Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 3 september 2005, 20:10   #1
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard Izegem: alweer kiezersbedrog door Vlaams Belang

Izegem: alweer kiezersbedrog door Vlaams Belang Actueel Geschreven door Mathieu Vanhaelewyn dinsdag, 30 augustus 2005 30.08.2005 - Na maanden van ongegeneerd stilzwijgen door de VB-fractie in Izegem over haar consistente afwezigheid op gemeenteraads- en andere zittingen, kwam gisteren eindelijk klaarheid (hoewel). De spookfractie kon hier niet meer onderuit nadat Blokwatch reeds begin juni over deze compromitterende, uiterst hypocriete en in wezen ondemocratische praktijk bericht had.

Wanrespect voor de democratie

Het eerste punt van de eerste gemeenteraadszitting sinds de vakantie, op 29 augustus 2005, betrof het Vlaams Belang. En zelfs nu blonk de partij uit door afwezigheid! Eerst deelde de burgemeester mee dat Laurent Taverne ontslag nam als gemeenteraadslid 'wegens verhuis'. Taverne verhuist inderdaad naar de nabijgelegen stad Roeselare, ogenschijnlijk in het licht van de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2006. Deze verhuis wordt hier handig aangewend, ja voorgewend om de echte reden te verdoezelen: incompetentie. Wat is immers het excuus van Taverne om reeds maanden weg te blijven, zonder opgaaf van welke reden dan ook?

Was Taverne er gisteravond niet, Stefaan Sintobin was er wel. Hij zetelde in het publiek, watertandend kijkend naar Tavernes lege zetel. Gezien Sintobin, Izegemnaar van geboorte, in 2000 nog in Ingelmunster woonde, kan hij nu Taverne niet opvolgen. Nog geen minuut was de zitting geopend of Sintobin vond het nodig de zitting te verstoren, met de 'belofte' dat hij er in 2006 zal staan - Sintobin, die Vlaams parlementslid is, verhuisde intussen naar Izegem. Door zijn aanhoudende onderbrekingen - het publiek moet zich tijdens de gemeenteraadszittingen afzijdig houden - was de burgemeester wel verplicht Sintobin uit de zaal te laten verwijderen. Uiteraard probeert het Vlaams Belang hier munt uit te slaan door weer eens het slachtoffer uit te hangen, zoals blijkt uit een persbericht dat ze vandaag de wereld inzonden. Feit is dat het Vlaams Belang te zwijgen heeft in de publieksbanken. Ze hadden een zetel van waarop ze konden spreken, maar blijkbaar vonden ze het niet (meer) nodig daar gebruik van te maken! De hele avond bleef Sintobin dan maar alleen zitten nukken, buiten de raadzaal, gemeden door eenieder met respect voor de democratie.

Al is de leugen nog zo snel, blokwatch achterhaalt hem wel!

Met de rug tegen de muur moet de Vlaams Belang-fractie kleur bekennen: de situatie was onhoudbaar, of zou dit binnen de kortste keren worden. De verhuis van Taverne was een welkome drogreden. Immers, het Vlaams Belang heeft geen opvolgers meer voor hun enige gemeenteraadslid in Izegem. Wéér niet. Burgemeester Verledens moest de raad immers ook meedelen dat Martin Claeskens, lokaal bestuurslid van het Vlaams Belang, had verklaard afstand te doen van het recht om Taverne op te volgen. Claeskens, evenmin aanwezig op de zitting, haalde bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2000 welgeteld 65 voorkeursstemmen, ofwel acht minder dan Taverne.

Plaats NaamVoorkeurstemmen Verkozen 1 Guido Derieuw 283 ja 2 Mario Feys 140 3 Eugène Beernaert 93 4 Franz Verscheure 92 5 Carine Sercu 95 6 Laurent Taverne 73 7 Martin Claeskens 65 8 Norbert Bruneel 68 9 Joeri Sap 85 10 Greta Wullaert 137





Dit is de lijst waarmee het Vlaams Blok in 2000 naar de gemeenteraadsverkiezingen vertrok in Izegem.









