Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 9 december 2019, 09:05   #41
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat je moet teruggrijpen naar de jaren 40 om te praten over zaken die nu in 2020 plaats grijpen zegt genoeg... En dat om moslimsmeerlapperij mee goed te praten!
Doet me denken aan een tussenkomst van een panellid in een Franstalig debat onlangs. Toen men daar ook kwam aandraven met de houding van sommige Vlamingen tijdens WOII zei die: er waren in verhouding minstens evenveel Franstaligen die meeheulden met de nazi's. Indien er meer Vlamingen bij waren was dat omdat er toen ook meer Vlamingen dan Franstaligen waren...
Maar wonder boven wonder, het zijn steeds en enkel de Vlamingen die vermeld worden...
Achterlijke zeveraar leer lezen wat er staat gezien ze hen voor mijn part dadelijk mogen ophangen, als dat goedpraten is dan is het begrijpelijk dat je ook het verschil tussen een miljoen en een miljard niet kent.

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=242
dpg is offline  
Oud 9 december 2019, 09:28   #42
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Achterlijke zeveraar leer lezen wat er staat gezien ze hen voor mijn part dadelijk mogen ophangen, als dat goedpraten is dan is het begrijpelijk dat je ook het verschil tussen een miljoen en een miljard niet kent.

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=242
en altijd maar zielig proberen verder af te leiden.

het gaat hier over moslim smeerlapjes dpg.
Anna List is offline  
Oud 9 december 2019, 09:42   #43
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en altijd maar zielig proberen verder af te leiden.

het gaat hier over moslim smeerlapjes dpg.
Al den huillie huillie hier ten spijt, Ann Moella legt de link ook met het vlaamsch uitschot dat met den Duits meeheulde en moslim uitschot dat met is samenheuld(e), net zoals de oost-fronters toen en de midden-oosten-fronters van isis.
dpg is offline  
Oud 9 december 2019, 09:53   #44
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Al den huillie huillie hier ten spijt, Ann Moella legt de link ook met het vlaamsch uitschot dat met den Duits meeheulde en moslim uitschot dat met is samenheuld(e), net zoals de oost-fronters toen en de midden-oosten-fronters van isis.
Al den huillie huillie hier ten spijt, het moslim uitschot kan terugvallen op hun heilig boek.
Dat is inderdaad een groot verschil.
Bobke is offline  
Oud 10 december 2019, 10:45   #45
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Achterlijke zeveraar leer lezen wat er staat gezien ze hen voor mijn part dadelijk mogen ophangen, als dat goedpraten is dan is het begrijpelijk dat je ook het verschil tussen een miljoen en een miljard niet kent.

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=242
Foutje inderdaad... Maar wees gerust, ik ken wel het verschil tussen een miljard en een miljoen hoor! En dat is verder het enige dat je toe te voegen hebt?
andev is offline  
Oud 10 december 2019, 11:56   #46
averechts
Partijlid
 
averechts's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2006
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat je moet teruggrijpen naar de jaren 40 om te praten over zaken die nu in 2020 plaats grijpen zegt genoeg... En dat om moslimsmeerlapperij mee goed te praten!
Doet me denken aan een tussenkomst van een panellid in een Franstalig debat onlangs. Toen men daar ook kwam aandraven met de houding van sommige Vlamingen tijdens WOII zei die: er waren in verhouding minstens evenveel Franstaligen die meeheulden met de nazi's. Indien er meer Vlamingen bij waren was dat omdat er toen ook meer Vlamingen dan Franstaligen waren...
Maar wonder boven wonder, het zijn steeds en enkel de Vlamingen die vermeld worden...
Veel Walen kennen Degrèlle niet eens , ook weten niet dat hij de leider van de Belgische Waffen-SS was.
Maar al te graag willen ze dat stinkend potje bedekt houden zodat ze zonder wroeging naar de zogenaamde Vlaamse fascisten kunnen wijzen.
__________________
Uw waarheid,mijn waarheid maar wat is DE WAARHEID?
Die zal daar wel ergens tussenin liggen zeker?
averechts is offline  
Oud 10 december 2019, 21:27   #47
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Al den huillie huillie hier ten spijt, Ann Moella legt de link ook met het vlaamsch uitschot dat met den Duits meeheulde en moslim uitschot dat met is samenheuld(e), net zoals de oost-fronters toen en de midden-oosten-fronters van isis.
Het heeft geen zin om onderontwikkelde schreeuwers te entertainen.
Verloren moeite bij voorbaat. Spijtig dat die vent hier mag komen opruien en spreekt van minimum 95-jarigen op te hangen wegens collaboratie.
Bovendien aan zijn gebruikte taal is te merken dat hij sinds zijn school niet meer geschaafd heeft aan zijn taalgebruik.(X)
"Menschen" is oudmodisch Nederlands. Mogelijk zit hij in een zothuis en hebben ze hem een afgedankte PC gegeven om hem rustig te houden.
Ook zotten eisen aandacht. En een PC bestemd voor de schroothoop kan inderdaad nog gebruikt worden als speelgoed.
Laat hem dus maar roepen en tieren.

