tussen leden van hetzelfde volk. Die Arabieren beschouw ik niet als mijn eigen volk. Dank u voor het begrip.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be