Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2021, 15:52   #21
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

https://www.tscheldt.be/de-implosie-...ien-krijgen-2/


BLM werkt ....
Onze toekomst in beeld?
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.

Laatst gewijzigd door lamenielachen : 14 juli 2021 om 15:53.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2021, 22:48   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
https://www.tscheldt.be/de-implosie-...ien-krijgen-2/


BLM werkt ....
Onze toekomst in beeld?
Please enable Cookies and reload the page, ja teute site.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2021, 22:59   #23
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het zal uw dochter maar zijn....Blijkbaar wonen er in Oostenrijk ook veel brave mensjes aangezien er geen actieve reactie komt vanuit de bevolking. Jammer.
30 jaar multi-indoctrinatie, het kweken van schuldgevoelens en broodrovende wetten tegen 'racisme', hebben hun doel bereikt.
De omvolking kan op kruissnelheid verder gaan.
Mocht een van mijn dochters zoiets overkomen, dan knalde ik dat gespuis hun kop eraf op de dag dat ze de gevangenis buitenkomen, gemeend.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 06:20   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
30 jaar multi-indoctrinatie, het kweken van schuldgevoelens en broodrovende wetten tegen 'racisme', hebben hun doel bereikt.
De omvolking kan op kruissnelheid verder gaan.
Mocht een van mijn dochters zoiets overkomen, dan knalde ik dat gespuis hun kop eraf op de dag dat ze de gevangenis buitenkomen, gemeend.
Dikke vette twee. Al moest ik er 20 jaar op moeten wachten tot ze vrij zouden komen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 06:47   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
30 jaar multi-indoctrinatie, het kweken van schuldgevoelens en broodrovende wetten tegen 'racisme', hebben hun doel bereikt.
De omvolking kan op kruissnelheid verder gaan.
Mocht een van mijn dochters zoiets overkomen, dan knalde ik dat gespuis hun kop eraf op de dag dat ze de gevangenis buitenkomen, gemeend.
2
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juli 2021 om 06:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 00:02   #26
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
13-jarig meisje verdoofd, verkracht en gedumpt langs kant van de weg: Oostenrijk in de ban van brute moord

Twee Afghanen, 16 en 18 jaar oud, zijn nu gearresteerd.

Niet alle kranten durfden het schrijven de origine van de daders.



Mochten het daadwerkelijk de daders zijn die men bij de lurven gevat heeft dan is er maar 1 oplossing en die is de: "guillotine"

Maar men zal liever vragen stellen?

Ja er gaat een bloedbad komen in europa, een arische revolutie of de blanken worden supersnel seksueel uitgenaaid en stil en zieltogend omgevolkt mede door grootschalige seksuele kontakten met oa sterke, potente, grootgeschapen negermannen wat nu al normaal is bij meerderheid jonge blanke meiden. Ik zie overal blanke meiden hand in hand en gearmd, dolgelukkig rondlopen met negers, in delft, den haag, rotterdam enz. Doet mij toch pijn en geeft mij verdriet, ook meerderheid hindoestaanse meiden neemt nu liever een negerman met grote BBC ok, en het is meer dan 51 procent die dit nu gewoon keihard doet of even die superieure BBC uitprobeert.

ik ben ziek ok, eigenlijk wil ik vaak zelfmoord plegen nu en maar de lijdensweg stopzetten. Waarom door lijden als je ook gewoon dood kan gaan ?? Ben seksueel toch gehandicapt en te klein geschapen, niet potent genoeg tov die gemiddelde negerman die van nature als sekskampioen geboren is ok. Te Kleingeschapen zijn is echt een karmische straf en vloek ok, alle meiden hebben nu de BBC als norm uitgekozen, dus voor mij is er geen hoop meer. Bigger is better. Size Does Matters Girls.

