Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2012, 14:48   #61
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Waarom zou een hoer persoonlijk moeten zijn?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 14:53   #62
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waarom zou een hoer persoonlijk moeten zijn?
Om dezelfde reden dat je niet graag hebt dat een kelner het bord voor je neus 'gooit'.
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 14:55   #63
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Waarom zou je in godsnaam naar de hoeren gaan, als je gezellig persoonlijk wilt doen.

Volgens mij gaan mensen maar om een reden naar de hoeren.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 14:58   #64
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waarom zou je in godsnaam naar de hoeren gaan, als je gezellig persoonlijk wilt doen.

Volgens mij gaan mensen maar om een reden naar de hoeren.
Als eerste en voornaamste reden om klaar te komen. Dat belet niet dat er vriendschappelijkheid kan bijkomen, vooral als je een zekere persoonlijke uitstraling hebt en een intelligent gesprek kan voeren. Maar zoals gezegd, mocht je daar op ingaan dan zal je op den duur meer bezig zijn met vriendschappelijke gesprekjes en etentjes i.p.v. geld verdienen.
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 14:59   #65
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Ik snap wat je bedoelt, met dat nababbelen en dat al dan niet aanrekenen.
Nuja, ik denk dat dit ook persoon per persoon afhangt en ook van de frequentie waarmee je het doet. Op voorhand uren afspreken, en dan in het begin een babbeltje doen, die vaak uitloopt. Werkt vaak, hoor.


Over ramen weet ik feitelijk niets. Wel dat het een heel laag tarief is (ik dacht 50 euro voor een klein halfuurtje) en dat de huurprijzen voor de ramen vrij hoog zijn. Wat voor voordelen biedt een raam feitelijk? Heb niet het gevoel dat de meisjes enige veiligheid hebben, ik woon niet zo ver van het Glazen Straatje in Gent, als ik de Carapilstypetjes die daar buitenkomen zie huiver ik, en het is vrij hard werken.
Maar het lijken vooral buitenlandse meisjes te zijn, eerder onder dwang denk ik.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:01   #66
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Als eerste en voornaamste reden om klaar te komen. Dat belet niet dat er vriendschappelijkheid kan bijkomen, vooral als je een zekere persoonlijke uitstraling hebt en een intelligent gesprek kan voeren. Maar zoals gezegd, mocht je daar op ingaan dan zal je op den duur meer bezig zijn met vriendschappelijke gesprekjes en etentjes i.p.v. geld verdienen.
Tja, ergens heb je een punt, maar toch vind ik het maar gek, dat wanneer je naar de hoeren gaat het niet fijn vind dat zij direct naar je kruis grijpt.

Daar kwam je toch voor?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:01   #67
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waarom zou je in godsnaam naar de hoeren gaan, als je gezellig persoonlijk wilt doen.

Volgens mij gaan mensen maar om een reden naar de hoeren.
Er zijn heel veel redenen. De eerste is inderdaad, klaarkomen. De tweede is een fantasie hebben waarvan men wil dat deze exact zo wordt uitgevoerd zoals men het wil.
En dan komen andere redenen, en die kunnen vrij divers zijn.


Nu, zelf heb ik ook geen enkele reden om daar naartoe te gaan. Ik, eh.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:04   #68
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Tja, ergens heb je een punt, maar toch vind ik het maar gek, dat wanneer je naar de hoeren gaat het niet fijn vind dat zij direct naar je kruis grijpt.

Daar kwam je toch voor?
Niet altijd. Je zou ervan verschieten hoeveel mensen eerder een gezelschapsdame zoeken waaraan niks verbonden is (geen gevoelens/relatie/...) en waarmee de seks erg goed is, in plaats van een snelle beurt.

Vergeet niet dat er een vrij groot aantal mannen is dat onzeker is met vrouwen. Een vrouw die dan te zelfzeker en te snel handelt (dit laatste is waar voor erectieproblemen, die veelvoorkomend zijn in onze maatschappij, ook bij jongeren) intimideert. Men wil dus een voldoende warm gevoel hebben. Soms is dit laatste letterlijk nodig om een erectie te krijgen.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:06   #69
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Niet altijd. Je zou ervan verschieten hoeveel mensen eerder een gezelschapsdame zoeken waaraan niks verbonden is (geen gevoelens/relatie/...) en waarmee de seks erg goed is, in plaats van een snelle beurt.

Vergeet niet dat er een vrij groot aantal mannen is dat onzeker is met vrouwen. Een vrouw die dan te zelfzeker en te snel handelt (dit laatste is waar voor erectieproblemen, die veelvoorkomend zijn in onze maatschappij, ook bij jongeren) intimideert. Men wil dus een voldoende warm gevoel hebben. Soms is dit laatste letterlijk nodig om een erectie te krijgen.
Daar heb je inderdaad een goed punt.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:10   #70
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik snap wat je bedoelt, met dat nababbelen en dat al dan niet aanrekenen.
Nuja, ik denk dat dit ook persoon per persoon afhangt en ook van de frequentie waarmee je het doet. Op voorhand uren afspreken, en dan in het begin een babbeltje doen, die vaak uitloopt. Werkt vaak, hoor.