(X) 20 (gemiddelde ouderdom collaborateur) + 55 (periode tussen 1945 en 2000) + 20 (nog 14 dagen wachten) geeft dus 20 +55 + 20 = 95 jaar. Dus Ophangen!!!! Als de vent die dit voorstelt niet ziek is dan snap ik er niks meer van! En toch blijven ze die nonsens gebruiken!

Laatst gewijzigd door werkman : 10 december 2019 om 21:48.
werkman is offline  
Oud 11 december 2019, 05:18   #48
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Het heeft geen zin om onderontwikkelde schreeuwers te entertainen.
Verloren moeite bij voorbaat. Spijtig dat die vent hier mag komen opruien en spreekt van minimum 95-jarigen op te hangen wegens collaboratie.
Bovendien aan zijn gebruikte taal is te merken dat hij sinds zijn school niet meer geschaafd heeft aan zijn taalgebruik.(X)
"Menschen" is oudmodisch Nederlands. Mogelijk zit hij in een zothuis en hebben ze hem een afgedankte PC gegeven om hem rustig te houden.
Ook zotten eisen aandacht. En een PC bestemd voor de schroothoop kan inderdaad nog gebruikt worden als speelgoed.
Laat hem dus maar roepen en tieren.

(X) 20 (gemiddelde ouderdom collaborateur) + 55 (periode tussen 1945 en 2000) + 20 (nog 14 dagen wachten) geeft dus 20 +55 + 20 = 95 jaar. Dus Ophangen!!!! Als de vent die dit voorstelt niet ziek is dan snap ik er niks meer van! En toch blijven ze die nonsens gebruiken!

Bewust nog de vijf jaren van de oorlog zelf nog niet meegeteld.
Ik dacht; daar ga ik reactie op krijgen maar......noppes.
Als er hier kan gezaagd worden en de huidige politiek kan beïnvloed worden door hetgeen onder de oorlog gebeurd is; door momenteel nu honderdjarigen; dus dan zijn degenen die in zulke zever nog geloven zelfs meer dan ziek in het kopke. En nog meer dan ziek zijn dezen die nu nog spreken van ongeveer honderd jarigen op te hangen.
Dewinter is nog geen honderd. Maar hij kan dus zelf nooit een collaborateur geweest zijn. Akkoord! Het is een dwarsligger. Maar de vraag kan gerust gesteld worden waarom hij zo geworden is.
Persoonlijk weet ik dat sommige politiekers in dit land tot veel in staat zijn.
En zelfs een gevaar vormen voor anderen die durven een mening te hebben die niet overeen stemt met de hunne.
Maar dat een bende onnozelaars blijft geloven dat wij dus een democratie hebben is er ver over. Een democratie beschermt alle mensen als er iets bewust fout loopt. Dat sommigen bewust smerige daden kunnen begaan en dan nog afgeschermd worden door hun heilige collega's noem ik geen democratie hoor. Noemen jullie het zoals je wil.
Maar geen democratie dus!
Er lopen hier mensen rond die geen haar beter zijn dan degenen die de joden hebben vergast. Maar wel geniepiger en smeriger met onbeperkte macht.
Parlementair onschendbaar noemen ze dit. Waarom moet dat indien ze daden begaan die open en bloot gevolgen hebben die zichtbaar zijn?

