Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2017, 15:49   #21
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Dat ze dan maar oppast dat boze ouders geen "Blokkendoosje" komen doen.
't Was misschien niet slecht geweest mochten de ouders denken dat ze op school verkracht was geweest, dan was ze misschien niet zo makkelijk verkocht geweest
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 17:51   #22
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Uithuwelijken behoort nu eenmaal tot bepaalde culturen. Ik dacht dat we respect moesten hebben voor andere culturen binnen onze samenleving om zo ons steentje bij te dragen tot de multiculturele samenleving. Wat is het nu? Moeten we respect hebben voor de andere culturen binnen onze samenleving of moeten we de andere culturen onze cultuur opleggen op het risico af van in de problemen te komen wegens racisme en discriminatie. Is het uithuwen van minderjarigen trouwens wettelijk in België?
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 17:57   #23
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Feelings are more important than facts. Begrijp dat nu eens "vanderzapig".
Ik doe nochtans zo hard mijn best om dat te begrijpen. En het punt is, er komen "feelings" genoeg bij me op als ik zoiets lees maar het zijn helaas niet de juiste feelings die de overheid & de media van mij verwachten.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 18:00   #24
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Zo simpel is dit niet.
Ik veronderstel dat dit meisje door iemand zwanger is gemaakt. Ze is minderjarig. Als je als belg een minderjarige zwanger maakt heb je een groot probleem. Dat mag immers niet.
We moeten ons tolerant opstellen wordt ons verteld. We moeten ons tolerant opstellen tov de Islam onder andere. In andere culturen, godsdiensten is het niet verboden minderjarige meisjes zwanger te maken.
Was/is dit meisje legaal of illegaal op belgisch grondgebied? Waar en door wie is ze zwanger gemaakt? Was dit laatste volgens de locale wetgeving legaal of niet?
Het moet je maar overkomen dat je in moeilijkheden komt omdat je iemand die zwanger is geraakt sexuele voorlichting geeft...
Iemand die zwanger geraakt is, heeft die voorlichting niet meer nodig.
En zeker de attributen (wat dat ook moge zijn) niet.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 19:59   #25
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Uithuwelijken behoort nu eenmaal tot bepaalde culturen. Ik dacht dat we respect moesten hebben voor andere culturen binnen onze samenleving om zo ons steentje bij te dragen tot de multiculturele samenleving. Wat is het nu? Moeten we respect hebben voor de andere culturen binnen onze samenleving of moeten we de andere culturen onze cultuur opleggen op het risico af van in de problemen te komen wegens racisme en discriminatie. Is het uithuwen van minderjarigen trouwens wettelijk in België?
Citaat van Ata Turk : "Ik ken vele culturen maar slechts één beschaving : de Westerse"...
Er is slechts één cultuur die de dag van vandaag alle respect opeist ... en nog ontevreden blijft.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 20:43   #26
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Uithuwelijken behoort nu eenmaal tot bepaalde culturen. Ik dacht dat we respect moesten hebben voor andere culturen binnen onze samenleving om zo ons steentje bij te dragen tot de multiculturele samenleving. Wat is het nu? Moeten we respect hebben voor de andere culturen binnen onze samenleving of moeten we de andere culturen onze cultuur opleggen op het risico af van in de problemen te komen wegens racisme en discriminatie. Is het uithuwen van minderjarigen trouwens wettelijk in België?
Het zijn tradities. Culturen bestaan uit tradities. Welke tradities hebben wij in het Westen nog over? Het enige dat wij hier hebben is de wet. De wet is geen traditie. Er zijn geen familietradities. Er zijn geen katholieke tradities meer. Dat is compleet vernietigd door de Marxisten/atheisten. Wij staan zwak tegenover eender welke cultuur. Dat is gewoon een feit.

En deze culturenstrijd gaan we sowieso verliezen op de lange termijn als we er geen eigen christelijke tradities voor in de plaats zetten.

