Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 april 2021, 00:36   #13441
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Zelensky drukt ook op de juiste knopjes, de raderen draaien.
Hij zoekt toenadering tot Nato en lidmaatschap op termijn, hij is volledig correct dat dit de enige manier is om de Russisch-Oekraiense oorlog in Donbas te beeindigen.

Als Stoltenberg positief reageert is dit snoeihard signaal naar Rusland : buigen of breken in Donbas.
Hoeveel russische levens is Donbas waard voor Moskou in dit stadium?

https://twitter.com/Balliauw/status/1379536146313658373

Citaat:
President #Oekraïne
@ZelenskyyUa
wil een MAP (Membership Action Plan), een concreet plan om zijn land lid te maken
@NATO
. Dat is volgens hem de enige manier om de oorlog in #Donbas te beëindigen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 7 april 2021 om 00:38.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2021, 12:52   #13442
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De enorme mediacampagne in onze journaals is niet normaal en kan enkel verklaard doordat Navalny een buitenlandse (Britse) agent is. In Rusland zelf beschikt men over een netwerk van geheimagenten.

Reuters en BBC werken hieraan mee.

Dit is uiterst zorgwekkend aangezien beide wereldwijd aanzien worden als betrouwbaar. De redacties van onze journaals bestaan niet zonder Reuters.
Elke scheet die Navalny laat komt in de media.

Dat terwijl er landen zijn, dikwijls westerse bondgenoten, waar vele duizenden politieke gevangenen dagelijks gemarteld worden en/of geëxecuteerd.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2021, 13:03   #13443
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zelensky drukt ook op de juiste knopjes, de raderen draaien.
Hij zoekt toenadering tot Nato en lidmaatschap op termijn, hij is volledig correct dat dit de enige manier is om de Russisch-Oekraiense oorlog in Donbas te beeindigen.

Als Stoltenberg positief reageert is dit snoeihard signaal naar Rusland : buigen of breken in Donbas.
Hoeveel russische levens is Donbas waard voor Moskou in dit stadium?

https://twitter.com/Balliauw/status/1379536146313658373
Denk je nu werkelijk dat Duitsland, Frankrijk, etc. oorlog met Rusland willen?

Oekraïne wordt geen lid zolang de territoriale kwesties niet opgelost zijn, simpel.

Rusland heeft niet alleen troepen gestuurd naar de grens met Oekraïne, maar is ook nieuwe wapens aan het testen.

https://edition.cnn.com/2021/04/05/e...cmd/index.html

Onder andere een nieuw wapen dat nucleaire schokgolven veroorzaakt zonder atoombom.

Het gaat niet alleen over Russische levens. Stel dat NAVO de oorlog verklaart aan Rusland, is de mogelijkheid dat er nucleaire raketten op Brussel vallen bijzonder groot. Rusland heeft echter geen enkele intentie om deze wapens te gebruiken zonder dat Rusland zelf aangevallen wordt.

De Amerikanen spelen een vuil en gevaarlijk spel.

Toch zal de soep niet zo heet opgegeten worden als ze geserveerd wordt. Zelensky weet dat zijn carrière over zal zijn bij de volgende verkiezingen. (en dus ook het gegraai). De Amerikanen willen Rusland onder druk zetten.

Maar ik denk dat zelfs Biden geen oorlog met Rusland wil.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2021, 13:39   #13444
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Onzin, Navanly heeft gewoon een goede PR-manager en weet hoe westerse media werken.
Een kind kan de was doen.
Verzinsels die op niets gebaseerd zijn behalve hersendood RT gezwam zijn niet geloofwaardig.



Iedereen is tegen Rusland natuurlijk.
Misschien toch eens de vraag stellen waarom Rusland internationaal geen vrienden heeft, enkel vazallen?

Ze zijn een internationale paria zonder geloofwaardigheid.








Poetin met Modi, leider van Indië, een land met 1,4 miljard inwoners. Poetin met Xi, leider van China, grootste economie ter wereld en het land met de grootste bevolking ter wereld. Poetin met de leiders van de Shangai coöperatie, een politiek en militair verbond tussen de grootste landen ter wereld. Poetin met de leider van Iran.



Poetin met de leider van de Vietnamese Communistische Partij en tevens ook leider van het land.



Poetin et de leider van de Filipijnen.



Poetin met Raul Castro.







































tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2021, 13:50   #13445
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard


Laatst gewijzigd door tomm : 7 april 2021 om 13:51.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2021, 13:54   #13446
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Mooie fotoreportage.

Bewijst natuurlijk niets. Er zijn tal van regeringsleiders die op de foto stonden met Khadaffi. Enkele jaren later bombardeerden ze Libië plat.



