Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 december 2017, 12:25   #1
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard Een "verrijker"...

Citaat:
De ‘wet-Francken’ kwam er vooral in het kader van de strijd tegen terrorisme en radicalisering (Salah Abdeslam was Fransman van origine, maar werd geboren in Molenbeek), ook al werden dankzij de wet al andere zware criminelen uitgezet, *zoals gewelddadige dieven, moordenaars, verkrachters en drugscriminelen. De wet laat dat ook toe, op voorwaarde dat de DVZ kan motiveren dat het misdrijf ernstig genoeg is en *de straf proportioneel, bijvoorbeeld door het gezinsleven niet onmogelijk te maken.
De Fransman ging in beroep bij de RvV, maar die volgde de beslissing van de DVZ, die zijn lange strafblad had opgelijst en daaruit besloten dat hij een ‘multirecidivist’ mocht worden genoemd.

Zo was hij al eerder veroordeeld voor *slagen en verwondingen, wapendracht en drugsbezit voor hij in 2016 werd veroordeeld als lid van een internationale drugsbende. Een activiteit die hem *4.000 tot 5.000 euro per maand opleverde.
De Fransman probeerde aan te tonen dat hij geen enkele *band heeft met Frankrijk omdat zijn hele familie hier woont, maar de DVZ wees erop dat hij geen vrouw of kind heeft, zijn studie niet had afgemaakt, nog nooit had gewerkt en dat hij ook gerust in Frankrijk een baan kon zoeken en vanuit Frankrijk met zijn familie in contact kon blijven. Het recht op gezinsleven is een mensenrecht, maar dat recht is niet absoluut.
uit DSonline
En hoeveel van dat soort gevaarlijk vreemd krapuul loopt er hier nog allemaal rond, gekoesterd door onze multiculliefhebbers???
Moest Francken kunnen en mogen zou hij ze met honderden over de grens kieperen, liefst met een deel van hun advocaten erbij, want al die prietpraat over "waarom het niet mag en kan" komt van hen!
Erg dat ze eerst een waslijst van misdrijven achter zich kunnen sleuren, hier nog altijd ongestoord blijven rondlopen, pakken geld verdienen zonder een klop te hoeven doen en spuwen op onze maatschappij...
Maar ze hebben hier, kinderen, familie, zijn hier geboren, zijn zogezegd "Belg" enz enz enz ocharme, ocharme toch!
Laten we er nog eens vlug de "mensenrechten" en de "godsdienstvrijheid" erbij sleuren waar zij en sommige anderen zo graag over bezig zijn...
En sommigen willen dat voor "deportatie" laten doorgaan, verwijzing naar de WO II waar de Joden werden gedeporteerd...
Je moet het maar durven...

