Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 12 juni 2005, 13:18   #41
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
Bla bla bla .. ik zal hetzelfde eens komen doen met allemaal uw topicjes over gediscrimineerde homos, mij interesseerd dat onderwerp niet ... bla bla bla
Zoals je hier deed, bedoel je?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 12 juni 2005, 13:21   #42
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Zoals je hier deed, bedoel je?
In dat topic ging het dan ook over homo's.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 12 juni 2005, 13:23   #43
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
In dat topic ging het dan ook over homo's.
Goed gezien!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 12 juni 2005, 13:24   #44
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Goed gezien!
U maakt uzelf belachelijk. Hier gaat het over de volgende eerste minister, en u komt af met een verhaaltje over staatinrichting. Beseft u dat dan niet?! U kan toch werkelijk zo dom niet zijn, of?
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 12 juni 2005, 13:25   #45
leeuwenhart
Banneling
 
 
leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2004
Berichten: 671
Standaard

als er federale verkiezingen zouden komen, zal het VB natuurlijk haar kopstukken uit het Vlaamse parlement niet inzetten hé?

van hypocrisie gesproken.
leeuwenhart is offline  
Oud 12 juni 2005, 13:32   #46
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
U maakt uzelf belachelijk. Hier gaat het over de volgende eerste minister, en u komt af met een verhaaltje over staatinrichting. Beseft u dat dan niet?! U kan toch werkelijk zo dom niet zijn, of?
En dan? 90% van alle discussie op dit forum worden bewust of onbewust afgeleid naar andere onderwerpen. Waarom zou ik mij voor iets gelijkaardigs de grofheid en de grenzeloze arrogantie van dit individu moeten laten welgevallen. Als hij niet zo onbeschoft had gereageerd op mijn eerste reactie in deze thread, was het wellicht bij die ene reactie gebleven. Ik laat me echter niet door een omhooggevallen Blokkerke voorschrijven wat, waar, hoe en wanneer ik iets op dit forum zou mogen posten. Dat voorrecht is wat mij betreft voorbehouden aan de moderatoren van dit forum.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Raf on 12-06-2005 at 14:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
U maakt uzelf belachelijk. Hier gaat het over de volgende eerste minister, en u komt af met een verhaaltje over staatinrichting. Beseft u dat dan niet?! U kan toch werkelijk zo dom niet zijn, of?
En dan? 90% van alle discussie op dit forum worden bewust of onbewust afgeleid naar andere onderwerpen. Waarom zou ik mij voor iets gelijkaardigs de grofheid en de grenzeloze arrogantie van dit individu moeten laten welgevallen. Als hij niet zo onbeschoft had gereageerd op mijn eerste reactie in deze thread, was het wellicht bij die ene reactie gebleven. Ik laat me echter niet door een omhooggevallen Blokkerke voorschrijven wat, waar, hoe en wanneer ik iets op dit forum zou mogen posten. Dat voorrecht is wat mij betreft voorbehouden aan de moderatoren van dit forum.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
U maakt uzelf belachelijk. Hier gaat het over de volgende eerste minister, en u komt af met een verhaaltje over staatinrichting. Beseft u dat dan niet?! U kan toch werkelijk zo dom niet zijn, of?
En dan? 90% van alle discussie op dit forum worden bewust of onbewust afgeleid naar andere onderwerpen. Waarom zou ik mij voor iets gelijkaardigs de grofheid en de grenzeloze arrogantie van dit individu moeten laten welgevallen. Als hij niet zo onbeschoft had gerreageerd op mijn eerste reactie in deze thread, was het wellicht bij die ene reactie gebleven. Ik laat me echter niet door een omhooggevallen Blokkerke voorschrijven wat, waar, hoe en wanneer ik iets op dit forum zou mogen posten. Dat voorrecht is wat mij betreft voorbehouden aan de moderatoren van dit forum.[/size]