Hier nog zo'n leuke foto:



Zulke foto's helpen niet veel als ze enkele jaren later tot miljoenen slachtoffers leiden hé.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 7 april 2021 om 13:56.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2021, 13:56   #13447
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Leuk hoor, baas spelen over een land waar niets van over blijft.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2021, 14:07   #13448
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
fotocampagne tegen verkiezingen ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 00:42   #13449
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
fotocampagne tegen verkiezingen ?
In Syrië vonden verkiezingen plaats. Deze werden gewonnen door de zittende president.
"Op 3 juni 2014 werden in Syrië presidentsverkiezingen gehouden. De president wordt gekozen voor een termijn van 7 jaar. De nieuwe grondwet, die is aangenomen na een referendum in 2012, maakt het mogelijk dat meerdere kandidaten kunnen meedoen aan presidentsverkiezingen."

BRON
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 06:01   #13450
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Mooie fotoreportage.

Bewijst natuurlijk niets. Er zijn tal van regeringsleiders die op de foto stonden met Khadaffi. Enkele jaren later bombardeerden ze Libië plat.



Hier nog zo'n leuke foto:



Zulke foto's helpen niet veel als ze enkele jaren later tot miljoenen slachtoffers leiden hé.
Dat klopt. Maar Rusland is alvast geen "internationale paria" zoals parcival beweert.
Sommige van die vriendschappen zijn zeer tijdelijk en hypocriet (bvb. met Saudi-Arabië, Israel, etc.) andere reeds decennia oud.

Het Westen, naar aloude koloniale gewoonte, misdraagt zich totaal in de niet-westerse wereld, en gedraagt zich even betrouwbaar als een giftige adder. De Russen proberen respect op te brengen, en zullen nooit de dood van een leider waarmee ze bevriend waren toejuichen, zoals het Westen deed met Khadafi. (Khadafi moest ook slimmer zijn, en Russische of Chinese militaire basissen op zijn grondgebied installeren, dan was zoiets nooit gebeurd)

De Russen waren nooit echt bevriend met de nazi's. Het was een "niet-aanval pakt". Je zult geen foto's vinden waarop Molotov en Von Ribbentrop innige vriendschap veinzen.

Anders dan dit bvb. :




Laatst gewijzigd door tomm : 8 april 2021 om 06:10.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 06:03   #13451
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
fotocampagne tegen verkiezingen ?
Tegen hypocrisie. Clinton of Biden maakt trouwens niet uit, dezelfde kliek en dezelfde miljardairs die echt aan de touwtjes trekken.
Sanders had echt een verschil kunnen maken, maar die moest natuurlijk tegengewerkt worden.

Verkiezingen in de VS hebben een zekerheid: de 1% wint altijd.

Laatst gewijzigd door tomm : 8 april 2021 om 06:05.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 06:34   #13452
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Leuk hoor, baas spelen over een land waar niets van over blijft.
Waarom "blijft er niets van over"?

Het Westen steunde allerlei terroristen, en nu werden sancties ingesteld die bepalen dat elk bedrijf dat wil investeren in Syrische scholen, Syrische hospitalen, etc. geruïneerd moet worden. Die sancties zijn niet beperkt tot Assad en zijn kring, maar heel Syrië wordt geviseerd. Die sancties werden nooit mits enig publiek debat gelegitimeerd.
Ik ken persoonlijk een bekende Groen! politicus. Als ik daarover begin doet hij zijn uiterste best om van onderwerp te veranderen. Als het echt niet anders kan zegt hij dat de geheime dienst, de CIA en andere organisaties in werking treden, en dat daar tegenin gaan gelijk staat met politieke zelfmoord.

Toen ik over dit forum begon waarschuwde hij me dat ze gemakkelijk mijn ip adres kunnen opzoeken en me op allerlei manieren kunnen pesten, dat ik ook anoniem moet oppassen. Maar ik ben al jaren actief op dit forum, nu zomaar mijn mond houden lukt gewoon niet.

Laatst gewijzigd door tomm : 8 april 2021 om 06:38.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 07:55   #13453
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Waarom "blijft er niets van over"?

Het Westen steunde allerlei terroristen, en nu werden sancties ingesteld die bepalen dat elk bedrijf dat wil investeren in Syrische scholen, Syrische hospitalen, etc. geruïneerd moet worden. Die sancties zijn niet beperkt tot Assad en zijn kring, maar heel Syrië wordt geviseerd. Die sancties werden nooit mits enig publiek debat gelegitimeerd.
Ik ken persoonlijk een bekende Groen! politicus. Als ik daarover begin doet hij zijn uiterste best om van onderwerp te veranderen. Als het echt niet anders kan zegt hij dat de geheime dienst, de CIA en andere organisaties in werking treden, en dat daar tegenin gaan gelijk staat met politieke zelfmoord.

