Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juni 2022, 11:39   #21
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Een systeem kan correct zijn maar je kan het niet overhevelen via geboorte. Of over generaties heen tillen, dan is het een traditie. Geen systeem.

Je kan bijvoorbeeld wel van een bepaalde kaste zijn maar mensen wil er een dynastie van maken en dan gaat het fout. Het in de "familie" houden.

Ja, dat gaat met geld. Maar niet met intrinsieke waarde.

In familie houden....

nou bij veel arabische islamieten trouwt men binnen de familie om het kapitaal en onroerend goed, land, huis, auto binnen de familie te houden. Dit is de zielige INTEELT Traditie van arabische islamieten en hun fatale NEKslag. 20 tot 30 procent gehandicapte inteelt kinderen bij alle incest huwelijken v islamieten, drama apart v massa immigratie.

Een zwak, klein, minderwaardig kind of baby gelijk afmaken, vd rotsen gooien lijkt mij ahw humaner dan dit mismaakt gehandicapt gedrocht voeden en levenslang laten lijden. Echt mijn levensverhaal als ziek, zwak, te klein geschapen, te kort, niet blank en geestelijk gehandicapt 100 % koelie apen afval nu zonder de HOGERE Hindoe Apen Titel Kaste, academische Ir graad. Ja goed dat er een DOOD bestaat denk ik vaak, ik zal niet eeuwig moeten lijden.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2022, 08:59   #22
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
nou bij veel arabische islamieten trouwt men binnen de familie om het kapitaal en onroerend goed, land, huis, auto binnen de familie te houden. Dit is de zielige INTEELT Traditie van arabische islamieten en hun fatale NEKslag. 20 tot 30 procent gehandicapte inteelt kinderen bij alle incest huwelijken v islamieten, drama apart v massa immigratie.

Een zwak, klein, minderwaardig kind of baby gelijk afmaken, vd rotsen gooien lijkt mij ahw humaner dan dit mismaakt gehandicapt gedrocht voeden en levenslang laten lijden.
Dat deed de Europese aristocratie ook hoor. Geen haar beter.

Vrouwen lijken vooral te floreren in lage competitie middens zoals hoven en bureaucratische "juggernauts".

Dat was dan het voornaamste dat ze bekokstoven of wat?

Inteelt om kapitaal en onroerend goed in de familie houden.

Komaan... Je ziet dat ook met al die migranten die hier binnenkomen. Downies, gehandicapten en inteelt eerst.

De complottheorieën zijn de wereld nog niet uit.

Belachelijke theorie.....

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2022, 14:33   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

is de post hier op zijn plaats of paste hij meer bij fact-checking?

Zweden: Ebba Akerlund’s graf meer dan 100 keer gevandaliseerd

p.s.

Illegale binnenkomst in de EU via de Balkanroute is bijna verdrievoudigd
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2022, 11:16   #24
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

zijn er hier blanke mannen die ooit zijn gehaat, gediscrimineerd of mishandeld door niet blanken, negers, moslims, koelies, ea buitenlands gespuis??

Blankenhaat is toch TABOE thema nr 1. hele BLM en is puur blankenhaat denk ik vaak.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2024, 14:13   #25
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ziehier he Sid Lukassen linkte dit op facebook, zie mijn reactie

Ik maakte nog vanmiddag, zonet dus mee hoe hindoestanen mij discrimineren omdat zij mij te Blank Nederlands vinden, hele gezeik altijd is het van deze domme Untermenschen van koelie apenkleur. Mijn standpunt is nu harder geworden en ik moet project Expansie FB SS snel uitrollen in de hele maatschappij als een Professionele, 100 % Ahimsa stijl van een etnische zuivering hier in Nederland en Belgie, omdat dit toch het aller intelligentste is nu wat ik nog kan doen voor de zielige, lager geevolueerde Untermenschen van KLEUR, die een verdoemde toekomst nu tegemoet gaan, mede dankzij de superstormen vanaf medio 2040. Hongersnoden komen er dan, burgeroorlogjes, armoede, vechten, lijden ok na de eerste FATALE superstormen in het hele Lage Landen gebied, en misschien een kleine watersnoodramp in gebieden met teveel Untermenschen van KLEUR als Satan eventjes barmhartig en genadig wil zijn jegens de hogere Blanken, mits deze Blanken nu ook even vurig een schietgebedje doen gericht tot Satan tijdens hun wekelijkse bezoek aan de Rood Verlichte heilige huisjes, waar nu wegens de modernisering dus ook verwarmde en comfortabele dark rooms zijn bijgezet in de kelders, om even (AI en digitale) cunnilungus games te doen met de behoeftige maagdelijke nonnen.


===============================
Sid Lukkassen
reSonpdtosim318ii2481m3u7h2cta5u8c9a3ht399cl1t7ma0 iicc3l1987 ·
In True Detective seizoen vier krijgt u het hoogtepunt van een cultuurmarxistische regisseur rechtstreeks in het gezicht gespoten.
zie flyer bijlage


Waldo Wieroe Phagalwa
ja het is manonvriendelijk bedoel je, WOKE tot in het extreme, ach veel Nederlandse hetero mannen zijn al te diep in de put getrapt door de MANvijandige MANwijven, dus een groot deel van hen verlaat Nederland nu voorgoed na hun Universitaire studie … Meer weergeven

4 min

Beantwoorden
Bewerkt

Marga Sijmons
Ik ben niet geboeid mede daardoor.. ergernis alom????Ben sowieso geen fan van over-de-top Amerikaanse series en films en ook niet van Jodie Foster. Voor mij een 6-je????????

36 min

Beantwoorden





==============================
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Wokefilm_true detective.jpg‎ (625,7 KB, 4x gelezen)
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be