Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 juli 2005, 14:11   #41
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Hé, Alcazar, ik stel voor dat je samen met exodus en Pindar in een atoomkeldertje kruipt, en daar veilig schuilt voor de NWO.

Je moet ons zeker niet binnenlaten. Wij zijn toch maar idioten.

Oké?
Hoeft toch niet.

Heb helemaal geen behoefte mijn leven daar te laten leiden, ik ben wel bewust, maar voor de rest is het hier ook bijna iederen dag volle gaaaaazzz ...

Gelukkig is er nog een forum waar ik percalionsen en groenen kan ambeteren, tegen zinnige mensen durf ik dat allemaal niet vertellen ze
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 14:31   #42
oliepiek
Banneling
 
 
oliepiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 1.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Gelukkig is er nog een forum waar ik percalionsen en groenen kan ambeteren, tegen zinnige mensen durf ik dat allemaal niet vertellen ze
Bedankt voor het antwoord op mijn vraag, die je zo stiekem bleef ontwijken. De nieuwe wereldorde is dus een fantasietje dat de virtuele wereld nooit zal verlaten. Hoe geweldig.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 14:32   #43
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Nou, Alcazar, als wij hier allemaal dommekloten zijn, dan vraag ik me gewoon af wat je hier nog komt doen.

Het moet intussen wel duidelijk zijn, dat behalve exodus, Pindar en jijzelf, niemand ook maar een bal gelooft van de NWO-theorie. En terecht, want de Illuminati, die overigens door aliens op de aarde gezet zijn, en dit was mogelijk omdat er geen zwaartekracht was, knoeien net iets te veel om als een serieuze dreiging beschouwd te worden.

Aangezien wij dus allemaal onverbeterlijke, onzinnige dwazen zijn, lijkt het me een beetje onlogisch dat jij nog jouw waardevolle tijd verspilt aan ons. Je zegt zelf voortdurend tegen exodus en Pindar dat wij het niet willen begrijpen.

Wel, wees dan consequent. Stop met zeiken. Zelfs al zou je gelijk hebben, dan nog zou je hier niemand overtuigen. Dat weet je maar al te best, toch.

In plaats van op dit forum parels voor de zwijnen (i.c. percalionsen en groenen) te werpen, zou je misschien beter zinnige mensen overtuigen van de naderende dreiging.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 14:42   #44
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Nou, Alcazar, als wij hier allemaal dommekloten zijn, dan vraag ik me gewoon af wat je hier nog komt doen.

Het moet intussen wel duidelijk zijn, dat behalve exodus, Pindar en jijzelf, niemand ook maar een bal gelooft van de NWO-theorie.Ik heb niet gezegd dat niemand erin gelooft. Ik heb alvast op het net ( vnl hooggeschoolde ) mensen ontmoet die ook die mening zijn toegedaan. En die 'community' groeit met de dag naarmate het bewustzijn van mensen groeit. Nu al merken ze in de States dat mensen meer en meer de tv-kanalen en kranten laten voor wat ze zijn en zelf hun nieuws bijeen zoeken op het net ( waar, en dat geef ik grif toe, ook heel wat kaf tussen het koren zit , maar ze zoeken tenminste zelf, ze denken na ipv als slachtvee annex bloemzakken 'de waarheid' ingelepeld te krijgen ) En terecht, want de Illuminati, die overigens door aliens op de aarde gezet zijn, en dit was mogelijk omdat er geen zwaartekracht was, knoeien net iets te veel om als een serieuze dreiging beschouwd te worden.

Aangezien wij dus allemaal onverbeterlijke, onzinnige dwazen zijn, lijkt het me een beetje onlogisch dat jij nog jouw waardevolle tijd verspilt aan ons. Je zegt zelf voortdurend tegen exodus en Pindar dat wij het niet willen begrijpen. Ik heb totaal geen behoefte om mensen van iet of wat te overtuigen. Ik schep er gewoon genoegen in mentale 'kortsluitingen' te veroorzaken bij mensen, niet omdat dit hen zou schaden, wel omdat het mensen doet verderzien. Zie het als een afwijking door mijn lichtjes zen-denken.
Ik geloof niet in grote waarheden. Dus kan ik anderen er ook niet van overtuigen ...

