Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juli 2004, 14:53   #41
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

kan u ons eens uitleggen waarom dat zo'n vreemde vraag is, ik ben imemrs meestal nogal bescheiden maar meen toch objectief te kunnen stellen dat die opmerking meer dan terecht is...
Omdat dat arrest al honderden keren inhoudelijk weerlegd is, tiens.
jaja kan goed zijn, maar u bevestigt alleen maar wat ik in die quote zei: vindt u dat nu een racistische uitspraak, antwoord éénvoudig met ja of neen...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 14:56   #42
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal

Omdat dat arrest al honderden keren inhoudelijk weerlegd is, tiens.
jaja kan goed zijn, maar u bevestigt alleen maar wat ik in die quote zei: vindt u dat nu een racistische uitspraak, antwoord éénvoudig met ja of neen...
Vooruit dan. Straksjes, de bus komt er aan. Niet ongeduldig worden he 't duurt bijna anderhalf uur van de VDAB in Antwerpen naar waar ik woon

Kun je ondertussen nog eens de originele tekst hier plakken, weet ik ook weer waar ik juist op reageer.
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 15:45   #43
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Over Bart Dewever heb ik trouwens een paar verhalen uit zijn studententijd gehoord, van een medestudent (nu journalist bij Trend) waaruit bleek dat hij nog steeds een nazi is, maar uit puur opportunisme anti-Blok is en nu meehuilt met de wolven in het grote regeringsbos.
Tzou me nog niet eens verbazen... Ik weet dat hij in mijne codex staat in het lijstje KVHV leden. Als hoofdredacteur 1991-1992 (van Ons Leven, zeker?). Ene Geerolf Annemans was hem in die functie reeds voorgegaan
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 16:54   #44
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs?
De oorspronkelijke tekst. Es effe kijken.

"de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden."

Dat de criminaliteitsgraad bij die mensen hoger ligt is een objectief en bewezen feit, of je het nu leuk vindt of niet. Als we nu even vergeten dat het om "Mohammed" gaat, is het toch op zijn minst zeer eigenaardig om dan net speciaal die mensen politieagent te maken? Stel nu dat het zou gaan om bv "de inwoners van de Amerikalei"? Als blijkt dat daar 30% (zomaar een cijfer, zoek er niets achter) van de huizen bewoond wordt door criminelen, ga je dan speciaal daar ronselen? Nee toch!

Dit is dus absurd.

Ongeveer net zo absurd als brandstichters in de brandweer, en pedofielen in het stadsonderwijs.

Ik zie hier helemaal geen racisme in, sorry. Allochtonen worden niet vergeleken of gelijkgeschakeld met pedofielen of brandstichters, het enige wat hier vergeleken wordt is de éne absurde situatie met twee andere.

Heb je nu je inhoudelijke antwoord, Seba?

In elk geval, je quote past hier perfect, want of je mijn uitleg nu acceptabel vindt of niet : die tekst is wel degelijk al honderden malen weerlegd.

Oh, en zullen we er nu mee ophouden? Of dan tenminste in binnenland voort doen? Ik vervuil niet graag K&K met politiek welles-nietes.
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 17:11   #45
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
2) mijn antwoord is: het Vlaams Blok is geen partij als de anderen met een duidelijk programma! nu blij?
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 17:19   #46
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

De trieste gevolgen van de vertegenwoordigende democratie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
nogmaals, "het volk beslist" is helemaal niet wat democratie is
je moet dringen wat bijlezen over democratie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
"de macht bij het volk" is geen democratie, neen
dat is een naieve en simplistische benadering van hoe de westerse maatschappij zich door de eeuwen heen georganiseerd heeft
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 17:47   #47
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:
Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs?
De oorspronkelijke tekst. Es effe kijken.

"de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden."

Dat de criminaliteitsgraad bij die mensen hoger ligt is een objectief en bewezen feit, of je het nu leuk vindt of niet. Als we nu even vergeten dat het om "Mohammed" gaat, is het toch op zijn minst zeer eigenaardig om dan net speciaal die mensen politieagent te maken? Stel nu dat het zou gaan om bv "de inwoners van de Amerikalei"? Als blijkt dat daar 30% (zomaar een cijfer, zoek er niets achter) van de huizen bewoond wordt door criminelen, ga je dan speciaal daar ronselen? Nee toch!