De negermannen zijn de echte gezegende, grootgeschapen en seksueel superieure brave zoontjes van God en Jahweh, dit geloven zij ook zelf. De negers zijn het echte gelukzalige, hogere en uitverkoren RAS van God zelf op aarde, dit geloven veel negers ook echt. Hele wereld zal binnen pakweg 188,1888 jaar tijd toch voor minstens 88,1888 procent vernegeren denk ik vaak. Gaat harder nu ok.

Supersnelle massale rasvermengingen binnen een of twee generaties kwamen al vroeger heel vaak voor, na oorlogen he, als alle hetero mannen overwonnen en uitgemoord werden, dan was het daarna volle 100 % rasvermenging via brute massa verkrachtingen van ECHT alle jonge, minderjarige meisjes en vrouwen, al sedert oertijd doodnormaal.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 05:07   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja er gaat een bloedbad komen in europa, een arische revolutie of de blanken worden supersnel seksueel uitgenaaid en stil en zieltogend omgevolkt mede door grootschalige seksuele kontakten met oa sterke, potente, grootgeschapen negermannen wat nu al normaal is bij meerderheid jonge blanke meiden. Ik zie overal blanke meiden hand in hand en gearmd, dolgelukkig rondlopen met negers, in delft, den haag, rotterdam enz. Doet mij toch pijn en geeft mij verdriet, ook meerderheid hindoestaanse meiden neemt nu liever een negerman met grote BBC ok, en het is meer dan 51 procent die dit nu gewoon keihard doet of even die superieure BBC uitprobeert.

ik ben ziek ok, eigenlijk wil ik vaak zelfmoord plegen nu en maar de lijdensweg stopzetten. Waarom door lijden als je ook gewoon dood kan gaan ?? Ben seksueel toch gehandicapt en te klein geschapen, niet potent genoeg tov die gemiddelde negerman die van nature als sekskampioen geboren is ok. Te Kleingeschapen zijn is echt een karmische straf en vloek ok, alle meiden hebben nu de BBC als norm uitgekozen, dus voor mij is er geen hoop meer. Bigger is better. Size Does Matters Girls.

De negermannen zijn de echte gezegende, grootgeschapen en seksueel superieure brave zoontjes van God en Jahweh, dit geloven zij ook zelf. De negers zijn het echte gelukzalige, hogere en uitverkoren RAS van God zelf op aarde, dit geloven veel negers ook echt. Hele wereld zal binnen pakweg 188,1888 jaar tijd toch voor minstens 88,1888 procent vernegeren denk ik vaak. Gaat harder nu ok.

Supersnelle massale rasvermengingen binnen een of twee generaties kwamen al vroeger heel vaak voor, na oorlogen he, als alle hetero mannen overwonnen en uitgemoord werden, dan was het daarna volle 100 % rasvermenging via brute massa verkrachtingen van ECHT alle jonge, minderjarige meisjes en vrouwen, al sedert oertijd doodnormaal.
In sommige gevallen zou je kunnen denken dat het uiteindelijk (veel te laat) bij sommigen begint door te dringen dat de immigratie uit Afrika en omstreken een verschrikkelijke fout is en zoals een politieke wetenschapper en theoreticus, de genaamde Francis Fukuyama het ziet dat:
Citaat:
De Europeanen zullen niet in staat zijn om miljoenen Afrikanen te assimileren, dat is niet realistisch… De immigratie moet ophouden.”
BRON

De GB, Denemarken zijn al begonnen met er een stop op te zetten en de 'hoorn des overvloeds-zoekers' terug naar eigen land te sturen en ze niet meer binnen te nemen laat staan ze nog uit te nodigen.

Uit de tekst:

Citaat:
Hoe zou hij dus met het probleem omgaan? “Ik denk dat de immigratie gecontroleerd moet worden. De opkomst van het populisme is deels veroorzaakt door de migratiecrisis. Vanwege de door de burgeroorlog in Syrië veroorzaakte stromen. Dat heeft de mensen gechoqueerd. Als je open grenzen binnen Schengen wilt hebben, dan moet je bewaakte buitengrenzen hebben. Die zijn er in Europa niet.”
Toch blijken er nog steeds te zijn die het niet begrijpen of niet willen begrijpen dat de migratie naar de EU toe een enorme fout is.

