Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2017, 15:24   #21
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

In 1969 kwamen er medewerkers van het RK in de kroeg waar ik zat te pintelieren met de collectebus rond om voedsel en vaccins naar het Afrikaans continent te sturen om de van honger en aan ziektes stervende kindjes te helpen. Ik hoorde toen ik mijn centje had bijgedragen een oud manneke zeggen: "jaja, wij zullen voedsel en vaccins naar ginder sturen om de kindjes daar in leven te houden, en binnen twintig - dertig jaar als zij groot zijn komen zij naar hier afgezakt. Ik zal het gelukkig niet meer meemaken, maar ocharme mijn kleinkinderen!"
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline  
Oud 4 augustus 2017, 17:20   #22
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

We zijn gewoon al een tijdje bezig met een Derde Wereldoorlog die wat langer zal duren en eindigen met een "Nieuwste" Wereld of de "Laatste Wereld. Het is gewoon een andere stijl dan de vorige.
Simpel. Wat we ook nog zeggen of doen...
andev is offline  
Oud 4 augustus 2017, 18:04   #23
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

De artsen die geen grenzen kennen, in een armoedige poging om hun leven zin te geven, geloven de harmonie van het universum te kunnen doorbreken. Te onnozel om te beseffen dat het negatieve en het positieve in evenwicht zullen zijn, zien ze niet in dat voor elke Afrikaan die ze de middellandse zee over zetten en zo gelukkig maken en soms het leven redden, er een Europeaan is die ze ongelukkig maken en soms een die zover gaat zelfmoord te plegen. Hun waan zin kent geen grenzen.
Ze doen me denken aan de gelovige prinsessen en hooggeborene vrouwen uit de middeleeuwen die, om in het hemelrijk te geraken, de wonden van melaatsen kusten en het water dronken waarmede die wonden gereinigd werden. Waan zin.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 4 augustus 2017, 19:11   #24
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De artsen die geen grenzen kennen, in een armoedige poging om hun leven zin te geven, geloven de harmonie van het universum te kunnen doorbreken. Te onnozel om te beseffen dat het negatieve en het positieve in evenwicht zullen zijn, zien ze niet in dat voor elke Afrikaan die ze de middellandse zee over zetten en zo gelukkig maken en soms het leven redden, er een Europeaan is die ze ongelukkig maken en soms een die zover gaat zelfmoord te plegen. Hun waan zin kent geen grenzen.
Ze doen me denken aan de gelovige prinsessen en hooggeborene vrouwen uit de middeleeuwen die, om in het hemelrijk te geraken, de wonden van melaatsen kusten en het water dronken waarmede die wonden gereinigd werden. Waan zin.
Daar zijn dus serieus veel kosten aan die arme witmenskes, zeer veel.
dpg is offline  
Oud 4 augustus 2017, 19:50   #25
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Daar zijn dus serieus veel kosten aan die arme witmenskes, zeer veel.
aldus de fermette bewoner die in een tank rondrijdt ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 5 augustus 2017, 00:31   #26
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ach is wil van allah he omdat zij toch slechte moslims zijn en afvalligen.

in rijke dubai zal men deze lagere moslim kasten met geen stuiver helpen.

saoudie arabie is schatrijk en zal hen ook laten dood hongeren

wil van allah insha allah hahahah allah ho HAKbar
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 5 augustus 2017, 07:30   #27
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
aldus de fermette bewoner die in een tank rondrijdt ...
Extreem veel kosten dus.
dpg is offline  
Oud 12 augustus 2017, 20:04   #28
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Europa heeft 'Libië' onder druk gezet om iets te doen aan de vluchtelingenstroom. 'Libië' heeft oa AZG afgedreigd en die gaan nu stoppen met overzetje spelen.
Zelf durft Europa dus niet z'n grenzen te beheersen of degelijke maatregelen te nemen. Alles moet door 'satellieten' gebeuren. De Turken, de Libiërs, .. . Steeds wordt daar een zware prijs voor betaald. De Europese bevolking is het zat maar een kleine groep 'activisten' (advocatenkantoren, ngo's, werklozen en mensen betaald door vakbonden en extreem linkse partijen ... allemaal mensen die er hun brood mee verdienen ) weet van geen wijken en is blijkbaar in staat Europa te verlammen. Het maakt ze niet uit dat de Europese bevolking er totaal geen zin in heeft, dat de sociale zekerheid in het gedrang komt, dat de hele samenleving stilaan volledig gedestabiliseerd geraakt.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 14 augustus 2017, 11:32   #29
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Dit komt allemaal naar hier :