Dit is dus absurd.

Ongeveer net zo absurd als brandstichters in de brandweer, en pedofielen in het stadsonderwijs.

Ik zie hier helemaal geen racisme in, sorry. Allochtonen worden niet vergeleken of gelijkgeschakeld met pedofielen of brandstichters, het enige wat hier vergeleken wordt is de éne absurde situatie met twee andere.

Heb je nu je inhoudelijke antwoord, Seba?

In elk geval, je quote past hier perfect, want of je mijn uitleg nu acceptabel vindt of niet : die tekst is wel degelijk al honderden malen weerlegd.

Oh, en zullen we er nu mee ophouden? Of dan tenminste in binnenland voort doen? Ik vervuil niet graag K&K met politiek welles-nietes.
ik zeg helemaal niet dat er in die tekst wordt gesuggereerd dat alle Marrokanen criminelen zijn, maar toch is ze zeker racistisch en veralgemend. Men heeft het immers over één politieagent en gaat enkel afgaande op diens naam besluiten dat het niet past dat die man politieagent is... als je dat neit wil inzien zou ik terug naar de kleuterklas gaan en helemaal opnieuw beginnen...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 18:07   #48
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Ik ben geen hevig aanhanger van het Vlaams Blok hoor, ik gun ze enkel met elke verkiezing mijn stem en 's nachts droom ik van bepaalde kopstukken van deze partij:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Frank Vandenbroucke is de enigste binnen de SP-a die enig realistisch economisch inzicht heeft.

Het is daarom te hopen dat het tot een breuk komt tussen FDW en de SP-a
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 18:07   #49
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
@peace, lekker links, ancapa:

www.zelfhulpgroepvoorblokgeobsedeerden.be
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 18:10   #50
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De logica zelve
Er is criminaliteit. De politie is er om daar iets aan te doen.
De meeste criminaliteit is toe te schrijven op het conto van criminelen met schoenmaat 40. De correlatie schoenmaat-criminaliteit kan niemand onder stoelen of banken steken.
Dat mensen met schoenmaat 40 lid mogen worden van de politie is dan ook absurd.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 18:45   #51
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik zeg helemaal niet dat er in die tekst wordt gesuggereerd dat alle Marrokanen criminelen zijn, maar toch is ze zeker racistisch en veralgemend.
Nog een goeie! Seba blijft gaan
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 19:18   #52
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik zeg helemaal niet dat er in die tekst wordt gesuggereerd dat alle Marrokanen criminelen zijn, maar toch is ze zeker racistisch en veralgemend.
Nog een goeie! Seba blijft gaan
stel dat blvermoed wordt en blijkt dat Vlaams Blokkers gemiddeld eens tuk minder intelligent zijn dan anderen, wat zou er dan van vinden mochten die anderen een willekeurige Vlaams Blokker die een universitair diploma eheft bestempelen als "de wereld op zijn kop" of vergelijken met een pyromane brandweerman of een pedofiel in het onderwijs???

dus nogmaals: die uitspraak is wel degelijk racistisch omdat men op basis van de naam van een willekeurige persoon zomaar eens de vergelijking trekt met een pedofiele leraar en een puromane bdranweerman. U staat u hier hopeloos belachelijk te maken, dus ik ga het hier bij houden denk ik...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 20:29   #53
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Nee nee Jan, alles wat niet VB is, 76%, is progressief, modern, menslievend, verdraagzaam, democratisch, antiracistisch en menselijk. Rechts dat het tegenovergestelde aanhangt verzamelt zich allemaal achter het VB.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 23:16   #54
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Zonder ook maar één seconde te twijfelen kies ik voor Hitler.
En wat de jodenvervolging betreft, dan gedraag ik me maar als een soort van Shindler
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 23:17   #55
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Misschien zou Hitler zich niet zo ongeliefd hebben gemaakt, wanneer hij geen genocide op de joden maar een andere bevolking had uitgevoerd
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 23:50   #56
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

hier zijn er nog wat
de één wat grappiger, de ander op het randje van wansmakelijk dogmatisme