Trop c'est trop?

p.s.

Het meisje door geïmporteerde criminelen/criminaliteit.

BRON

Je zou ze voor minder met zen allen de deur wijzen maar er zijn nog steeds mensen die er vol van zijn van de migratie naar de EU toe link
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 juli 2021 om 05:16.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 06:56   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Dit naar aanleiding van:

Citaat:
Op 14 juli 2016 verloren 86 mensen op de Promenade des Anglais in Nice bij een terreuraanslag hun leven. Onder de slachtoffers ook de kleindochter van Alain, de vicevoorzitter van de vereniging ”Promenade des Anges”, voor wie de pijn ook vijf jaar later nog “ondraaglijk” is.
5 Jahre nach dem Anschlag von Nizza

“Ik zal nooit kunnen vergeven. Mijn woede wordt elk jaar groter”, zegt een achtergebleven grootvader.



p.s.

Orbán waarschuwt voor “tijdperk van gevaren”: “Wij zullen vasthouden aan ons standpunt betreffende migratie”

Citaat:
“Ik wil graag mijn medeleven en mijn solidariteit uitspreken aan de familie van het jonge meisje, maar ook aan heel Oostenrijk”, zei de Hongaarse regeringschef en gaf bij deze gelegenheid zijn Oostenrijkse collega Sebastian Kurz ruggensteun: “De Oostenrijkse kanselier Kurz voert volgens mij een voorbeeldige strijd tegen illegale migratie.”
In de EU nagelt men Orbán aan de schandpaal maar is dat ook terecht?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 juli 2021 om 07:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 08:15   #29
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Waar is het goud van Khadaffi en hoe kan dat gebruikt worden in Afrika terug welvaart te creëren die migratie overbodig maakt?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2021, 21:03   #30
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De politiek is de duivel in dit hele verhaal. Houdt dit in je achterhoofd als er conflicten komen.
Gedenk dan dat Europeanen medelijden hadden met die sukkelaars en alzo als laffe honden vanuit de lucht gezinnen bombardeerde en proxy legers voedde. De welvaart die Kahdaffi bracht werd geruild door westers terrorisme.
Westerse interventie zorgde voor migratie, hongersnood, repressailles....
dat het westen daar de welvaart steelt, hongersnood en armoede veroorzaakt is dus pertinent waar. Dat niemand dat prioritair stelde en negeerde zal onze samenleving duur komen te staan.
Collaborateurs daarvan zullen even min gespaard worden, deze maal erger dan met de nazi van weleer, wir haben es gewusst.

Ge kunt niet op een reus zijn tenen gaan trappen en verwachten dat ie stil blijft liggen he. Dat is wappiedenken.
Tick tack

Luke 21 rejoice for your redemption draweth nigh

Ja Cufi
ik heb andere oplossingen nu ontwikkeld en daarom lid geworden forum voor democratie.

ziehier he zo bekijk ik het maar er is veel meer dus ik moet mijn energie nu bundelen en produktie draaien

------------------------------------ mijn oplossing project FB SS


Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

Offeraars Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand Doerga)
Offercode WFOR1426
Offerdatum maandag 18 mei 2020