Religie is iets anders. Religie is het oneindige proberen te verwoorden in het eindige. Het onveranderlijke proberen te verwoorden in het veranderlijke....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 20:49   #27
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ik doe nochtans zo hard mijn best om dat te begrijpen. En het punt is, er komen "feelings" genoeg bij me op als ik zoiets lees maar het zijn helaas niet de juiste feelings die de overheid & de media van mij verwachten.
Ach. De overheid en de media zijn een pest en hebben onze vrouwen tot een groepje onhandelbare wezens gevormd die alleen maar zeveren over gevoelens en psychologie; ze zijn gestoord. Ik verkies nuchtere vrouwen die ook rekening houden met FEITEN.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 20:54   #28
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het zijn tradities. Culturen bestaan uit tradities. Welke tradities hebben wij in het Westen nog over?
Wel, ge zijt er 1 aan het uitoefenen: vrije meningsuiting.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het enige dat wij hier hebben is de wet.
Is dat niet goed? Als ge dat niet apprecieert, ga naar Somalië. Bye!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De wet is geen traditie.
Nee? dat gaat nochtans terug tot héél lang geleden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Er zijn geen familietradities. Er zijn geen katholieke tradities meer.
eigenlijk wel. Maar eens zullen ze verdwijnen, en dat is niet erg.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dat is compleet vernietigd door de Marxisten/atheisten.
Niet alles op 1 hoopje gooien. marxisten en atheïsten zijn 2 verschillende diersoorten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wij staan zwak tegenover eender welke cultuur. Dat is gewoon een feit.
Wie is 'wij'.?? Dat gij u wat slappekes voelt is héél erg voor u. Ga wat fitnessen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht

En deze culturenstrijd gaan we sowieso verliezen op de lange termijn als we er geen eigen christelijke tradities voor in de plaats zetten.
Zoals het bepotelen van misdienaars? Liever niet! Daarbij, opperwezens bestaan niet, heilige boeken staan vol met onzin, laten ons daarvan bevrijden, en een betere wereld bouwen zonder die onzin.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht

Religie is iets anders. Religie is het oneindige proberen te verwoorden in het eindige. Het onveranderlijke proberen te verwoorden in het veranderlijke....
Oh my gooooooood, wat een wartaal!

Ga bij de CD&V werken, die zoeken naar tekstschrijvers die wollige praat in het kwadraat kunnen schrijven.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 september 2017 om 20:54.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 21:24   #29
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wel, ge zijt er 1 aan het uitoefenen: vrije meningsuiting.
Is dat niet goed? Als ge dat niet apprecieert, ga naar Somalië. Bye! Nee? dat gaat nochtans terug tot héél lang geleden. eigenlijk wel. Maar eens zullen ze verdwijnen, en dat is niet erg. Niet alles op 1 hoopje gooien. marxisten en atheïsten zijn 2 verschillende diersoorten. Wie is 'wij'.?? Dat gij u wat slappekes voelt is héél erg voor u. Ga wat fitnessen. Zoals het bepotelen van misdienaars? Liever niet! Daarbij, opperwezens bestaan niet, heilige boeken staan vol met onzin, laten ons daarvan bevrijden, en een betere wereld bouwen zonder die onzin.
Oh my gooooooood, wat een wartaal!

Ga bij de CD&V werken, die zoeken naar tekstschrijvers die wollige praat in het kwadraat kunnen schrijven.
Is je goed recht om het allemaal onzin te vinden. En over die vrije meningsuiting die komt meer en meer onder druk te staan door moslims en gevoelige trezen. Heb je al eens eigenlijk "heilige" boeken gelezen? Dan kom je vast tot de vaststelling dat er wel zekere levenswijsheden in staan. Als je het dan nog altijd onzin vindt is dat je goed recht. Maar dan moet je dat ook niet elke keer weer komen debunken omdat je zelf twijfelt of er mss wel iets in staat waar enige waarheid in schuilt.... Kan ik je een scepticus noemen of een harde atheist?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 22:22   #30
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Is je goed recht om het allemaal onzin te vinden.
Allez jong! Wat genereus van u! Dat pakt mij nu, sé!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
En over die vrije meningsuiting die komt meer en meer onder druk te staan door moslims en gevoelige trezen. Heb je al eens eigenlijk "heilige" boeken gelezen?
Ja, verschillende, en gij?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dan kom je vast tot de vaststelling dat er wel zekere levenswijsheden in staan.
Het zou nogal erg zijn mocht dat er niet af en toe in staan. Maar levenswijsheden zijn er ook in 'Married with Children' en in de betere sus en wis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Als je het dan nog altijd onzin vindt is dat je goed recht. Maar dan moet je dat ook niet elke keer weer komen debunken omdat je zelf twijfelt of er mss wel iets in staat waar enige waarheid in schuilt.... Kan ik je een scepticus noemen of een harde atheist?
Gij kunt juist niks. Een 'harde ' atheist bestaat evenmin als een 'zachte'.
Ge hebt mensen die geloven in een oude man met een lange baard die trekt op Sinterklaas, en die leeft in de lucht en kan toveren, en ge hebt mensen die dat niet geloven.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 23:07   #31
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dit "soort mensen" zijn al decennia lang gebrainwashed. Indien je in het onderwijs nog maar een strobreed tegen de islam en zijn geneugten zou ondernemen wordt je als notoire racist uitgespuwd.
Jammerlijk is echter dat ze hun gebrainwashte ideeëngoed ook aan de jeugd, die ze moeten opleiden, doorgeven waardoor de islamitische tradities en cultuur uiteindelijk als normaal wordt aanvaard.
Hoelang zal het duren eer ziekenhuizen spéciale besnijdenisruimten M/V zullen voorzien.
In tijden van poco dictatuur verschiet ik van niets meer.