Toen ik over dit forum begon waarschuwde hij me dat ze gemakkelijk mijn ip adres kunnen opzoeken en me op allerlei manieren kunnen pesten, dat ik ook anoniem moet oppassen. Maar ik ben al jaren actief op dit forum, nu zomaar mijn mond houden lukt gewoon niet.
Je hebt gelijk dat de VS en het Westen veel te actief is geweest in de Arabische landen met oorlog voeren.
Ze hebben de grote leverancier van terroristen SA te lang gesteund om er geld aan te verdienen.
Hopelijk is deze tijd nu voor bij.

Poetin past beter in het straatje van de Arabieren en de terroristen.
Poetin heeft Turkije als grote bondgenoot en daar zal Europa en het Westen
haar geopolitiek drastisch moeten zien .
Niet alleen Amerika first ,ook Europa first en een sterk bondgenootschap met Engeland ,Canada, Australië en New Zeeland.

China is de grootste economische concurrent geworden en Rusland ,Turkije en de Arabieren onze grootste gevaren voor onze veiligheid.

Daarom een sterke defensie , een sterke economie en een sterke samenwerking heeft Europa en het Westen nodig, om bedreigingen te lijf te gaan.

Laatst gewijzigd door cato : 8 april 2021 om 07:56.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 10:52   #13454
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Anders dan dit bvb. :



Wel, daar bewijst u het...

Foto's waarop regeringsleiders handjes schudden, bewijzen niets.

Het ene moment ben je dikke vrienden, het volgende moment zie je er zo uit:

TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 10:53   #13455
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Waarom "blijft er niets van over"?

Het Westen steunde allerlei terroristen, en nu werden sancties ingesteld die bepalen dat elk bedrijf dat wil investeren in Syrische scholen, Syrische hospitalen, etc. geruïneerd moet worden. Die sancties zijn niet beperkt tot Assad en zijn kring, maar heel Syrië wordt geviseerd. Die sancties werden nooit mits enig publiek debat gelegitimeerd.
Ik ken persoonlijk een bekende Groen! politicus. Als ik daarover begin doet hij zijn uiterste best om van onderwerp te veranderen. Als het echt niet anders kan zegt hij dat de geheime dienst, de CIA en andere organisaties in werking treden, en dat daar tegenin gaan gelijk staat met politieke zelfmoord.

Toen ik over dit forum begon waarschuwde hij me dat ze gemakkelijk mijn ip adres kunnen opzoeken en me op allerlei manieren kunnen pesten, dat ik ook anoniem moet oppassen. Maar ik ben al jaren actief op dit forum, nu zomaar mijn mond houden lukt gewoon niet.
Ik begrijp uw vraag niet goed.

In ieder geval heeft Assad weinig reden tot lachen lijkt me. Grote delen van zijn land zijn één grote puinhoop. Over andere delen is hij de facto de controle kwijt.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 10:57   #13456
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
nooit gebeurd)

De Russen waren nooit echt bevriend met de nazi's. Het was een "niet-aanval pakt". Je zult geen foto's vinden waarop Molotov en Von Ribbentrop innige vriendschap veinzen.
Ah neen? Zie hoe blij Stalin hier is:






Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 april 2021 om 10:59.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 13:22   #13457
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat klopt. Maar Rusland is alvast geen "internationale paria" zoals parcival beweert.
Sommige van die vriendschappen zijn zeer tijdelijk en hypocriet (bvb. met Saudi-Arabië, Israel, etc.) andere reeds decennia oud.
Lol.
Politici die handjes schudden betekent niet dat Rusland geen paria is.
Er worden handjes geschud door en met iedereen, zelfs met oorlogsmisdadigers, dat betekent niets behalve dat er gepraat wordt.

Het is ondertussen voldoende bewezen en internationaal erkend dat Rusland een terroristenstaat is die chemische wapens inzet op Europees grondgebied, delen van soevereine staten annexeert, zijn eigen verdragen schendt en zelfs massamoord zoals MH17 probeert te verdoezelen.