Inhoudsopgave
=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
=====>> [wfor1426: M12] Verzoek leden Forum voor Democratie om mee te denken en te reageren
=====>> [wfor1426: M13] Messenger bericht aan postmoderne neonazi uit Duitsland
=====>> [wfor1426: M14] 40 jaar militaire Afro/ Bouta apartheids dictatuur in Suriname
=====>> [wfor1426: M15] NDP wint omdat meerderheid Surikoelie meiden op de lekkerste NDP negerlullen stemmen
=====>> [wfor1426: M16] Discriminatie is je eigen schuld Surizwartjes, slechte karma haha haha
=====>> [wfor1426: M17-M20] FVD en PVV zijn verplicht om extreem rechtse, en Postmoderne NEONAZI idealen na te streven
=====>> [wfor1426: M21] Persbericht: Herkolonisatie Suriname evt. i.s.m. Forum voor Democratie en Partij voor de Vrijheid
=====>> [wfor1426: M22] Disclaimer Dewanand

<> <> <> BEGIN [wfor1426: M01] - [wfor1426: M22] <> <> <>

=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
Hierbij een beknopte analyse om nuchter, op z'n oer-Hollands te onderzoeken of het niet gewoon slimmer en intelligenter is om Suriname nu meteen op moderne, humane en beschaafde wijze te laten herkoloniseren door het superieure blank/ Westers, Arisch Arctische Nederland? Een brede maatschappelijke discussie hierover is nu hard nodig, met name de hele ruim 45.000 KAASkoppige aanhang van het Forum voor Democratie (FVD) wordt hierbij van harte uitgenodigd om ongecensureerd hen mening te geven op de centrale discussie pagina van onze wordpress blog, link:
(Eerste posting heeft moderatie door systeem, maar daarna kan je vrij posten, elke mening is waardevol)
https://dewanandblog.wordpress.com/2...democratie-fvd

=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
Hier volgen nu heel beknopt tien mogelijke voordelen van de herkolonisatie van Suriname door superieur blank/ Arisch Nederland:
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 11:13   #31
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De politiek is de duivel in dit hele verhaal. Houdt dit in je achterhoofd als er conflicten komen.
Gedenk dan dat Europeanen medelijden hadden met die sukkelaars en alzo als laffe honden vanuit de lucht gezinnen bombardeerde en proxy legers voedde. De welvaart die Kahdaffi bracht werd geruild door westers terrorisme.
Westerse interventie zorgde voor migratie, hongersnood, repressailles....
dat het westen daar de welvaart steelt, hongersnood en armoede veroorzaakt is dus pertinent waar. Dat niemand dat prioritair stelde en negeerde zal onze samenleving duur komen te staan.
Collaborateurs daarvan zullen even min gespaard worden, deze maal erger dan met de nazi van weleer, wir haben es gewusst.

Ge kunt niet op een reus zijn tenen gaan trappen en verwachten dat ie stil blijft liggen he. Dat is wappiedenken.
Tick tack

Luke 21 rejoice for your redemption draweth nigh


Islam is een HOAX ok, feitelijk is het een biologische oorlog, met parasitair karakter, wij mensen zijn gewoon veredelde insecten, met hele grote piemels en superkrasse kutjes. Kijk hoe moslims leven en denken, naaien naaien naaien, elke baarmoeder laten volspuiten en baren, is dat ISLAM?? Elk geloof is hetzelfde op dit punt, naaien meiden, laten baren en zogen, koken, schoonmaken, klaar, aanrecht is hoogste recht van de baarmeiden. ELK GELOOF is op dit punt hetzelfde ok, dus Islam is niet uniek of perse vrouwonvriendelijk. Wat willen meiden zelf??


Ik ken nu diverse soorten arabische meiden en daarom weet ik nu meer over zuivere ISLAM. Voel mij nu ook soort half moslim. Hele theorie hiervan is harde metafysica ok. Elk geloof heeft raakvlak met HARDE Metafysica.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2021, 07:19   #32
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Islam is een HOAX ok, feitelijk is het een biologische oorlog, met parasitair karakter, wij mensen zijn gewoon veredelde insecten, met hele grote piemels en superkrasse kutjes. Kijk hoe moslims leven en denken, naaien naaien naaien, elke baarmoeder laten volspuiten en baren, is dat ISLAM?? Elk geloof is hetzelfde op dit punt, naaien meiden, laten baren en zogen, koken, schoonmaken, klaar, aanrecht is hoogste recht van de baarmeiden. ELK GELOOF is op dit punt hetzelfde ok, dus Islam is niet uniek of perse vrouwonvriendelijk. Wat willen meiden zelf??


