Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2017, 21:48   #181
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Neen en gij zeker niet. Daarom vroeg ik het aan betrokkene en niet aan U. Dus blijf beleefd en antwoord niet in anderen hun plaats . Dat is regel nummer 1 inzake beleefdheid. Ik heb U niks gevraagd en nog minder U te moeien met wat ik aan Garry vroeg . Je bent hier de grootste moeial en onbeleefderik die ik al ben tegengekomen niet verwonderlijk dat je overal problemen hebt.Capito ?

Vent; je hebt in deze topic reeds tegen mij zitten balken over dit onderwerp.
En nu begin je er nog anderen mee lastig te vallen en ben ik de moeial en onbeleefderik. Moet je meerdere malen een antwoord krijgen op uw onnozel vragen en verwijten misschien? Heb ik U iets gevraagd misschien? Jij verwijt dus anderen wat je jezelf zou moeten verwijten Je moeit U dus ongevraagd. En je weet ook alles weer beter want ik zou overal problemen hebben met iedereen. Nee vent; ik heb alleen problemen met mensen die erom vragen. En misschien ook met uw soort. Maar ik weet het zelf nog niet. De dapperste Vlamingen mogen het mij wel komen zeggen. En mochten het er veel zijn dan kuis ik hier gewoon mijn schop af.
Dus mijnheer de Waal komt naar Vlaanderen en overwegende dat het dorp dat hij zoekt niet op zijn GPS staat gaat hij het vragen aan een Vlaams boerke.
En dat boerke kent geen Frans en probeert hem stotterend te helpen maar....
dan doet het flauw want het weet eveneens niet dat une chapelle een kapel zou zijn. Dus boerke mag geen Frans spreken volgens uw eigen woorden. Wie maakt het meeste kans om niet geholpen te kunnen worden denkt U? En als hij niet geholpen wordt dan is ons boerke een achterlijke zeveraar. Nee vent. Die zeveraar is de hoogverheven Waal die ons komt leren hoe wij onze dorpen en steden moeten noemen en het vertikt om Vlamingen te eerbiedigen in hun streek; zelfs al zijn ze zo onnozel om te stotteren.
En als ik merk dat die Waal het vertikt om één woord Nederlands te spreken; en overwegende zijn ouderdom; dan loopt hij bij mij een risico.
Stottert hij dan wordt hij geholpen. Maar......ik stotter niet in zulk geval.
Die Waal zal hopelijk volgende keer wel inzien dat hij een Nederlandstalige landkaart gebruikt en daaruitvolgend echte namen van zijn bestemmingen op zijn GPS kan ingeven. En vriend, ik ben weeral opnieuw mijn zienswijze aan het verdedigen. Maar ik moet dat niet. Ik zou U voor de derde maal kunnen duidelijk maken dat ge U weeral moeit met zaken die U niet aanbelangen en dat je een ruziezoeker bent. Anders had je reeds vroeger ingebonden.
En wat "het Oosten" betreft; uw vriend dus; ga ik niet een vierde maal herhalen wat ik reeds vijf keer zegde uit beleefdheid.
En wat die Vlaamse nationalist betreft; ik zie hem niet.
Maar ook dat zien jullie beter natuurlijk. Hoeveel heeft die glazen bol gekost?
Ik ga er direct een kopen. En madame Eureka spelen op de Sinksenfoor.
Doen jullie beter ook. Je hebt er alle gaven voor.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2017, 23:10   #182
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Vent; je hebt in deze topic reeds tegen mij zitten balken over dit onderwerp.
En nu begin je er nog anderen mee lastig te vallen en ben ik de moeial en onbeleefderik. Moet je meerdere malen een antwoord krijgen op uw onnozel vragen en verwijten misschien? Heb ik U iets gevraagd misschien? Jij verwijt dus anderen wat je jezelf zou moeten verwijten Je moeit U dus ongevraagd. En je weet ook alles weer beter want ik zou overal problemen hebben met iedereen. Nee vent; ik heb alleen problemen met mensen die erom vragen. En misschien ook met uw soort. Maar ik weet het zelf nog niet. De dapperste Vlamingen mogen het mij wel komen zeggen. En mochten het er veel zijn dan kuis ik hier gewoon mijn schop af.
Dus mijnheer de Waal komt naar Vlaanderen en overwegende dat het dorp dat hij zoekt niet op zijn GPS staat gaat hij het vragen aan een Vlaams boerke.
En dat boerke kent geen Frans en probeert hem stotterend te helpen maar....
dan doet het flauw want het weet eveneens niet dat une chapelle een kapel zou zijn. Dus boerke mag geen Frans spreken volgens uw eigen woorden. Wie maakt het meeste kans om niet geholpen te kunnen worden denkt U? En als hij niet geholpen wordt dan is ons boerke een achterlijke zeveraar. Nee vent. Die zeveraar is de hoogverheven Waal die ons komt leren hoe wij onze dorpen en steden moeten noemen en het vertikt om Vlamingen te eerbiedigen in hun streek; zelfs al zijn ze zo onnozel om te stotteren.
En als ik merk dat die Waal het vertikt om één woord Nederlands te spreken; en overwegende zijn ouderdom; dan loopt hij bij mij een risico.
Stottert hij dan wordt hij geholpen. Maar......ik stotter niet in zulk geval.
Die Waal zal hopelijk volgende keer wel inzien dat hij een Nederlandstalige landkaart gebruikt en daaruitvolgend echte namen van zijn bestemmingen op zijn GPS kan ingeven. En vriend, ik ben weeral opnieuw mijn zienswijze aan het verdedigen. Maar ik moet dat niet. Ik zou U voor de derde maal kunnen duidelijk maken dat ge U weeral moeit met zaken die U niet aanbelangen en dat je een ruziezoeker bent. Anders had je reeds vroeger ingebonden.
En wat "het Oosten" betreft; uw vriend dus; ga ik niet een vierde maal herhalen wat ik reeds vijf keer zegde uit beleefdheid.
En wat die Vlaamse nationalist betreft; ik zie hem niet.
Maar ook dat zien jullie beter natuurlijk. Hoeveel heeft die glazen bol gekost?
Ik ga er direct een kopen. En madame Eureka spelen op de Sinksenfoor.
Doen jullie beter ook. Je hebt er alle gaven voor.


