Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 december 2012, 13:23   #1
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard Als ik het niet dacht: doodtrappers grensrechter waren Marokkanen,

En Peter R. de Vries moet beter nadenken voor hij iets tweet.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/57484...nsrechter.html
__________________

Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 4 december 2012 om 13:24.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:09   #2
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
En Peter R. de Vries moet beter nadenken voor hij iets tweet.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/57484...nsrechter.html
Peter R. De Vries rijft geld binnen door controversieel te ageren en te redeneren. Het is zijn broodwinning. Qua beroepsethiek krijgt die van mij 3 op 10.

Hij doet dit onder het mom van 'pure objectiviteit'. Enerzijds wint hij aan 'gezag', anderszijds zaait hij veel verwarring.

Los daarvan, blijf ik me voorstellen hoe een grenswachter op de grond is blijven liggen, niet één van die zes benen heeft gegrepen en omgedraaid. Als mens ga je toch voor je leven vechten. Had die man dan geen overlevingsinstinct? Durfde hij zich niet te verweren en heeft hij liggen wachten tot die gasten vanzelf ophielden?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:11   #3
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Peter R. De Vries rijft geld binnen door controversieel te ageren en te redeneren. Het is zijn broodwinning. Qua beroepsethiek krijgt die van mij 3 op 10.

Hij doet dit onder het mom van 'pure objectiviteit'. Enerzijds wint hij aan 'gezag', anderszijds zaait hij veel verwarring.

Los daarvan, blijf ik me voorstellen hoe een grenswachter op de grond is blijven liggen, niet één van die zes benen heeft gegrepen en omgedraaid. Als mens ga je toch voor je leven vechten. Had die man dan geen overlevingsinstinct? Durfde hij zich niet te verweren en heeft hij liggen wachten tot die gasten vanzelf ophielden?
hij is in eerste instantie nog kunnen rechtstaan en is pas in de kantine in elkaar gezakt. Waarschijnlijk kon de man niet meer heel helder nadenken?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:26   #4
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Peter R. De Vries rijft geld binnen door controversieel te ageren en te redeneren. Het is zijn broodwinning. Qua beroepsethiek krijgt die van mij 3 op 10.

Hij doet dit onder het mom van 'pure objectiviteit'. Enerzijds wint hij aan 'gezag', anderszijds zaait hij veel verwarring.

Los daarvan, blijf ik me voorstellen hoe een grenswachter op de grond is blijven liggen, niet één van die zes benen heeft gegrepen en omgedraaid. Als mens ga je toch voor je leven vechten. Had die man dan geen overlevingsinstinct? Durfde hij zich niet te verweren en heeft hij liggen wachten tot die gasten vanzelf ophielden?
Wellicht was hij al knock-out. Wqat ik niet begrijp is dat spelers van beide ploegen niet hebben ingegrepen en ook de toeschouwers gaan niet vrijuit.
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:31   #5
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Wellicht was hij al knock-out. Wqat ik niet begrijp is dat spelers van beide ploegen niet hebben ingegrepen en ook de toeschouwers gaan niet vrijuit.
actie nemen tegen een ploeg MAROKKANEN die als voorbereiding voor de voetbalwedstrijd lessen KICKBOKSEN krijgen? ben je gek?

-------------

Hier loopt trouwens de originele draad.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 4 december 2012 om 14:33.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:33   #6
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Peter R. De Vries rijft geld binnen door controversieel te ageren en te redeneren. Het is zijn broodwinning. Qua beroepsethiek krijgt die van mij 3 op 10.

Hij doet dit onder het mom van 'pure objectiviteit'. Enerzijds wint hij aan 'gezag', anderszijds zaait hij veel verwarring.

Los daarvan, blijf ik me voorstellen hoe een grenswachter op de grond is blijven liggen, niet één van die zes benen heeft gegrepen en omgedraaid. Als mens ga je toch voor je leven vechten. Had die man dan geen overlevingsinstinct? Durfde hij zich niet te verweren en heeft hij liggen wachten tot die gasten vanzelf ophielden?
Peter R De Vries heeft nochtans gelijk.
Als er een probleem is met het gedrag van onsportieve lijnrechters of scheidsrechters, waarom zou dit niet mogen gezegd worden?
Dit pleit uiteraard het geweld niet goed, en dat is nooit aanvaard baar.
Maar soms moeten mensen eens in eigen boezem kijken.

je kunt dit vergelijken met geweld in het openbaarvervoer.
Sommige chauffeurs en controleurs hebben nooit problemen, anderen altijd.
En die anderen die altijd 'problemen' hebben worden meestal gekenmerkt met nogal onbeleefd en chaufferend on professioneel gedrag.
Als dit een onderdeel van het probleem is, waarom mag dit dan niet gezegd worden?
Dit feit aanhalen omdat het Marokkanen zijn is nogal onnozel.
Ik heb hier ook al ouders van “brave blanke spelertjes” de scheids zien uitfluiten en verwijten voor het vuil van de straat.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:34   #7
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Ik heb hier ook al ouders van “brave blanke spelertjes” de scheids zien uitfluiten en verwijten voor het vuil van de straat.
ja en fluiten of verwijten is helemaal hetzelfde als doodschoppen natuurlijk. We weten dat bij muzelmensen dat onderscheid niet kan gemaakt worden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:43   #8
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ja en fluiten of verwijten is helemaal hetzelfde als doodschoppen natuurlijk. We weten dat bij muzelmensen dat onderscheid niet kan gemaakt worden.
Denk je nu echt dat die "brave blanke voetballertjes" dat onderscheid wel kunnen maken?