Wel, wees dan consequent. Stop met zeiken. Zelfs al zou je gelijk hebben, dan nog zou je hier niemand overtuigen. Dat weet je maar al te best, toch.

Ik zeik niet, is plas.

In plaats van op dit forum parels voor de zwijnen (i.c. percalionsen en groenen) te werpen, zou je misschien beter zinnige mensen overtuigen van de naderende dreiging.

Weet je, ik moet werken voor de kost: ik klop in een week makkelijk 60 uur, heb een sappige lening lopen, heb nog andere sociale verantwoordelijkheden, denk jij nu echt dat ik daar mijn tijd ga insteken ? Wie gaat dat betalen ?

Mensen hebben hersenen gekregen, dat ze ze zelf gebruiken ipv toe te staan dat anderen voor hen denken.

. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by /\|cazar on 31-07-2005 at 15:42
Reason:
--------------------------------

Nou, Alcazar, als wij hier allemaal dommekloten zijn, dan vraag ik me gewoon af wat je hier nog komt doen.

Het moet intussen wel duidelijk zijn, dat behalve exodus, Pindar en jijzelf, niemand ook maar een bal gelooft van de NWO-theorie.Ik heb niet gezegd dat niemand erin gelooft. Ik heb alvast op het net ( vnl hooggeschoolde ) mensen ontmoet die ook die mening zijn toegedaan. En die 'community' groeit met de dag naarmate het bewustzijn van mensen groeit. Nu al merken ze in de States dat mensen meer en meer de tv-kanalen en kranten laten voor wat ze zijn en zelf hun nieuws bijeen zoeken op het net ( waar, en dat geef ik grif toe, ook heel wat kaf tussen het koren zit , maar ze zoeken tenminste zelf, ze denken na ipv als slachtvee annex bloemzakken 'de waarheid' ingelepeld te krijgen ) En terecht, want de Illuminati, die overigens door aliens op de aarde gezet zijn, en dit was mogelijk omdat er geen zwaartekracht was, knoeien net iets te veel om als een serieuze dreiging beschouwd te worden.

Aangezien wij dus allemaal onverbeterlijke, onzinnige dwazen zijn, lijkt het me een beetje onlogisch dat jij nog jouw waardevolle tijd verspilt aan ons. Je zegt zelf voortdurend tegen exodus en Pindar dat wij het niet willen begrijpen. Ik heb totaal geen behoefte om mensen van iet of wat te overtuigen. Ik schep er gewoon genoegen in mentale 'kortsluitingen' te veroorzaken bij mensen, niet omdat dit hen zou schaden, wel omdat het mensen doet verderzien. Zie het als een afwijking door mijn lichtjes zen-denken.
Ik geloof niet in grote waarheden. Dus kan ik anderen er ook niet van overtuigen ...

Wel, wees dan consequent. Stop met zeiken. Zelfs al zou je gelijk hebben, dan nog zou je hier niemand overtuigen. Dat weet je maar al te best, toch.

Ik zeik niet, is plas.

In plaats van op dit forum parels voor de zwijnen (i.c. percalionsen en groenen) te werpen, zou je misschien beter zinnige mensen overtuigen van de naderende dreiging.

Weet je, ik moet werken voor de kost: ik klop in een week makkelijk 60 uur, heb een sappige lening lopen, heb nog andere sociale verantwoordelijkheden, denk jij nu echt dat ik daar mijn tijd ga insteken ? Wie gaat dat betalen ?

Mensen hebben hersenen gekregen, dat ze ze zelf gebruiken ipv toe te staan dat anderen voor hen denken.

. [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Nou, Alcazar, als wij hier allemaal dommekloten zijn, dan vraag ik me gewoon af wat je hier nog komt doen.