Denk jij nu echt dat ik nog moeite doe om al dat gezeik te lezen....get a life man ...slaapwel
En vooral kuis hier voorgoed uw schup af. Niemand zal U missen ..integendeel. Dank U en tot nooit meer.
En voor de rest heb ik een sterke indruk dat je niet altijd nuchter achter uw klavier zit En dit terwijl Vlaams nationalisten tegen drugs zijn maar wel Voor Alcohol...

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 oktober 2017 om 23:21.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 07:00   #183
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Denk jij nu echt dat ik nog moeite doe om al dat gezeik te lezen....get a life man ...slaapwel
En vooral kuis hier voorgoed uw schup af. Niemand zal U missen ..integendeel. Dank U en tot nooit meer.
En voor de rest heb ik een sterke indruk dat je niet altijd nuchter achter uw klavier zit En dit terwijl Vlaams nationalisten tegen drugs zijn maar wel Voor Alcohol...

Weeral in uw glazen bol aan het kijken?
Uw indrukken zijn op het randje af stupied te noemen.
Ik zit dus dronken achter mijn klavier?
En ik ben dus een nationalist die tegen drugs is maar wel voor alcohol?
En omdat ik een Vlaams nationalist zou zijn die graag alcohol drinkt zijn alle andere nationalisten ook verslaafd zeker?
Ja vent, mijn gezeik hoef je niet te lezen. Denk je nu echt dat ik dat gezeik schrijf voor idioten?
Mijn schop zal ik hier afkuisen vriend als ik merk dat er op dit forum nog minder mensen met verstand zullen zitten dan ik al dacht. Maar die zijn er hier wel hoor.
Maar die braken niet constant en maken minder ruzie.
En als je nu denkt dat ik schrik heb van hooligans die alleen in groep aanvallen dan zijn jullie ook aan het verkeerd adres.
Veel lawaai en gebrul; verzinsels voor waarheid uitkraaien en meestal op de loop gaan als het te warm wordt. Kortom.......prachtmensen.
En bij dat soort volk reken ik jullie beiden.
Dag vrienden.
En natuurlijk zal niemand mij missen mocht ik dit forum de rug toedraaien.
Denk je dat men jullie zal missen? Zie je het in de glazen bol?
Want anders zou je beseffen dat het niet uw taak is om mij dat te komen vertellen. Van vriendelijkheid gesproken! Trouwens; wie zijn hier begonnen met het gooien van tribunestoeltjes? Nadenken! Dan kom je er misschien wel.