Laatst gewijzigd door Mindset : 1 september 2017 om 23:09.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 06:11   #32
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Allez jong! Wat genereus van u! Dat pakt mij nu, sé!
Ja, verschillende, en gij? Het zou nogal erg zijn mocht dat er niet af en toe in staan. Maar levenswijsheden zijn er ook in 'Married with Children' en in de betere sus en wis.
Gij kunt juist niks. Een 'harde ' atheist bestaat evenmin als een 'zachte'.
Ge hebt mensen die geloven in een oude man met een lange baard die trekt op Sinterklaas, en die leeft in de lucht en kan toveren, en ge hebt mensen die dat niet geloven.
Och geert. Je snapt er niets van. Ik kan perfect leven met nihilisme. Maar de gevoelige, debiele trezen blijkbaar niet. Daar moet alles voor voorgekauwd worden.

Vrouwen vinden tradities geweldig omdat het zekerheid uitstraalt. En er zaten zekere kernen van waarheid in het christendom dat wanneer je maatschappij is geinfecteerd met de "gay disco + banksters" je maatschappij moreel verwerpelijk is. Wat hebben we nog over? Wat graaiende rentewoekeraars en debiele gay dance moves? Sorry; maar dan nog liever terug naar het christendom of heidendom....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 08:03   #33
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het zijn tradities. Culturen bestaan uit tradities. Welke tradities hebben wij in het Westen nog over? Het enige dat wij hier hebben is de wet. De wet is geen traditie. Er zijn geen familietradities. Er zijn geen katholieke tradities meer. Dat is compleet vernietigd door de Marxisten/atheisten. Wij staan zwak tegenover eender welke cultuur. Dat is gewoon een feit.

En deze culturenstrijd gaan we sowieso verliezen op de lange termijn als we er geen eigen christelijke tradities voor in de plaats zetten.

Religie is iets anders. Religie is het oneindige proberen te verwoorden in het eindige. Het onveranderlijke proberen te verwoorden in het veranderlijke....
Nee. Traditie is onderdeel van cultuur, maar cultuur is niet anders dan geschiedenis van een volk. Wetgeving is dus onderdeel van cultuur.
Er zijn wel familietradities en dit blijft verweven met het katholicisme, voorbeelden zijn de doop, huwelijk en begrafenis in kerken, ook al zetten mensen buiten die grote levensmomenten geen voet in die kerk.
We staan ook helemaal niet zwak tegenover andere culturen en zeker niet omdat " Katholieke tradities" niet meer zouden bestaan.
Het verschil zit in open en gesloten samenlevingen, wat leidt in verschillen betreffende tolerantie, gelijkheid, rechten en plichten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 08:11   #34
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Och geert. Je snapt er niets van. Ik kan perfect leven met nihilisme. Maar de gevoelige, debiele trezen blijkbaar niet. Daar moet alles voor voorgekauwd worden.