Het moet intussen wel duidelijk zijn, dat behalve exodus, Pindar en jijzelf, niemand ook maar een bal gelooft van de NWO-theorie.Ik heb niet gezegd dat niemand erin gelooft. Ik heb alvast op het net ( vnl hooggeschoolde ) mensen ontmoet die ook die mening zijn toegedaan. En die 'community' groeit met de dag naarmate het bewustzijn van mensen groeit. Nu al merken ze in de States dat mensen meer en meer de tv-kanalen en kranten laten voor wat ze zijn en zelf hun nieuws bijeen zoeken op het net ( waar, en dat geef ik grif toe, ook heel wat kaf tussen het koren zit , maar ze zoeken tenminste zelf, ze denken na ipv als slachtvee annex bloemzakken 'de waarheid' ingelepeld te krijgen ) En terecht, want de Illuminati, die overigens door aliens op de aarde gezet zijn, en dit was mogelijk omdat er geen zwaartekracht was, knoeien net iets te veel om als een serieuze dreiging beschouwd te worden.

Aangezien wij dus allemaal onverbeterlijke, onzinnige dwazen zijn, lijkt het me een beetje onlogisch dat jij nog jouw waardevolle tijd verspilt aan ons. Je zegt zelf voortdurend tegen exodus en Pindar dat wij het niet willen begrijpen. Ik heb totaal geen behoefte om mensen van iet of wat te overtuigen. Ik schep er gewoon genoegen in mentale 'kortsluitingen' te veroorzaken bij mensen, niet omdat dit hen zou schaden, wel omdat het mensen doet verderzien. Zie het als een afwijking door mijn lichtjes zen-denken.
Ik geloof niet in grote waarheden. Dus kan ik anderen er ook niet van overtuigen ...

Wel, wees dan consequent. Stop met zeiken. Zelfs al zou je gelijk hebben, dan nog zou je hier niemand overtuigen. Dat weet je maar al te best, toch.

Ik zeik niet, is plas.

In plaats van op dit forum parels voor de zwijnen (i.c. percalionsen en groenen) te werpen, zou je misschien beter zinnige mensen overtuigen van de naderende dreiging.

Weet je, ik moet werken voor de kost: ik klop in een week makkelijk 60 uur, heb een sappige lening lopen, heb nog andere sociale verantwoordelijkheden, denk jij nu echt dat ik daar mijn tijd ga insteken ? Wie gaat dat betalen ?

Mensen hebben hersenen gekregen, dat ze ze zelf gebruiken ipv toe te staan dat anderen voor hen denken.

.

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 31 juli 2005 om 14:42.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 14:44   #45
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Misschien kun je wat tijd winnen door niet meer op dit forum te posten.

Ik zeg maar iets, hé.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 14:45   #46
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Misschien kun je wat tijd winnen door niet meer op dit forum te posten.

Ik zeg maar iets, hé.
Groot gelijk !
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 14:49   #47
Aangebrande Phönix
Minister
 
Aangebrande Phönix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Hoofd
Berichten: 3.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Even melden dat ik hier niet ontkend heb dat de zwaartekracht bestaat, in de dojo heb ik ze al meermaals mogen ondervinden.
Een uitspraak over het al dan niet bestaan van de zwaartekracht (elk natuurkundig begrip for that matter) is niet echt zinvol wanneer je niet contextualiseert.

Men zou onder invloed van wild enthousiasme kunnen stellen dat geen enkel (mm chocomousse) natuurkundig fenomeen of begrip ook daadwerkelijk een reëel evenbeeld heeft. Dat het enkel en alleen maar bestaat bij de gratie van de menselijke geest (een ietwat Berkeliaanse of zelfs Platonische visie op gedachtenconstructies of de zelfs de werkelijkheid). Dit ligt voornamelijk aan het wiskundige karakter van de natuurtheorie. Je zou kunnen argumenteren dat fysica weliswaar een mathematisch model is, maar dat dat model altijd gestoeld is op de waarneembare realiteit, uit experimenten en data. Klopt,
maar dit doet er allemaal weinig toe wanneer het materiaal van het model uit louter fictie bestaat.
In de theoretische natuurkunde worden krachten (en dan in het bijzonder de gravitatiekracht) met veel aandacht behandeld. Iets algemener kan je stellen dat het al dan niet bestaan van elk fysisch begrip staat of valt met de positie die je inneemt bij volgend vraagstuk:

Bestaat wiskunde buiten de mens om?
__________________
Ik sta in den avond
Op den rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 15:34   #48
oliepiek
Banneling
 
 
oliepiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 1.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Ik heb alvast op het net ( vnl hooggeschoolde ) mensen ontmoet
Als ze zo hooggeschoold als u blijven, is alles in orde. Niet hoger alstublieft.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 16:06   #49
instromaniac
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Berichten: 2.703
Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Waar kan je een lidkaart kopen van die Nieuwe Wereld Orde? Lijkt me wel een leuk clubje.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 16:12   #50
whoisy
Gouverneur
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Üngal
Berichten: 1.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Boekhoudkunde, daar moeten de geschiedschrijvers zich eens ernstig in gaan bekwamen, hoe kwam nazi duitsland aan zijn broodnodige centjes om de wapenfabrieken op te starten, ze waren bankroet ...
Zoals ik dus schreef, "Ludlum heeft daar trouwens een schitterend werk over geschreven, dat wel eens de werkelijkheid zou kunnen raken".
Dit ging voornamelijk over de financiëring van de NSDAP en andere politieke vertakkingen naar het grote geld.
Is maar een schrijver, uiteraard. Wat ontsproten is aan zijn fantasie en wat aan geschiedkundige feiten...?

Citaat:
tja, van die types die opkijken naar een universitaire kader aan de muur, u lacht toch ook, waarde lezer ?
Och gottekes, hier gaan we weer, het bashen op de "geconditioneerden".


Citaat:
Eerste mens ende zo, wat absurd te noemen is, is te veronderstellen dat de mens plotsklaps een intelligent ding was dat op 2 benen kon lopen, terwijl zijn broertjes en nichtjesapen nog altijd apen zijn ...
En waar staat ergens dat de mens "plotsklaps" intelligent was?
En waar staat ergens dat de mens "plotsklaps" op 2 benen kon lopen?

Enkel innuendo over de kosmonauten als goden. Nergens posten jullie daar ook maar enige bewijsvoering naar.
Neen, wat jullie doen is iets neerpennen, en dan verwachten jullie dat iedereen dat maar moet aannemen, gewoon omdat jullie dat zeggen...

Citaat:
Flutintellectuelen op overschot op dit forum, blijkbaar.
Bash er maar op los, het bekomt je goed.

Citaat:
Exodus, ik heb het u al gezegd, stop met het posten van deze verhelderingen, bijna niemand in onze hemisfeer kan gered worden.
O jee, nu moet iedereen al worden gered en hoe kan het ook anders, jullie voelen je geroepen dat te doen.


Vreemd, ik schreef letterlijk "Kijk, eigenlijk twijfel ik er niet dat er wel zoiets als een NWO zal bestaan", maar daar lees je over in je blinde furie uiteraard. Je leest zelfs niet hetgeen er staat.
Geloof je eigenlijk zelf nog hetgeen je neerpent, of is dat allemaal maar geconditioneerde ramtamtam?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by whoisy on 31-07-2005 at 17:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Boekhoudkunde, daar moeten de geschiedschrijvers zich eens ernstig in gaan bekwamen, hoe kwam nazi duitsland aan zijn broodnodige centjes om de wapenfabrieken op te starten, ze waren bankroet ...
Zoals ik dus schreef, "Ludlum heeft daar trouwens een schitterend werk over geschreven, dat wel eens de werkelijkheid zou kunnen raken".
Dit ging voornamelijk over de financiëring van de NSDAP en andere politieke vertakkingen naar het grote geld.
Is maar een schrijver, uiteraard. Wat ontsproten is aan zijn fantasie en wat aan geschiedkundige feiten...?

Citaat:
tja, van die types die opkijken naar een universitaire kader aan de muur, u lacht toch ook, waarde lezer ?
Och gottekes, hier gaan we weer, het bashen op de "geconditioneerden".


Citaat:
Eerste mens ende zo, wat absurd te noemen is, is te veronderstellen dat de mens plotsklaps een intelligent ding was dat op 2 benen kon lopen, terwijl zijn broertjes en nichtjesapen nog altijd apen zijn ...
En waar staat ergens dat de mens "plotsklaps" intelligent was?
En waar staat ergens dat de mens "plotsklaps" op 2 benen kon lopen?

Enkel innuendo over de kosmonauten als goden. Nergens posten jullie daar ook maar enige bewijsvoering naar.
Neen, wat jullie doen is iets neerpennen, en dan verwachten jullie dat iedereen dat maar moet aannemen, gewoon omdat jullie dat zeggen...