Laatst gewijzigd door werkman : 13 oktober 2017 om 07:02.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 08:18   #184
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Weeral in uw glazen bol aan het kijken?
Uw indrukken zijn op het randje af stupied te noemen.
Ik zit dus dronken achter mijn klavier?
En ik ben dus een nationalist die tegen drugs is maar wel voor alcohol?
En omdat ik een Vlaams nationalist zou zijn die graag alcohol drinkt zijn alle andere nationalisten ook verslaafd zeker?
Ja vent, mijn gezeik hoef je niet te lezen. Denk je nu echt dat ik dat gezeik schrijf voor idioten?
Mijn schop zal ik hier afkuisen vriend als ik merk dat er op dit forum nog minder mensen met verstand zullen zitten dan ik al dacht. Maar die zijn er hier wel hoor.
Maar die braken niet constant en maken minder ruzie.
En als je nu denkt dat ik schrik heb van hooligans die alleen in groep aanvallen dan zijn jullie ook aan het verkeerd adres.
Veel lawaai en gebrul; verzinsels voor waarheid uitkraaien en meestal op de loop gaan als het te warm wordt. Kortom.......prachtmensen.
En bij dat soort volk reken ik jullie beiden.
Dag vrienden.
En natuurlijk zal niemand mij missen mocht ik dit forum de rug toedraaien.
Denk je dat men jullie zal missen? Zie je het in de glazen bol?
Want anders zou je beseffen dat het niet uw taak is om mij dat te komen vertellen. Van vriendelijkheid gesproken! Trouwens; wie zijn hier begonnen met het gooien van tribunestoeltjes? Nadenken! Dan kom je er misschien wel.
Doch doch, wij zouden u missen. Enfin, ik toch.

Uw proza is onnavolgbaar en bevat soms een vorm van waarheid ook nog. Zeker.

Merk evenwel op: ik zeg wel 'soms' .

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 oktober 2017 om 08:30.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 12:58   #185
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Weeral in uw glazen bol aan het kijken?
Uw indrukken zijn op het randje af stupied te noemen.
Ik zit dus dronken achter mijn klavier?
En ik ben dus een nationalist die tegen drugs is maar wel voor alcohol?
En omdat ik een Vlaams nationalist zou zijn die graag alcohol drinkt zijn alle andere nationalisten ook verslaafd zeker?
Ja vent, mijn gezeik hoef je niet te lezen. Denk je nu echt dat ik dat gezeik schrijf voor idioten?
Mijn schop zal ik hier afkuisen vriend als ik merk dat er op dit forum nog minder mensen met verstand zullen zitten dan ik al dacht. Maar die zijn er hier wel hoor.
Maar die braken niet constant en maken minder ruzie.
En als je nu denkt dat ik schrik heb van hooligans die alleen in groep aanvallen dan zijn jullie ook aan het verkeerd adres.
Veel lawaai en gebrul; verzinsels voor waarheid uitkraaien en meestal op de loop gaan als het te warm wordt. Kortom.......prachtmensen.
En bij dat soort volk reken ik jullie beiden.
Dag vrienden.
En natuurlijk zal niemand mij missen mocht ik dit forum de rug toedraaien.
Denk je dat men jullie zal missen? Zie je het in de glazen bol?
Want anders zou je beseffen dat het niet uw taak is om mij dat te komen vertellen. Van vriendelijkheid gesproken! Trouwens; wie zijn hier begonnen met het gooien van tribunestoeltjes? Nadenken! Dan kom je er misschien wel.
Ik zou je ook missen. Ga aub niet weg al was het maar om nog eens goed te kunnen lachen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2017 om 13:00.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2017, 16:50   #186
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Doch doch, wij zouden u missen. Enfin, ik toch.