Over ramen weet ik feitelijk niets. Wel dat het een heel laag tarief is (ik dacht 50 euro voor een klein halfuurtje) en dat de huurprijzen voor de ramen vrij hoog zijn. Wat voor voordelen biedt een raam feitelijk? Heb niet het gevoel dat de meisjes enige veiligheid hebben, ik woon niet zo ver van het Glazen Straatje in Gent, als ik de Carapilstypetjes die daar buitenkomen zie huiver ik, en het is vrij hard werken.
Maar het lijken vooral buitenlandse meisjes te zijn, eerder onder dwang denk ik.
Ik weet de Vanderdonckstraat (indien correct gespeld?) zijn in Gent. Een trieste buurt waar men liever niet komt (en trouwens enkele dagen terug nog in de media was door de vele problemen). Meisjes die achter het raam zitten zullen in de meeste gevallen waarschijnlijk een erg zwakke sociale achtergrond hebben, en het werk doen omdat ze weinig keuze hebben, of een of andere malafide loverboy hun in zijn macht heeft.

Vergeet niet dat prostitutie vaak nog een gevolg is van miserie ... en veelal niet iets waar men bewust en vrij voor kiest. Da's nu eenmaal de realiteit.

Want in een mooi appartement wonen waar men defig kan ontvangen, zichzelf medisch laten begeleiden en danig preventief werken zodat men minder kans heeft op een soa dan de gemiddelde promiscue niet-prostituee, niet aan de drugs zitten en het doen als vrije keuze ... Selecteren en alles wat vreemd klinkt of een ander rood vlaggetje doet rijzen met een smoes afschepen ... Het kan Maar de uitzondering is nog steeds de regel niet.
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:12   #71
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Tja, ergens heb je een punt, maar toch vind ik het maar gek, dat wanneer je naar de hoeren gaat het niet fijn vind dat zij direct naar je kruis grijpt.

Daar kwam je toch voor?
Komkom, da's toch wel erg kort door de bocht he Nietzsche
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:12   #72
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Komkom, da's toch wel erg kort door de bocht he Nietzsche
Je hebt gelijk.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:14   #73
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Niet altijd. Je zou ervan verschieten hoeveel mensen eerder een gezelschapsdame zoeken waaraan niks verbonden is (geen gevoelens/relatie/...) en waarmee de seks erg goed is, in plaats van een snelle beurt.

Vergeet niet dat er een vrij groot aantal mannen is dat onzeker is met vrouwen. Een vrouw die dan te zelfzeker en te snel handelt (dit laatste is waar voor erectieproblemen, die veelvoorkomend zijn in onze maatschappij, ook bij jongeren) intimideert. Men wil dus een voldoende warm gevoel hebben. Soms is dit laatste letterlijk nodig om een erectie te krijgen.
Klopt volledig. Bv. eerst een korte massage doet wonderen. De klant ontspant en wordt opgehitst, en de helft van het werk is daarmee al gedaan
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:16   #74
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Klopt volledig. Bv. eerst een korte massage doet wonderen. De klant ontspant en wordt opgehitst, en de helft van het werk is daarmee al gedaan
Ben jij een hoer?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:19   #75
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ben jij een hoer?
Neen het zijn de ervaringen van mijn zus die ik zo gedetailleerd neerpen
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:21   #76
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Neen het zijn de ervaringen van mijn zus die ik zo gedetailleerd neerpen
Kan toch? Waarom zou je per definitie zelf een hoer moeten zijn om te weten hoe het daar aan toe gaat in dat wereldje?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:24   #77
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Kan toch? Waarom zou je per definitie zelf een hoer moeten zijn om te weten hoe het daar aan toe gaat in dat wereldje?
Men replieken leken me nu niet onmiddellijk van die aard dat ze van 'horen vertellen' waren.
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:27   #78
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Men replieken leken me nu niet onmiddellijk van die aard dat ze van 'horen vertellen' waren.
Je zus is dan ook niet zomaar *horen vertellen*. Maargoed, het maakt niet uit.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:30   #79
Nihilibili
Burger
 
Nihilibili's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2012
Berichten: 139
Standaard

Uw threadstart was trouwens inhoudelijk zwak, en leek me louter bedoeld om wat willekeurige reacties uit te lokken.

Bij deze krijgt u reactie uit de eerste hand, sommige journalisten zouden er geld voor geven.
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 15:31   #80
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Uw threadstart was trouwens inhoudelijk zwak, en leek me louter bedoeld om wat willekeurige reacties uit te lokken.

Bij deze krijgt u reactie uit de eerste hand, sommige journalisten zouden er geld voor geven.
Volgens mij heb ik toegegeven, dat het nogal kortzichtig was. Niet waar?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be