In welk jaar mogen de russen trouwens weer meespelen in de Olympische spelen? Deze editie of binnen (minstens) 4 jaar?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het Westen, naar aloude koloniale gewoonte, misdraagt zich totaal in de niet-westerse wereld, en gedraagt zich even betrouwbaar als een giftige adder. De Russen proberen respect op te brengen, en zullen nooit de dood van een leider waarmee ze bevriend waren toejuichen, zoals het Westen deed met Khadafi. (Khadafi moest ook slimmer zijn, en Russische of Chinese militaire basissen op zijn grondgebied installeren, dan was zoiets nooit gebeurd)
De dood van Hitler, een bevriende leider in 1940, werd door heel Rusland toegejuicht tot op vandaag.
Meer recent? Ook de PM van Montenegro was een bevriende leider tot hij voor NATO toetreding koos en de FSB hem probeerde te vermoorden.
Rusland misdraagt zich totaal, in haar "ex-kolonies" maar ook op eigen grondgebied. Ze moorden op grote schaal.

https://www.newsweek.com/exclusive-r...enegro-1007324

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De Russen waren nooit echt bevriend met de nazi's. Het was een "niet-aanval pakt". Je zult geen foto's vinden waarop Molotov en Von Ribbentrop innige vriendschap veinzen.
Loool. De foto's van Stalin met Von Ribbentrop spreken boekdelen.
Stalin lachte ongetwijfeld omdat hij zich al kon voorstellen hoeveel hectoliter bloed hij kon vergieten in zijn nieuwe wingewesten.

Dat "niet aanvals" pakt is complete NONSENS, dat is Russisch revisionisme, er was een zeer belangrijk "geheim" deel van dat pakt, dat uiteraard in Rusland gecensureerd wordt en ontkend in alle toonaarden.

Dat deel van het pakt verdeelde midden-europa tussen Duitsland en de SovjetUnie.

2 handen op 1 buik, Hitler en Stalin, beide totalitaire machtswellustelingen en gestoorde geesten, Stalin nog wat meer dan Hitler overigens

https://en.wikipedia.org/wiki/Moloto...the%20other%22.

Citaat:
There was also a secret protocol to the pact, which was revealed only after Germany's defeat in 1945[102] although hints about its provisions had been leaked much earlier, such as to influence Lithuania.[103] According to the protocol, Romania, Poland, Lithuania, Latvia, Estonia, and Finland were divided into German and Soviet "spheres of influence".[102] In the north, Finland, Estonia, and Latvia were assigned to the Soviet sphere.[102] Poland was to be partitioned in the event of its "political rearrangement": the areas east of the Pisa, Narev, Vistula, and San Rivers would go to the Soviet Union, and Germany would occupy the west.[102] Lithuania, which was adjacent to East Prussia, was assigned to the German sphere of influence, but a second secret protocol, agreed to in September 1939, reassigned most of Lithuania to the Soviet Union.[104] According to the protocol, Lithuania would be granted its historical capital, Vilnius, which was controlled by Poland during the interwar period. Another clause stipulated that Germany would not interfere with the Soviet Union's actions towards Bessarabia, which was then part of Romania.[102] As a result, Bessarabia and also Northern Bukovina and Hertza regions were occupied by the Soviets and integrated into the Soviet Union.

Laatst gewijzigd door parcifal : 8 april 2021 om 13:26.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 13:58   #13458
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Wel, daar bewijst u het...

Foto's waarop regeringsleiders handjes schudden, bewijzen niets.

Het ene moment ben je dikke vrienden, het volgende moment zie je er zo uit:

Dat klopt.

Maar Poetin zal nooit zo eindigen, en wel om deze reden:




Russia is warning that any U.S. attempt to use a low-yield nuclear weapon against a Russian target would set off a massive nuclear response.

https://www.voanews.com/europe/russi...eld-nukes-subs

tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 14:04   #13459
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik begrijp uw vraag niet goed.

In ieder geval heeft Assad weinig reden tot lachen lijkt me. Grote delen van zijn land zijn één grote puinhoop. Over andere delen is hij de facto de controle kwijt.
Hij is tenminste niet geëindigd zoals Khadafi daar zag het wel naar uit.

Hij heeft controle over 80% van Syrië. De heropbouw is al begonnen. Het Westen doet alles om dit tegen te houden, inclusief sancties tegen bedrijven die scholen of hospitalen bouwen.

Rusland heeft niet het geld om de heropbouw te betalen, Iran ook niet. Maar steeds meer wordt er naar China gekeken. China heeft wel het geld, en zou in een klap enorm aan belang winnen in een regio waar ze tot nu toe weinig aanwezig waren.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 14:07   #13460
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ah neen? Zie hoe blij Stalin hier is:





Tja het zijn niet de Russen die het pakt geschonden hebben en 30 miljoen burgers vermoordden. Het bewijst eens te meer in Russische ogen dat je westerlingen nooit kunt vertrouwen. In Russische films zie je dikwijls de gladde Amerikaanse praatjesmaker en zakenman die voor geen haar te vertrouwen is.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be