Laatst gewijzigd door andev : 15 december 2017 om 12:29.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2017, 13:22   #2
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En hoeveel van dat soort gevaarlijk vreemd krapuul loopt er hier nog allemaal rond, gekoesterd door onze multiculliefhebbers???
Moest Francken kunnen en mogen zou hij ze met honderden over de grens kieperen, liefst met een deel van hun advocaten erbij, want al die prietpraat over "waarom het niet mag en kan" komt van hen!
Erg dat ze eerst een waslijst van misdrijven achter zich kunnen sleuren, hier nog altijd ongestoord blijven rondlopen, pakken geld verdienen zonder een klop te hoeven doen en spuwen op onze maatschappij...
Maar ze hebben hier, kinderen, familie, zijn hier geboren, zijn zogezegd "Belg" enz enz enz ocharme, ocharme toch!
Laten we er nog eens vlug de "mensenrechten" en de "godsdienstvrijheid" erbij sleuren waar zij en sommige anderen zo graag over bezig zijn...
En sommigen willen dat voor "deportatie" laten doorgaan, verwijzing naar de WO II waar de Joden werden gedeporteerd...
Je moet het maar durven...
Hier op het werk werk ik regelmatig samen met moslims die bepaalde projecten leiden in het labo, technische dienst enz...
Moet ik dan een probleem hebben met deze mensen omdat er een, toegegeven (door mij, maar ook door hen) schijnbaar grote groep, krapuul die dezelfde godsdienst of achtergrond deelt rondloopt?
Hoe doen jullie dat? Gewoon binair knopke aan en uitzetten?
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2017, 13:59   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hier op het werk werk ik regelmatig samen met moslims die bepaalde projecten leiden in het labo, technische dienst enz...
Moet ik dan een probleem hebben met deze mensen omdat er een, toegegeven (door mij, maar ook door hen) schijnbaar grote groep, krapuul die dezelfde godsdienst of achtergrond deelt rondloopt?
Hoe doen jullie dat? Gewoon binair knopke aan en uitzetten?
Uiteindelijk heb je genoeg, heb je het gehad met al dat moslimgezeik dat je dagdagelijks langs alle kanalen door uw strot krijgt geramd en mogen ook de goei het met de slechte bekopen. Er is ook een verschil hoe ze zich op het werk en buiten het werk gedragen. Er werkte bij ons ook eentje die dan later veroordeeld is omdat hij zijn vrouw vermoord heeft, de duivel uitgedreven volgens zijn en zijn iman hun woorden.
De islam en al zijn volgelingen mogen oprotten. Dat ze hun geloof maar in hun zandbaklanden gaan beleven.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2017, 14:27   #4
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hier op het werk werk ik regelmatig samen met moslims die bepaalde projecten leiden in het labo, technische dienst enz...
Moet ik dan een probleem hebben met deze mensen omdat er een, toegegeven (door mij, maar ook door hen) schijnbaar grote groep, krapuul die dezelfde godsdienst of achtergrond deelt rondloopt?
Hoe doen jullie dat? Gewoon binair knopke aan en uitzetten?
Nee natuurlijk moet u geen probleem hebben met collega's waarmee je goed kunt samenwerken. Maar het is niet omdat u dit heeft dat er geen problemen meer zijn met de meerderheid van moslims.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2017, 15:27   #5
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hier op het werk werk ik regelmatig samen met moslims die bepaalde projecten leiden in het labo, technische dienst enz...
Moet ik dan een probleem hebben met deze mensen omdat er een, toegegeven (door mij, maar ook door hen) schijnbaar grote groep, krapuul die dezelfde godsdienst of achtergrond deelt rondloopt?
Hoe doen jullie dat? Gewoon binair knopke aan en uitzetten?
Omdat linkse partijen in de regering gedurende decennia verzuimd hebben om grenzen te stellen en zowat alles aanvaard hebben van migranten in ruil voor hun stemmen, is langzamerhand een situatie ontstaan waarbij de goeien het met de slechten moeten bekopen. Heel spijtig voor diegenen die van goede wil zijn.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2017, 18:14   #6
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee natuurlijk moet u geen probleem hebben met collega's waarmee je goed kunt samenwerken. Maar het is niet omdat u dit heeft dat er geen problemen meer zijn met de meerderheid van moslims.
ik zou het anders zeggen.

Met de moslims is er meestal geen probleem. (Een probleem is wel dat ze meestal weinig afweten van hun rechtssysteem/geloof.)

Met de islam daarentegen....zelfs en zeker ook voor bepaalde moslims. Hier en ginder.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2017, 02:01   #7
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
ik zou het anders zeggen.

Met de moslims is er meestal geen probleem. (Een probleem is wel dat ze meestal weinig afweten van hun rechtssysteem/geloof.)

Met de islam daarentegen....zelfs en zeker ook voor bepaalde moslims. Hier en ginder.
Er zijn anders wel veel problemen met de meerderheid onder moslims. Denk maar aan opvoeding, rolpatronen, zelfbeschikkingsrecht voor meisjes en vrouwen, oververtegenwoordiging in schooluitval, gevangenissen en ondervertegenwoordiging op de arbeidsmarkt of universiteiten.

Gelukkig is er ook een minderheid die het goed doet.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2017, 10:30   #8
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Ik heb ook gewerkt met moslims.
Joviaal, goed werk, goed ...
Op een keer werd ik thuis bij zo'n moslim uitgenodigd.

Het begon bij de voordeur, schoenen uit doen en sloffen, die klaar stonden aandoen.
Mijn vrouw moest met zijn vrouw naar de keuken, zijn vrouw mocht enkel in de woonkamer komen om ons te bedienen, hoofd (ingepakt) naar onder.

Gelukkig had ik aan mijn dochter gevraagd om me op te bellen op een afgesproken uur, we konden er dus van onder muizen.
Ik ben nooit meer ingegaan op zo'n uitnodiging.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2017, 11:21   #9
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb ook gewerkt met moslims.
Joviaal, goed werk, goed ...
Op een keer werd ik thuis bij zo'n moslim uitgenodigd.

Het begon bij de voordeur, schoenen uit doen en sloffen, die klaar stonden aandoen.
Mijn vrouw moest met zijn vrouw naar de keuken, zijn vrouw mocht enkel in de woonkamer komen om ons te bedienen, hoofd (ingepakt) naar onder.

