Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2022, 08:45   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard 10 Dingen die Geheim Werden Gehouden Voor de Mensheid

Raar toch...

Toch denk ik dat het echt niet de enige dingen zijn die geheim gehouden worden voor de 'mensheid'

10 Dingen die Geheim Werden Gehouden Voor de Mensheid
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2022, 09:04   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Link naar yt-filmpje. Maar wie of wat is de auteur?
Als daar in een openingspost niet meer uitleg bijkomt, dan ga ik mijn tijd niet riskeren te verspelen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2022, 11:25   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Link naar yt-filmpje. Maar wie of wat is de auteur?
Als daar in een openingspost niet meer uitleg bijkomt, dan ga ik mijn tijd niet riskeren te verspelen.
Bij 'meer tonen' misschien.

Waarschijnlijk wel voor die mensen die een abonnement hebben op de dienst, geen idee van daar ik er geen abbo op heb.

Bij meer tonen:

Citaat:
Je zou een leven lang de vele complottheorieën die op het internet te vinden zijn kunnen bestuderen zonder echte feiten te ontdekken. Maar dankzij vrijgegeven documenten, gelekte regeringsrapporten en openbarende verslagen weten we nu meer dan ooit over de geheime projecten van de regering, het leger en grote bedrijven. En soms kan de werkelijkheid vreemder zijn dan fictie. Maar wat houdt het precies in als sommige van de geruchten en geheimen waar blijken te zijn? Alles van doomsday silo's tot vliegende ruimteschepen die door mensen bemand worden. Blijf tot het einde kijken om de 10 dingen te ontdekken die geheim werden gehouden voor de mensheid.

Bekijk hier al onze video's: https://www.youtube.com/c/detoptien
--
Los van het door Detoptien gemaakte materiaal, hebben wij licenties voor al het beeld- & fotomateriaal in deze video via de volgende bronnen: https://pastebin.com/KhGzMcGn
-

Detoptien wilt door middel van top 10 lijstjes educatie en entertainment naar Nederland brengen! We publiceren top 10, top 5, topnl en andere leuke top lijstjes. Heb jij een leuk idee voor een toplijstje? Laat het dan weten in de comments!

Abonneer zodat je geen top 10 lijst van ons mist! Vergeet niet om op het belletje te klikken want dan krijg je een notificatie zodra we een nieuwe video publiceren!

Muziek: Bensounds
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2022 om 11:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2022, 20:20   #4
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Ik zie weinig wetenschappelijks in het filmpje.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2022, 20:35   #5
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Raar toch...

Toch denk ik dat het echt niet de enige dingen zijn die geheim gehouden worden voor de 'mensheid'

10 Dingen die Geheim Werden Gehouden Voor de Mensheid
Dit belet niet dat we ons vragen mogen stellen over de geloofwaardigheid van dit youtube filmpje.
Bij mij is de geloofwaardigheid voorlopig nul komma nul.
Het is wel eens leuk om te bekijken.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2022, 05:19   #6
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

De buis die mijn afvalwater in de verkeerde kanalisering dumpt, is ook 70 jaar verborgen gebleven voor de mensheid. Het is pas vorig jaar bij graafwerken dat ik dat heb vastgesteld en laten vaststellen heb. Van de slag worden alle kanaliseringen in mijn buurt herwerkt, want ik ben totaal niet de enige.

70 jaar lang een groot geheim. Zo geheim dat er zelfs geen youtube filmpje over is, enkel een paar foto's die ik zelf genomen heb, en die zelf ook verborgen blijven voor het gros van de mensheid.

Laatst gewijzigd door patrickve : 10 september 2022 om 05:20.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be