[/edit]
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 12 juni 2005 om 13:37.
Raf is offline  
Oud 12 juni 2005, 13:35   #47
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En dan? 90% van alle discussie op dit forum worden bewust of onbewust afgeleid naar andere onderwerpen. Waarom zou ik mij voor iets gelijkaardigs de grofheid en de grenzeloze arrogantie van dit individu moeten laten welgevallen. Als hij niet zo onbeschoft had gerreageerd op mijn eerste reactie in deze thread, was het wellicht bij die ene reactie gebleven. Ik laat me echter niet door een omhooggevallen Blokkerke voorschrijven wat, waar, hoe en wanneer ik iets op dit forum zou mogen posten. Dat voorrecht is wat mij betreft voorbehouden aan de moderatoren van dit forum.
Tja, nu dan de volgende poging. Wie denkt u dat er de volgende eerste minister zal worden?
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 12 juni 2005, 13:39   #48
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Tja ...
Dus je bent het met me eens dat de manier waarop op mijn eerste bericht in deze thread gereageerd werd bijzonder arrogant, grof en onbeschoft was en dat niemand het recht heeft om anderen voor te schrijven wat, hoe, waar en wanneer iets mag gepost worden op dit forum buiten de moderatoren?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 12 juni 2005, 13:42   #49
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Leterme beslist daar niet zelf over. Toen hij zijn executieve in het leven riep moest hij telkens als er iets belangrijksmoest beslist worden even naar achter de schermen om toelating te vragen aan de oudere CVP coryfeeën. Ten bewijze: regelmatig verscheen Babyface Bébé Cadum Marcske Eyskens van achter de hoek en enkel de stem van Vandenbrande was te horen, zijn lichaam niet in beeld. Ook de broerkes Van Rompuy waren daar bij de Brain Trust.
Als die groep achter de schermen morgen beslist dat Leterme naar het Federale moet, dan organiseren de CVP'ers (doelbewust die naam want dat zijn ze nog) wel ergens een Poupehan of een Voeren trukje of iets dergelijks en dan wordt de boel met alle middelen ter wereld opgeblazen met de hulp van ACV en ABVV en wat strategisch geplaatste waterdragers van de CVP-SP (die laatste zonder "a")...
geloof me vrij, jullie vergissen zich van vijand door op Verhofstad te schieten...
intussen werden de nodige scenario's opgesteld om ooit die staatsgreep opnieuw te plegen... en intussen mocht De Crem wat de plezanterik uithangen...
en sinds Verhofstad tè gevaarlijk wordt, wordt van alles opgezet om hem in diskrediet te brengen... maar als puntje bij paaltje komt wordt wel zwaar verontwaardigd gelult, maar tjeven en sossen bestemmen de dans...
gelukkig dat Verhofstad intussen wel veel van de liberale programmapunten doorvoert... zo zal het land toch nog beter af zijn dan met de voortzetting van tjevensossen van voor 1999.
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline  
Oud 12 juni 2005, 13:44   #50
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dus je bent het met me eens dat de manier waarop op mijn eerste bericht in deze thread gereageerd werd bijzonder arrogant, grof en onbeschoft was en dat niemand het recht heeft om anderen voor te schrijven wat, hoe, waar en wanneer iets mag gepost worden op dit forum buiten de moderatoren?
Mijn 'tsja' was een poging om alles achter ons te laten en te beginnen aan de echte vraag. Maar u blijft werkelijk doorhameren. Het is niet aan mij te oordelen of ene antwoord van de een of ander 'erover' gaat. Mocht het erover gaan, zal de moderatie wel ingrijpen denk ik.