Gelukkig had ik aan mijn dochter gevraagd om me op te bellen op een afgesproken uur, we konden er dus van onder muizen.
Ik ben nooit meer ingegaan op zo'n uitnodiging.
Dan zou ik het al afgebold zijn.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2017, 11:44   #10
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dan zou ik het al afgebold zijn.
Ik ook
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2017, 18:07   #11
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hier op het werk werk ik regelmatig samen met moslims die bepaalde projecten leiden in het labo, technische dienst enz...
Moet ik dan een probleem hebben met deze mensen omdat er een, toegegeven (door mij, maar ook door hen) schijnbaar grote groep, krapuul die dezelfde godsdienst of achtergrond deelt rondloopt?
Hoe doen jullie dat? Gewoon binair knopke aan en uitzetten?
In welk stuk zin heb ik dat beweerd? Uiteraard moet je ieder individu als individu bekijken, afkeuren of appreciëren, dat spreekt vanzelf! Het gaat niet over de ganse groep afkeuren "omdat ze een kleurtje hebben, of moslim zijn".
Maar we kunnen ze niet allemaal "kennen", we weten wel dat er in de grote groep "onbekenden" teveel krapuul zit, en die, eenmaal geweten, moeten er uit! Maar nu is het teveel van "is gekend door het gerecht" wanneer ze weer eens negatief in de media komen. En nog eens, en nog eens...
Ook ik ken een paar moslims, niets op aan te merken, integendeel. Maar ik ken die niet "als moslims", gewoon als mensen tussen de rest.
D�*t was toch de bedoeling van de "integratie"?

Laatst gewijzigd door andev : 16 december 2017 om 18:09.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 12:01   #12
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
In welk stuk zin heb ik dat beweerd? Uiteraard moet je ieder individu als individu bekijken, afkeuren of appreciëren, dat spreekt vanzelf! Het gaat niet over de ganse groep afkeuren "omdat ze een kleurtje hebben, of moslim zijn".
Maar we kunnen ze niet allemaal "kennen", we weten wel dat er in de grote groep "onbekenden" teveel krapuul zit, en die, eenmaal geweten, moeten er uit! Maar nu is het teveel van "is gekend door het gerecht" wanneer ze weer eens negatief in de media komen. En nog eens, en nog eens...
Ook ik ken een paar moslims, niets op aan te merken, integendeel. Maar ik ken die niet "als moslims", gewoon als mensen tussen de rest.
D�*t was toch de bedoeling van de "integratie"?
Probleem is dat moslims niet als mens onder de anderen willen aanzien worden, maar als moslim. DAT is de ellende, aangewakkerd door godsdienstvrijheid.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 17:24   #13
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
In welk stuk zin heb ik dat beweerd? Uiteraard moet je ieder individu als individu bekijken, afkeuren of appreciëren, dat spreekt vanzelf! Het gaat niet over de ganse groep afkeuren "omdat ze een kleurtje hebben, of moslim zijn".
Maar we kunnen ze niet allemaal "kennen", we weten wel dat er in de grote groep "onbekenden" teveel krapuul zit, en die, eenmaal geweten, moeten er uit! Maar nu is het teveel van "is gekend door het gerecht" wanneer ze weer eens negatief in de media komen. En nog eens, en nog eens...
Ook ik ken een paar moslims, niets op aan te merken, integendeel. Maar ik ken die niet "als moslims", gewoon als mensen tussen de rest.
D�*t was toch de bedoeling van de "integratie"?
Mee eens.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 18:39   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Uiteindelijk heb je genoeg, heb je het gehad met al dat moslimgezeik dat je dagdagelijks langs alle kanalen door uw strot krijgt geramd en mogen ook de goei het met de slechte bekopen. Er is ook een verschil hoe ze zich op het werk en buiten het werk gedragen. Er werkte bij ons ook eentje die dan later veroordeeld is omdat hij zijn vrouw vermoord heeft, de duivel uitgedreven volgens zijn en zijn iman hun woorden.
De islam en al zijn volgelingen mogen oprotten. Dat ze hun geloof maar in hun zandbaklanden gaan beleven.
Inderdaad zo is dat, alle dagen tot vervelens toe oeverloos gezever ende gezaag altijd over diezelfde groep die in ons land en de EU eigenlijk totaal niet thuis hoort, in de zin van, dat ze zich toch weigeren aan te passen naar de rules & regulations die hier/in de EU van toepassing zijn.

