Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2018, 07:10   #17521
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Absoluut, we mogen vooral niets uitsluiten.
Alles is mogelijk!
Smurfen, onzichtbare roze eenhoorns, pinguïns met octopus armen, clownzilla, het kan allemaal!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2018, 07:26   #17522
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar man, ik heb zelf opgravingen bijgewoond van homo erectus in China. Die foto's benaderen niet eens een echte opgravingssite. Fluo vestjes? echt?
Ik denk dat de dag van vandaag het merendeel van de ontdekkingen onder de grond gebeuren door mannen met fluovestjes. Nee?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2018, 09:51   #17523
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Absoluut, we mogen vooral niets uitsluiten.
Alles is mogelijk!
Inderdaad.


"Fossil evidence from South Africa already indicates there was a period of Gigantism in the middle Pleistocene era, some half million to 100,000 years ago and fossil bones show that some Archaic humans regularly exceeded 7 feet, as Dr. Berger admits in a rare interview. "


of:
"Australopithecine.

Robinson (1953) first suggested that Meganthropus (based on the Sangiran 6 mandibular fragment) could be a Southeast Asian representative of robust australopithecines. A similar theory was proposed by Krantz (1975) who argued that Sangiran 6 is: "entirely outside the possible size range of Homo erectus and should be classed as Australopithecus africanus" (i.e. gracile as opposed to robust australopithecine). According to Koenigswald (1973) both robust and gracile australopithecine traits can be found in Sangiran 6: "In certain respects the lower jaw of Meganthropus combines characteristics of A. africanus (premolars) with those of A. robustus (size)."

A study by Orban-Segebarth & Procureur (1983) of the Sangiran 6 mandible also concluded: "Asiatic Meganthropus 'Sangiran 6' has marked australopithecoid traits" but Kramer and Konigsberg (1994) challenge this view. According to Cartmill and Smith (2009): "there is no compelling reason to remove any of the 'Meganthropus' specimens from H. erectus."."


of:
Meganthropus has been the target of numerous extreme claims, none of which is supported by peer-reviewed authors since the late 20th century. Perhaps the most common claim is that Meganthropus was a giant; one unsourced claim estimated they were 9 feet (2.75 m) tall and 750 to 1000 pounds (340 to 450 kilograms).



Waar of onwaar? In ieder geval de moeite waard om het fijne ervan te weten te komen en dit voor de mensen die het interesseert.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juni 2018 om 09:54.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2018, 23:57   #17524
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Inderdaad.

Waar of onwaar? In ieder geval de moeite waard om het fijne ervan te weten te komen en dit voor de mensen die het interesseert.
Alles is mogelijk, zoals ik reeds eerder aangaf.
Deel ons zeker het resultaat van uw onderzoekingen mee.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2018, 06:35   #17525
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Alles is mogelijk, zoals ik reeds eerder aangaf.
Deel ons zeker het resultaat van uw onderzoekingen mee.
Ik ben hier niet zo mee bezig. Alhoewel ik het het een en het ander erover heb gelezen. Maar wat wilt u, ‘salonfähig denken’ leidt nu eenmaal niet altijd tot de waarheid. Geregeld leidt het zelfs tot stilstand.

Indien Charles Darwin altijd ‘volgens het bestaande boekje’ had gedacht…
De ‘traditionele’ denkers hadden dan ook veel moeite met zijn stellingen, net zoals u nu blijkbaar . Maar misschien bent u ook zo'n traditioneel denker. Het zij zo.



Spotprent in La Petite Lune
rond 1871
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2018, 19:59   #17526
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Alles is mogelijk, zoals ik reeds eerder aangaf.
Deel ons zeker het resultaat van uw onderzoekingen mee.

Het is maar dat men het weet…

(…)
Ook een andere medewerker van Lockheed Martin, ontwerpingenieur Don Phillips, medewerker van de CIA en luchtmachtofficier, geeft openheid van zaken rondom de UFO-ontwikkelingen.

Deze UFO’s zijn enorm; ze zijn in staat inééns te stoppen, vervolgens een 60, 45, of zelfs 10 graden draai te maken, en daarna onmiddellijk hun actie totaal om te keren: Het was Neil Armstrong die tijdens de eerste Apollo-landing had gezegd: “Ze zijn hier. Ze zijn dáár en kijk eens naar de afmetingen van hun schepen. Het is duidelijk dat ze het niet prettig vinden, dat wij hier zijn.”


Don Phillips
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2018, 23:22   #17527
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Men weet het nu, en men geeuwt...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2018, 06:16   #17528
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Men weet het nu, en men geeuwt...
Misschien zien de Aliens dat anders?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2018, 12:49   #17529
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik ben hier niet zo mee bezig. Alhoewel ik het het een en het ander erover heb gelezen. Maar wat wilt u, ‘salonfähig denken’ leidt nu eenmaal niet altijd tot de waarheid. Geregeld leidt het zelfs tot stilstand.

Indien Charles Darwin altijd ‘volgens het bestaande boekje’ had gedacht…
De ‘traditionele’ denkers hadden dan ook veel moeite met zijn stellingen, net zoals u nu blijkbaar . Maar misschien bent u ook zo'n traditioneel denker. Het zij zo.