Nog eens een poging. Vertelt u eens wie u als eerste minister wel ziet zitten, of juist helemaal niet, of wie het waarschijnlijk zal worden, ...
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 12 juni 2005, 14:14   #51
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Als de eigenbelangerkes nu de kans krijgen om in de Vlaamse regering te stappen, gaan ze ook rond de stoeletjes dansen...
Het Skill Effect is offline  
Oud 12 juni 2005, 14:16   #52
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Als de eigenbelangerkes nu de kans krijgen om in de Vlaamse regering te stappen, gaan ze ook rond de stoeletjes dansen...
Wie weet, misschien. We zullen zien wat het VB dan doet. Op federal vlak zullen ze er toch niet instappen, behalve als het de laatste is. Is dit eigenlijk ook het standpunt van de N-VA? Ik weet het zelf niet. Iemand?
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 12 juni 2005, 14:18   #53
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Leterme beslist daar niet zelf over. Toen hij zijn executieve in het leven riep moest hij telkens als er iets belangrijksmoest beslist worden even naar achter de schermen om toelating te vragen aan de oudere CVP coryfeeën. Ten bewijze: regelmatig verscheen Babyface Bébé Cadum Marcske Eyskens van achter de hoek en enkel de stem van Vandenbrande was te horen, zijn lichaam niet in beeld. Ook de broerkes Van Rompuy waren daar bij de Brain Trust.
Als die groep achter de schermen morgen beslist dat Leterme naar het Federale moet, dan organiseren de CVP'ers (doelbewust die naam want dat zijn ze nog) wel ergens een Poupehan of een Voeren trukje of iets dergelijks en dan wordt de boel met alle middelen ter wereld opgeblazen met de hulp van ACV en ABVV en wat strategisch geplaatste waterdragers van de CVP-SP (die laatste zonder "a")...
geloof me vrij, jullie vergissen zich van vijand door op Verhofstad te schieten...
intussen werden de nodige scenario's opgesteld om ooit die staatsgreep opnieuw te plegen... en intussen mocht De Crem wat de plezanterik uithangen...
en sinds Verhofstad tè gevaarlijk wordt, wordt van alles opgezet om hem in diskrediet te brengen... maar als puntje bij paaltje komt wordt wel zwaar verontwaardigd gelult, maar tjeven en sossen bestemmen de dans...
gelukkig dat Verhofstad intussen wel veel van de liberale programmapunten doorvoert... zo zal het land toch nog beter af zijn dan met de voortzetting van tjevensossen van voor 1999.
Pfff, just alsof op Verhofstadt schieten onterecht zou zijn...

Sinds 1999 gaan we bergaf, 200.000 jobs en andere leugens kan je niet goedpraten door de aandacht te willen afleiden op andere partijkes.

Verhofstadt wordt vooral té gevaarlijk voor zichzelf!
Het Skill Effect is offline  
Oud 12 juni 2005, 14:48   #54
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Als de eigenbelangerkes nu de kans krijgen om in de Vlaamse regering te stappen, gaan ze ook rond de stoeletjes dansen...
Ach, ach ..............geen enkele EigenBelanger is ministerabel 8)
Pietje is offline  
Oud 12 juni 2005, 14:50   #55
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ach, ach ..............geen enkele EigenBelanger is ministerabel 8)
Zegt niet veel he. Ze hebben het nog nooit mogen proberen, en al velen zijn hun voor- én afgegaan.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 12 juni 2005, 14:54   #56
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Ze hebben het nog nooit mogen proberen, en al velen zijn hun voor- én afgegaan.
En maar goed ook. Al had ik graag eens de "dossierkennis" van Morelleke waargenomen....
Pietje is offline  
Oud 12 juni 2005, 14:56   #57
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ach, ach ..............geen enkele EigenBelanger is ministerabel 8)
Jazeker.
Het Skill Effect is offline  
Oud 12 juni 2005, 14:59   #58
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
En maar goed ook. Al had ik graag eens de "dossierkennis" van Morelleke waargenomen....
Hoe kunt u dat nu in godsnaam weten? Ik denk er trouwens het tegendeel van, zeker als ik weet dat ze zo'n beetje De Wevers 'protégé' was.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 12 juni 2005, 15:03   #59
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Hoe kunt u dat nu in godsnaam weten? Ik denk er trouwens het tegendeel van, zeker als ik weet dat ze zo'n beetje De Wevers 'protégé' was.
De paar interviews (oa in "terzake") met haar, die ik hoorde , ging ze alleszins af als een gieter. 8)
Pietje is offline  
Oud 12 juni 2005, 15:05   #60
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
De paar interviews (oa in "terzake") met haar, die ik hoorde , ging ze alleszins af als een gieter. 8)
Ooit al eens aan gedacht dat het wel zou kunnen dat u vooringenomen naar dat interview keek?
Vlaams-nationalist is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be