Je begint dat op de duur serieus beu te worden inderdaad.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 december 2017 om 18:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 18:52   #15
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.778
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb ook gewerkt met moslims.
Joviaal, goed werk, goed ...
Op een keer werd ik thuis bij zo'n moslim uitgenodigd.

Het begon bij de voordeur, schoenen uit doen en sloffen, die klaar stonden aandoen.
Mijn vrouw moest met zijn vrouw naar de keuken, zijn vrouw mocht enkel in de woonkamer komen om ons te bedienen, hoofd (ingepakt) naar onder.

Gelukkig had ik aan mijn dochter gevraagd om me op te bellen op een afgesproken uur, we konden er dus van onder muizen.
Ik ben nooit meer ingegaan op zo'n uitnodiging.
Vooreerst geloof ik U niet. U verzint wel vaker van die verhaaltjes. Van de schoenen kan ik geloven maar dat verhaaltje van die vrouwen geloof ik niet.

In verband met die schoenen.Dat is een praktijk die ook wordt toegepast in vele Aziatische landen. Is een zeer hygiënische manier van doen in huis. Persoonlijk loop ik ook nooit met mijn schoenen in huis.Hebben wij zo geleerd destijds ...mijn moeder stond daar op. Een schoenzool hangt immers vol honden en vogel stront spuw en al de smeerlapperij die aan de straatstenen blijft plakken. Een schoen hoort thuis op straat en niet op uw tapijt.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 december 2017 om 18:53.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 18:55   #16
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vooreerst geloof ik U niet. U verzint wel vaker van die verhaaltjes. Van de schoenen kan ik geloven maar dat verhaaltje van die vrouwen geloof ik niet.

In verband met die schoenen.Dat is een praktijk die ook wordt toegepast in vele Aziatische landen. Is een zeer hygiënische manier van doen in huis. Persoonlijk loop ik ook nooit met mijn schoenen in huis.Hebben wij zo geleerd destijds ...mijn moeder stond daar op. Een schoenzool hangt immers vol honden en vogel stront spuw en al de smeerlapperij die aan de straatstenen blijft plakken. Een schoen hoort thuis op straat en niet op uw tapijt.
Geloof hem maar, mannen en vrouwen apart, is gewoon zo.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 20:11   #17
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.778
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Geloof hem maar, mannen en vrouwen apart, is gewoon zo.
Weet niet. Ben jij dan al veel uitgenodigd geweest thuis bij moslims ?
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 20:32   #18
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Weet niet. Ben jij dan al veel uitgenodigd geweest thuis bij moslims ?
Yep, lees de avonturen van Nadia en Hoomer in Marokko.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 21:42   #19
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vooreerst geloof ik U niet. U verzint wel vaker van die verhaaltjes. Van de schoenen kan ik geloven maar dat verhaaltje van die vrouwen geloof ik niet.

In verband met die schoenen.Dat is een praktijk die ook wordt toegepast in vele Aziatische landen. Is een zeer hygiënische manier van doen in huis. Persoonlijk loop ik ook nooit met mijn schoenen in huis.Hebben wij zo geleerd destijds ...mijn moeder stond daar op. Een schoenzool hangt immers vol honden en vogel stront spuw en al de smeerlapperij die aan de straatstenen blijft plakken. Een schoen hoort thuis op straat en niet op uw tapijt.
Enkele maanden geleden stond een interview in de krant met een vluchteling uit Irak die nu in België een nieuw leven aan het opbouwen is. De reporter werd uitgenodigd om te komen eten bij het Iraakse koppel. De Iraakse vrouw mocht echter niet samen met de mannen eten, maar apart in de keuken. De reporter schreef dat hij zich daar toch een beetje ongemakkelijk bij voelde.
Jij gelooft het verhaaltje van Reservespeler niet. Wel ik geloof jou niet als je verhalen over dergelijke apartheidssituaties klasseert als onzin. Volgens mij weet je best dat dergelijke situaties in sommige moslimgezinnen nog altijd voorkomen. Ik heb zelf trouwens ook al meegemaakt bij een contact met een moslimgezin dat de man mij de hand schudde, maar toen ik beleefdheidshalve de vrouw een hand wilde geven was dat een duidelijke nono. Ik voelde me daar toen ook ongemakkelijk bij.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 04:26   #20
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Is die verrijker dan diegene die door een naïveling bij hem thuis werd uitgenodigd?
Hij deed aangifte omdat hij zijn portefeuille kwijt was.
Het was een verrijkende TURK!
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be