Ik ken nu diverse soorten arabische meiden en daarom weet ik nu meer over zuivere ISLAM. Voel mij nu ook soort half moslim. Hele theorie hiervan is harde metafysica ok. Elk geloof heeft raakvlak met HARDE Metafysica.
De islam is zeer echt en een zwaard dat inhak waar de waarheid doordringt.
Het is als een bijl die door een raam vliegt, maar die ge zelf niet moet gooien.
Gewoon de waarheid vrij laten en ze vindt haar weg wel.
De dajjal wilt kinderen vaccineren.

Deze democratie is inferieur aan een islamitische theocratie, zodus we kunnen allemaal de toekomst voorspellen. Dat is geen helderziendheid maar de rationeel puntjes verbinden en weten waar de tandwieltjes toe leiden.

Als christen weet 1 dat het oordeel reeds geveld is en dat het hier allemaal tot stof herleidt.

Bedoel je het soefisme als de zuivere islam? Ik heb daar ook veel van geleerd. Maar nu leven we in de tijd van de Heilige oorlog, ze hebben ons de oorlog verklaard en komen met de pharmakia van de antichrist/dajjal aan onze kinderen.
Tick tack
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2021, 22:25   #33
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De islam is zeer echt en een zwaard dat inhak waar de waarheid doordringt.
Het is als een bijl die door een raam vliegt, maar die ge zelf niet moet gooien.
Gewoon de waarheid vrij laten en ze vindt haar weg wel.
De dajjal wilt kinderen vaccineren.

Deze democratie is inferieur aan een islamitische theocratie, zodus we kunnen allemaal de toekomst voorspellen. Dat is geen helderziendheid maar de rationeel puntjes verbinden en weten waar de tandwieltjes toe leiden.

Als christen weet 1 dat het oordeel reeds geveld is en dat het hier allemaal tot stof herleidt.

Bedoel je het soefisme als de zuivere islam? Ik heb daar ook veel van geleerd. Maar nu leven we in de tijd van de Heilige oorlog, ze hebben ons de oorlog verklaard en komen met de pharmakia van de antichrist/dajjal aan onze kinderen.
Tick tack


Ja Cufi maar ik bekijk het zuiver biologisch, Migration is a Flow of Genes, en nu is de massa immigratie een onnatuurlijk proces geworden dus in strijd met Moeder Natuur, Dharti Maata. Teveel zwarten halen uit India lijkt mij een ongezonde zaak, idem dito uit Afrika. Ook mijn INdiase Hindoe ras is een zwart Afroras en op dit punt bekijk ik het zuiver biologisch denk ik. HOe definieer jij het begrip RASzuivere blanke man?? Kleurloosheid zegt niets ok, but skin colour does matters, also in INdia and Africa.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2021, 07:35   #34
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja Cufi maar ik bekijk het zuiver biologisch, Migration is a Flow of Genes, en nu is de massa immigratie een onnatuurlijk proces geworden dus in strijd met Moeder Natuur, Dharti Maata. Teveel zwarten halen uit India lijkt mij een ongezonde zaak, idem dito uit Afrika. Ook mijn INdiase Hindoe ras is een zwart Afroras en op dit punt bekijk ik het zuiver biologisch denk ik. HOe definieer jij het begrip RASzuivere blanke man?? Kleurloosheid zegt niets ok, but skin colour does matters, also in INdia and Africa.
Ik laat mijn leven niet door kleuren domineren.
Het gaat mij meer over welke standpunten mensen in nemen en vaak waarom.