Citaat:
15 minderjarigen behandeld voor rabies na seks met ezel

Vijftien minderjarigen die een ezel in het kleine Marokkaanse plattelandsdorpje Sidi Kamel seksueel hebben misbruikt, zijn behandeld voor rabiës die zij van het dier hebben gekregen. De kinderen, in de leeftijd van 7 tot 15 jaar, werden met spoed naar het ziekenhuis gebracht waar zij een week verbleven.Bron.
Seks is slecht. Steek de vrouwen onder een lap stof zodat we ze niet kunnen zien. Spreek niet over seks. ... de moraal van de religies van het boek is toch zo hoogstaand, we zouden er allemaal moeten onder leven.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 14 augustus 2017 om 11:32.
Vlad is offline  
Oud 14 augustus 2017, 11:41   #30
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dit komt allemaal naar hier :



Seks is slecht. Steek de vrouwen onder een lap stof zodat we ze niet kunnen zien. Spreek niet over seks. ... de moraal van de religies van het boek is toch zo hoogstaand, we zouden er allemaal moeten onder leven.
Ocharme die ezel...
Skobelev is offline  
Oud 15 augustus 2017, 08:33   #31
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Als zelf een oude krokodil als De Croo wakker wordt ...

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=214


Ik denk dat het te laat is. Zelfs als de gehele politiek begint in te zien welk gevaar er dreigt en men nog gaat proberen actie te ondernemen, zal het niets meer uithalen. En de gehele politiek zal het gevaar niet inzien. De demografie verzekert Groen! en konsoorten van genoeg pro migratiestemmen. Het duurt niet lang meer voor de helft van de bevolking een recente migratieachtergrond heeft.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 15 augustus 2017 om 08:36.
Vlad is offline  
Oud 15 augustus 2017, 09:09   #32
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat is inderdaad de nuchtere waarheid. Door het onafgebroken drammen van de politiek-correcte welvaart-herverdelers geraken de mensen gewoon "solidariteit-moe". Als de politieke leiders in een aantal landen graag warlord spelen en grote stukken van hun bevolking tegen elkaar opzetten, etnisch laten uitroeien en/of uithongeren, dan vind ik niet dat wij dan moeten beginnen een taxidienst opzetten en ze allemaal in Europa binnenhalen. Gelukkig heeft Italië het begrepen en is begonnen met schepen van de "gutmenschen"-organisaties aan de ketting te leggen. Tot grote ontsteltenis van de wereldverbeteraars van AZG en Amnesty international.
Het verbaast me wel aangenaam van Italie. Nochtans een linkse regering. En intussen AZG ook ontmaskerd. Twee lichtpuntjes. Na hongarije.

Laatst gewijzigd door Mindset : 15 augustus 2017 om 09:10.
Mindset is offline  
Oud 17 augustus 2017, 22:29   #33
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Het verbaast me wel aangenaam van Italie. Nochtans een linkse regering. En intussen AZG ook ontmaskerd. Twee lichtpuntjes. Na hongarije.

Groen denkt dat mensen uitsluitend planten zijn. Of honden.
Vermenging van genen versterkt de natuurlijke weerstand.
Bijna alle doorgekweekte dieren sterven immers aan kanker.
Ik heb een gehucht geweten waar alle bewoners een haakneus hadden.
Ik vermoed dat een vroegere pastoor daar een normale was.
werkman is offline  
Oud 17 augustus 2017, 22:30   #34
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Groen denkt dat mensen uitsluitend planten zijn. Of honden.
Vermenging van genen versterkt de natuurlijke weerstand.
Bijna alle doorgekweekte dieren sterven immers aan kanker.
Ik heb een gehucht geweten waar alle bewoners een haakneus hadden.
Ik vermoed dat een vroegere pastoor daar een normale was.
Wtf?!
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 26 augustus 2017, 02:43   #35
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
In Rome zijn honderden migranten slaags geraakt met de politie nadat de politie de migranten wou verjagen van een plein waar ze al enkele dagen voor grote overlast zorgden. De politie werd bekogeld met stenen en flessen en zette daarop het waterkanon in.

Vluchtelingen uit voornamelijk Eritrea en Ethiopië verbleven al sinds 2013 in het kraakpand. Het voormalige kantoorgebouw werd bezet door ruim 800 asielzoekers, maar in 2015 oordeelde een rechter dat het pand ontruimd moest worden nadat het gekocht werd door een vastgoedmakelaar.