Vrouwen vinden tradities geweldig omdat het zekerheid uitstraalt. En er zaten zekere kernen van waarheid in het christendom dat wanneer je maatschappij is geinfecteerd met de "gay disco + banksters" je maatschappij moreel verwerpelijk is. Wat hebben we nog over? Wat graaiende rentewoekeraars en debiele gay dance moves? Sorry; maar dan nog liever terug naar het christendom of heidendom....
Uw obsessie met vrouwen is hilarisch. Voor de rest is aan uw betoog geen touw vast te knopen, maar ik merk op dat het u ontgaat dat het christendom onderdeel is van onze cultuur, of mist u de link tussen de basis van onze wetgeving , en de tien geboden?
Niet doden, stelen, behalve ontrouw, dat is niet meer strafbaar in die zin dat het geen basis meer is voor echtscheiding waarbij de ander de schuldige partij is.
Naast de invloed van het christendom is er de burger, die wel recht heeft op eigen seksuele geaardheid, voorbehoedsmiddelen, euthanasie, en voor vrouwen abortus.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 08:49   #35
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.211
Standaard

ziekelijk
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 08:55   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Uithuwelijken behoort nu eenmaal tot bepaalde culturen. Ik dacht dat we respect moesten hebben voor andere culturen binnen onze samenleving om zo ons steentje bij te dragen tot de multiculturele samenleving. Wat is het nu? Moeten we respect hebben voor de andere culturen binnen onze samenleving of moeten we de andere culturen onze cultuur opleggen op het risico af van in de problemen te komen wegens racisme en discriminatie. Is het uithuwen van minderjarigen trouwens wettelijk in België?
Je weet niet wat het is: respect hebben of cultuur opleggen,
en je weet niet of een onvrijwillig huwelijk van een minderjarige wettelijk is in Vlaanderen ...

wat weet je eigenlijk wel ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 09:00   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Liever niet. Die andere draad is ondertussen al helemaal weggetrold naar de geneugten van besnijdenis door de relativeerders.
Misschien kan hier nog wat doorgeboomd worden over de reden waarom door sommigen verschillende regels, maten en gewichten worden gehanteerd betreffende misbruik, discriminatie en dwang op Belgische bodem als het vreemde culturen betreft.
Mijn scherm is nog niet ingebrand van je post, of deze draad is ook al hopeloos verneukt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 09:40   #38
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw obsessie met vrouwen is hilarisch. Voor de rest is aan uw betoog geen touw vast te knopen, maar ik merk op dat het u ontgaat dat het christendom onderdeel is van onze cultuur, of mist u de link tussen de basis van onze wetgeving , en de tien geboden?
Niet doden, stelen, behalve ontrouw, dat is niet meer strafbaar in die zin dat het geen basis meer is voor echtscheiding waarbij de ander de schuldige partij is.
Naast de invloed van het christendom is er de burger, die wel recht heeft op eigen seksuele geaardheid, voorbehoedsmiddelen, euthanasie, en voor vrouwen abortus.
Ja van abortus hebben jullie een sacrament gemaakt. En voor de rest snap je er toch niets van. De religie in het Westen is het nihilisme. Aan nihilisme hangen geen gewoontes, tradities, ethiek enz aan vast. Tradities, gewoontes, ethiek is allemaal subjectief en cultuurgebonden. Om het wat minder hard te verpakken voor de gevoelige trezen houden we die CHRISTELIJKE tradities, gewoontes en ethiek nog wat in ere voor de show. Maar de nieuwe religie is het nihilisme.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 10:45   #39
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja van abortus hebben jullie een sacrament gemaakt. En voor de rest snap je er toch niets van. De religie in het Westen is het nihilisme. Aan nihilisme hangen geen gewoontes, tradities, ethiek enz aan vast. Tradities, gewoontes, ethiek is allemaal subjectief en cultuurgebonden. Om het wat minder hard te verpakken voor de gevoelige trezen houden we die CHRISTELIJKE tradities, gewoontes en ethiek nog wat in ere voor de show. Maar de nieuwe religie is het nihilisme.
Kunt u enige logica in uw redeneringen houden?
- Abortus is bij wet geregeld en heeft niets van een sacrament.
-Nihilisme is hoogstens een gedachtengoed, geen religie.
- Nee echt, voor het welzijn van vrouwen laten mensen hun kinderen dopen, trouwen ze nog voor de kerk en worden mensen nog de kerk in gedragen in hun kist?
Hoe mensen de grote momenten in het bestaan vorm geven is wel degelijk cultureel bepaald, ook hier, maar uw onzin mag je op het forum blijven gooien hoor, straks is de kroeg vast open, kunt u uw levenswijsheden weer aan de toog verkondigen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 10:46   #40
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je weet niet wat het is: respect hebben of cultuur opleggen,
en je weet niet of een onvrijwillig huwelijk van een minderjarige wettelijk is in Vlaanderen ...

wat weet je eigenlijk wel ?
Misschien nog een heel jong iemand?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be