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobbie
Als iemand het storend gedrag vertoont om tegen gevels van huizen te pissen dan kan hij geholpen worden. Het storend gedrag van een holebi kun je niet verhelpen. Dus we tolereren het.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobbie
Als iemand het storend gedrag vertoont om tegen gevels van huizen te pissen dan kan hij geholpen worden. Het storend gedrag van een holebi kun je niet verhelpen. Dus we tolereren het.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha
Laat me even zeggen dat er in België door 70% van de bevolking al eens alcohol is gebruikt, 30% tabak, 10% cannabis;
Dat pseudo-intellectueel gezever kan mij gestolen worden. De ingevoerde drugs hebben nooit tot onze cultuur behoord en zijn schadelijk. De combinatie van die twee zaken zijn ruim voldoende om het gebruik ervan te verbieden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus

Waarom er voor heterosexisme geen argumenten nodig zijn. De natuur.
De enige absolute natuurwet: het in stand houden van de soort.

Wat is daarin de bijdrage van de holebi's?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Ik zie dan ook niet in waarom die holebi's zonodig moeten kunnen huwen.
Ik zie ook niet in waarom hetero's zonodig zouden moeten kunnen huwen. Uw reactie lijkt mij dan ook eerder die van het kleine kindje dat zijn speelgoed niet wenst te delen.
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
vrouwen horen ook niet thuis in het leger.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
mannen ook niet. Afschaffen die boel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
mannen ook niet. Afschaffen die boel.
waarom?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
mannen ook niet. Afschaffen die boel.

[size=6]"Oorlog is voor de man, wat het moederschap is voor de vrouw!"[/size]

(Benito Mussolini)
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2004, 00:25   #57
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Nee nee Jan, alles wat niet VB is, 76%, is progressief, modern, menslievend, verdraagzaam, democratisch, antiracistisch en menselijk. Rechts dat het tegenovergestelde aanhangt verzamelt zich allemaal achter het VB.

Deze is idd echt wel ongelooflijk.... Wat zit er toch in de hoofden van die linksen??? En dan nog van een links boegbeeld op het forum...Wat een zwart-wit geklooi .....
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2004, 09:38   #58
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
hier zijn er nog wat
de één wat grappiger, de ander op het randje van wansmakelijk dogmatisme
Hela, die van mij was - zoals uit de context duidelijk op te maken is - wel louter ironisch bedoelt hoor.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2004, 11:41   #59
vryko
Provinciaal Statenlid
 
vryko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 650
Stuur een bericht via MSN naar vryko
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
God zij dank dat tenminste het Vaticaan het hoofd koel houdt in deze troebele tijden!
[size=2]1 augustus 2003[/size]


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Afschaffen, dergelijke ontaarde wetten! Net als die genocidewet. Misschien moet Bush ook in dit dossier een beetje druk op België uitoefenen
Het wordt inderdaad tijd dat Bush onze massavernietigingswapens (d.w.z. homohuwelijken, euthanasiewetten, abortuswetten,...) komt opruimen. God bless America!
[size=2]17 juli 2003[/size]


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Jezus zei: Ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven.

Zoek dus niet langer. De Waarheid bestaat en kan betracht worden.
[size=2]10 juli 2002[/size]


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Onze glorieuze Katholieke legers hebben 500 jaar gevochten om die Moren te verjagen uit ons christelijke avondland. Spanje mag geen duimbreed toegeven. Dat eiland is van ons! En als ze het niet teruggeven moet Frankrijk maar een atoombom op Rabat gooien. Zo hebben de Amerikanen ook de oorlog tegen Japan gewonnen!
[size=2]14 juli 2002[/size]


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
'Over de fundamentele christelijke waarden hoeft geen discussie te zijn: deze komen immers van God en zijn ons door Zijn Zoon geopenbaard'
Zo denken er wel een redelijk aantal mensen in de wereld.

-> Daarom precies dat kerk en staat moeten samengaan! Eén staat moet één godsdienst hebben; op deze manier is er overeenstemming over de basiswaarden vanwaaruit alle wetgeving moet vertrekken. Wie ongelovig wordt, moet verhuizen naar een atheïstisch land.

Verdraagzaamheid is tot op zekere hoogte een oplossing, maar er zijn grenzen. Een staat die abrotus toestaat, joden vergast of drugs legasliseert gaat zover over de schreef dat er geen verder samenleven meer mogelijk is.
[size=2]18 juli 2002[/size]



hij was toch zo schattig
__________________
ge verziekt de maatschappij!
vryko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2004, 14:51   #60
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Ach, waar is -ie gebleven...
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be