Exact hetzelfde scenario deed zich voor op 1 september 2003, toen het verkozen Vlaams Blok-gemeenteraadslid Guido Derieuw zijn ontslag gaf wegens verhuis. Toen verzaakten maar liefst zes opvolgers aan het mandaat en dus werd Taverne (zevendekeus) raadslid. Daar het Vlaams Blok in 2000 naar de verkiezingen trok met een onvolledige lijst (tien namen, waarbij ook o.a. de echtgenote van Derieuw werd bijgesleurd) en de meesten van hen bedankt hebben voor het ambt waarvoor ze zich nochtans verkiesbaar hadden gesteld, kan het Vlaams Belang nu niets meer ondernemen. Lokaal VB-voorzitter Rik Baert liet gisteren weten tot de volgende verkiezingen geen opvolgers meer op te geven...

Profiel van een verloren zoon

Met Laurent Taverne vertrekt niet bepaald een groot politicus uit de Izegemse gemeenteraad. Allicht wordt hij vooral herinnerd omwille van zijn tegenkanting tegen het ereburgerschap van Flip Kowlier, die van Izegem afkomstig is. Maar meest van al zal hij in de annalen worden geboekstaafd door zijn schandelijk verzuim. Sinds halverwege 2004 bleef zijn zetel immers leeg op de gemeenteraadszittingen, zodat de Izegemse gemeenteraad de facto maar met 28 in plaats van met 29 was. Ook in de lokale krantjes - het laatste dateert al weer van maart 2005 - was Taverne nagenoeg afwezig, behalve dan door een occasionele naamsvermelding. Al die tijd heeft men met vereende kracht de schijn proberen hoog te houden. Vooral hardliner Stefaan Sintobin was al die tijd de master of puppets van deze marionettenpartij. Zijn aanwezigheid en gedrag gisteren maken duidelijk waar hij op aast in 2006.

Wordt vervolgd, in alle betekenissen des woords.



Het VB , de partei die alles zou veranderen
De Violiste is offline  
Oud 3 september 2005, 20:15   #2
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
Izegem: alweer kiezersbedrog door Vlaams Belang
Whoaah, dit kan absoluut niet op tegen de agusta-affaire.. ik zal de Story al gaan opbellen voor dit waanzinnige nieuws
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline  
Oud 3 september 2005, 20:18   #3
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Whoaah, dit kan absoluut niet op tegen de agusta-affaire.. ik zal de Story al gaan opbellen voor dit waanzinnige nieuws
en nu ter zake ? hoe pleit u ? [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by De Violiste on 03-09-2005 at 21:18
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Whoaah, dit kan absoluut niet op tegen de agusta-affaire.. ik zal de Story al gaan opbellen voor dit waanzinnige nieuws
en nu ter zake ? hoe pleit u ? [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Whoaah, dit kan absoluut niet op tegen de agusta-affaire.. ik zal de Story al gaan opbellen voor dit waanzinnige nieuws
en nu ter zake ? hoe pleit u ?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door De Violiste : 3 september 2005 om 20:18.
De Violiste is offline  
Oud 3 september 2005, 20:23   #4
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
en nu ter zake ? hoe pleit u ?
schuldig!.. maar voor ene keer zie ik dit door de vingers en beïnvloedt dit mijn stemgedrag totaal niet
Mijn idee van kiezersbedrog plegen is dat je ook effectief aan de macht moet zijn om dit kunnen te plegen. Wat kan me zo een lokale gebeurtenis nu schelen? Ik ga nu heus nie voor GROEN! stemmen hoor
Trouwens, had Chokri Mahadinges daar ook niet zoiets gelijkaardigs aan de hand? [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gorefest on 03-09-2005 at 21:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
en nu ter zake ? hoe pleit u ?
schuldig!.. maar voor ene keer zie ik dit door de vingers en beïnvloedt dit mijn stemgedrag totaal niet
Mijn idee van kiezersbedrog plegen is dat je ook effectief aan de macht moet zijn om dit kunnen te plegen. Wat kan me zo een lokale gebeurtenis nu schelen? Ik ga nu heus nie voor GROEN! stemmen hoor
Trouwens, had Chokri Mahadinges daar ook niet zoiets gelijkaardigs aan de hand? [/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gorefest on 03-09-2005 at 21:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
en nu ter zake ? hoe pleit u ?
schuldig!.. maar voor ene keer zie ik dit door de vingers en beïnvloedt dit mijn stemgedrag totaal niet
Mijn idee van kiezersbedrog plegen is dat je ook effectief aan de macht moet zijn om dit kunnen te plegen. Wat kan me zo een lokale gebeurtenis nu schelen? Ik ga nu heus nie voor GROEN! stemmen hoor
Trouwens, had Chokri Mahadinges ook niet zoiets gelijkaardigs aan de hand? [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
en nu ter zake ? hoe pleit u ?
schuldig!.. maar voor ene keer zie ik dit door de vingers en beïnvloedt dit mijn stemgedrag totaal niet
Mijn idee van kiezersbedrog plegen is dat je ook effectief aan de macht moet zijn om dit kunnen te plegen. Wat kan me zo een lokale gebeurtenis nu schelen? Ik ga nu heus nie voor GROEN! stemmen hoor [/size]
[/edit]
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door Gorefest : 3 september 2005 om 20:25.
Gorefest is offline  
Oud 3 september 2005, 20:37   #5
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard






Mit freundlichen Grüßen


A!
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline  
Oud 4 september 2005, 08:45   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Waar heb ik dit weekeind nog gelezen dat een Franstalige partij in de senaat door al zijn opvolgers heen zit?
Dat is nog wat anders dan gemeentelijke poltiek in Izegem of all places.
De senaat !!
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 4 september 2005, 09:23   #7
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

hoe dikwijst is Steve stunt al in het Vlaams parlement opgedaagd het laatste jaar?
En Bart Pleemobil?
cashflow is offline  
Oud 4 september 2005, 09:35   #8
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
hoe dikwijst is Steve stunt al in het Vlaams parlement opgedaagd het laatste jaar?
En Bart Pleemobil?
alleszinds meer dan boven vernoemde personen in de gemeenteraad.
giserke is offline  
Oud 4 september 2005, 10:00   #9
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Binnen het VB word ALLES vergeven,
zelfs als ze een oorlogsmisdadiger als hun voorloper dan de partij noemen.

Het VB is een typisch voorbeeld van mensen die niet in staat zijn
in te zien dat ze mogelijks een fout zouden kunnen maken,
en/of schuld toegeven en bekennen.

Het VB heeft het niet alleen altijd bij het rechte eind,
ze hebben het alleenrecht op de waarheid.
En wie niet akkoord gaat "zal de gevolgen er wel van dragen".
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline  
Oud 4 september 2005, 10:06   #10
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
alleszinds meer dan boven vernoemde personen in de gemeenteraad.
meer=hoeveel?
cashflow is offline  
Oud 4 september 2005, 10:07   #11
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Stem Vlaamsbelang, Lege Zetel Verzekerd!!
giserke is offline  
Oud 4 september 2005, 10:18   #12
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Stem Vlaamsbelang, Lege Zetel Verzekerd!!