Laatst gewijzigd door werkman : 11 december 2019 om 05:32.
werkman is offline  
Oud 11 december 2019, 05:56   #49
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Bewust nog de vijf jaren van de oorlog zelf nog niet meegeteld.
Ik dacht; daar ga ik reactie op krijgen maar......noppes.
Als er hier kan gezaagd worden en de huidige politiek kan beïnvloed worden door hetgeen onder de oorlog gebeurd is; door momenteel nu honderdjarigen; dus dan zijn degenen die in zulke zever nog geloven zelfs meer dan ziek in het kopke. En nog meer dan ziek zijn dezen die nu nog spreken van ongeveer honderd jarigen op te hangen.
Dewinter is nog geen honderd. Maar hij kan dus zelf nooit een collaborateur geweest zijn. Akkoord! Het is een dwarsligger. Maar de vraag kan gerust gesteld worden waarom hij zo geworden is.
Persoonlijk weet ik dat sommige politiekers in dit land tot veel in staat zijn.
En zelfs een gevaar vormen voor anderen die durven een mening te hebben die niet overeen stemt met de hunne.
Maar dat een bende onnozelaars blijft geloven dat wij dus een democratie hebben is er ver over. Een democratie beschermt alle mensen als er iets bewust fout loopt. Dat sommigen bewust smerige daden kunnen begaan en dan nog afgeschermd worden door hun heilige collega's noem ik geen democratie hoor. Noemen jullie het zoals jullie willen.
Maar geen democratie dus!
Er lopen hier mensen rond die geen haar beter zijn dan degenen die de joden hebben vergast. Maar wel geniepiger en smeriger met onbeperkte macht.
Parlementair onschendbaar noemen ze dit. Waarom moet dat indien ze daden begaan die open en bloot gevolgen hebben die zichtbaar zijn?
Maar de gevolgen zullen op jullie nek terecht komen.
Misbruikte macht is altijd ten koste van de kleine man.
werkman is offline  
Oud 11 december 2019, 08:07   #50
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Maar de gevolgen zullen op jullie nek terecht komen.
Misbruikte macht is altijd ten koste van de kleine man.
Als uw slakken niet meer winnen kunt ge ze nog altijd opeten
dpg is offline  
Oud 11 december 2019, 11:18   #51
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Het ligt aan mij dat is zeker maar soms maak ik een rare vergelijking als ik dpg lees.

Vlaamse DPG Media bindt strijd aan met Google en Facebook met aankoop Sanoma Nederland.

Alvast mijn verontschuldigingen voor de mijn waarschijnlijk uit de lucht gegrepen denken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 11 december 2019, 11:46   #52
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als uw slakken niet meer winnen kunt ge ze nog altijd opeten

Ga jij maar uw honderdjarigen zoeken om ze op te hangen.
Man; man; man. Dat ze U hier laten rond lopen!
En die slakken uitvinding is weeral iemand van uw clubje.
Doe zo verder! Het kan niet beter.
België kan mensen gebruiken die het licht laten schijnen in de duisternis.
Dergelijke specimen zoals jij zijn hier al tweehonderd jaar bezig met slakkenkoersen te organiseren.
Bedankt alleszins voor de kleine attentie. Wonderbaar!!!!
Maar om U te irriteren herhaal ik nogmaals mijn bevindingen.
Wij hebben alles behalve een echte democratie.
En nu mag je verder balken over slakken koersen!
werkman is offline  
Oud 11 december 2019, 14:35   #53
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Wel een beetje minder look gebruiken anders stink je zoals de rest van de nazionalisten uit je bek.
dpg is offline  
Oud 12 december 2019, 00:23   #54
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Achterlijk links heeft weer eens gesproken...
Svennies is offline  
Oud 13 december 2019, 09:37   #55
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Achterlijk links heeft weer eens gesproken...
'Leesgenot'

Een aantal linksen zijn er zeker oprecht van overtuigd dat het Vlaams nationalisme ... afzakken dat ze de kapitalistische rotzooi enthousiast gaan verdedigen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be