Uw proza is onnavolgbaar en bevat soms een vorm van waarheid ook nog. Zeker.

Merk evenwel op: ik zeg wel 'soms' .


Haal er een bijdrage van mezelf uit en bewijs dat ik lieg.
En je mag er ook een voorleggen waar ik als eerste andere mensen aanval.
Dan moet je ook er tegen kunnen dat ik dat ook niet pik van U en uw confrater.
Ik wil altijd wel een discussie voeren over politiek aan de hand van vaststellingen en feiten die gebeuren maar als ik een zweem ontdek van enige partijpraat doe ik daar niet aan mee. Partijpolitiek kan mij gestolen worden. Zowel links als rechts.
En als er op het forum iets tegenkom dat degelijk onderbouwd is zal ik dat ook beamen. En ook zeggen waarom. Maar prullaria zoals cijferkes 2 in one liners stellen niks voor. In de meeste gevallen betekent zulk cijfertje een mededeling van een luiaard van eenzelfde politieke strekking.
Bovendien zal je tevreden moeten zijn als er soms in mijn braaksel waarheid zit. Ge kunt de onwaarheden in het daglicht stellen. Dat mag op een forum.
Maar dat plat gezever en dat ruzie maken met woorden of persoonlijke aanvallen hoort er niet bij. Al een TV-debat gezien waar men een deelnemer
persoonlijk op de korrel neemt? Degene die er zich aan waagt verliest het debat. Persoonlijke aanvallen zijn een bewijs van zwakte.
En het zijn zieke mensen die uit een bijdrage op dit forum bepaalde zaken uitpikken die hun dienstig kunnen zijn om een oorlogje op te starten.
Ik zal nu eens volledig met mijn zienswijze laten kennis maken.
Je hebt een mooie wagen en je hebt brandstof en geld teveel om in het "platte land" op zaterdag of zondag rond te toeren. Dat geld teveel maakt mij niks uit maar ik verwacht dan dat je het met know-how eerlijk verdient hebt of mogelijk veel geluk hebt gehad in het leven.
Wel kom dan niet leuteren in een andere taal en niet aan te tonen dat je niet één zinnetje wil gebruiken om de weg te vragen maar wel de moeite hebt gedaan om plaatsnamen te vertalen.
Dan kun je bij mij direct terug naar afzender.
Met een boer op tractor met zijn bottines aan die komt van over de taalgrens heb ik die problemen niet. Hij zal geholpen worden; mogelijk zelfs in zijn taal en dit dan uit symphatie. Sukkelaars die mogelijk geen kansen kregen in het leven hebben voorrang. Ben ik nu een sos? Neen!! Hun streven van vroeger naar meer gelijkheid hebben ze nu opgeofferd om eigen zakken te vullen.
Ik ken dus weinig sossen die nog echte idealen nastreven.
Moet ook niet. Maar dan moeten ze mij niet komen lastig vallen met geleuter en leugens. Mijn vader was een werkman. En ik ben de zoon van een werkman. En een vroeger leven heeft mij dit wel zeer duidelijk gemaakt. En de job die ik heb uitgeoefend nog meer. En de behandeling die ik heb moeten ondergaan nog veel meer. Punt.

Laatst gewijzigd door werkman : 13 oktober 2017 om 16:56.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2018, 00:02   #187
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik denk dat ik het antwoord weet. Opdat die mens geen Nederlands kent misschien ? Anderzijds zou het ook kunnen dat het een Franskiljon is maar dit lijkt me minder waarschijnlijk opdat die toch stilaan oubollig overkomen.

Als U geen Frans kent dan veronderstel ik dat U in Charleroi ook een poging zal wagen om de weg in het Nederlands te vragen.

Het gebeurd in het Brusselse trouwens heel dikwijls dat mensen (toeristen) iets vragen in het Engels Duits of Spaans....Ik denk dat dat ook is opdat ze noch Nederlands of Frans kennen.