Stel je voor dat die ooit in de regering zitten,
zijn we metteen van die politici-smoelen op tv vanaf

Het politiek nieuws: enkel de oppositie was aanwezig,
net zoals de vorige zittingen
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline  
Oud 4 september 2005, 10:21   #13
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

En Izegem is niet de enige gemeente waar de VB zetelkussens nog naar nieuw ruiken.
giserke is offline  
Oud 4 september 2005, 10:34   #14
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard




schoon volkske
De Violiste is offline  
Oud 4 september 2005, 10:41   #15
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Als opvolgers benoemen, en lege zetels in Kamer Senaat en gemeensteraadszittingen als kiezersbedrog bestempeld worden, dan ziet het er maar droevig uit met onze de totale 'volksvertegenwoordiging'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 4 september 2005, 10:44   #16
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
En Izegem is niet de enige gemeente waar de VB zetelkussens nog naar nieuw ruiken.

vooral niet antwoorden op de vraag he. Soit de conclusie ligt voor de hand.
cashflow is offline  
Oud 4 september 2005, 11:13   #17
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Als opvolgers benoemen, en lege zetels in Kamer Senaat en gemeensteraadszittingen als kiezersbedrog bestempeld worden, dan ziet het er maar droevig uit met onze de totale 'volksvertegenwoordiging'.
touché
Trouwens heeft SS uit H. er niet voor gekozen om zijn mandaat van het volk te grabbel te gooien en een vastbenoemde baan bij de provincie aan te nemen .
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 4 september 2005, 11:22   #18
Groot-Links
Provinciaal Statenlid
 
Groot-Links's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2003
Berichten: 715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
Izegem: alweer kiezersbedrog door Vlaams Belang Actueel Geschreven door Mathieu Vanhaelewyn dinsdag, 30 augustus 2005 30.08.2005 - Na maanden van ongegeneerd stilzwijgen door de VB-fractie in Izegem over haar consistente afwezigheid op gemeenteraads- en andere zittingen, kwam gisteren eindelijk klaarheid (hoewel). De spookfractie kon hier niet meer onderuit nadat Blokwatch reeds begin juni over deze compromitterende, uiterst hypocriete en in wezen ondemocratische praktijk bericht had.

Wanrespect voor de democratie

Het eerste punt van de eerste gemeenteraadszitting sinds de vakantie, op 29 augustus 2005, betrof het Vlaams Belang. En zelfs nu blonk de partij uit door afwezigheid! Eerst deelde de burgemeester mee dat Laurent Taverne ontslag nam als gemeenteraadslid 'wegens verhuis'. Taverne verhuist inderdaad naar de nabijgelegen stad Roeselare, ogenschijnlijk in het licht van de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2006. Deze verhuis wordt hier handig aangewend, ja voorgewend om de echte reden te verdoezelen: incompetentie. Wat is immers het excuus van Taverne om reeds maanden weg te blijven, zonder opgaaf van welke reden dan ook?

Was Taverne er gisteravond niet, Stefaan Sintobin was er wel. Hij zetelde in het publiek, watertandend kijkend naar Tavernes lege zetel. Gezien Sintobin, Izegemnaar van geboorte, in 2000 nog in Ingelmunster woonde, kan hij nu Taverne niet opvolgen. Nog geen minuut was de zitting geopend of Sintobin vond het nodig de zitting te verstoren, met de 'belofte' dat hij er in 2006 zal staan - Sintobin, die Vlaams parlementslid is, verhuisde intussen naar Izegem. Door zijn aanhoudende onderbrekingen - het publiek moet zich tijdens de gemeenteraadszittingen afzijdig houden - was de burgemeester wel verplicht Sintobin uit de zaal te laten verwijderen. Uiteraard probeert het Vlaams Belang hier munt uit te slaan door weer eens het slachtoffer uit te hangen, zoals blijkt uit een persbericht dat ze vandaag de wereld inzonden. Feit is dat het Vlaams Belang te zwijgen heeft in de publieksbanken. Ze hadden een zetel van waarop ze konden spreken, maar blijkbaar vonden ze het niet (meer) nodig daar gebruik van te maken! De hele avond bleef Sintobin dan maar alleen zitten nukken, buiten de raadzaal, gemeden door eenieder met respect voor de democratie.

Al is de leugen nog zo snel, blokwatch achterhaalt hem wel!