Laatst gewijzigd door giserke : 4 december 2012 om 14:44.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:45   #9
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Denk je nu echt dat die "brave blanke voetballertjes" dat onderscheid wel kunnen maken?
Je bazelt, man
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:46   #10
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Peter R De Vries heeft nochtans gelijk.
Als er een probleem is met het gedrag van onsportieve lijnrechters of scheidsrechters, waarom zou dit niet mogen gezegd worden?
Dit pleit uiteraard het geweld niet goed, en dat is nooit aanvaard baar.
Maar soms moeten mensen eens in eigen boezem kijken.

je kunt dit vergelijken met geweld in het openbaarvervoer.
Sommige chauffeurs en controleurs hebben nooit problemen, anderen altijd.
En die anderen die altijd 'problemen' hebben worden meestal gekenmerkt met nogal onbeleefd en chaufferend on professioneel gedrag.
Als dit een onderdeel van het probleem is, waarom mag dit dan niet gezegd worden?
Dit feit aanhalen omdat het Marokkanen zijn is nogal onnozel.
Ik heb hier ook al ouders van “brave blanke spelertjes” de scheids zien uitfluiten en verwijten voor het vuil van de straat.
Als iemand iets doet, kan je kritiek geven of het in vorm van petitie of in vorm van wat dan ook aan de klok hangen.

Waarom tweedt Peter R. Devries niet dat er nog zoiets bestaat als dialoog? Die Marokkaantjes zijn nochtans rad van tong.

Dat cliché gebruiken 'geweld is onaanvaardbaar' is een Peter R. De Vries onwaardig. Hij kan veel beter. Hij heeft dit met opzet zo gedaan. Die man leeft van controverse. Seffens wordt die weer uitgenodigd in één of ander praatprogramma en heeft hij weer iets van eigen hand om te promoten. En het geld komt binnen.

Vind je het trouwens niet vreemd dat de gewelddadige dood van een kantscheidsrechter moet dienen om het arbitreren op het voetbalveld in vraag te stellen? De verhoudingen zijn ver zoek. De verhoudingen zijn zelfs grotesk.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 4 december 2012 om 14:47.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:47   #11
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Denk je nu echt dat die "brave blanke voetballertjes" dat onderscheid wel kunnen maken?
natuurlijk niet! daarom worden er wekelijks een stuk of tien van die lijnrechters doodgeschopt hé!

Ze worden hier al regelmatig vervangen door van die poppen die wegenwerken aanduiden met zo'n vlaggeske. En de lijnrechters zetten ze dan op de autostrade. dat schijnt veiliger te zijn.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:54   #12
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk niet! daarom worden er wekelijks een stuk of tien van die lijnrechters doodgeschopt hé!

Ze worden hier al regelmatig vervangen door van die poppen die wegenwerken aanduiden met zo'n vlaggeske. En de lijnrechters zetten ze dan op de autostrade. dat schijnt veiliger te zijn.
Precies of Marokkanen wel elke week 10 lijnrechters doodschoppen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 14:59   #13
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Precies of Marokkanen wel elke week 10 lijnrechters doodschoppen.
nog niet nee komt nog wel is 1 man al niet genoeg voor je?
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 15:00   #14
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Precies of Marokkanen wel elke week 10 lijnrechters doodschoppen.
Je reageert op een satire-stukje met een vleugje ironie erin. Ik zeg het maar. Ene gat in uwe cultuur misschien?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 15:02   #15
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
nog niet nee komt nog wel is 1 man al niet genoeg voor je?
Waar zeg ik dat?
Als je reageerd, trek mijn tekst niet uit zijn conext.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 15:04   #16
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Precies of Marokkanen wel elke week 10 lijnrechters doodschoppen.
de witten zijn hier nog altijd met meer dan 10 miljoen tegenover slechts een 800.000 marokkanen zeker?
dan komen we met een tiental per week zelfs niet toe he man!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 15:09   #17
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Denk je nu echt dat die "brave blanke voetballertjes" dat onderscheid wel kunnen maken?
Ik vraag me af wie die kantlijnscheidsrechter was. Was hij wel sociaal weerbaar?

Marokkanen kiezen meestal een zwak prooi uit. Voor die conclusie ben ik niet over één dag ijs gegaan.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 15:11   #18
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik vraag me af wie die kantlijnscheidsrechter was. Was hij wel sociaal weerbaar?

Marokkanen kiezen meestal een zwak prooi uit. Voor die conclusie ben ik niet over één dag ijs gegaan.
Het was een zeer toegewijd lid van de voetbalclub, zijn eigen zoon speelde ook mee. Hij bleek bijna dagelijks op het veld te komen om te helpen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 16:03   #19
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het was een zeer toegewijd lid van de voetbalclub, zijn eigen zoon speelde ook mee. Hij bleek bijna dagelijks op het veld te komen om te helpen.
Ja, maar dat wilt niets zeggen over zijn sociale weerbaarheid. De zoon kan sociaal weerbaar zijn, maar in welke hoedanigheid werkte de vader daar?

Ik wil graag er het fijne van weten omdat ik niet kan aannemen dat een gezonde mannelijke veertiger of vijftiger zich laat vloeren door drie snotneuzen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 16:08   #20
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Waar zeg ik dat?
Als je reageerd, trek mijn tekst niet uit zijn conext.
op nr13 in deze topic, ik heb je tekst integraal overgenomen dus zever zo niet
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be