Citaat:
Flutintellectuelen op overschot op dit forum, blijkbaar.
Bash er maar op los, het bekomt je goed.

Citaat:
Exodus, ik heb het u al gezegd, stop met het posten van deze verhelderingen, bijna niemand in onze hemisfeer kan gered worden.
O jee, nu moet iedereen al worden gered en hoe kan het ook anders, jullie voelen je geroepen dat te doen.


Vreemd, ik schreef letterlijk "Kijk, eigenlijk twijfel ik er niet dat er wel zoiets als een NWO zal bestaan", maar daar lees je over in je blinde furie uiteraard. Je leest zelfs niet hetgeen er staat.
Geloof je eigenlijk zelf nog hetgeen je neerpent, of is dat allemaal maar geconditioneerde ramtamtam?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Boekhoudkunde, daar moeten de geschiedschrijvers zich eens ernstig in gaan bekwamen, hoe kwam nazi duitsland aan zijn broodnodige centjes om de wapenfabrieken op te starten, ze waren bankroet ...
Zoals ik dus schreef, "Ludlum heeft daar trouwens een schitterend werk over geschreven, dat wel eens de werkelijkheid zou kunnen raken".
Dit ging voornamelijk over de financiëring van de NSDAP en andere politieke vertakkingen naar het grote geld.
Is maar een schrijver, uiteraard. Wat ontsproten is aan zijn fantasie en wat aan geschiedkundige feiten...?

Citaat:
tja, van die types die opkijken naar een universitaire kader aan de muur, u lacht toch ook, waarde lezer ?
Och gottekes, hier gaan we weer, het bashen op de "geconditioneerden".


Citaat:
Eerste mens ende zo, wat absurd te noemen is, is te veronderstellen dat de mens plotsklaps een intelligent ding was dat op 2 benen kon lopen, terwijl zijn broertjes en nichtjesapen nog altijd apen zijn ...
En waar staat ergens dat de mens "plotsklaps" intelligent was?
En waar staat ergens dat de mens "plotsklaps" op 2 benen kon lopen?

Enkel innuendo over de kosmonauten als goden. Nergens posten jullie daar ook maar enige bewijsvoering naar.
Neen, wat jullie doen is iets neerpennen, en dan verwachten jullie dat iedereen dat maar moet aannemen, gewoon omdat jullie dat zeggen...

Citaat:
Flutintellectuelen op overschot op dit forum, blijkbaar.
Bash er maar op los, het bekomt je goed.

[/quote]
Exodus, ik heb het u al gezegd, stop met het posten van deze verhelderingen, bijna niemand in onze hemisfeer kan gered worden.[/quote]
O jee, nu moet iedereen al worden gered en hoe kan het ook anders, jullie voelen je geroepen dat te doen.


Vreemd, ik schreef letterlijk "Kijk, eigenlijk twijfel ik er niet dat er wel zoiets als een NWO zal bestaan", maar daar lees je over in je blinde furie uiteraard. Je leest zelfs niet hetgeen er staat.
Geloof je eigenlijk zelf nog hetgeen je neerpent, of is dat allemaal maar geconditioneerde ramtamtam?[/size]
[/edit]
__________________
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan.

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.

Laatst gewijzigd door whoisy : 31 juli 2005 om 16:12.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 16:12   #51
Aangebrande Phönix
Minister
 
Aangebrande Phönix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Hoofd
Berichten: 3.818
Standaard

Vlaamse Volksbeweging
Flanders Online
Algemeen Boerensyndicaat


Dit moet een van de aardigste uitingen zijn van een gezond gevoel voor humor in de laatste weken.
__________________
Ik sta in den avond
Op den rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 17:14   #52
instromaniac
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Berichten: 2.703
Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Vlaamse Volksbeweging
Flanders Online
Algemeen Boerensyndicaat