De migranten die in het pand verbleven, kregen een andere verblijfplaats aangeboden door de stad. Dit voorstel werd door honderden krakers geweigerd, waarna ze zich massaal vestigden op het Piazza Indipendenza, een plein vlakbij het centrale station van Rome. Daar zorgden ze volgens buurtbewoners en toeristen voor grote overlast. Het plein lag bezaaid met afval, kapotte stoelen, matrassen en tal van andere voorwerpen. De ordediensten grepen vervolgens in trachtten de migranten van het plein te verjagen.
Ze krijgen een andere verblijfplaats en toch nog rellen ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 26 augustus 2017, 05:56   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
In 1969 kwamen er medewerkers van het RK in de kroeg waar ik zat te pintelieren met de collectebus rond om voedsel en vaccins naar het Afrikaans continent te sturen om de van honger en aan ziektes stervende kindjes te helpen. Ik hoorde toen ik mijn centje had bijgedragen een oud manneke zeggen: "jaja, wij zullen voedsel en vaccins naar ginder sturen om de kindjes daar in leven te houden, en binnen twintig - dertig jaar als zij groot zijn komen zij naar hier afgezakt. Ik zal het gelukkig niet meer meemaken, maar ocharme mijn kleinkinderen!"
Dat 'oude manneke' had overschot van gelijk.

Nooit anders geweten zolang ik leef dan uitzendingen op TV/beelden in andere media, waar je in stoffige straten in Afrika huilende zieke kindjes in stoffige straten ziet zitten of liggen opgegeten door de vliegen. Een leuk beeld is dat niet echt.

Maar dan heb je ook al jaar en dag dat daar enorm véél gelden naartoe gaan naar die landen om dat een beetje in goede banen te proberen te leiden maar dat blijkt een héle lijdensweg te zijn want het geraakt niet opgelost?

Of willen ze niet dat het opgelost geraakt en hopen ze ginds dat er hier één of ander wreed vroom gezinnetje er ééntje wil adopteren?

Héél der geldinzamelingen jaren aan een stuk maar het blijft maar duren.

Men zou die gelden beter gebruiken om er wat voorbehoedsmiddelen naar te sturen?

Eigenlijk zijn dat slechte mensen om een kindje zomaar aan zijn/haar lot over te laten en te laten opvreten door vliegen en ander ongedierte in de hoop dat er wel één of andere brave ziel er zich zal over ontfermen.

Ik ben die beelden zo beu gezien als koude pap daar dat volgens mijn uiteraard bescheiden mening een 'slim' opgezet spelletje is.

Men zou daar beter hun eigen leiders eens aanpakken in de zin van, waarom moeten 'wij' daar voor opdraaien denk ik dan?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2017 om 06:01.
Universalia is offline  
Oud 26 augustus 2017, 15:21   #37
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Daar zijn dus serieus veel kosten aan die arme witmenskes, zeer veel.
Ben je niet beschaamd die Grenzenloze Artsen zo te beledigen?
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
Oud 26 augustus 2017, 15:23   #38
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Europa heeft 'Libië' onder druk gezet om iets te doen aan de vluchtelingenstroom. 'Libië' heeft oa AZG afgedreigd en die gaan nu stoppen met overzetje spelen.
Zelf durft Europa dus niet z'n grenzen te beheersen of degelijke maatregelen te nemen. Alles moet door 'satellieten' gebeuren. De Turken, de Libiërs, .. . Steeds wordt daar een zware prijs voor betaald. De Europese bevolking is het zat maar een kleine groep 'activisten' (advocatenkantoren, ngo's, werklozen en mensen betaald door vakbonden en extreem linkse partijen ... allemaal mensen die er hun brood mee verdienen ) weet van geen wijken en is blijkbaar in staat Europa te verlammen. Het maakt ze niet uit dat de Europese bevolking er totaal geen zin in heeft, dat de sociale zekerheid in het gedrang komt, dat de hele samenleving stilaan volledig gedestabiliseerd geraakt.
Zo'n 5% van de bevolking bepaalt inderdaad hoe het leven van de andere 95% er zal uitzien. Dat is democratie zeker?
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
Oud 26 augustus 2017, 15:26   #39
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dit komt allemaal naar hier :



Seks is slecht. Steek de vrouwen onder een lap stof zodat we ze niet kunnen zien. Spreek niet over seks. ... de moraal van de religies van het boek is toch zo hoogstaand, we zouden er allemaal moeten onder leven.
Mensen seksueel onderdrukken en frustreren is de dada van religies. We weten ondertussen genoeg hoe dat afloopt.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
Oud 26 augustus 2017, 15:31   #40
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als zelf een oude krokodil als De Croo wakker wordt ...

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=214


Ik denk dat het te laat is. Zelfs als de gehele politiek begint in te zien welk gevaar er dreigt en men nog gaat proberen actie te ondernemen, zal het niets meer uithalen. En de gehele politiek zal het gevaar niet inzien. De demografie verzekert Groen! en konsoorten van genoeg pro migratiestemmen. Het duurt niet lang meer voor de helft van de bevolking een recente migratieachtergrond heeft.
De wijsheid komt bij De Croo dan blijkbaar toch met de jaren, hoewel het in zijn geval wel erg lang heeft geduurd. De Croo heeft een punt waar hij de grote ongelijkheid in de verdeling van de rijkdom aanhaalt, maar kan zelf tegelijkertijd ook als een schoolvoorbeeld daarvan dienen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be