In het verre buitenland ben ik ook verplicht om iets te vragen in het Engels opdat ik de plaatselijke taal niet machtig ben.
De domste Vlaamse boeren pummel zal in Wallonië de weg vragen in het Frans, daar moet hij zelfs nog niet voor kunnen lezen of schrijven. Hier is het voor een heel groot deel van de Franstalige nog te moeilijk om "dank u wel" in het Nederlands te zeggen en van ons wordt verwacht dat wij dan maar Frans praten.
Wel, daar doe ik niet aan mee. En veel van die Franstalige wonen dikwijls al vele jaren hier in Oostende of Middelkerke of ze hebben een residentiële caravan hier aan de kust staan waarin ze weekend na weekend en tijdens hun verlof in verblijven. Gewoon verrekken van ook maar de allerminste moeite te doen om ook maar één woord Nederlands te spreken. Zo'n mensen mag je wat mij betreft langs China rond sturen, capisce?

Laatst gewijzigd door Garry : 16 juli 2018 om 00:07.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2018, 17:27   #188
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hot Marijke zou Barbara Pas zelfs gerust gesteld hebben over Filip Dewinter. Want 'ze kende Flup goed'. Louter platonische vriendschap is hier zeker niet uit te sluiten natuurlijk.
Platonische vriendschap of platonische liefde?

Ene zekere Plato zag dat toch net iets anders dan velen denken, de platonische liefde bedoel ik dan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2018, 08:13   #189
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Elke keer dat u afwijkt van een draad zal ik u er eens een paar keer met uw neus op duwen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2018, 08:56   #190
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat is niet braaf van haar.
Wat doe je dan met de vrijheid van mening?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2018, 09:05   #191
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Wat doe je dan met de vrijheid van mening?
Heb ik misschien ergens gepleit om Pas te straffen, of om haar uitspraak te verbieden?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2018, 09:20   #192
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Heb ik misschien ergens gepleit om Pas te straffen, of om haar uitspraak te verbieden?
Neen, maar wel om haar te verbeteren
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2018, 09:29   #193
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Neen, maar wel om haar te verbeteren
En dat is dan tegen de vrijheid van meningsuiting?

Trouwens, ik probeer haar niet te verbeteren, ik heb gewoon gezegd dat dat niet braaf van haar was. Ook dat valt onder vrijheid van meningsuiting, denk je niet?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2018, 10:38   #194
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Warm

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 18 juli 2018 om 10:55.
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 16:47   #195
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Elke keer dat u afwijkt van een draad zal ik u er eens een paar keer met uw neus op duwen.

In ieder geval, Barbara Pas is het prototype van het VB gedurende 30 jaar. Veel schreeuwen, meer dan af en toe brutale taal gebruiken, maar zelf niet veel realiseren. Niets realiseren eigenlijk.
Wie achter een cordon zit kan niet veel realiseren. Maar dat geldt evengoed voor de dweil en zijn regering.

Ik heb zopas gemerkt dat Barbara Pas het goed kan gezegd krijgen. Met argumenten om U tegen te zeggen.
Geen System/Het Oosten gelul.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 16:55   #196
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie achter een cordon zit kan niet veel realiseren. Maar dat geldt evengoed voor de dweil en zijn regering.

Ik heb zopas gemerkt dat Barbara Pas het goed kan gezegd krijgen. Met argumenten om U tegen te zeggen.
Geen System/Het Oosten gelul.
Barbara weet het inderdaad goed te brengen.
Steeds met argumenten en goed onderbouwd.

Ik hoor haar graag debatteren.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 17:11   #197
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De fijnbesnaarde Barbara Pas van het vlaams blok laat op de viering van 40 jaar blok optekenen dat N-VA lafbekken en schijtlaarzen zijn.
Gezellige bende is me dat daar...


bron : https://www.hln.be/nieuws/binnenland...n-va~aa019b20/
Maar het zijn laarzen.
Schijtlaarzen is wat anders dan kaplaarzen hé.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 17:14   #198
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Maar het zijn laarzen.
Schijtlaarzen is wat anders dan kaplaarzen hé.
Je bedoelt de kaklaarzen van de blauwe dweil?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be