Voor mijn rekening is de blanke lomper gevormd dan degene die ze nawijzen. Maar dat is dan als ik veralgemeen. De blanke zijn informatiebron is een leugenaar. En die leugenaars kunnen beleid na beleid blijven liegen en corrumperen, maar zet als burger 1 komma scheef en de slangen zijn daar direct u voorgoed af te straffen.

To hell with it.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2021, 17:55   #35
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

blank houden Nederland moet grondwettelijk verankerd worden, dit is wat de Arische katten uit Delft willen, omdat blanke Ariers het lekkerste en voedzaamste katten voer hebben ontwikkeld voor alle superieure Arisch Hollandse Uberkatjes, die het vertikken om een poot uit de mouwen te steken en te werken, en hele dag lekker luieren in hun luxueuze verwarmde mandjes als de meest volmaakte profiteurs in Nederland.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 10:58   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
blank houden Nederland moet grondwettelijk verankerd worden, dit is wat de Arische katten uit Delft willen, omdat blanke Ariers het lekkerste en voedzaamste katten voer hebben ontwikkeld voor alle superieure Arisch Hollandse Uberkatjes, die het vertikken om een poot uit de mouwen te steken en te werken, en hele dag lekker luieren in hun luxueuze verwarmde mandjes als de meest volmaakte profiteurs in Nederland.
Citaat:
In België is het aantal zwarte mensen relatief beperkt. In de jaren zestig waren ze nog maar met enkele honderden, misschien omdat de Belgische economie toen veel zwakker was en ons land vooral Noord-Afrikanen en Zuid-Europeanen als goedkope arbeidskrachten rekruteerde. In 1991 waren er nog maar 12.000 zwarten en vandaag zijn het er nog altijd niet meer dan 250.000, weet Small. Een precies cijfer heeft hij niet, want in Europa houdt geen enkele natie, op Groot-Brittannië en Ierland na, statistieken bij op basis van ras.
BRON

Dat de aantallen relatief beperkt zijn is dat de aanzet om toch héél Afrika & omstreken maar toegang te verlenen tot 'ons' land de EU in het algemeen, nee toch???
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 07:48   #37
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Wat mensen eigenlijk vaak beweren hier, is dat de afgunst jegens de nazi “blankenhaat” was.

De vaccinazi’s die hun continent verliezen is geen blankenhaat maar zelfverdediging. Vraag het er die wezen in het oosten en achter prikkeldraad alhier en Turkije er maar op na.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 21:07   #38
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

wettelijk verankeren in grondwet Groot Dietsland moet radicaal Pro blank Arische ras zijn.

hahha haha White first policy heeft toch een intelligente kant, want Bruine koelie ratten zouden ook een Brown Coolie Rat's first policy invoeren als zij de macht zouden veroveren.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2021, 07:38   #39
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
wettelijk verankeren in grondwet Groot Dietsland moet radicaal Pro blank Arische ras zijn.

hahha haha White first policy heeft toch een intelligente kant, want Bruine koelie ratten zouden ook een Brown Coolie Rat's first policy invoeren als zij de macht zouden veroveren.
Ik heb in mijn leven nooit “white first” ervaren. Toen hadden ze door dat ze wetenschappelijk racisme onderwezen en deden ze er alles aan te bewijzen dat het westen niet racistisch is. Zelfs meisjes worden vandaag wekelijks verkracht door beleid, maar het is niet politiek correct een daderprofiel te maken.
De waarheid opmerken en benoemen wordt ons afgeleerd van in de kleuterklas.
Terecht dat dit gedrocht tot as herleden wordt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2021, 14:53   #40
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

De blankenhaat is de echte White Genocide in heel Europa.
Blanke kindjes leren al om het blank zijn te haten, en in een zelfvernietigend schuldcomplex te geloven.

zelfhatende blanke kinderen opvoeden is absolute zelfvernietiging.

zelfdiscriminatie van blanken is ook zelfmoord.

puur terrorisme.

Alles stort zo in.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be