Dit moet een van de aardigste uitingen zijn van een gezond gevoel voor humor in de laatste weken.
Inderdaad, ik ben graag lid van leuke clubjes, dus die NWO klinkt wel het proberen waard
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 17:35   #53
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Bestaat wiskunde buiten de mens om?
wiskunde bestaat buiten de mens om, ook apen kunnen tellen (recente studie besproken in de standaard). of is dit niet wat je bedoelt?
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 18:19   #54
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
De vraag is: waarom hebben sommigen het geloof in een "nieuwe wereld orde" nodig? Is dit misschien zo omdat andere geloofssystemen in discrediet zijn gebracht? Omdat in deze postmoderne tijden alle "Grote Verhalen" (Christendom, Fascisme, Communisme) failliet zijn?
Vult het geloof in de "nieuwe wereld orde" het gat dat de moderniteit blijkbaar in sommigen van ons geslagen heeft?
Persoonlijk heb ik om te overleven of om de wereld te verklaren geen nieuwe mythe nodig. Wetenschap en ratio volstaan voor mij. Ieder zijn ding hé.
Ik heb geen geloof nodig in niets. Het is trouwens geen geloof, het is een vaststelling op basis van feiten. Voor u zou het wetenschap en ratio met oogkleppen op heten.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 18:27   #55
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Dan nog een vraagje aan de believers, Alcazar en Exodus: is er ergens buiten dit forum, in de werkelijke wereld, een plaats waar jullie deze hilarische fantasie kwijt kunnen aan andere mensen? Of houdt de Nieuwe Wereld Orde op te bestaan van zodra jullie geconfronteerd worden met een mens van vlees en bloed, die je in je gezicht aankijkt?
Zeker en vast. Ik heb deze informatie al aan andere personen ter sprake gebracht, en sommige zijn geinteresseerd, en gaan dan zelf op onderzoek uit. Er zijn er al een paar overtuigt. Ik zeg niet dat ze mij moeten geloven, ze willen zelf op onderzoek uitgaan.

Het is een feit, de meeste mensen hebben een beeld opgebouwd van hoe de dingen zijn, en wijken daar heel moeilijk vanaf, vooral diegene die een sterke mening hebben over bepaalde zaken, of die die denken dat ze de waarheid in pacht hebben. Als je dan dingen zegt die tegen hun mening ingaan, waar ze soms zeer veel tijd in hebben gestoken, dan slaan ze tilt. Dan maken ze je belachelijk. (Op forums tenminste, in het echt durft men niet).
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 19:06   #56
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Waar kan je een lidkaart kopen van die Nieuwe Wereld Orde? Lijkt me wel een leuk clubje.
"...dat lijkt me wel een leuk clubje...wees blij dat je derrr geen ene FUCK mee te maken hebt" Youp van 't Hek in 1 van z'n conferences;niks mat NWO te maken.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 19:10   #57
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

NWO bestaat niet.

Wist je dat niet, Exodus?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 19:52   #58
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Natuurlijk bestaat de NWO wel.Is niet zo verwonderlijk of vergezocht als het lijkt ...kijk es om je heen.Kijk es naar de wereld....niet veel goeds hoor-zo goed als alle landen van de wereld worden geleid door scrupuleloze megalomanen zonder integreteit die niet handelen in "public interest".Daar kan je toch niet omheen?


Waarom vind je het dan zo vreemd over dat die mensen zouden samenwerken om een NWO te bekomen?
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 20:29   #59
whoisy
Gouverneur
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Üngal
Berichten: 1.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Het is een feit, de meeste mensen hebben een beeld opgebouwd van hoe de dingen zijn, en wijken daar heel moeilijk vanaf, vooral diegene die een sterke mening hebben over bepaalde zaken, of die die denken dat ze de waarheid in pacht hebben. Als je dan dingen zegt die tegen hun mening ingaan, waar ze soms zeer veel tijd in hebben gestoken, dan slaan ze tilt. Dan maken ze je belachelijk. (Op forums tenminste, in het echt durft men niet).
Heb je het nu over Pindar en andere believers ofzo?
__________________
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan.

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 20:45   #60
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Natuurlijk bestaat de NWO wel.Is niet zo verwonderlijk of vergezocht als het lijkt ...kijk es om je heen.Kijk es naar de wereld....niet veel goeds hoor-zo goed als alle landen van de wereld worden geleid door scrupuleloze megalomanen zonder integreteit die niet handelen in "public interest".Daar kan je toch niet omheen?


Waarom vind je het dan zo vreemd over dat die mensen zouden samenwerken om een NWO te bekomen?
Oh ja. Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be