Met de rug tegen de muur moet de Vlaams Belang-fractie kleur bekennen: de situatie was onhoudbaar, of zou dit binnen de kortste keren worden. De verhuis van Taverne was een welkome drogreden. Immers, het Vlaams Belang heeft geen opvolgers meer voor hun enige gemeenteraadslid in Izegem. Wéér niet. Burgemeester Verledens moest de raad immers ook meedelen dat Martin Claeskens, lokaal bestuurslid van het Vlaams Belang, had verklaard afstand te doen van het recht om Taverne op te volgen. Claeskens, evenmin aanwezig op de zitting, haalde bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2000 welgeteld 65 voorkeursstemmen, ofwel acht minder dan Taverne.

Plaats NaamVoorkeurstemmen Verkozen 1 Guido Derieuw 283 ja 2 Mario Feys 140 3 Eugène Beernaert 93 4 Franz Verscheure 92 5 Carine Sercu 95 6 Laurent Taverne 73 7 Martin Claeskens 65 8 Norbert Bruneel 68 9 Joeri Sap 85 10 Greta Wullaert 137





Dit is de lijst waarmee het Vlaams Blok in 2000 naar de gemeenteraadsverkiezingen vertrok in Izegem.









Exact hetzelfde scenario deed zich voor op 1 september 2003, toen het verkozen Vlaams Blok-gemeenteraadslid Guido Derieuw zijn ontslag gaf wegens verhuis. Toen verzaakten maar liefst zes opvolgers aan het mandaat en dus werd Taverne (zevendekeus) raadslid. Daar het Vlaams Blok in 2000 naar de verkiezingen trok met een onvolledige lijst (tien namen, waarbij ook o.a. de echtgenote van Derieuw werd bijgesleurd) en de meesten van hen bedankt hebben voor het ambt waarvoor ze zich nochtans verkiesbaar hadden gesteld, kan het Vlaams Belang nu niets meer ondernemen. Lokaal VB-voorzitter Rik Baert liet gisteren weten tot de volgende verkiezingen geen opvolgers meer op te geven...

Profiel van een verloren zoon

Met Laurent Taverne vertrekt niet bepaald een groot politicus uit de Izegemse gemeenteraad. Allicht wordt hij vooral herinnerd omwille van zijn tegenkanting tegen het ereburgerschap van Flip Kowlier, die van Izegem afkomstig is. Maar meest van al zal hij in de annalen worden geboekstaafd door zijn schandelijk verzuim. Sinds halverwege 2004 bleef zijn zetel immers leeg op de gemeenteraadszittingen, zodat de Izegemse gemeenteraad de facto maar met 28 in plaats van met 29 was. Ook in de lokale krantjes - het laatste dateert al weer van maart 2005 - was Taverne nagenoeg afwezig, behalve dan door een occasionele naamsvermelding. Al die tijd heeft men met vereende kracht de schijn proberen hoog te houden. Vooral hardliner Stefaan Sintobin was al die tijd de master of puppets van deze marionettenpartij. Zijn aanwezigheid en gedrag gisteren maken duidelijk waar hij op aast in 2006.

Wordt vervolgd, in alle betekenissen des woords.



Het VB , de partei die alles zou veranderen
't Levende bewijs dat ze sterker zijn in marketing dan in het aantrekken van gemotiveerd politiek personeel.
Waarschijnlijk zijn er zo nog wel een paar gemeentes te vinden waar de lijst wordt gevuld met de bomma van de uitbater van het partijlokaal.
Maar ja wat wil je als je eerst jaren "politiekers zijn zakkenvullers" roept en dan op zoek gaat naar mensen die dit ook als politieker in de gemeenteraad willen gaan roepen.
Groot-Links is offline  
Oud 4 september 2005, 11:32   #19
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps





Mit freundlichen Grüßen


A!
Ik heb het nog niet helemaal gelezen, maar ge zult wel gelijk hebben.
Bhairav is offline  
Oud 4 september 2005, 12:22   #20
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Amai, die zijn daar goed bezig in Izegem. Als ze ook even ernstig gaan besturen...
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be