1[/b]
Maar Darwin dacht volgens het boekje! volgens het boekje van de wetenschap! Observeren, bewijzen verzamelen, zijn eigen persoonlijke waardenstelsel opzij zetten, fallacies vermijden.Hij deed het zelfs letterlijk volgens het boekje, door zijn uitgebreid onderzoek overal ter wereld, allemaal noterend in een boekje, en een uitgebreide correspondentie met andere wetenschappers.


Het omgekeerde van wat gij doet dus.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2018, 13:30   #17530
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Men weet het nu, en men geeuwt...
Nochtans wordt de geweldige grootte van sommige Ufo's -zoals Ron Philips poneert- bevestigd door sommige lijnpiloten:

https://www.youtube.com/watch?v=oNVLI5kcsfE

Minuut 1:59 ev.



Uw 'gegeeuw' zal hier niet veel aan verhelpen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 augustus 2018 om 13:40.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2018, 14:57   #17531
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar Darwin dacht volgens het boekje! volgens het boekje van de wetenschap! Observeren, bewijzen verzamelen, zijn eigen persoonlijke waardenstelsel opzij zetten, fallacies vermijden.Hij deed het zelfs letterlijk volgens het boekje, door zijn uitgebreid onderzoek overal ter wereld, allemaal noterend in een boekje, en een uitgebreide correspondentie met andere wetenschappers.


Het omgekeerde van wat gij doet dus.
Integendeel. Ik informeer me over die dingen. U niet. U houdt zich niet aan het boekje. Volgens mij hebt u nog nooit ernstige boeken over het fenomeen 'ufo' gelezen. En bijgevolge zit u maar wat te lullen.

Misschien toch eens contact proberen te leggen met Louis Elizondo. Of... eindelijk eens beginnen u degelijk daarover te informeren.

En wanneer men dan opnames op tape heeft van piloten die duidelijk een ontzettend groot niet gekend vliegend voorwerp zien, dan zult u waarschijnlijk zeggen: 'die piloten dromen' (dat lijkt me hier toch niet het geval) , of: 'ze interpreteren verkeerd', of : 'de opnamen zijn vals', enz, enz. Want zo kennen we de debunkers nu eenmaal. Ze lijken verbazend veel en in meer dan één opzicht op de dwaze eerste critici van Darwin.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 augustus 2018 om 15:18.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2018, 20:33   #17532
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Integendeel. Ik informeer me over die dingen. U niet. U houdt zich niet aan het boekje. Volgens mij hebt u nog nooit ernstige boeken over het fenomeen 'ufo' gelezen. En bijgevolge zit u maar wat te lullen.

Misschien toch eens contact proberen te leggen met Louis Elizondo. Of... eindelijk eens beginnen u degelijk daarover te informeren.

En wanneer men dan opnames op tape heeft van piloten die duidelijk een ontzettend groot niet gekend vliegend voorwerp zien, dan zult u waarschijnlijk zeggen: 'die piloten dromen' (dat lijkt me hier toch niet het geval) , of: 'ze interpreteren verkeerd', of : 'de opnamen zijn vals', enz, enz. Want zo kennen we de debunkers nu eenmaal. Ze lijken verbazend veel en in meer dan één opzicht op de dwaze eerste critici van Darwin.
Het goede ouwe "Darwin werd ook niet geloofd !"

Wat men er nooit bij vermeldt, is dat er voor elke Darwin er 10.000 charlatans, amateurs en pseudowetenschappers bestaan.

Raad eens in welke categorie jij je bevindt.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2018, 20:36   #17533
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Dit gezegd zijnde, ondertussen zijn we halverwege 2018.

Aantal onweerlegbare bewijzen inzake ufo's tot op heden: nog steeds nul.

Nul in de zin van: nul.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2018, 20:37   #17534
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

nul...
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2018, 21:04   #17535
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
nul...

Mogelijk. Edoch...:

https://edition.cnn.com/videos/polit...omething-else/
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2018, 21:14   #17536
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Mogelijk. Edoch...
Niets te edochen.


NUL...!
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2018, 06:53   #17537
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Niets te edochen.


NUL...!
Indien Elizondo de waarheid spreekt, zal uw 0 vlug verdwijnen. Zeker op termijn.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2018, 10:28   #17538
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Indien Elizondo de waarheid spreekt, zal uw 0 vlug verdwijnen. Zeker op termijn.
Het is aan elizondo om ons een alken of zijn ufo te tonen hee. Tot zolang is er niets.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2018, 10:41   #17539
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Indien Elizondo de waarheid spreekt, zal uw 0 vlug verdwijnen. Zeker op termijn.
Het aantal keren dat ik iets dergelijks gehoord heb, ik ben hopeloos de tel kwijt geraakt.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2018, 10:52   #17540
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het aantal keren dat ik iets dergelijks gehoord heb, ik ben hopeloos de tel kwijt geraakt.
Onmogelijk. De revelatie van Elizondo is nog geen jaar oud. En als hetgeen hij poneert juist is, dan komt u wel degelijk in nauwe schoentjes te staan. En samen met u alle debunkers.

De vraag is nu:zuigt Elizondo alles uit zijn duim of niet? Ik zie niet in waarom hij dat nu zou doen.

Maar toegegeven, men zou meer resultaten van dit geheim onderzoek (mogelijk gemaakt door zo’n dikke 20.000.000 $, geld opgehoest door de Amerikaanse belastingbetaler) aan het Amerikaanse publiek moeten geven. Het publiek heeft recht op. Het betaalde er ook voor.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 augustus 2018 om 11:09.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be